• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"בוא נבצע הסכם חדש, אם כך." אומר פרדאן ומשלב את ידיו, "אתה נמצא כאן עכשיו, ואני מנחש שאתה כבר ניחשת שאתה לא הולך לשכנע אותנו בקלות, כלומר את השעה הבעה לכל הפחות כבר החלטת להשקיע איתנו, ואתה נמצא כאן כבר עכשיו. מה דעתך לתת לנו את התשובות שהרווחנו, ואז לשלוח אותנו לאן שרק בא לך? זו ההצעה הכי טובה שתקבל."
 
"אני יכול להסכים לזה, אבל כשאתה במשא ומתן, לא כדאי לבקש פחות משהוצע לך," הארכימג אומר. "אם אני מבקש מכם לעשות דבר, אני מתכוון לשלם על כל פעם, וחבל לי ולהוריזון לפתח מוניטין של מבקשי טובות בלי לשלם. אני אשלם בכסף בשביל המסע הבא, אם לא בהטבה אחרת. ואם כן, בזמן שנשאר היום אני אתפנה לחפש את מה שאתם רציתם."

OUT
רק לוודא, רייז הולך ליער האימים ולא ליער הפרא?
 
"מספיק טוב, סבא'לה." אומר רייז וקם על רגליו בתנופה קלילה.
"מה דעתך, את מסכימה או שיש משהו אחר שאת רוצה ממנו? זו ההזדמנות הכי טובה שלך להגיד את מה שאת באמת חושבת." פרדאן פונה לסוואלה לפני שהוא מחליט לצאת מהחדר.

OUT
אלו לא רק כינויים שונים לאותו היער? גם פרדאן קורא ליער הפרא "היער האפל" מכיוון שהוא לא שמע את שמו הרשמי עד כה.
 
OUT
יער הפרא הוא היער של הדרואידית הגדולה, WILD WOOD
בעוד יער האימים, DIRE WOOD, הוא היער הקטן הקרוב יותר להוריזון, בו רייז גדל לפני שהדרואידים אימצו אותו. לפי מה שאני מבין, ותתקנו אותי אם אני טועה, המשרתים של השלושה מתכוונים להפגש ביער האימים. אז ריחז הולך לשם, זו הטריטוריה שלו אחרי הכל.
 
"קסמים חדשים, ידע חדש, ספרי קסם נדירים, שיעורים בקסם, אלה הדברים שאני רוצה." סאוואלה אומרת לפני שגם היא פונה כדי לצאת מהחדר וכשהיא מגיעה לדלת היא מוסיפה "מבחינתי, את הכסף שלך אתה יכול לשמור לעצמך."
 
סאוואלה ופרדאן
"אז אם הסכמנו על שיעור קסמים או ספר נדיר שתי הפעמים לָךְ, ומידע על עיניך וכסף או משהו אחר לְךָ, אתם יכולים לבוא אליי אחד אחד היום, לחדר הזה, ומחר תצאו ליער האימים."

ההולוגרמה של הארכימג מתיישבת על כסא ומחכה לחזרתכם. מהתנוחה הדוממת במיוחד שלה, אפשר לראות שהוא הפסיק לשלוט בו לבינתיים.

OUT
הבנתי שפרדאן וסאוואלה הסכימו, אבל לא היה ברור לי לגמרי, אז תתקנו אותי אם טעיתי.

רייז
כשאתה מגיע ליער האימים, אתה רואה קבוצה של אנשים יושבים על האדמה, לבושים מרגל עד ראש בשחור. עטלפים, עקרבים, עכבישים ענקיים וחיות מוזרות אחרות יושבות לידם כאילו הם חיות מלוות או יצירי סוד. אף פעם לא ראית אותם, אבל הדרואידים האחרים דיברו עליהם רבות כשהיית איתם בפעם האחרונה - הם פרשו מפמליית הדרואידית על איזשהו ריב עקרוני שלא מובן לך.

כרגע הם מדברים ביניהם ולא רואים אותך. מה אתה עושה?
 
OUT
כשכתבת שרייז יצא ללכת הביתה, הבנתי שהוא נפרד מהם והלך לבדו. כנראה שהתכוונת ללכת איתם.

אני רואה שזה לא היה ברור (וגם שכנראה טעיתי). ההבנה שלי הייתה שהארכימג ביקש משהו, סאוואלה ופרדאן התאכזבו שהוא עוד לא שילם להם מה שהם רצו בשביל הפעם הראשונה, אז הוא הסכים לזה. והבנתי שרייז לא לקח את ההצעה של הארכימג והלך ליער האפל מיד.

יש משהו שלא נכון בהבנה הזאת?
 
OUT
אוקי, כל עוד אנחנו הולכים לאותו מקום. אני לא חושב שהיה אמור להיות הבדל זמן מהותי בין מתי שרייז יצא למתי שפרדאן וסאוואלה יצאו, ובהתחשב ברגליים הקטנות של רייז כנראה היה להם די קל להשיג אותו. אבל לא משנה.
IN
רייז מתקרב, ללא פחד. זה הבית שלו. השטח שלו. אין לו ממה לפחד כאן. הוא מתיישב על צד אחד הדרואידים, מחכה שמישהו ישים לב אליו.
 
OUT
לפי מה שהבנתי הם רצו גם שיעור/שיחה עם הארכימג, אז הם היו יוצאים רק אחרי הרבה זמן, אבל עדיין תתקנו אם טעיתי.

