• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"הבה נצעד."
אתם מתחילים ללכת בעקבות צבא הג'יניו, שמונה בערך 30 חיילים. אוויר הבוקר קריר במיוחד, רוח קרה מכה בפניכם וטיפות גשם נופלות עליכם מהשמיים. נראה כי הסערה שראיתם אתמול במרכז האי המשיכה להתרחב במהלך הלילה וכעת מכסה את רוב האי.
אתם הולכים בעקבות השאמאן. לאחר שעה, הוא מסמן בידו לעצור, והחיילים מתחילים להסתתר מאחורי שיחים ועצים. אתם רואים במרחק כמה מאות מטרים מכם צוק גדול הנושק לים, ובו פתח מערה גדולה חשוכה. עוד מחנה נאגה, דומה לזה בו נלחמתם אתמול, ממוקם מחוץ למערה - אך בזה יש הרבה יותר אויבים. "ברגע שאתם מוכנים, נתחיל בהתקפה. אנחנו נסיח את דעתם של השומרים, ואתם תכנסו פנימה." חוזר הזקן על התוכנית.
 
"לפני שאני שוכח..." השאמאן שולף בקבוקון קטן מלא במים זוהרים ומושיט אותו לדרוגמאר. "הספקתי להכין רק אחד כזה, לצערי. המים בבקבוקון הגיעו מהאגם שלנו והוקסמו, כך שמי שישתה אותם יהיה מוגן מהלחשים של הנאגה לזמן מסויים. השתמשו בו בתבונה." הוא מחכה דקה, ואז מרים את ידו, וקורא קריאת קרב. הלוחמים מסתערים על המחנה, והנאגה המופתעים מיד תופסים חניתות ומתחילים להגן על עצמם.
OUT
מי שרוצה לנסות להתגנב לתוך המערה, בדיקת התגנבות. אתם יכולים גם לנסות לרוץ פנימה אבל יש סיכוי טוב שהנאגה יראו אתכם.
 
דרוגמאר מהנהן בהוקרת טובה.
הוא לא ממש טוב בהתגנבות. אבל לא יזיק לנסות. הוא מסמן לאחרים גם לנסות- אם כי הוא מנסה להיות בצד רחוק יותר, כך שאם יכשל לא יחשוף את האחרים

[dice:1ziic1l7]706485:0[/dice:1ziic1l7]
 
ליילאני מסתכלת על האחרים ואז בוחנת את שריון השרשאות שלה, שומעת את נקישות השרשאות כשהיא זזה רק מעט ומבינה שפשוט אין סיכוי שהנאגה לא ישמעו אותה מתקרבת. לפיכך היא בוחרת את הרגע בו הג'יניו מתנגשים בנאגה או שואגים שאגת קרב או כל דבר המשמיע רעש חזק אחר ומסתערת לעבר המערה מקווה שבכל ההמולה אף אחד לא ישים לספרינט שלה.
מטה:
אתלטיקה (ריצה): [dice:25xoy2fx]706547:0[/dice:25xoy2fx]
 
אתם מתגנבים בין המולת הקרב אל פתח המערה - עד כמה שאתם יודעים, לא ראו אתכם.
אתם נכנסים פנימה. חלל המערה חצוב מאבן טבעית - הוא גדול, חשוך וקר, ומדי פעם נשמעות טיפות מים הזולגות מהתקרה. החלל הזה נראה די ריק, ובקצהו ישנם שני מסדרונות חצובים המובילים לעומק הצוק - מסדרון ימני ישר, ומסדרון שמאלי מעוקל ורחב יותר.

OUT
כמעט שכחתי - הטבעת שמצאתם על הנאגה המפקד היא חפץ קסום כלשהוא, עד כמה שאתם מבינים.
 
אייבל - אתה מזהה עקבות נאגה בשתי הדריכם, קשה לך למצוא משהו אחר בחושך הזה.
דרוגמאר
אתה מתחבר לשקט ומקשיב באוזנייך. אתה חושב שאתה שומע משהו בוקע מהמסדרון השמאלי - קול שנשמע כמו יבבה חרישית.
 
חזרה
Top