• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

OUT
בעקבות נסיבות אישיות מסוימות, אני נאלץ להקפיא את המשחק. אני כן כותב את ההודעה הזו במעט היסוס, כי בפעם האחרונה שהקפאתי משחק בפורום לא המשכתי אותו, אבל הפעם אני מבטיח במאת האחוזים שהמשחק יומשך. בתקווה, זו הקפאה סתמית, שתהיה כמה ימים ואז המשחק יימשך. במקרה הגרוע ביותר, אחזור אחרי חודש או יותר.

אני מבטיח שהמשחק יימשך, זה לא הסיום. זו רק ההתחלה.
 
OUT
המשכנו! מודה לכם על המשוב למשחק בפרטי אגב, ומקווה שנחזור לקצב הטוב שהיה לנו. בימים הבאים אני לא מצפה להמון תגובות, בעקבות שני הכנסים המתקרבים.

שינה-
IN
המזכיר מגמגם קלות, מנסה לנפנף את שינה בכך שיעביר את הבקשה, אבל בסופו של דבר מוכן לקבוע לה פגישה בעוד ארבעה ימים. "שגשוג יוכל לחכות, הפגישות שלו תכופות למדי עם הגבירה גם ללא הפגישה הזו..." הוא אומר בניסיון לרצות אותך.
כאשר את בודקת את השיקוי, אכזבה קלה עולה בך. זהו שיקוי ריפוי פצעים קלים, מן הסוג הפשוט והמוכר ביותר. את הטעם המוכר שלו כול תלמיד באלכימיה של טיאן-שיה משנן לראשונה, שכן דבש וקינמון הממתיקים את טעמו המר- אם החלש- של הקסם המחדש את הבשר, מגלים את האמת על השיקוי תוך רגע בודד. רק שיקויי הריפוי החזקים ביותר מרים יותר משהם מתוקים.

ריוסקה-
OUT
הפגישה שלך בלילה. האם ריוסקה רוצה לעשות דבר מה נוסף בערב? בנוסף, ריוסקה עוד לא יצא מהחדר כאשר התגובה הזו מתרחשת.

כולם-
IN
צ'אהו פונה לצאת מהחדר, שלפתע היא עוצרת, קורסת על הקיר לצד הדלת. רק שינה נמצאת במקום לראות את פניה, כאשר העיניים שלה מתגלגלות בחוריהן לכמה רגעים.

המחשבות של צ'אהו מתערפלות, תחושה שהיא הרגישה בעבר, תחושה שלא קשורה אליה. היא מחפשת מילה להתמקד בה, אות בשפה הטיאנית שלרוב תיראה אליה מבעד לערפל המחשבה הנורא הזה, מילה שתנחה אותה. במקום זאת, היא חשה בכיוון, דבר שמעולם לא קרה לה, מאז הפעם הראשונה שהיא שמעה את הקריאה.

הכיוון הוא למטה.
 
ריוסקה עוצר לרגע אחד כדי להביט בצ'אהיו, אך ממשיך ללכת בדרכו מבלי לתת הרבה תשומת לב לדבר. הוא חשד כי מדובר בשינוי שעברה לאחרונה, ולא היה לו את הידע המיסטי לעזור בנושא. המעט שיוכל לעשות זה לא להפריע.

ריוסקה:
IN
ריוסקה עוצר את אחת מהריקשות אשר עוברות מול הפונדק ועולה אליה.
"שוק תחתית." הוא אומר בפשטות לנער המושך את הריקשה, ונשען לאחור בעודו מחכה להגיע. יש עוד זמן לפגישה, והוא מתכוון לנצל אותו על מנת לחשל לעצמו זהות-פלדה אשר אף אחד לא יוכל לשבור עבור המשימה שלו. אחד הדברים הראשונים שאביו לימד אותו הוא כיצד להסתתר מבלי להתחבא. ימים רבים הוא בילה ברחובות שוקורו, מחשל את זהותו כך שאף אחד לא יוכל לחשוד בו. הוא לא היה צריך שכל גוקה תהיה הטריטוריה שלו, רק אזור קטן, לא יותר משכונה, שבה כל אדם ידע בוודאות בתת-מודע שלו כי הוא חף מכל פשע שאפשר להאשים אותו בו. מקום קטן של ביטחון.

