• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

א"ז
לילה תשושה קלות אך מרוצה מעצמה בוחרת מקום טוב ומוסתר להקים בו מחנה,היא מצחקקת במשך על התהליך "נראה לי שאחד מהם הרטיב את המכנסיים שלו" היא פורצת בצחוק "בכל מקרה כבר יש לי התחלה של תוכנית, תרצי לשמוע אותה?" היא שואלת את אלכסנדרה בחיוך ממתיק סוד.
 
ח'אן
IN
שג'ון שומע את זה הוא נעצר ואומר. "צר לי על ההודעה, היום מתו לנו כמה מהטובים ביותר... אך אין מה לעשות הברברים הארורים עלולים לתקוף בכל רגע, ולכן יש להכין את הכפר להתקפה בזמן שמועצת הכפר תחשוב על פיתרון".
 
ח'אן
Out
1. ...
2. בדיוק כשהתחלתי לחשוב על תוכי אתה אומר לשכוח מחיות מלוות. :D בכל אופן, לאן הוא יכול לעוף באמצע הים, את זה אני מת לדעת. סתם סקרנות.
3. לא קשור כבר לנעליים צבאיות (שידעתי שאין להם, לא ידעתי שהם יחפים) - האי לימוד נועד רק לעגינה קצרה לתיקונים, נכון? לאן ממשיכים אח''כ? נראה לי שלא סיפרת לי עדיין מה היעד הסופי שנשלחתי אליו.
 
אביעד
OUT
1. ?
2. לאיזה אי קרוב. אותך הוא היה נושך באוזן :)
3. כן, אבל בינתיים אתיאס יכול לרדת ליבשה, לראות מה הולך באי. היעד הסופי הוא צי שר הדרקונים - ויהיה קשה לפספס אותו.
צייד
ליאופולד הזקן מכנס במהרה ישיבת מלחמה. ''המתקפה נכשלה'', הוא אומר בראש מורכן. ''הפסדנו בקרב. אנחנו צריכים לפעול במהירו, והמטרה שלנו היא להציל את אנשי הכפר. יש למישהו רעיונות?''.
 
ח'אן
Out
1. ...
2. סבבה
3. רגע איך אני אמור לחסל את שר הדרקונים???? o_O בכל אופן, זו רק ספינת מסחר, התכוונתי לשאול מה היעד הסופי שלה.
4. מה אני יכול לדעת על הפירטים באיים?
5. כמה כסף יש לי כרגע? למה הוא מספיק?
In
אתיאס פושט את המדים ויורד לאי, לאחר ווידוא שהפירטים כולם קשורים היטב ומקבלים את כל צרכיהם, ושהנשק מאובטח הן מפני פירטים שירתו להשתמש בו והן מפני מלחים שירצו למכור אותו. הוא הולך לפונדק הקרוב שנראה הכי מהוגן. ''מוזג, תן לי בירה!'' הוא צועק. אז הוא מתיישב ליד טיפוס מהוגן כלשהו, מנסה לפתוח בשיחה על המצב הפוליטי באיי הלוויתנים, ועל כנופיות הפירטים המטילות חיתתן על האיזור.

Out
שוב יצא לי אייפון הלוויתנים קודם, אבל הפעם שמתי לב ומחקתי.
 
א"ז
"בשביל לשנות דברים אנחנו צריכות השפעה, בשביל השפעה אנחנו צריכים כוח, בשביל כוח אנחנו צריכים אנשים" היא מביטה באלכסנדרה "אנחנו נקים בריגדה, נאסוף אנשים ונצוד שודדים, כך נזכה בהעדת העם, אחרי שניצור לעצמנו שם ניכנס לצבא כשכירי חרב פטריוטים עצמאיים מה שיצור בשבילנו קשרים שמימושים . אחרי שנסיג מספיק השפעה נתחיל מחאה בקרב האיכרים, האיכרים יסרבו לשלם מיסים ולהתגייס, זה יגרור למרבה הצער שפיכות דמים שננסה לשמור כמינימלית, האיכרים צריכים להתגונן בלבד ולא לתקוף. בשלב הזה אם המחאה תהייה גדולה מספיק לא תהייה ברירה לקיסרות עילה להיכנס למסע או מתן. מעבר להקלה במיסים אנחנו נדרוש הקמת גוף פיקוח המורכב מאצילים ומפשוטי עם, בנוסף נדרוש יצוג הוגן בבתי המשפט והסרת החסינות האצילית על כמה פשעים" לילה מסתכלת עליה ונאנחת "אבל יש שלושה בעיות בתוכנית הזו, א' אנחנו צריכים להסיג מקור מימון. ב' אנחנו צריכים למצוא אנשים שנוכל לסמוך עליהם. ג' התהליך הזה יקח לפחות 3 שנים בהערכה גסה" היא מביטה באלכסנדרה "אופציה אחרת היא לנסות לדחוף את השינויים האילו דרך אציל כל שהוא בעל מעמד גבוהה, זה יהיה הרבה יותר מהיר ויתכן שיקח רק שנה-שנתיים אבל אני מתקשה להאמין שנימצא אחד" היא מביטה באלכסנדרה "או שמה יש לך רעיון משלך? אם לא עלינו לבחור באת מהדרכים שאני הצאתי"
 
