• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"זו שאלה לאחר כך." ליילאני עונה לזקן השבט, "קודם עלינו לטפל בנאגה שעוד נשארו על האי שזו מטרה משותפת לכולנו. עד שזה יקרה, אנחנו נכיר אתכם ואתם אותנו יותר טוב ונדע עד כמה אנחנו יכולים לסמוך אחד על השני ומה סדר העדיפויות של כל אחד מאתנו." בחלק האחרון ליילאני בוחנת גם את שכירי החרב שהגיעו עמה, כשמבטה מתעכב מעט על אוגי, קפטן זקן ברונזה, גנובל ודרוגמאר.
 
הזקן משפשף את סנטרו, מנסה לחשוב. לפתע, הוא מתחיל להתקדם באיטיות לכיוון האגם, שאר הג'יניו צופים בו בסבלנות. הוא עוצם את עיניו ונוגע במים. לאחר דקה הוא פותח את עיניו שוב, מבטו מודאג ומבוהל. "אתם צודקים, זרים, הנאגה מתכננים משהו מסוכן, ולעצור אותם זו חשיבותינו העליונה כעת." הוא אומר לאנשיו מספר דברים בשפתם, ואלו מתפזרים לבקתותיהם, מתלחששים ביניהם בחשש. הזקן חוזר לעמוד מולכם. "הסיירים שלנו מצאו לפני כמה ימים היכן נמצא המחנה הראשי של הנאגה. הוא מוגן ביותר, אך אם תוכלו לעזור לנו בהתקפה... ייתכן כי נצליח לעצור אותם. אינני סומך עליכם, זרים, אך כרגע אני לא רואה אפשרות אחרת."
 
"תוכלו לישון הלילה במחסן ליד האגם. מחר בבוקר אארגן את לוחמי, ונצא לקרב."
השומרים מובילים אתכם למחסן, בניין גדול שכרגע ריק וחשוך. אתם מתחילים להתארגן לשינה, כאשר זקן ברונזה נשען כנגד הקיר ומתחיל לדבר. "לא הייתי צריך להסכים לעבודה הזאת, אתם יודעים. אם רק הייתי יודע מה באמת קורה כאן... אולי הבת שלי עדיין הייתה בחיים... "
 
"הספינה שלך הותקפה באזור שהיית אמור לעבור בו בכל מקרה, על ידי ספינת משמר שכנראה רדפה אחריך, אז כנראה החיילים אשמים.." ליילאני משיבה לקפטן את נקודת מבטה.
"בכל מקרה מי רוצה לשמור ראשון?"

out:
השאמן שלהם לא רצה לדבר אתנו? מה קרה לו?
 
הלילה עובר בשקט.
אתם מתעוררים למחרת עם שחר ומוצאים שהכפר נמצא בהכנות מלאות למתקפה. הלוחמים משחיזים חניתות ומתארגנים לקרב. הג'יניו מחזירים לכם את כלי הנשק שלכם, ומספקים לכם פירות ומים לארוחת בוקר. אתם אוכלים, כשהג'יניו השאמאן מתקרב אליכם. "לפני שנצא לקרב, עלי לדסכס את תוכניתנו איתכם. המחנה של הנאגה ממוקם בתוך מערה גדולה טבעית שחצובה בתוך אחד הצוקים מערבה מכאן. אני מאמין שמי שמנהיג את הנאגה, או משהו שחשוב להם ביותר, נמצא בתוך אותה מערה, שכן מחוצה לה נמצאים עשרות נאגה בכל עת. התוכנית היא פשוטה - הלוחמים שלי יפשטו על הנאגה מחוץ למערה ויסיחו את דעתם, בזמן שאתם תכנסו פנימה ותעצרו את מה שקורה בתוכה. מקובל עליכם?"
 
"אני לא רציתי לספר לכם, אבל אני מניח שזה יהיה לטובה - אתמול, ניגשתי למים כדי לצפות בחיזיון. אני מדבר עם המים, אתם מבינים, והם מספקים לי מידע על העתיד. כשנגעתי במים, ראיתי אותם משתוללים בשמיים, נופלים מן העננים - סערה גדולה. אני לא יודע מה מנהיג הנאגה מתכנן, אבל מה שזה לא יהיה, זה מסוכן. אז אתה רוצה לדעת אם להשאיר אותו בחיים?" הזקן מסתכל אליך ישירות בעיניים. "תשובתי היא לא, חד וחלק."
 
חזרה
Top