• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

א"ז
הגבה של לילה מתרוממת "זה לא נפוץ אבל אין לי סיבה לחשוב שאת משקרת ואת נראת בריאה נפשית" לילה מסתכל על הפגיון "חפצים בעלי תודעה יכולים להיות מסוכנים, יש להם מטרות בפני עצמם והיא בדרך כלל טובים מאוד בתימרונים וחלקם אף מחזיקים בכוח להישתלת על המשתמש" היא בוכנת את הפגיון "קזאלאתאת'... האם שמעתי את השם הזה פעם?" לילה חופרת בנבכי מוחה בניסיון לנסות להיזכר בשם "אכפת לך אם אחזיק אותו לשניה? אני לחלוטין אבין אותך אם תתנגדי" לילה מושיטה את ידה "אני יכולה? אולי אוכל לקבל מידע יעיל אם אדבר איתו"
 
צייד
יורגן משפיל מבט. ''גם אני לא, אבל זה הדבר שיציל הכי הרבה חיים. ראינו שהברברים נלחמים טוב מאיתנו בהרבה, והם ביתרון עלינו. גם אם נצליח להדוף אותם, מה יהיה המחיר? כמה נשים יתאלמנו? כמה ילדים ישארו בלי אבא? הכי בטוח, לכולנו, הוא לעזוב. או לנסות להיכנע, ולקוות לטוב''.
אביעד
OUT
תעודה מהקיסר שמצווה עליהם למכור לך דברים? או עדיף, תעודה מהקיסר שמצווה על אצילים לתת לך כסף?

IN
''תגיד את זה לקיסר'', אומר האיש. ''מה איתך? רואים שאתה לא מהאיים. אין לי בעיה עם ל בן קיסרות, בניגוד לחלק מחברי, רק עם חיילים ואצילים. אז, מה הסיפור שלך?''.
א''ז
OUT
לילה מעולם לא שמעה שם כזה.
 
א'ז
OUT
התליון הוא לא קסום, הוא כמו שרשרת עם מגן דוד או צלב, סמל לאמונה שלך ואולי אתה מאמין שהוא מגן עליך, אבל הוא לא.
 
ח'אן
Out
אם אתה מעדיף את השנייה אקח אותה + אני מניח שיש עליי כסף קטן עד שתגיד שנגמר לי.
In
''אני באתי עם ספינת סוחר, לראות את המקום, אבל הותקפנו על ידי פירטים ארורים. אז עכשיו יש להם ספינה אחת פחות.'' אומר אתיאס בחיוך מרוצה. ''שמעתי שמועות שהפירטים נעשו נועזים יותר בזמן האחרון. שר הדרקונים לא מטפל בהם? זאת אומרת, קיסר זה או אחר, כולם אותו דבר בסוף.'' נאנח אתיאס. האיים האלה יותר מתוסבכים משחשב. הוא יצטרך לכלכל את צעדיו בתבונה ובזהירות.
 
אביעד
''שר הדרקונים עוד רחוק'', אומר האיש, לוגם עוד מהיין. ''הוא עוד לא עבר את האיים הנידחים. כנראה הוא מנסה לשכנע אותם להצטרף אליו. אם הוא יביס את שודדי הים ויגבה מסים סבירים יותר, הוא הרוויח עוד לוחם'', הוא מחייך מעט.
צייד
''שסול אינוויקטוס יעניק לנו חכמה כעת...'', אומר ליאופולד בקדרות. ''מי בעד לנטוש את הכפר?''. לאט לאט, קודרים ודומעים מעט, מצביעים כל הנוכחים.

בעיות מתגלעות מיד. ''מה אני אעשה עם עדר הבקר שלי?''. ''השדה שלי!''. ''אשתי עומדת ללדת!''. ''המזווה של הפונדק מלא באלכוהול, מה אני אעשה איתו?''.
 
ח'אן
''עוד לוחם אחד? חשבתי שהיא הזה שווה יותר. אם לא תיקחו את הגורל שלכם בידיים, עוד תיפלו מן הפח אל הפחת. שר הדרקונים הזה לא בהכרח טוב מהקיסר, אבל אם אתם יכולים להילחם תחתיו, אתם יכולים להילחם עצמאית ולגרש את הפירטים האלה. זה יגרום לשר להתייחס אליכם בכבוד... בעצם, גם הקיסר.''
 
אביעד
האיש מהרהר. ''אם ככה... נוכל גם להילחם למען העצמאות שלנו נגד הקיסר''.
צייד
''השדה הזה הוא כל מה שהיה לי!''.
''מה אני אעשה עם העדר שלי?''.
''האלכוהול! כל כך הרבה חביות איכותיות ומיושנות, ואנחנו נשאיר את זה לברברים?!''.

''יוצאים היום או מחר'', אומר יורגן. ''לדרום''.
 
א"ז
"אמרת 'אנחנו' מה שמרמז על כך שגם את לא מחבבת אותם" לילה אומרת "אבל האדון שלה כנראה עשה משהוא משמעותי אם האלים הרגו אותו, מה היה שם האדון? מה הוא עשה? האם כל האלים היו שותפים בהרג או רק כמה מהם?" לילה מסתכלת על הפיגיון "אם תתני לי את השם של האדון יתכן שאזהה את הסיפור ואוכל לספר לך את הצד של האלים, לכל מטבע יש שני צדדים"
 
ח'אן
''כן, בהחלט, הדבר אפשרי. וכשיגיע השר תילחמו גם בו?" תוהה אתיאס. מרד לא בהכרח יביא למה שהוא רוצה, אבל זה יותר טוב מהפירטים הארורים, והוא לא יכול להרשות להם להתקיים. אולי כדאי לעצור את המסע לעת עתה, ולהיפטר מהפירטים. שר הדרקונים יכול לחכות, וכשיגיע האימפריה תמחץ אותו.
Out
האצילים באזור הם מהאימפריה או מהאיים?
 
א"ז
"אמרתי... "אנחנו"?.." אלכסנדרה נראית מבולבלת.
"בכל מקרה, אני חושבת שמוטב שלא נתעסק בכך עכשיו - הסיפור הזה סתם עלול לגרום ליריבות לא נחוצה בינינו."
OUT
רק לפורטוקול, אני מודע שאמרתי "אנחנו", זה לא היה בטעות
 
א"ז
לילה מושכת בכתפיה "העזוב את זה לבנתיים, ניקס העידה עליך לא רק כאויבת אפשרית עילה כבת ברית ולכן העזוב את זה לבנתיים, אני מקווה שביום מין הימים תספרי לי את כל הסיפור" לילה מביטה לעבר הירח ומרימה את הקמע, היא ממלמלת תפילה קלה ואז מפהקת "מחר ניסע לעיירה הקרובה ונקנה חומרים שנוכל להכין מהם תמיסת צבע חום לשיער, הלילה נישן במשמרות של 4 שעות ואת השאר נשלים בנמנום על האוכפים לסרוגין" לילה מחייכת "אבל זה לא כל מה שאני מתחננת למחר, אני אנסה לאתר מקדש של ניקס כדי להתפלל שם ובערב אני אבדוק את מיומנותך בפיגיון סיף וגם בקשת ובחנית אם נצליח לרכוש כאילו" היא מחייכת "אני אקח את המשמרת הראשונה, לכי לישון"
 
חזרה
Top