• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים עץ משחק [3.5, פנטזיה אפלה] (4/4) אנחנו ממשיכים!.

ליאור
in
הנערה מגלגלת עיניים "שיהיה רק על תבקש צדקה מהלקוחות" היא הולכת ואז נעצרת לשנייה ומביטה מעבר לכתפה "אחד מפרחי הכהונה של פיילור נמצא כל יום עם שחר בכיכר ומחלק לחם לעניים, הוא אפילו לא דורש ברכה לפיילור. אני אעיר אותך מחר לפני הזריחה", בעודה הולכת אתה שם לב שלא מעט לקוחות מביטים בה מזווית העין ולא רק על קימוריה, נראה שהיא אהודה למדי.
out
אם אתה לא עושה כלום הלילה תגיב כאילו היא כבר העירה אותך.
 
אלישע
"אני מקווה שהנכד שלי יגיע עד מחר בבוקר." הוא אומר במבט חולמני, וניגש למצוא פינה חמה להירדם בה. משאיר אוזן פקוחה כדי לראות אם הוא שומע משהו נוסף.

בבוקר הוא יוצא לפגוש את פרח הכהונה של פיילור
 
שיחזור מהר
''בואו נארגן מחנה והולך לישון'' אומר הנזיר לחבריו.''אני אהיה במשמרת הראשונה, איווג'ין בשניה, ורולאק בשלישית.'' כעת בואו מתארגן למנוחה. הנזיר יוצא ללקט מזון ולאחר מכן להקים את המחנה לשינה
Meta
לוקח 10 בהישרדות כדי לשרוד בטבע - אני לא זז מהמקום כמובן, מחכים למשנה הצורה. סה''כ 10+3=13, עוד 4 מסיוע לאחר של רולאק ואוייג'ין יוצא 17, זה מספיק להאכיל את שלושתנו ולהקים מחנה, ואם רולאק יקח 10 אז יספיק גם כדי להאכיל את ליאור כשיחזור, אז שהוא יבצע את הבדיקה.
אחר כך נלך לישון לדעתי.
Out
1. הל, תיקח אתה 10 ואנחנו נסייע לך אם יש לך יותר חכמה ממני. ככה נגיע ל18 ונאכיל את הנוכל משנה הצורות.
2. אלישע - זה לא בספוילר כי זה קרה כשליאור עוד יכל לשמוע.
3. ליאור - תזכיר לי את השם של הדמות שלך בבקשה.
 
ליאור
אתה מגיע לכיכר עם שחר ורואה נער בבגדי פרח כהונה של פיילור עומד במרכז הכיכר ומחלק לחם לעניים המתגודדים סביבו, בניגוד למקרים שיצא לך לראות בעבר העניים עומדים בסבלנות ומחכים שהוא יגיש להם את לחמם, הוא מחייך לכולם ומברך את רובם בשמותיהם ואף מנהל איתם שיחה קלה, בעודך עומד ומחכה לתורך (אתה האחרון שהגיע ולמרות שאין תור נראה לעיין נראה שהוא מחלק לפי סדר מסוים) אתה מביט למאחוריך ורואה את הנערה מהפונדק עוברת וקונה מצרכים בדוכנים המוצבים בכיכר, היא מעיפה מבט לעיטים קרובות לעבר פרח הכהונה, כשהיא מבחינה במבטך היא מזעיפה פנים ועוזבת את הכיכר.
"פיילור יברך אותה רידר, אני שמח לראות שהקטנים הצליחו להחלים" אישה מבוגרת עומדת לפניך עם שלושה ילדים קטנים שאוחזים בשימלתה ומחייכים לעבר פרח הכהונה "זה הכול בזכותך פיי, תודה שבאת לטפל בהם" רידר מחייכת בעודה מושיטה את ידה כדי לקבל את הלחם, הוא מניח ארבע כיכרות בידה ואז מתכופף לילדים ובמקש מהם להוציא לשון בשבילו, הילדים מצייתים בהתלהבות והוא בוחן את לשונם ומחייך בשביעות רצון, הוא נותן לכול אחד מהם תפוח כאשר הוא גומר לבדוק את לשונם.
האישה והילדים נפרדים מפרח הכהונה, הם היו האחרונים חוץ ממך.
הנער המכונה פיי שולף כיכר ומושיט לך אותו "אתה חדש בעיר אדוני?" הוא שואל בחיוך ידידותי "פעם ראשונה שאני רואה אותך בעיירה, אני אורך מיסה קטנה בכיכר כל שקיעה שבסופה אני מגיש נזיד, יתכן שאפילו זה יהיה נזיד בשר הערב, ההישתתפות במיסה היא לא חובה ולא תשפיעה בשום אופן" פיי אשכרה קורן ונראה כאילו השמש מעירה אותו באור מיוחד או שאולי זה רק טוב הלב הטהור שלו.
מה אתה עושה?

