• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

ליידי נאי יאן פיי מהנהנת "פנג המכובד סיפר לי כיצד הצלתם את חייו, ועליי להודות לכם על העניין. רעידת האדמה המסתורית שפגעה בדרך הזהב פגעה קשות במסחר, ואילצה את כול הסוחרים בעיר להתאחד, ולו לרגע אחד, על מנת למצוא פתרון מהיר לבעיה. כמובן, מלבד מי שהיה שם, אף אדם אינו בטוח כיצד הגשר נהרס" היא אומרת, שותקת כאשר משרת מתקרב ומניח מספר מטעמים על השולחן, מנצלת את ההזדמנות על מנת לקחת לגימה מן התה שלה, וממשיכה בדיבורה כאשר המשרת הולך.

"אני שמחה לראות כי יצאתם משם בשלום, וקראתי לכם על מנת לשמוע את הסיפור שלכם, וחשוב מכך- כיצד אתם מתכוונים להמשיך אותו" היא אומרת, מסתכלת על כול אחד מכם.
 
"למה את מתכוונת בסיפור שלנו?" שואלת צ'אהיו. "ממה שאת מספרת, פנג סיפר לך את מה שקרה... אחרי רעידת האדמה הסתבכנו קצת בדרך, אבל בסופו של דבר מצאנו את דרכנו לגוקה. לא היה אירועים חשובים במיוחד." היא אומרת. לרגע תוהה אם זה יהיה רעיון טוב להשתמש בכוח שלה כדי לשפר את המצב בינה לבין הגבירה, אבל מעדיפה שלא לנסות. עדיין.
 
אשיגה יושב בשתיקה, לא מגיב לדברים הנאמרים ביותר מתנועת ראש, שותה מעט מהתה לאחר הליידי ומניח את הכוס חזרה על השולחן.
הוא נותן לצ'אהו לבטא את השאלה שעלתה גם בו, סקרן לראות מה ליידי נאי יאן פיי באמת רוצה מהם.
 
"גבירתי." שינה אומרת לבסוף, מוצאת מחדש את לשונה. "אנו נשמח לספר לך את סיפורינו, אך הלא אמרת כי הזמן והנסיבות דוחקים בך עד אין קץ? אני בטוחה כי הסיפורים שלנו, מעניינים ככל שיהיו, הם לא הסיבה לפגישה הדחופה הזו. אנא, ספרי לנו, מדוע אנחנו פה?" שינה אומרת ולוגמת מכוס תה, מתענגת על הטעם.
 
הטעם של התה ערב לחככם, זהו התה המשובח ביותר שיש לגוקה להציע, גם אם אינכם יודעים מהו סוגו, איכותו מודגשת בכול לגימה.

״אתם פגשתם באיש הקרוי היורש האחרון״ אומרת ליידי נאי יאן פיי, מתמקדת ״איש עוצמתי, שרבים מאמינים לדבריו כי הוא גלגול נשמתו של הקיסר הנצחי, והוואקיזאשי האגדית בה הוא אוחז מוכיחה את הדבר. פגשתם אותו, והוא לחם בכם, אך הוא חס על חייכם. וכעת, כאשר העיר שלי קרובה מתמיד ללב האירועים, עליי לשאול- מהן תוכניותיכם בעניין הזה? ועד כמה תעשו למען המטרות הללו?״ היא שואלת, מעבירה מבט ארוך על כול אחד מכם במהלך השאלה הזו.
 
"אני לא דובר בשם האנשים האחרים בשולחן"
אשיגה אומר בעדינות כשמבטה עובר עליו.
"אבל התוכניות שלי הן לא להתקרב לנושא יותר משכבר התקרבתי. זה מסוג הסיפורים שעדיף לשמוע עליהם מאשר לקחת בהם חלק."
 
