• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

א''ז
שודדים לא מתקרבים אליכם והאש מבריחה חיות טרף, הלילה עובר בשקט. בבוקר אתן רוכבות בכיוון ההפוך, וכעבור יום רכיבה מגיעות שוב לריברסטון.
אביעד
OUT
יש ויש. בחלק מהמקרים אלו נכבדים מקומיים שנשבעו אמונים לאימפריה, בחלק מהמקרים אלה מושלים מהקיסרות, אבל תמיד שונאים אותם.

IN
''לאו דווקא, אם הוא ייטיב איתנו'', אומר הדייג, נוגס בעוד זית קלמטה ומציע לך אחד אחר.
צייד
''היער לא שייך לך, אתה תמיד יכול ללכת לצוד ביער אחר!'', אומר זיגמונד, איכר חביב ופופולרי שנבחר לדבר בשם הכפריים. ''כל הפרנסה שלנו הייתה סביב העדרים, האלכוהול והשדות האלה! אם לא יהיו לנו אותם אנחנו נמות ברעב ג'ון, נמות מרעב!''.
 
א''ז
OUT
מדגיש - רכבתן יום שלם. אתן עייפות, והשמש עומדת לשקוע. פעם אחת לא הותקפתן בידי שודדים וזאבים בלילה, זה לא אומר שזה לא יקרה לעולם.
נאוטי
הקרב גועש כעת, הפיראטים נגד הכפריים מאיי הלוויתן. איפה נמצא סילארו, ומה הוא עושה?

OUT
תבחר נשקים מועדפים.
המיומנות העל אנושית היא לא טבעית, היא באה עם שימוש בקסם, וזה דבר שגוזל ממך אנרגיה רבה.
 
חאן
סילארו נמצא בספינה, מגן עליה, והוא מסתכל באימה על גאיזריק מחסל 10, 11, 12 כפריים, ולבסוף נופל. כשזה קורה צועק לאנשים שלידו: "קשתים ורובאים, תתחילו לצלוף בכפריים מפה, לוחמי טווח קרוב, רדו למטה לעזור לצוות. צריך אתכם שם."
ואז הוא, שולף את הקדחים בחגורה שלו ומתחיל לירות על הכפריים. ההדק נלחץ, נשמע הפיצוץ של אבקת השרפה, וכפרי אחד, לפעמים 2, נופלים על על האדמה. ואז יריה נוספת, ועוד אחת.
 
אלישע
המיטה אכולת הפשפשים מוכרת לאלכסנדרה, אך לילה מתגרדת כלהבוקר. יקח זמן להתרגל.
אתן קונות צנימים, ירקות כבושים, פירות מיובשים ובשר מומלח, ויוצאות במהירות לדרך. אתן רוכבות כמה שעות עד שאתן מגיעות לכפר חקלאי קטן. כבר צהריים, השמש קופחת ואתן יותר מתשמחו ללגום קצת בירה צוננת ולנוח.

OUT
3- דינרים.
צייד
החקלאים נראים כאילו חשך עליהם עולמם. ''שיהיה'', אומר אחד מהם.
הפונדקאי אורז כמה שיותר נאדות בירה, האיכרים אוספים את כל מה שנשאר להם ומעלים באש את השדות. הרועים אוספים את העדרים. כולם מאורגנים בפתח הכפר עם עגלות, סוסים ופרדות, מוכנים למסע הגורלי. ''קדימה''.
נאוטי
META
אני מבין שכלי הנשק המועדפים הם סכינים, חרב ואקדחים?
אלו אקדחי בריח צור. אני אוותר הפעם, אבל להבא - לוקח ''תור'' לטעון אותם.
מיומנות על אנושית נותנת לך פגיעה אוטומטית, אבל היא גם גוזלת ממך אנרגיה רבה.

IN
סילארו צופה בסיפוק בכפריים מתמוטטים מיריותיו, אך קסמה של הרמיה גוזל ממנו מיד אנרגיה. אתה מתכופף בעייפות פתאומית, מזיע כמו חמור ומתנשף, עייף כאילו רצת מרתון. בהחלט לא תוכל להילחם ככה.
בינתיים, הפיראטים והכפריים ממשיכים להתגושש, והכפריים מתחילים להתעייף. 4 פיראטים ומקומי מוטלים מתים, ורוח הקרב של הפיראטים מתחילה להיחלש. הם לא ציפו לקרב כזה קשה.

META
פיראטים - 4.
כפריים - 6.

