• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

ח'אן.
לילה יושבת ומסתכלת על החלון כל הרעיון הזה טיפשי היא חושבת לעצמה אין סיכוי שאוכל לשרוד במצבי בארצות הפרא, אני צריכה ללמוד רפואה, צייד רגיל, פשיטת עורות, זיהוי צמחים והרשימה רק מתארכת היא חושבת בדיכאון וגם אם אצליח לחזור משם בחיים עם מספיק כסף אין שום ערבות שאוכל לעשות שינוי אמיתי אני מתגעגעת למשפחה שלי..., לילה נאנחת ומביטה לעבר השמש ומזעיפה פנים כל כך הרבה אנשים סוגדים לאל השמש אבל מתעבים את ניקס... אני לא אוהבת את זה. היא מרימה את הטליון ומצמידה אותו לליבה אני אבודה... אני לא יודעת מה אני עושה... בבקשה תדריכי אותי. דמעה בודדת חוקמת מאחיזתה ובעקבותיה נפרץ הסכר. היא לא משמיעה שום קול, היא מעולם לא השמיע.
היא תמיד הייתה זרה באחוזה. אף אחד לא באמת ראה אותה כסת אלדרנס חוץ מטומס וקרלוס. שני האנשים היקרים לליבה.
הדמעות במהרה מתיבשות, הן תמיד מתיבשות.
לילה מתרוממת ומפנה את גבה לשמש בעודה מתפללת, היא צריכה הדרכה.
 
ח'אן
אלכסנדרה נכנסת לאחת הסמטאות הריקות והופכת חזרה לבת אדם. אחרי שהיא מתאוששת, היא הולכת למסבאה המקומית וקונה בקבוק שיכר. היא יוצאת לשדות ומרוקנת אותו במהירות, אחר כך מניחה אותו כמה מטרים ממנה ומתאמנת על ירי של כדורי האנרגיה השחורים המלחששים שלה - במצבה החצי שיכור, היא פוגעת בעיקר בדשא. אצילה מתנשאת, חושבת שהיא יכולה לומר לי מה לעשות! היא אומרת לקזאלאתאת' בחצי שיכרות ובידיעה שללהב לא באמת אכפת.
 
ח'אן
IN
ג'ון מגיב לאיכר ונימה של כאב מתגנבת לקולו. "נטשנו את הכפר שלנו עקב תקיפות של ברברים. ניסנו לשים לזה סוף אך נכשלנו... עכשיו אנחנו הולכים בעולם מחפשים מקום לחיות בשקט ללא פחד".
 
אלישע
OUT
יוליוס.

IN
כשלילה מתפללת, היא לפתע מרגישה שניקס מדברת אליה, והתחושה ממלאת אותה אושר. היא לא שמעת שום קול, ולמרות זאת דבריה של האלה ברורים... אך כתמיד, דיבורה חידתי ומעורפל כאורם הקלוש של המאורות הקטנים.
תבכי לילה אל, תבכי אל. תמיד איתך אני, אותך לעולם אנטוש... שונאים אנשים אותנו, לילה, אותי ואותך. תדאגי אל. מפחדים מאיתנו הם... יודעים הם הרעות ממני באות... מפחדים הם מוות עד מהתנים, השודדים, היללות, השדים והרוחות. תפחדי אל, לילה, התחזקי. לבד תוכלי להצליח לא. טיפשה בזה הנערה רב להיות לך תוכל לעזר...
ליזי
קזאלאתאת' שותקת, ואלכסנדרה יורה כדורי אנרגיה עד שהיא קורסת מתשישות. אל תתני לזעם להשתלט עלייך, אומר הלהב. כוהנת ניקס הארורה... היא תוכל להוות לנו לעזר.
צייד
''אין מקום כזה'', מניד האיכר בראשו בעצב. אצלנו בוודלנדס נמצאים הברברים, במזרח אלו אנשי הערבה, בהרים ובמידלנדס האצילים הארורים. תוכל לדון בכך עם מועצת הכפר שלנו, אם תרצה''.
 
ח'אן
נכון. אני חייבת להרגע. אני אלך... "להתנצל" בפניה.
אלכסנדרה מתחילה לחזור לפונדק.

א"ז
אלכסנדרה נכנסת לחדר חזרה עם בקבוק שיכר ריק. היא מתיישבת מול לילה לכמה דקות ואומרת "אני מצטערת על מקודם. אני צריכה לשלוט בעצמי יותר, ולהשתדל לא לעשות שטויות." היא מגהקת.
 