ריוסקה מקשיב לדבריו של אשיגה ומהנהן בהסכמה.
"בין אם היורש צודק בטענתו לכסאו של הקיסר או לא, אנשים עוצמתיים משרתים אותו, והוא עוצמתי אף מהם." אומר ריוסקה בקול כבד. הוא לא אהב את היורש, והוא לא היסס לתת למחשבות אלו קול, גם לא אל מול היורש עצמו. הוא עדיין זכר כיצד הוא שלח אנשים לטבח, והתייחס אליהם כאילו היו מספרים בסוף דיווח.
"להתקרב אליו פעם נוספת תהיה טעות נוראית, במיוחד כאשר הוא זוכר אותנו מאותו היום." ריוסקה ממשיך לדבר, "הרשי לי לתקן אותך, גבירתי, אך היורש לא נלחם בנו וגם לא חס עלינו. אילו הוא היה מצטרף ללחימה בעצמו, אף אחד מאיתנו, כולל פנג, לא היו נוכחים כאן היום. לכן תוכניותיי בנושא כוללות להתרחק ממנו ככל האפשר. זוהי סיבת בואי לגוקה, השער אל המערב, המקום ממנו כל שאר העולם נפתח בפניך."
 
"גבירתי." שינה אומרת לאחר שהיא חושבת מעט על דבריה, על מה שהיא מוכנה לגלות לליידי ועל מה שלא. ייתכן מאוד שנאי-יאן-פיי יודעת ששינה חלק מהלוטוס המנופץ. אך עדיף שלא לציין זאת, ליתר בטחון.
"הפשיטה של היורש, כפי שהוא קורא לעצמו, על השיירה עיכבה את הגעתי, הגעתנו, לגוקה. אך, תודה לקיסר, זה התגלה רק כעיכוב זמני. שרדנו, והגענו אל יעדנו בסופו של דבר. כעת, אני מתכננת להמשיך בעסק שהוביל אותי לכאן מלכתחילה."
 
שאנג-רן מסדר את משקפיו על אפו בזמן שהוא מתלבט כיצד לענות. "אני לא מתעסק בפוליטיקה יתר על המידה. אם היורש ואנשיו ימשיכו להפריע לסחר אני מאמין שהגילדות ינסו לטפל בזה - מעבר לכך מה סוחר פשוט יכול לעשות?" הוא משיב ברוגע. טכנית, הוא אפילו לא באמת משקר - תשובתו יכולה להתפרש במספר דרכים.
 
״אתם צודקים, ישנם נושאים שאין להתקרב אליהם, אבל הנושא ייתכן שיתקרב אליכם״ היא אומרת.

״היורש נמצא בגוקה כעת, בעיר שלי, והוא אויב לארגון החזק והמסוכן ביותר בעיר, אויב לארגוני הפשיעה ולמפלצות שמתחת לאדמה, וזה מבחינתי סימן אפל- סימן לקרב, למלחמה. מלחמה שאינני יכולה רק לעמוד בצד בשתיקה ולתת לה להתרחש. ואתם, תקבלו הזדמנות להיכנס לתוכה״ היא עוצרת, ושותה מהתה שלה, בהפוגה מלאת משמעות. המשרת מתקרב, ממלא מחדש את כוסה ואת הכוסות הריקות שעל השולחן מחדש, ומתרחק שנית.

״היורש לא אוהב להשאיר קצוות פתוחים, הוא יחפש אתכם- יחפש להסביר לכם את מעשיו, ולהציע לכם להצטרף למטרתו הצודקת. הוא מצא את פנג, ההצעה שלי הייתה יותר טובה. הוא ימצא אתכם, אבל אני הקדמתיו לכך״.
 
"אז מה את הולכת להציע?" שואלת צ'אהיו. "כי אלא אם כן הבאת אותנו לפה כדי להרוג אותנו ולמנוע מהיורש להציע לנו את העסקה, אני מניחה שיש לך הצעה נגדית?" היא אומרת, בעודה עוצמת לרגע עיניים, פוקחת אותן מחדש כשקסם בוקע מהן.
META
מפעיל יד"ל של גילוי קסם
 
IN
משהו מוזר בקסם של צ'אהו. היא לא מזהה... שום קסם מליידי נאי יאן פיי. אפילו לא אחד.