השאר
out
אני אניח שהל לקח 10 בשביל להריץ למרות שאני לא בטוח שאפשר לעשות את זה בהישרדות (אני אבדוק מאוחר יותר, כרגע זה לא ממש משנה)
in
אחרי ארוחה קודרת למדי שכוללת כמה שורשים אכילים ומעט פירות אתם הולכים לישון, אתם מעבירים את הלילה ישנים במשמרות ומקהלת תרנגולות מעירה אתכם עם שחר.
מה אתם עושים?
 
אלישע
"כן נערי..." אומר הזקן, "אני בסך הכל נווד זקן שהגיע אתמול לכפר..." הוא מספר לו, "אני והנכד שלי, הם כל מה שנשאר מהמשפחה של הנער.." הוא מביט מטה ביגון, "שריפה.." הוא מתחיל להגיד, "עסק לא נעים נערי." הוא ממשיך בקולו הזקן, "אני מחפש לו בית חדש, לפני שאני אסתלק מהעולם הזה..." הוא עוצר להשתעל לרגע, "הוא בחור טוב, יש לו ראש על הכתפיים... הוא נשאר הלילה במחנה שהקים לא רחוק מפה, פחד שלא יתנו לו להיכנס לעיר באמצע הלילה..." הוא משתעל שוב, לוחץ את ידו של הפרח בעודו לוקח ממנו את הכיכר. "אתה חושב שתצטרכו אולי אנשים במקדש?" הוא שואל, "אני מבטיח לך, הוא בחור טוב. אימו, עלייה השלום... הייתה שולחת אותו לכל התפילות, ויש לו ראש טוב על הכתפיים..."
 
ליאור
in
פיי מחייך עליך חיוך עדיין ומבין "בן כמה הוא? אם הוא מתחת לגיל 15 נוכל להכניס אותו לבית היתומים בעיירה אבל אם הוא מעל רק אילו שהוכיחו את אמונתם לאל השמש יכולים לגור במקדש, כך או כך אני בטוח שבמקרה הכי גרוע אוכל למצוא עבורו מישהו שיטפל בוא"
out
אני לא דורש גילגול תרמית בגלל שאין שום סיבה שהוא יפקפק בדבריך, אם תנסה משהו שעלול לעורר את חשדו אבקש שתזרוק מראש, אני אודיע לך אם זה היה נצרך, בכל מקרה במקרים כאלה אבקש שתזרוק בספוילר נפרד ולא תציץ בוא, אין שום סיבה שתדע אם הוא מאמין לך או לא.
 
אלישע
OUT
טכנית עם בדיקת זיהוי מניע אני כן אמור להיות מסוגל לדעת אם הוא קונה את השקר או לא, ולרוב בדיקת התרמית שלי לא אמורה להיות חסויה, אלא בדיקת הזיהוי המניע שלך. לא שיש לי בעייה, אבל זה סתם סיבוך ולוקח עוד זמן. תאמין לי שאני מספיק בוגר כדי להתנהג אותו דבר אם יצא לי 20 או אם יצא לי 1
IN
"או!" אומר הזקן, "הוא בחור אדוק." הוא מחייך חיוך חסר שיניים, "אימו עליה השלום הכרחיה אותו ללכת לכנסייה שהיה נער, תוכל לשאול אותו שאלות על הדת מכאן ועד מחר, והוא ידע לענות לך בלא כל קושי." הוא ממשיך לספר, "אני אגיד לך מה, כשהוא יבוא, אני אגיד לו ללכת למקדש, תחליטו אתם אם לקבל אותו או לא. אם יש בך חמלה ולא תרצה אותו, תעזור לו למצוא עבודה... אני אצטרך לעזוב, לא אוכל להיות לו לנטל..." הוא מביט ביגון, "אימו עליה השלום השביעה אותי לדאוג לו, אבל אין לי עוד כוח בעצמות הזקנות שלי."
 
כולם חוץ מלכיאור
אנחנו מחכים לצהריים ונכנסים לעיר, אם הנוכל לא חוזר עד אז.
הישרדות כנ''ל.
כמו שאמרת, אני מתכוון להעסיק את עצמי. כמו שאמרתי, לא בgrinding. מ''ת עם השאר.
In
אם הוא לא יחזור עד הצהריים נלך לבדוק מה קורה איתו. בינתיים, כשהם אינם עסוקים בחיפוש מזון, הנזיר יושב וממלמל תפילות. ''רולאק, בוא תלמד אותי כמה מהתפילות שלך.
 
