• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

א"ז
out
אני נותן לעצמי את החופש לענות למוזגת.
ובקשר למטבעות זה גודל של עוגית אוראו?
in
מחייכת למוזגת חיוך עקום "אני אוהב לצאת למקומות כאלה בכוונה, אין פה חבורת סנובים מתנשאים ואם מישהו לא מחבב אותך לפחות יש לו ביצים לומר לך את זה לפרצוף" לילה צוחקת ומשליכה לה מטבע נוסף "בשביל הבידור" היא אומרת בחיוך ספק מעצבן ספק מקסים.
בעודה מתרחקת ספק בזעם ספק במבוכה לילה צועקת לה "ונצטרך גם חדר".
כאשר בן האיכרים מתקרב ומתחיל עם משפט הפתיחה העלוב שלו לילה קורצת לו קריצה משועשעת של "אתה עומד לעשות מעצמך בדיחה" ומחייכת לאלכסנדרה, הבמה שלה.
 
א''ז - אאוט
OUT
כן. לעזאזל איתך. עכשיו בא לי אוראו...
ואנא לא לבטל פעולות שלי, אני אתעלם ממה שלילה אמרה לאיכר האידיוט.
 
א"ז
אלכסנדרה מחליטה להשתעשע - היא קמה מכסאה ותופסת את האיכר בצאוורון החולצה. "איך אתה מעז אפילו לפנות אלי, פשוט עם מגוחך? אתה באמת מאמין שתוכל להטריד את עבדתו הנאמנה של הלורד בריירווד ולצאת מכך בשלום? או שאולי אתה מעוניין בשיחה קצרה עם חייליו של המאסטר?" היא צועקת עליו, מנסה בכל יכולתה לשמור על פרצוף רציני ולא לצחוק
 
א"ז
לילה המומה קלות מטיפשות חברתה מחייכת וצוחקת "סלך לה על חוש ההומור הגרוע שלה, היא עדיין לא מבינה איך זה עובד אתה יודע, נשים" היא בועטת באלכסנדרה מתחת לשולחן "אבל היא תפוסה, בכל מקרה נראה לי שיש לך סיכוי טוב עם המוזגת" היא ממלאה שיכר באחת הספלים ומגישה לו "שנשתה לחיי הנשים והבדור שהן מבאיות לנו" היא צוחקת ומרימה את הכוס שלה.
היא מחייכת חיוך מזרע אימה באלכסנדרה "אולי יהיה לך מזל הלילה" היא צוחקת קלוט בעודה מנגישה כוסות עם האיכר הצעיר וההמום
 
ח'אן
''אם כך המצב...'' אתיאס נראה מהורהר. ''כמה אנשים תוכל להביא איתך עד השקיעה הבאה?"
Out
קודם השקיעה הקרובה ואז הבאה, מה שאומר בעוד יומיים.
עריכה - כמה פיראטים יש לי?
 
סילארו מנסה להתאושש מהירייה, הוא לא ציפה לירייה כל כך מתישה, הוא מבין שלהמשיך את הקרב ככה, זה רעיון רע, האבדות כבדות והמורל נמוך, אפשר לסגת אבל יש בזה סוג של חוסר כבוד כלפי אלה שנפלו (אני יודע שזה פגם מחשבתי לא לסגת כי כבר איבדת כל כך הרבה אבל אנשים לא ידעו את זה אז) אז כדאי לתקוף בשכל, לא בכח. אש יוונית תשרוף הכל, אין קסם, תותחים יעשו יותר מדי נזק, אלא אם כן...
אז הוא יורד לבטן הספינה עם עוד 3 אנשי צוות ומטעין 3 תותחים שיכוונו אל המזח. הוא אומר לצוות " כשאצעק אש, תציתו את הפטיל ותפוצצו את המזח."
ואז הוא מטפס חזרה למעלה וצועק: "לסגת כולם, הקרב הזה קשה מדי, תחפו על החברים שלכם, אנחנו עוזבים את הכפר המקולל הזה."
Out
האבדות לא הגיוניות, גאיזריק הוריד יותר מ 10 כפריים קודם ולא הוספת את זה בחישובים מה גם שסילארו הוריד אחד עם האקדח ולא כל כך מסתדר שהשודדים לא הצליחו לפגוע באף אחד.
התכנית היא לפוצץ את המזח כשהכפריים עליו כדי לחסל את הצבא בלי הרבה אבדות
 
נאוטי
OUT
אופס.
רגע, אם הוא ירה ירייה אחת, הוא עייף כאילו הוא רץ ''רק'' קילומטר או שניים.
הדבר האחרון שמעניין פיראטים הוא כבוד...

46 כפריים
42 שודדים.

אז אתה יכול להמשיך להילחם.

