• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים עץ משחק [3.5, פנטזיה אפלה] (4/4) אנחנו ממשיכים!.

"אם תמצאו ארגון מקומי שיכול לעזור לנו אני רוצה שתיצרו קשר, בנוסף אם תוכלו אחרי שתיגמרו לרכז קבוצה גדולה של אנשים במקום אחד זו תהייה הזדמנות מצוינת לפשיטת נשמות, אבל ברגע שיצורי האופל יגיעו יהיו לכם חמש או עשר דקות מקסימום לפשיטת נשמות" איירן אומרת, סיברוס מניחה כדור קטן על השולחן "כשתנפצו את זה יווצר שער עילנו, השער יסגר ברגע שתעברו, בנוסף כאשר השער פתוח כל נשמה של יצור שימות במרחק של עד 15 מטרים תישאב לתוך השער, אבל כמו שאמרנו זה יעורר את צומת ליבם של המלאכים"
 
סיברוס נאנחת "הבעיה היא שברגע שהם מגיעים זה זרם אין סופי, הם חוששים מפלישה חוזרת" איירן מהנהנת "אבל זה לא אמורה להיות בעיה אם תפעלו מספיק מהר, הם ידעו על נוחכותכם רק כאשר תיפתחו את הדרך חזרה לכאן"
 
"תנסו לא למות בבקשה" איירן אומרת "זה יגרום לנו להראות רע" סיברוס רוטנת.
השדות מרימות ידיים ושער אדום מתערבל ניפתח בפניכם, אתם עוברים דרכו והכול נעשה אדום ומטושטש.
כאשר אתם רואים שוב נורמלי אתם מוצעים את עצכם בקצה יער, ליד נהר גועש שזורם לצידו, השעה היא שעת לילה מאוחרת אם לשפוט לפי השמיים.
מולכם ניצב מצוק שמיתנש לגובה רב, בקצהו זורם מפל עצום שנישפך ללמטה, עיירה בנוי למרגלות המפל משתי צידי כשגשרי עץ יציבים מחברים ביניהם. אבל מה שבאמת מרשים הם הבניינים המקובעים במצוק עצמו, חלקם הם מערות שנחצבו והוסבו לבתים בעוד אחרים עומדים על כלונסאות עץ הבולטות מתוך ההר ומעטים אחרים על זיזי סלע טבעיים. גשרי חבלים וכלונסאות מחברים בין הבתים במדרג משולב שיוצר רחובות על צלע המצוק, כמה גשרים וכלונסאות נמתחים למאחורי המפל ומחברים בין שתי הצדדים, אתם מבכינים במערות מעבר במקומות שהרווח בין המפל והמצוק לא מאפשר בניית מעבר.
הבניינים בנויים ומכסים שני שליש מגובה המצוק. בצד שמאל כלונסאות נוספות נמשחות ויוצרות שביל במעלה המצוק, נראה לכם שאתם מבחינים במבנה קטן בראש המצוק.
סך הכול המקום הזה נראה מרהיב ביופיו, העיירה במרחק 10 דקות הליכה, מה אתם עושים?
 
בן האנוש מתמך לרגע, ומול עינכם עורו משתנה ומתחלף, הוא נראה אחרת לגמרי. קצת מבוגר יותר, מכופף מעט. במובן כלשהו הוא מעורר רחמים. "אני הולך לגשש בעייירה." הוא אומר, קולו זקן ומבוגר. "אנשים טובים תמיד פותחים את הדלת לנווד זקן וחסר הגנה." הוא מרים מקל מהרצפה, ונעזר בו כאילו היה מקל הליכה. עד לרמה שנראה שהוא באמת זקוק לו כרגע.
META
משתמש בשינוי עצמי של הגזע כדי להריאות כמו בן אנוש מבוגר.
מפעיל Cunning Knowledge כדי להוסיף את הדרגה שלי לבדיקת מיומנות שאני מוכשר בה.
מגלגל התחזות (כולל תוסף 10 מהגזע בגלל שאני משנה צורה)
[dice:20shqqyl]706798:0[/dice:20shqqyl]
(2 כריזמה, 2 רמות בהתחזות, 1 דרגה, ועוד 10 תוסף מצב בגלל שינוי עצמי)
 
אתם מביטים בגבו של משנה הצורה מתרחק ונבלע בתוך העיירה.

ליאור
אתה צועד ומגיע לכפר, זוג נערים נמצאים בכניסה עילו ושומרים, אחד מהם אוחז קשת שנראה שנועדה לצייד והשני חרב קהה, אם לישפוט מהבעת הפנים החמוצה שלהם נראה שהכריחו אותם לישמור הלילה, עולי כעונש.
הם פחות או יותר מתעלמים ממך, אתה פתאום קולט שאין אליך אפילו מטבע נחושת שחוקה אחת, ידיך רועדות מהרגל ישן שפותח הודות לסגנון החיים שלך, מקור אור מושך את צומת לבך, פונדק בשם "המפל השיכור" כשאתה מתקרב אתה רואה הרבה אנשים יושבים ושותים וחבורה של לפחות 12 נערים חוגגת בשיכרות במרכז החד, נערה ניגשת עם מגש עמוס בכוסות ורוכנת להניח את המשקאות, אחד מהנערים שכנראה שתה יותר מדי מניח את ידו במקום לא הולם, הנערה שופכת על מכנסיו את המשקה שלו. הפונדק פורץ בצחוק פרוע בעוד הנערה חוזרת חזרה למטבח בחיוך מרוצה והנער שמכנסיו רטובות ומאדים כמו סלק.
אף אחד לא שם לב לדמות הכפופה בפתח הפונדק.
 
חזרה
Top