א"ז
לילה מביטה בה וצוחקת בשעשוע "ואת אומרת את זה כאשר את חזרת שיכורה" היא מחייכת "הגזמתי בתגובה שלי, אני מצטערת פשוט... אני מאוד חוששת ומפחדת לצאת לארצות הפרא" היא אוספת את רגליה עליה ומחבקת אותן "מעולם לא נכנסתי למשהוא בלי לדעת שיש לי כל כישור אפשרי שיכול לעזור לי... במצב אופטימלי הייתי לומדת צייד רפואה זהוי צמחים ניווט ועוד מיומנויות שיסיעו לנו... אבל אין לנו זמן לכך" היא מחייכת "אנחנו נלמד על הדרך אם כך".
 
א"ז
"אין לך מה לפחד... או שנלך לשם ונחזור עם עושר ואושר... או שנמות בידיעה שלפחות ניסינו לעשות שינוי" היא מחייכת בשכרות, ואז מתמוטטת על המיטה. נראה שהיא גם השתמשה בקסם חוץ מהעובדה שהיא שיכורה
 
ח'אן
מתנצל שלא יכולתי להשקיע יותר מדי, הפעם אני הולך לדחוס הרבה יחסית.
In
לאחר השיחה עם הדייג, הולך אתיאס וממשיך לשוחח עם עוד אנשים מהאי, מברר על הפוליטיקה באי, את שמות האצילים ותפקידיהם, והיכן ניתן לקנות את הציוד שהוא רוצה.
לאחר שנת לילה (ובוקר, כי הוא בכל זאת שתה קצת) טובה אתיאס מתעורר, והולך לתא הפירטים.
זו היתה תמצית נאומו של אתיאס בצהריים ההם, אחרי שחילק לפירטים אלכוהול טוב, כדי לעודד את ליבם: ''אנשי, כעת אנחנו הולכים להתחיל את דרכנו אל התהילה! ראשית, נאחד את שבטי הפירטים! ואז נצעד כולנו אל התהילה שבשירות האל האחד, האל שהתהילה שלו!''
לאחר הנאום, לוקח איתו אתיאס 2 פירטים שנראים מהוגנים יחסית, ומשווה להם מראה מהוגן, מגלח אותם ומלביש אותן בבגדים חדשים ומעוטרים שמצא בספינה. ''כעת אלמד אתכם כיצד שודדים בלא לשפוך ולו טיפת דם אחת.'' הוא לוחש באזנם. כך הם הולכים לביתו של האציל הראשון ברשעותו, זה שגובה את המיסים המוגזמים ביותר¹. ''בהציגי כתב זה לפניך, אני לוקח את אחת מספינות הסוחר שלך לשירות הקיסר²'' (כמו גם סכום נאה ביותר של פלורינים) ומציג בפניו את האישור מהקיסר. לאחר מכן, שולח אתיאס את אחד הפירטים הנאמנים יותר (עד כמה שאי אפשר לסמוך על פירטים, יש כמה אמינים), עם שוחד נדיב למדי,³ ובקשה פשוטה בפיו: שימנע ביציאת ספינת הסוחר איתה הוא מתעתד לצאת, עד להודעה חדשה. חבלה בגוף הספינה, מניעת אישור יציאה, או עיכוב המלחים, כל האמצעים שאינם כוללים פגיעה של ממש בצוות הספינה. לסיום אתיאס יוצא לרכישת ציוד⁴ ולקיטת עשבי מרפא למספר מרקחות שהוא הולך להכין בדרך לאי הפירטים ⅝.
לאחר יומיים אתיאס מוכן בנמל, ממתין לאנשים של האיכר8

Out
1. אני יוצא מנקודת הנחה שהאצילים הם גובי המיסים ולכן שונאים אותם, ושהם גובים לפי איך שבא להם (לא היה נדיר היסטורית)
2. או לוקח יותר כסף אם אין לו ספינה, ורונה ספינה בכסף שלקחתי. אני פשוט לוקח כאן חירות אומנויות, תשנה את הפרטים כרצונך.
3. רק אם אכן התברר לאתיאס שהצבא באיים מושחת ביותר ועד היסוד, במידה שתספיק למה שהוא יעשה כאן...
4. ספינה עם סירות הצלה, המון כלי נשק וחומר נפץ, וחבלים בכמות מטורפת. גם הרבה אוכל משומר.
5. אתיאס הולך להכין מרקחת שינה, הוא למד רפואה במקדש של אל הנחש וסוף סוף הגיע הזמן לעשות תוכנית מגניבה.
6. מובן שאתיאס מברר הכל על הפירטים: מה הנהלים שלהם, איפה הם מסתתרים ואיך להגיע, מי המנהיגים שלהם ואם יש שבטים יריבים הוא מברר את הפרטים הנ''ל על כל שבט.
7. עברתי לקטע של האל האחד כי עכשיו שמתי לב שיש אלים בעולם שלך... :D
8. מה השם שלו?
מתוך סקרנות, האלים מעניקים לחשי קדושה?
ומה לגבי אלי שקר? יש כאלו? סוגדים להם? או שכולם אלי שקר ואתה לא רוצה לגלות?
 
