• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"תודתי נתונה לך." שאן מודה לליילאני. הוא מסתכל על הג'יניו, מחליט כי אין לו מה לעשות בקשר אליו והשאר יטפלו בזה ופונה לסרטן המת. הוא בוחן אותו ואת הסביבה היטב, מחפש רמזים לכך שהסרטן הושאר כשומר.
Meta
Perception:[dice:qcx5mwyn]707081:0[/dice:qcx5mwyn]
 
"הוא יברח לפני שאני אספיק להתקרב אליו ואני בכלל לא בטוחה שהוא פצוע." ליילאני עונה לזוהאן ומוסיפה לאחר רגע של מחשבה "אבל אולי יש לי רעיון."
ליילאני מתקרבת אל הג'יניו בידיים פתוחות, כדי להראות לו שאין לה כוונה להרע לו והיא אינה מחזיקה בידיה נשק, וקצת לפני שהיא מגיעה לטווח מגע עמו היא נעצרת, מוציאה את המימייה שלה ומושיטה אותה לעברו.
מטה:
לא ממש בטוח מה לזרוק: כריזמה: [dice:lo9a5i7d]707087:0[/dice:lo9a5i7d] אם איכשהו אפשר להכניס פה שכנוע, אז +2 נוספים.

עריכה:
מאחר וליילאני רואה שהג'יניו לא קרוב להירגע, היא מניחה את מימיית המים על הרצפה ומתרחקת ממנו, כדי שיוכל לקחת את המימייה בביטחון יחסי ואולי יסכים לקבל משהו ממישהו אחר שיתקרב אליו.
 
זוהאן ניגש אל הג'יניו מאותו צד שליילאני ניגשה אליו ומקרב אליו את המיימיה באיטיות. לאחר שהוא מסתכל לו בעיניים כמה שניות הוא מדבר בשקט. "הכל בסדר, אנחנו כאן בשביל לעזור לך. אנחנו באותו צד."

ייתרון בשביל ליילאני
[dice:3ab9j9b2]707089:0[/dice:3ab9j9b2]
 
הג'יניו הצעיר נרתע מאוד מהאישה הגדולה בשריון, אבל קולו המרגיע של זוהאן מצליח להרגיע אותו מעט, והוא לוקח את המימיה ושותה.
שאן - אתה לא רואה משהו ספציפי שמצביע על כך, אבל לא נראה הגיוני שזוהי מאורתו הטבעית של הסרטן והנאגה פשוט החליטו להניח כאן כלוב.
דרוגמאר - אתה לא חושב ששום דבר נמצא בהמשך.
 
"רק נשלח את הילד החוצה." ליילאני עונה לאייבל ולדרגומאר לפני שהיא מנסה לסמן לילד לבוא אחריה כשהיא מתקדמת לעבר העיקול במסדרון שהוביל אותם הנה.
out:
התיאור של ליילאני כאשה גדולה לא ממש קרוב, אני חושב שדי הדגשתי את זה בהתחלה שלפחות מבחינת גובה היא על הגבול הנמוך של בינוני, כלומר לא גבוה מגמד בהרבה.
 
out:
העדיפות של לליילאני היא הנאגה, אבל היא מניחה שהילד ירוץ כשהוא יראה את היציאה ולוודא שהוא יצא מהמערה בביטחון לא יעכב אותה הרבה זמן. בנוסף היא מקווה שהג'יניו מחזיקים מעמד בקרב (או אפילו מנצחים), שהילד כבר ידע לברוח כמו שאנחנו נכנסנו ושגם אם הנאגה יראו ילד בורח יהיה להם דברים אחרים להתעסק בהם.
לעומת זאת, אם הילד לא ירוץ כשיראה את היציאה (או שהיא תראה נאגה בדרך) היא תנסה לגרום לו להתלוות אלינו ולהתחבא אחרי מישהו מהאחרים.
 
אתם הולכים לאורך המערה - חלקכם צריכים להתכופף כאן כדי לשמור על ראשיהם.
כשאתם יוצאים מהפתח אל עוד חלל חשוך, אתם שומעים משהו. רגלה של ליילאני שהלכה בראש החבורה נתקלת במשהו על האדמה, ולפתע כמה סלעים קטנים נופלים עליה מהתקרה.
META
ג'וני, גלגל הצלת זריזות ד"ק 12 או שתחטוף
[dice:2322wbhc]707158:0[/dice:2322wbhc]
נזק מוחץ (חצי נזק בהצלה).
 
חזרה
Top