META
ריוסקה מתכוון להשתמש במאפיין Obscurity על השכונה בשוק-תחתית שבה אמור להימצא המרתף שהוא צריך לתקוף. המאפיין עובד כמו Renown, אך קצת אחרת.
הוא צריך להיטמע בקהל ולהיראות במשך ארבע שעות לפחות ביום, למשך שבוע אחד. כאשר הוא מסיים, האזור הופך ל-"טריטוריה" שלו. כל עוד הוא לא מבצע פעולות אשר מסירות כל ספק, הוא מצליח אוטומטית בבדיקות תרמית או התחזות על מנת להזדהות בתור הזהות החברתית שלו. בנוסף, אם הויג'ילנטי בוחר, הוא יכול להפיץ שמועות על הזהות השנייה שלו במהלך הזמן הזה, מה שריוסקה עושה, מה שייתן לו תוסף +4 לבדיקות איום בזהות הויג'ילנטי שלו.
 
אשיגה צועד צעד אחד לכיוון צ'אהו בתגובה אינסטינקטיבית כדי למנוע ממנה ליפול, אך עוצר כשהוא ראוה שהיא מתאזנת בעצמה וששינה ניגשה אליה.
הוא מרים גה לרגע, ואז מחזיר את תשומת ליבו למי שנשאר בחדר.
"האם את במקרה שמעת משהו על הרצח בזבן שהותך בעיר?" הוא שואל את שינה.
 
"צ'אהיו, את בטוחה שאת בסדר?" שינה שואלת וניגשת אל עבר הנערה הצעירה, בוחנת אותה. היא לא למדה אנטומיה ורפואה באוניברסיטת הוואנגוט, אבל אולי היא כן תצליח למצוא משהו.
היא בקושי שמה לב לשאלתו של אשיגה, מנידה בראשה לשלילה.
META
מרפא: 7 (אין לי רמות במיומנות דרך אגב)
 
אתם מתפזרים ללילה של מחשבות. רובכם פונים למיטתכם, חלקכם מוצאים דברים אחרים להתעסק בהם.
IN
צ׳אהו הולכת לאכסניה הקרובה בה יוקו שכר חדר, רואה שיכורים ומהמרים שלא נחים עד השעות הקטנות של הלילה. יוקו, עם זאת, מעולם לא חזר היום לחדרו.
IN
לפני שאתה הולך לחדרך, אתה זוכר את הפגישה שארגנה לך בעלת הפונדק. המיקום מוזר, גג של בניין קרוב... אולי זהו מג בעל קסם תעופה, או נינג׳ה כולשהו- אתה יודע שהם אוהבים במיוחד גגות מההיכרות המעטה שלך עם הנינג׳ות שטוריאקה שכר בעבר.

OUT
אם מישהו מחליט לפרוש לישון, תשלחו לי הודעה בוואטסאפ שלא אחכה לכם.
 
