• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

"אם כך, תודה לכם על הפגישה" היא אומרת ומהנהנת. היא מחכה בסבלנות שכול אחד מכם יסיים את הכוס שלו, נראית לא מוטרדת כלל בידי העובדה שכעת הזמן 'מבוזבז', ולא מאיצה בכם. כאשר כולכם מסיימים לשתות, אתם קמים ביחד, והיא קדה לכם קידה קלה.

אתם יוצאים מהאחוזה של ליידי נאי יאן פיי, בדרך החוצה פונה אליכם המזכיר שלה, איש גבוה ממוצא שנראה מעורב בין יבשות, ומאפשר לכם לקבוע עם ליידי נאי יאן פיי פגישה נוספת אישית או קבוצתית. בעוד שבוע היא הפגישה הראשונה שזמינה איתה, כמובן. נראה שהיא מעדיפה שקודם תדברו עם היורש לפני שתפנו אליה פעם נוספת.

אתם מוצאים את עצמכם פעם נוספת בעיר, ברובע כתר הפרחים היפיפה. לאן כעת אתם פונים? הערב מתחיל כבר להסתיים.
 
"סלחו לי, אך אהיה ישיר." אומר ריוסקה כאשר כולם מתמקמים בנוחות, ואחרי ווידוי קצר שלא ינסו לצוטט להם. הוא עדיין מדבר בטון שקט, ליתר ביטחון.
"באזור הנקרא שוק-תחתית קיים מרתף השייך לארגון הקורא לעצמו וואי-לינג." ריוסקה מוציא מתיקו מחברת קטנה ובודק את הרשומות שלו בנושא, "זהו ארגון נתעב המורכב בעיקר מבריונים ואנשים בעלי דעות קיצוניות, אשר סוברים כי בני-אנוש הם הגזע העליון בעולם וכי עליהם להשמיד, לשעבד או לנצל עד תום את כל הגזעים האחרים, אשר הם רואים כנחותים. מספיק לציין כי הארגון מהווה בעיה עבור אנשים רבים, והישג המוניטין שלהם מתפרש על כל רחבי היבשת. ביומיים האחרונים ביצעתי הכנות כדי להשמיד את המרתף הזה, להחליש את כוח הארגון ולמקד את כל תשומת הלב שלו לגוקה, דבר שיחליש את השפעתו בארצות אחרות. כל מה שנשאר זה להסתנן אל המרתף עצמו ולהפעיל את חומר-הנפץ, אך הייתי רוצה להציע לכם להצטרף למשימה. זהו ארגון אכזרי אף מהצפעים, וגיליתי ממקור אמין כי המרתף מחזיק את המשאבים שלהם, כסף, אוצרות ועוד. אם תרצו להצטרף, אני מציע לכם את כל מה שתוכלו לשאת בכיסכם מאותו מרתף. הפעולה מתוכננת לעוד שבוע, לכן איני מבקש תשובה מיידית. אם ברצונכם לא להתערב או לבצע איסוף מידע משלכם בנושא, זוהי בחירתכם, ולא אמשיך להפציר בכם."
 
"המרתף הזה - נמצא במקרה מתחת למועדון שלהם? יש מצב שאני יכול למצוא דרך פנימה - יש לי הזמנה לחזור לבקר שם אחרי שנקלעתי לשם בטעות - סיפור משעשע למדי." צ'או צ'ן שואל וצוחק כשהוא נזכר במועדון.
Out
במהלך הדרך הוא החליף חזרה לצ'או צ'ן כי הוא זה שהחדר על שמו
 
IN
לפני שחוזרים לפונדק, שינה מדברת עם המשרת שהליידי נאן-יאי-פיי מינתה לקבוע את הפגישות איתה. "אני אשמח להפגש עם הגבירה במועד מוקדם יותר." היא אומרת, "ישנם נושאים שאני רוצה לדבר איתה, לפני שאחליט אם אסכים או לא אסכים להצעתה הנדיבה."
META
דיפלומטיה (שכנוע)= 26.
IN
בפונדק, שינה לא מתעניינת בהתעסקות בעולם התחתון של העיר ובכנופיות הממלאות אותו. בזמן שהשאר מדברים על המשימה הזו, שינה בוחנת את הבקבוקון שריוסקה הביא לה טרם כניסתם לאחוזתה של גבירת העיר.
META
ידע (מאגיה) כדי לזהות את השיקוי באמצעות יכולת המקצוע שלי- סה"כ 33. (20 טבעי זה כיף)
 
ריוסקה מקשיב לשאלות, ואז משיב עליהן בזהירות, אחת אחת. קודם כל הוא מתחיל מצ'אהיו.
"איני רוצה לערב את היורש בנושא. גם אם הוא יסכים לעזור לנו, הוא לא ינפנף בידו ויחשיב זאת כמחווה של רצון טוב, הוא יצפה מאיתנו להחזיר לו באותו המטבע, וכרגע אני לא יודע מה זה כולל."

ריוסקה לוקח נשימה עמוקה ופונה אל אשיגה ושאנג-רן, אשר קורא לעצמו צ'או-צ'ן הפעם.
"המרתף אכן נמצא מתחת למועדון שלהם, אתה צודק. איני יודע בוודאות אילו קשרים יש לאירגון, אך הגיוני להסיק כי הם קיימים. זהו ארגון עם השפעה בכל היבשת, אני מסרב להאמין כי הם הגיעו למרחק כה גדול בכוחות עצמם ללא תמיכה חיצונית."

ריוסקה קם ולובש את מעילו, וחובש את כובע הקש שלו על ראשו.
"הפעולה תתקיים בעוד שבוע, אחרי שאסיים את כל ההכנות המתוכננות. רק לאחרונה הצלחתי להגניב את חומר הנפץ אל המרתף שלהם, להפעילו בטרם מועד ישאיר יותר מדי רמזים המובילים אל האמצעים בהם השתמשתי. חישבו על הצעתי, בינתיים, יש איש-קשר הנושא מידע נוסף על הוואי-לינג אשר עליי לפגוש בקרוב."

ריוסקה יוצא מן הפונדק, הולך לפגישה שלו הערב.
 
"לא הרבה, ובדרך כלל מותו של אחד מארגון כזה לא היה גורם לי להצטער יותר מדי, אבל הם מאשימים ברצח מישהו שאני יודע שהוא חף מפשע, ואני צריך למצוא את הרוצח האמיתי כדי שהם ישחררו אותו."
 
חזרה
Top