המשחק בן חודש!

צייד
הוא מוביל אותך אל בניין עגול קטן במרכז הכפר, בנוי לבנים ועצי אלון, ובעל שי דלתות. הדלת הראשית, דרכה הוא מכניס אתכם, מובילה לחלל בצורת חצי-עיגול בו בנוי מעין אמפיתאטרון. נראה שהכפר הזה עשיר יותר, או שהם סתם מוזרים. במושבים יושבים גברי הכפר, ועל הבמה עומד זקן שהיה בדיוק באמצע הנאום. ''מי אתם, זרים? יש לכם דבר מה לומר?'', שואל הזקן, קוטע את נאומו.
אביעד
OUT
1. יש להם מכסה שהם חייבים להעביר לקיסר, אבל הם לא מספרים לפשוטי העם מהי כך שהם לוקחים לעצמם סכומים נכבדים.
2. יש לו ספינה, לא רלוונטי.
3. הצבא לא כזה מושחת, אבל רוב החיילים בו הם נערי איכרים מהאימפריה שתקעו אותם בחור הזה שהם לא מכירים, וחלקם שודדים את הכפריים כי אין להם מה לעשות.
8. תיאו (קיצור של תיאודוסיוס).

IN
כעבור יומיים, הכל מוכן. תיאו בא עם מספר מכזב - 17 גברים ונרים. ''לחלקנו יש משפחות, ואין בנים מבוגרים מספיק'', הוא אומר בפה מעוקם מעט. ''יוצאים לדרך?''.
א''ז
הלילה עובר בשקט, ואתן מתעוררות בריאות ושלמות. אתן עולות על הסוסים ומטופפות משם מערבה.

OUT
זה זמן טוב לשיחה :)
 
חאן
סליחה שאני לא מגיב כל כך הרבה, אני נמצא בעומס די גדול בגלל מעבר הדירה, וגם אתחיל ללמוד שבוע הבא אז קצת קשה לי. אני משתדל להגיב לפחות פעם פעמיים בשבוע אבל סליחה אם זה לא הולך לי.
בכל מקרה, הכוונה הייתה למוניטין והפעולה מתבצעת בכל מקרה
 
ח'אן
IN
"כן יש לנו מה לומר" אומר ג'ון וממשיך. "אנחנו כפריים, בשנה האחרונה סבלנו מתקיפות מתמשכות של ברברים... לפני מספר ימים יצאנו לחסל אותם אחת ולתמיד אך נכשלנו, ונאלצנו לברוח לפני שיהרגו את כולנו". מסיים ג'ון לספר.
 
נאוטי
OUT
הכל בסדר. לאן אתה עובר? וזה לתמיד?
בהצלחה בלימודים.

META
שודדים:
[dice:18sr4es4]707129:0[/dice:18sr4es4]
כפריים:
[dice:18sr4es4]707129:1[/dice:18sr4es4]
א''ז
OUT
יש בכל עיר.
צייד
הנוכחים מחייכים חיוכים מרירים. ''אין לכם מה לעשות אצלנו, הברברים הארורים פושטים עלינו כבר חצי שנה, והאימפריה לא עושה עם זה כלום'', אומר הזקן.
 
א''ז
אתן רוכבות עוד כמה שעות עד שאתן מגיעות לכפרים שמקיפים את ווסרדם. לילה זוכרת שיש באיזור הכפרי קפלה זעירה לכבוד ניקס, ואתן מגיעות אליה. המבנה קטן ולא מרשים - קפלה קטנטונת מלבנים שחורות ומבזלת ובעלת גג רעפים כהות, ממנו מזדקר צריח זעיר ובו שני פעמוני ארד. בראש הצריח נמצא סהר - סמל ניקס.
מתלמד כוהנים צעיר - נער כחוש וחיוור העוטה גלימה שחורה ארוכה ועליה סהר כסף - מקבל את פניכן. ''שלום, נוסעים'', הוא אומר בנימה לא מתלהבת. ''למה באתם לקפלה הקטנה שלנו?''.
צייד
''בקושי'', אומר הזקן. ''אנחנו מסיירים בקביעות סביב הכפר ואימנו את כל הגברים בנשק. ומתגוננים''.
 
חזרה
Top