"לא, למען האמת" אומרת ליידי נאי יאן פיי, "באתי לכאן על מנת לשכנע אתכם לקחת את ההצעה" היא אומרת ונותנת לרגע לעבור, בזמן שאתם מעכלים את דבריה.
"ייתכן כי היורש הוא הקיסר האמתי, הוא שכנע אותי שהוא מאמין בכך בכול לבו. האמת תתגלה רק כאשר הוא יישב על כס חמשת הדרקונים, ואז נראה אם השמיים יענישו וישמידו אותו בו במקום, או יאשרו את מקום מושבו. אמתי או לא, הוא השפעה טובה, גם אם זה לא נראה ככה. אני מאמינה ביעילות של אנשים, ביעילות שלכם, ושמעתי טובות עליכם. אני מעדיפה אתכם בצד המנצח."

"וההוכחה שלי לכך שהוא השפעה טובה?" היא אומרת, ומסמנת, בעוד משרת מחלק לכול אחד מכם קופסה קטנה "תרגישו חופשיים לפתוח את הקופסאות הללו לאחר הפגישה, בכול אחת מהן יש הוכחה לכך שקאטסורו- ראש השיירה שהייתם חברים בה- היה חבר בעל מעמד גבוה יחסית ביאקוזה, והרבה מהאנשים בשיירה ההיא היו מאנשיו. הוא השתמש בהזמנה הפתוחה לאנשים להצטרף על מנת להסתיר את הטיב האמתי של השיירה, משהו שלא הצליח."

"היורש נמצא בעיר, והוא הכריז מלחמת צללים על הליגה הזהובה, היאקוזה וכול מפלצות המעמקים החיות בעיר הזו. האויבים שלי, אלו שמחזיקים את העיר הזו מהעתיד המגיע לה."
 
"שמעתי על מה שקורה בעיר בין היורש ליאקוזה ואדוניהם. ידוע לי גם מעט על פעולות הליגה הזהובה - אולם אינני רואה כל סיבה להיגרר למאבק הצללים הזה. בינתיים נראה כי שני הצדדים פגעו בי באותה הרמה ואין עדיפות לאף אחד מהם." שאנג-רן אומר ומניד בראשו.
 
"כמובן, אם תבחרו בכך, תוכלו לא להיגרר למאבק הצללים הזה. יום יגיע, והוא ישפיע גם עליכם, אבל אתם לא חייבים להשתתף בו. אך כמו שאמרתי, הצעה נוספת תגיע, והפעם מהיורש, שיבקש לראות אתכם. אנחנו בני ברית, אך לא אחים, ולכן לא שיתפתי אותו במיקום שלכם- אבל כאשר הוא ימצא אתכם, הוא ירצה לפגוש אתכם גם הוא."
 
שינה שותקת. דבר שלא מתאים לה. ועדיין, הליידי העניקה לה הרבה חומר למחשבה.
"גבירתי." היא אומרת לבסוף, "אני בטוחה כי תביני אם אבקש מעט זמן לחשוב על ההצעה שלך. אך, האם נוכל לקבוע פגישה נוספת, נפרדת, על מנת שנוכל לדון ביחידות בנושאים אחרים?"
 
אשיגה מקיש על הקופסא עם שתי אצבעות בקצב איטי בהיסח הדעת.
"את אומרת שהיורש ייצור איתנו קר ויציע לנו להצטרף אליו, האם זאת לא אותה הצעה בדיוק שאת מציגה בפנינו? או שבהצעה שלך יש חלק נוסף?"
תוך כדי כך אשיגה משתמש בחושיו לבדוק האם יש חפץ בעל סיפור בחדר, יותר בתור תרגיל מנטלי שיעזור לו לחשוב בריכוז וקור רוח על מה שהליידי אמרה מכל דבר אחר.
OUT
Detect Psychic Significance
 
IN
מליידי נאי יאן פיי וחפציה אשיגה לא מצליח לזהות אף הילה, דבר שמעלה מספר שאלות, אך ייתכן כי בגדיה הם פשוט מלתחה חדשה ששום זיכרון לא נצרב בה, וגם הרהיטים ייתכן שפשוט אין להם אף ערך היסטורי. מהקופסאות, לעומת זאת, חלק מהחפצים שבתוכן כן משדרים הילה שכזו.