צייד
''...או שזה יהפוך את הברברים לזועמים ונקמנים הרבה יותר'', אומר בעצב יורגן הגידם. ''אני חושב שהדבר הבטוח ביותר לעשות'', הוא נושם עמוק, ואתה שם לב שידיו רועדות מעט, ''הוא לנטוש את הכפר''.
אביעד
OUT
1. דבר במילים...
3. ערמומיות? כוח? זריזות? זה התפקיד שלך לחשוב... בל מקרה, היעד הוא יאקסארטס, אחד מאיים הראשיים באיי הלוויתן, ושיש בו נוכחות חזקה של האימפריה.
4. הם טיפוסים נבזיים שהבסיסים שלהם נמצאים באיים סלעיים ומבודדים ובחופים שמעבר לאימפריה. הם שודדים ספינות סוחר ופושטים על איים וכפרים, ולוקחים שלל סחורות, בדים, זהב, מזון, נשק, אלכוהול, עבדים (בעיקר באיי הלוויתן) ונשים. הדברים העיקריים שמעניינים אותם הם (ואני ממש חופר) זהב, אלכוהול ובחורות. באימפריה יש עונש מוות לפיראטים, ומתגמלים ביד נדיבה את מי שלוכד אותם.
5. לא יודע... לא קבעת בדפ''ד?

IN
זוהי שעת ערב, והאנשים חוזרים מעבודתם ומגיעים לפונדק להתרענן עם כוס יין (איי הלוויתנים הם לא ארץ של בירה). אתיאס מקבל תמורת ארבעה איסרים כוס יין כפרי וזול (אבל זה בכל זאת יין, וזה עדיף על הרום של הספינה), והבחור שלידו התיישב - גבר שרירי ועייף שמצחו חרוש קמטים, ולבגדיו ריח של ים ודגים - שמח לפצוח בשיחה קלילה.

''פוליטיקה, מה?'', הוא אומר, נוגס בזית כבוש ולוגם מהיין. ''אני אישית שונא ת'אימפריה''. מהפתיחות בה אמר זאת נראה שהאי כולו לא אוהב אותה. ''מכיר 'ת גאיזריק הפיראט, יימח שמו וזכרו, הבן זונה המטונף?'', הוא יורק. ''לפני כמה שנים הוא והפיראטים המטומטמים שלו פשטו על האי שלנו, למזלי אני הייתי עם הבן הבכור שלי בדיג וניצלנו. הכלב המסריח פלש לאי שלנו, שרף ת'בתים, רצח ת'ברים והילדים, אנס ת'נשים...'', קולו נשבר. דמעה זולגת על לחיו. ''גם את אספאסיה שלי. כשחזרנו גילינו שהכפר שרוף, הניצולים היו מבועתים עד הנשמה שלהם, ניסינו להבין מה הלך פה. בסוף סיפרו לנו. בנינו מחדש ת'כפר... אבל אספאסיה והילדים הקטנים לא היו כאן לראות את זה. הרבה לא היו כאן. ואיפה הייתה האימפריה בזמן הזה?!'', הוא צועק בזעם.
 
א"ז
אלכסנדרה חושבת מעט, ואז נוקשת באצבעותיה. "מה עם ארצות הפרא? שמעתי שמועות רבות על האוצרות הישנים המוחבאים שם. הרבה הרפתקנים יוצאים לשם עכשיו, כך שלא נראה יוצאות מהכלל. זה עלול להיות מסוכן - אבל אם האוצרות שם עשירים ורבים כמו ששמעתי, לחפש אותם יכולה להיות האפשרות הטובה ביותר שלנו."
 
ח'אן
Out
1. ...
3. ממה שאמרת, היה נראה כאילו אני הולך להתנגש חזיתית בצי שלו, אז נלחמתי קצת.
5. לא. אם אני הייתי קובע הספינה הייתה טובעת מהמשקל של הפלורינים. :D
In
''גאזריק? לא שמעתי עליו. מה שכן עכשיו יש אחד פחות. אם האימפריה לא מסוגלת להגן על אזרחיה, היא לא יכולה לצוות עליהם.''
 
א"ז
הגבה של לילה מתרוממת "אחוזה במרחק שבוע רכיבה מעיר הבירה, זה עשוי לקחת קצת זמן" לילה מביטה באלכסנדרה ועושה פרצוף זועף "אגב את כבר יודעת פחות או יותר הכל עלי ואני יודעת רק את שמך והסיבה שרודפים אחריך, אני אפילו לא יודעת למה גנבת את הפגיון הזה ממלך תחילה, זה קצת לא שוויוני מצידך"
 
חזרה
Top