טעות שלי...
א''ז
הנער נראה המום בעיקר מהרעיון של להתחיל עם המוזגת. ''היא בת דודה שלי... אז... אתה באמת לורד, מה? מה קרה שירדת אל העם הפשוט? ומי זו הנערה המשוגעת שאיתך?''.
אביעד
OUT
40~.

IN
''שלושים-ארבעים''.
צייד
ג'ון מתעורר מוקדם במיוחד (כי הוא שומר לפנות-בוקר), ואתם ממשיכים לצעוד. לפניכם נמצא כפר קטן.
 
א''ז
"אני לא באמת לורד, אי פעם תהיתה מה קורה לבן החמישי של איזה לורד קטן או אביר? ומה קורה למשפחה שלו? אנחנו מכבלים נחלה זעירה במקום נידח כל שהוא ונכנסים לעולם העסקים, אבי סוכר בסוסים ואני אמור להתגייס בקרוב אז אני מטייל קצת עד אז, כמובן שם אי פעם אכנס לצרות אבא שלי יבקש עזרה מהדוד שלי שיפעיל קצת קשרים" היא מחייכת "בכל מקרה הבחורה הזו היא... לא לגמרי בסדר אבל היא תמיד משעשעת, ביחוד בלילה" לילה קורצת לנער "בכל מקרה יש משהו מעניין באזור? אם לא אני יכול לעזור לך עם משפטי פתיחה" לילה צוחקת.
 
טוב, עברו יומיים אז אני מגיב.

א''ז
''מעניין? לא ממש. כפר רגיל. בכל מקרה אני מבין שאתה סוחר, מה?'', אומר הנער. סוחרים ידועים בקיסרות כשקרנים - ודי בצדק. ''טוב, היה נעים להכיר'', הוא אומר והולך חזרה אל האיכרים. אתם עולים לחדר השכור.
צייד
''אני מסכים'', אומר ליאופולד הזקן, וכולם מהנהנים אחריו. ''ג'ון, לך לשם עם ארמנריק ויוהאן. אני זקן ועצמותיי כואבות...''.
 
א"ז
כאשר לילה נכנסת לחדר עם אלכסנדרה היא נועלת את דלת החדר אחריה, לאחר מיכן במהירות הבזק היא מסתובבת אוחז בפיה של אלכסנדרה והולמת בה מתחת לחזה באגרוף בעוד היד שלה מונעת מפיה להשמיע קול. היא משחררת את אלכסנדרה ובעודה מרידה את הכפפה שהתלכלכה ברוק היא מסננת "את שוטה?! מה לעזאזל חשבת לעצמך? הם כבר כך לא מרוצים מהאצולה ואנחנו באיזור במודד שקל להיפטר מאיתנו כאן ואת כמו מטומטמת מתגרה בהם?!" היא גומרת לנקות את הכפפה ואומרת "באשמתך ניאלץ לישון במשמרות, אני אקח את הראשונה" היא מתיישבת עם הגב לקיר והפנים לדלת, ניכר שהיא זועמת.

ח'אן
אתה הולך לחקות שוב יומיים או שעד שלושה יגיבו אתה תגיב לשתיים?
 
א"ז
אלכסנדרה מתיישבת בשתיקה עצבנית על המיטה. אחרי רבע שעה, היא אומרת "תשכחי מזה. אני יוצאת להסתובב." היא הופכת לזבוב ויוצאת מהחלון - היא בכל מקרה לא תצליח להרדם הלילה, אז שלפחות תחפש משהו מעניין לעשות בכפר.
 
א''ז
OUT
אמרתי כמה פעמים שעכשיו רק צהריים, השמש קופחת ושתיכן תשמחו להפסקה קצרה, אבל שיהיה, נניח שערב.
ליזי
אלכסנדרה מתעופפת לה בכפר כמה דקות. הלילה כבר יורד והאנשים שבים לבתיהם, אין הרבה דברים מעניינים. יללות תנים, צרצורי ציקדות וקריאות ינשופים יוצרות מעין מנגינה צורמנית.
היזהרי, אומרת קזאלאתאת' במוחה. אל תבזבזי אנרגיה רבה מדי, אם את לא רוצה להתעלף לכמה ימים.
אלישע
ליה יושבת כמה דקות, ומצב שקט. איש עדיין לא בא לרצוח אתכן.

OUT
אתה מוזמן לתאר מחשבות והרהורים של לילה :)
צייד
אתם הולכים אל הכפר. זהו כפר קטן ושגרתי, דומה במידה כואבת לכפר שנטשתם. אנשים מבחינים בכם מייד. ''שלום!'', קורא אליכם אחד מהאיכרים. ''מי אתם, זרים? אתם נראים כמו כפריים, כמונו'', הוא מחייך.
אביעד
''אנחנו הולכים להפליג למגר את השודדים, אם כך'', הוא אומר. ''הבן שלי מספיק גדול כרגע, הוא יוכל לדאוג לבית כשאעדר. מוסכם''.

OUT
מה הציוד?
 
חזרה
Top