"אתה חד עין, אשיגה, אך בעוד שההצעה דומה בטבעה, אני לא זהה ליורש. אני מוכנה לתת לכם זמן לחשוב על ההצעה שלי, אני מוכנה אפילו לנסות להפוך אותה לטובה יותר למענכם, אם תבקשו בכך- זוהי עיר של סחר, ולנסות להפיק רווח זוהי מטרה מבורכת לכול איש בעיר. אינני יודעת אם תקבלו בחירה זהה כאשר תגיעו אל מול היורש והוא יציע זאת לכם, ייתכן והוא ירצה תשובה במקום. אני מציעה הזדמנות, היורש ידרוש החלטה" היא אומרת.

"ליידי שינה, ציפיתי כי תבקשי דבר שכזה" היא אומרת בפשטות, "אעתור לבקשתך בשמחה, הצבתי כבר איש שלי שיהיה מוכן לארגן פגישה שכזו איתך, או עם כול אחד מכם שיבקש זאת, בפרטיות. זמני אינו אינסופי, אבל אשמח להקדיש זמן לפגישה עמכם, זוהי הזדמנות כי אני לא יודעת אם תזדמן לי פעם נוספת, במקרה בו תעזבו את העיר שלי" היא אומרת.
 
"מדוע את עושה את זה? מדוע אכפת לך?" שואל ריוסקה, שוכח את נימוסו לרגע בהבהרה כי אינו סומך לגמרי על הליידי נאי יאן פיי, אך הוא מהר מאוד חוזר לעטות ארשת מכובדת בשנית.
"אנחנו אף אחד, אנשים שנמצאו על אותה השיירה במקריות מוחלטת. אני מסוגל להאמין כי את והיורש תצאו מדרככם ותלכו לכזה אורך על מנת להיפגש איתנו ולהציע לנו בריתות שונות." ריוסקה אומר ומרים את הקופסה לגובה עיניו, "יש לכם מניעים אחרים, אשר אתם מסתירים מאיתנו. יכולתם לפנות לכל אחד בגוקה, אני בטוח כי לא חסרים אנשים חזקים ועוצמתיים מכל רחבי תבל כאן בגוקה, אך שניכם רוצים להציע את ההצעות דווקא לחמישתנו. מדוע? האם עליי להסיק כי תוכן הקופסא הוא שוחד או סחיטה כלשהי?"
 
"אני מאמינה באנשים, אדון ריוסקה, ובערך שלהם. גוקה מורכבת מאנשים, אלו לא הסחורות שעושות אותה, זהו לא המיקום שלה ולא העיר העצומה- אלו האנשים" היא אומרת בהבעה רגועה לחלוטין, לא נבהלת מן הדברים שריוסקה אמר. היא ציפתה לכזה חוסר אמון, ונראה שהיא הגיעה מוכנה לחלוטין עם התשובות.

"אני מתנצלת כי עליי לומר זאת, אך לא אסחוט אתכם כי אין לי סיבה לעשות זאת. לא, היורש יחפש אתכם כי הוא לא אוהב להשאיר קצוות פתוחים, ואני מצאתי אתכם כי אני מעדיפה לקחת עסקים לידיים שלי כאשר אני מסוגלת לכך. אם היורש היה גורר היום את כולכם לפגישה איתו, אף לא הקיסר בעצמו היה יודע מה תהיה תגובתם. ולכן, אני העדפתי לקרוא לכם ראשונה, לדבר איתכם, ואולי אף להפוך את המצב לטוב יותר- למען כולנו" היא מסבירה את עצמה.
 
חזרה
Top