IN
שינה עוקבת אחר צ'אהו, אבל זו לא פונה לחדרה, היא פונה אל מחוץ לפונדק. האם שינה רוצה לעקוב אחריה החוצה לפני שתלך לישון?
IN
מזכיר נחמד, טיאן-שו חייכני הלבוש בבגדים מגונדרים ומברך את צ'אהו בכניסתה ללא שמץ של עייפות, למרות השעה המאוחרת. איזו הודעה היא מבקשת להשאיר ליוקו? וממי?
IN
אתה בלילה מתכונן אל הפגישה, לוקח את הנשק ואת חליפת הסמוראי, מעליה האשליה המסתירה את הטבע האמתי שלך. אתה עולה לגג הבניין, בקושי מסוים, אבל יצאת מוקדם מספיק על מנת לכסות על הזמן הזה. זהו בניין שקט וקטן, שנראה ששייך לתושבים ומארח מועדון קטן שנעול בשעה כזו מאוחרת. האם אתה עושה הכנות כולשהן לפגישה?
IN
צ'או צ'ן ישן על המיטה המפוארת ומלאת הבדים, אך אתה שומע באמצעות חושיך קול של לחימה מחוץ לחלונך, שמעיר אותך משנתך. זהו לא קול של שיכורים רבים, זהו קול של שוריקנים באוויר ופלדה המתנגשת זו בזו... האם אתה ממשיך לישון? או קם לבדוק מה זה? חושי הנינג'ה שלך אומרים לך שזה משהו מעניין.
IN
הבוקר מגיע, ואתה קם בלי הרבה דברים מעניינים. תצטרך לעבור באגודה על מנת לקבל עדכונים על התעלומה שלך, אם ישנם כאלו, אך אולי תעדיף לחפש קצה חוט אחר...
 
OUT
שחכתי מטיפת הדם של הנרצח שביקשתי לקבל, אני מניח שהיא כבר הגיעה. אני מטיל את הלחש בלילה.
Blood Biography
IN
אשיגה לקוח את הדם שסופק לחדרו ומתרכז בו, ממש. להוציא ממנו מה קרה לאדם ממנו נלקח הדם ברגעיו האחרונים.
 
ריוסקה:
קודם כל, ריוסקה מוריד מעצמו את האשליה, נותן לשריון הסמוראים שלו להיראות. בשעה כזו מאוחרת, הוא לא יפריע לאנשים, ואנשים לא יפריעו לו. הרחובות כמעט ריקים במקום יחסית לא-מרכזי זה.
שנית, ריוסקה, או ליתר דיוק, נאגאטו, מבצע טיול קצר בשכונה בה נמצא הבניין, משנן בראשו את הרחובות, הפניות והסמטאות, לכל מקרה בו יצטרך להימלט ולאבד את רודפיו.
לאחר מכן, הוא מטפס על אל גג הבניין, מוכן אל הפגישה.
בין אם הפגישה לגיטימית ותניב לו מידע, ובין אם זו מלכודת מתוחכמת, האדם היחידי שיתקל בוואי-לינג יהיה נאגאטו הסמוראי, לטוב ולרע.
 
IN
אתה רואה צללים רצים על גבי הגגות, עם אורות שמידי פעם משתקפים המסמנים על חרבות. אם תמהר, תוכל לשנות אישיות במהירות ולרדוף אחריהם, לראות על מה ההמולה.
IN
אתה שומע קולות מרוחקים, מספר בניינים במרחק. אתה התאמנת מספיק בשביל לזהות זאת מרחוק... קרב. האינסטינקטים שלך כבר מכוונים אותך לשלוף את החרב. קולות התנגשות חרבות, אנשים שרצים ונאבקיל, אבל ללא צעקות... אלו אנשים מיומנים.
IN
את חוזרת אל הפונדק וישנה שנת לילה, אך המחשבות... ואולי משהו שנשאר לאחר ההתקף... טורדים את שנת הלילה שלך. למטה, הסיפורים על גוקה מספרים על מנהרות תת קרקעיות ענקיות מתחת לעיר, הידועות כשוק תחתית. האם את צריכה ללכת לשם? או שזהו רמז פחות ברור? את לא יודעת, והמחשבות נשארות איתך עד אור הבוקר.
OUT
הטלת את הלחש כבר על הדם הזה, כאן.
IN
בבוקר, את זוכרת את הנשף שיש לך היום ביחד עם חברי הלוטוס המנופץ. האם תרצי להזמין את ריוסקה לכנס? או להשיג מידע על משפחות האצולה של עיר מאה הצריחים?
 
חזרה
Top