ליאור
"תבואו למקדש אחרי המיסה, אני אציג אותו לאב סלברוס ובעזרת פיילור הוא יתקבל" הוא מניח את הלחם בידך ואומר "תמתין לי שנייה בבקשה" ורץ לאחד הדוכנים, הלחם חם טרי וריחני, ובכללי מעורר תיאבון, כעבור כחצי דקה הוא חוזר נושא קערת עץ עמוסה בדייסה חמה עם כף "תיתן את הלחם לנער, הדייסה בשבילך" הוא אומר בחיוך, נראה שהוא שם לב למחסור בשיניים "אגב אתה מוזמן להישאר בעיירה, אני בטוח שתוכל למצוא עבודה קלה כל שהיא שתשים גג מעל ראשך, ואני תמיד אגיש פת שקיעה וזריחה, בכל מקרה אחכה לכם אחרי המיסה, שמי פיירן אבל כולם קוראים לי פיי, מה שמך ושם הנכד שלך?" הוא שואל "אגב שמתי פיקדון של 2 מטבעות נחושת על קערה, אם אתה יכול להחזיר אותה אתה מוזמן לקחת אותם, אם אתה רוצה לשמור את הקערה זה בסדר, שאלתי את טום" הוא מנופף לבעל הדוכן שמשיב לו ניפוף בחיוך.

כולם.
בקוו הזמן של ליאור עבר רק כחצי שעה, בבקשה תתעזרו בסבלנות.
 
כולם חוץ מליאור
רולאק מגחך בתגובה לבקשתו של הנזיר, ואז הוא שולף מתוך הגלימות שלו ספר כרוך בעור, ואומר "אני איני עוד כוהן עלוב. כוחי אמנם בא מהישות אותה אני משרת, אבל אני לא מכין את לחשי דרך תפילות, כי אם מלימודים מעמיקים של טקסטים קדושים".
ואז הוא חושב לעוד רגע ואומר "אם כבר כולנו מדברים, אפשר לוודא מה השמות של כולם? אני רולאק"
 
אלישע
הזקן לוחץ את ידו של פיי, "אני אוגוסט." הוא לוחץ חזק את ידו, "ולנכד שלי קוראים אנטון," הוא ממשיך, "אמרתי לך, הוא בחור טוב, הוא יבוא היום למקדש, אתה תשמח שהוא בא." הוא ממשיך ללחוץ את ידו לעוד כמה רגעים, ונפרד מהכוהן
 
בעודו הולך, הזקן משתנה מעט, הוא מזדקף נעמד ישר, ותוך רגע אין זכר למראה החלש שהיה בו לפני שנייה. "תכירו." אומר בן האנוש הצעיר שניצב לפניכם, "זה פיי, הוא פרח כהונה של פיילור בעיר הזו, וכנראה מנהל את המיסות ואת חלוקת האוכל לעניים, תלמדו את הפנים שלו טוב, הוא אחת המטרות שלנו." הוא מפלפל עיניים, "ונראה שהמטרות של כמה מבנות הכפר." הוא מחייך בעודו משתנה שוב, לגבר צעיר, לא הגרסה שלמדתם להכיר, אלא בחור יחסית גבוה, שיערו שחור ועיניו כחולות, הוא נראה בפירוש צעיר יחסית, "וזה אנטון," הוא מסביר על הזהות החדשה שלו,"סבא שלו והוא הם הניצולים האחרונים מאיזה שרפה בעיר שלהם, ומאז הם נדודים, במשך הלילה האחרון הסבא הסתובב בעיר הזו וסיפר לכולם על הנכד שלו ועל הסיפור הנורא שלהם, ואנטון הולך לנסות להתקבל למקדש פיילור כשהוא יגיע בערב לכפר. מה שאומר שהשגתי לנו כניסה למקדש." הוא מחייך בניצחון. "אני חושב שכדי שאנטון לא יכיר אתכם, עדיין." הוא מציע
 
תכנית נחמדה ''אני מציע שגם אני אכנס למקדש, שני פרחי כהונה טובים מאחד. אמנם איני מכיר את אומנות הלחשים, אבל את יסודות הדת אני מכיר היטב.'' מציע הנזיר. ''דרך אגב, אני מרלוק, היא איווג'ין, וזה רולאק. מה שמך?''
בדרך לכפר
"ואם נמצא את פיי או את הפלדין מה שמו לבד, נהרוג אותם?"
(out - הישרדות במתכונת הרגילה להיום)
 
חזרה
Top