59 כפריים
42 שודדים.
 
א"ז
out
א' זה אמור להיות א"ז ולא אלישע.
ב' מעולם לא אמרת לי כמה כסף בדיוק יש לי, עזבתי עם שקיק אחד גדוש בנחושת כסף וקצת זהב ושתיים נוספים מפוצצים בזהב בלבד (ומוסתרים), אם אתה רוצה מעקב אתה צריך לתת לי מספר.
in
לילה מביטה בפונדק "אני אשמח לקצת יין קר, שנכנס?" היא מביטה באלכסנדרה "אגב תתנהגי כאילו את הפילגש שלי, זה נראה לי הסיפור הכי הגיוני לנוכחות של נערה כפרית עם טייל עמיד"
 
א״ז
יש מטבעות בגודל של עוגיות, ביחוד אילו שלפי משקל החומר.

בכל מקרה בהנחה שהשקיקים המוחבאים מאפשרים מטבעות של מלא החופן של היד לי (היא יחסית גדולה) והם בגודל של כ5 שקל או טיפה יותר גדול (כמו לירה ישראלית) זה אומר שכל שקיק יכול להכיל כ40-50 מטבעות (יש לי מטבעות ישנים בבית אז תפסתי מלוא החופן והתחלתי לספור), בהנחה שהשקיק הלא מוסתר יכול להיות גדול הרבה יותר אפשר להניח שמדובר בכ200 מטבעות.
כלומר סך הכול כ300 מטבעות.

נשמע בסדר? בכל מקרה כמו שאמרתי בהתחלה הקטנים מכילים רק פלורינים כך שמדובר בכ106 פלורנים אחרי שסופרים גם את הבודדים בשקיק הרגיל, לאחר מכאן לילה תעדיף יותר דינרים מאיסרים כך שאפשר להניח שמדובר ב142 דינרים וב51 איסרים.
סך הכול 299 מטבעות אם לא התבלבלתי.

בכל מקרה זה נשמע כמו הרבה מאוד כסף (ואולי אפילו יותר מדי), אם המשפחה לא עשירה עד כי כך שלילה תוכל לגנוב כל כך הרבה כסף או היא פשוט לא הצליחה למצוא כל כך הרבה תודיע לי, ותמיד יש את האופציה שהשקיקים לא יכולים להכיל את כל הכסף הזה.
 
ברף ההגבה, א''ז יחשבו לשניים.

א''ז
OUT
בעצם, פלורינים ודינרים יהיו בגודל עוגיה קטנה. והם גם כבדים למדי.

IN
זו שעת צהריים והפונדק ריק למדי, מלבד חבורת איכרים שלקחה לעצמה הפסקת צהריים מהקציר. המוזגת מביאה לאלכסנדרה בירה וללילה יין, ונראה שהיא תמהה על שקיק המטבעות השמן של לילה. ''מעמד גבוה, מה?'', היא שואלת. ''אתה מהאצולה הנמוכה? מה קרה שנכנסת לפונדק כפרי ועלוב כמו שלנו?''. למרות שהיא מנסה להסתיר זאת, ניכרת טינה בקולה. ''קחו, יין לך, בירה לך, ארוחה לשניכם. הלילה עוד רחוק, אין לכם מה להישאר כאן, בפונדק העני והעלוב שלנו. תמצאו אכסניה יותר יוקרתית ומכובדת''. היא ללא ספק מתאמצת לא לקלל.

אתן מתיישבות בשולחן. הארוחה כוללת כיכר לחם קטנה, שומן כבש, חריץ גבינה, חמאה וירקות טריים. היין חלש, ולא מתקרב ליין היקר שהיה באחוזת אלדרנס.
נראה שהאיכרים שמו לב אליכן, כי אחד מהם - צעיר יחסית, כנראה עדיין לא נשוי (או סתם בוגדני) ניגש לשולחן שלכן. ''שלום לכם! רואים שאתם מרחוק. מאיפה באתם? בכל מקרה, אם אתם נשאריםות כאן ללילה אני אארח אתכם חינם. מי אתה? ומי את?'', הוא קורץ לאלכסנדרה. ''קרובת משפחה, אני מקווה?''.
צייד
אתם צועדים בארשת מדוכדכת לדרום-מזרח בדרך העפר, חולפים על פני היערות העבותים של הוודלנדס. הקצבאיטי, בגלל העדרים, הנשים והילדים. לבסוף, מגיע הערב.
 
חזרה
Top