רייז
הדרואידים שמים לב אליו עוד לפני שהוא מתקרב, ומסתכלים זה בזה בבלבול כשהוא פשוט מתיישב.

"זה רק רייז, נקרה. הוא הבן של הדרואידית הגדולה," אומר אלף יערות לאלף אפל שכנראה זכר אותו מהפמלייה לאלפית אפלה שנראית כאילו היא עומדת להישבר מכעס.

"מה אתה עושה פה, רייז?" שואלת נקרה. "היא שלחה אותך לרגל עלינו?"
 
סוואלה ופרדאן:
"אני לא צריך את הכסף שלך, אני לא חי בציוויליזציה בכל מקרה." אומר פרדאן ואז פונה אל סוואלה.

"את רוצה להיכנס למשרדו ראשונה?" הוא שואל בעודו מתיישב ומושך את ברדסו על פניו ומניח את רגליו על שולחן, "אני אחכה כאן שתסיימו."
 
סוואלה ופרדאן:
"כרצונך." סאוואלה עונה לפרדאן כדי להראות שלא משנה לה מי נכנס ראשון.
בהתאם לתגובתו היא נכנס אל הארכימג לפניו או אחריו.

out: מציע שנקיים את השיחות שלנו במקביל כדי לחסוך זמן.
 
רייז
"אנחנו גרים פה. אותך לא ראינו פה מעולם," עונה נקרה. היא שומרת על איפוק וחושפת, "יש לך תזמון מחשיד. בדיוק דיברנו על הדרואידים הפלגניים אחרי אסון הטימוא. אם כך היה רצון הגבירה האיומה, אני סבורה שאנחנו צריכים להשאיר את היער של הכת שלכם במצב שאליו נקלע. אבל אם אתה כבר פה, תגיד לנו, מה אתה חושב שאנחנו צריכים לעשות?"

סאוואלה
ההולוגרמה של הארכימג, שבו הוא נראה מדפדף במגילה, קמה כשסאוואלה ניגשת. "הבנתי שרצית שיעור בקסמים. במה אפשר לעזור לך?"

OUT
אפשר לעשות שסאוואלה מקבלת את הלחשים שלה לרמה 2 (מבחינה פלאפית) מהשיעור הזה, או משהו אחר, תלוי על במה סאוואלה מעוניינת.

פרדאן
הארכימג מזמין את פרדאן לדבר איתו אחרי סאוואלה. אחרי שפרדאן נכנס, הארכימג מקשיב לשאלות שלו, ובוחן את העיניים.

"רואים פה שיורים רעננים של חומצת זיהוי. כנראה שאני לא הראשון פה לבדוק את עיניך. הבנת מזה משהו? ואם כן, מה נשאר שאתה רוצה לדעת?"

OUT
אני מצפה שהתשובה לפרדאן בקשר לעיני הקריסטל שלו יכולות להשפיע על איך שאתה משחק את הדמות, אז תגיד, איך אתה רוצה לשחק את זה? אתה רוצה שהעיניים שלו ישפיעו על התנהגותו (בכל זמן או בזמנים מסוימים)? אתה רוצה שההתנהגות שלו עד עכשיו תהיה בחלק תחת השפעת העיניים ולא הפרדאן ה"אמיתי"? או אתה מעדיף שזה לא משפיע על ההתנהגות, אלא על משהו פיזי או לא בכלל? העיניים של פרדאן הן כנראה אמורות להיות חלק מרכזי של דמותו, אז לפחות החלק הזה הוא יותר החלטה בשביל הדמות שלך מאשר החלטה בשבילי.

אני גם לא יודע בדיוק מה פרדאן רוצה לדעת מעבר לבדיקה האחרונה, או אם הוא רוצה לשמוע את זה באופן "רשמי" מהארכימג או יותר מזה.

הבדיקה מהפעם הקודמת
 
סאוואלה
"כל דבר שיראה לך מתאים ואני לא מכירה." סאווואלה עונה, מעוניינת יותר שהמידע שהארכימג נותן לה שיעורים יסתובב באקדמיה בנוסף לכך שהיא תזכה ללמוד לחשים או תיאוריות שיעזרו לה ללמוד לחשים או דרכי קסם חדשים בהמשך.
out:
אני לא חושב שנכון לומר שהארכימג לימד אותה את הלחש שלקחה בגלל שבתכלס היא יכולה לבחור בתחילת כל יום את הלחשים שהיא מטילה. אפשר לומר שהארכימג לימד אותה כיצד להחזיק יותר אנרגיית קסם ולכן היא מסוגלת לשנן לחש אש נוסף אחד ביום (או שהוא לימד אותה דרך קסם חדשה ועד שהיא תפנים אותה, בתחילת הדרגה הבאה בה גם הלחשים שלה עולים רמה, היא עדיין עם הלחשים הישנים).
 
פרדאן:
OUT
בעיקרון, אני משאיר זאת לבחירתך. אני חושב שזה יהיה כיף ומעניין יותר ככה, כשיש תעלומה גדולה שאני צריך לפתור מבלי לדעת מה מצפה לי.
העיניים של פרדאן מהוות יתרון משמעותי עבורו בתור רקע מאוד גמיש, אך גם חולשה מהסיבה שהוא אינו מודע לצורה בה הן משפיעות עליו. אם אתה רוצה מדי פעם להכניס אלמנט כזה לסיפור, אני אזרום בשמחה. יכול להיות שקורה מצב בו פרדאן פתאום מאבד את ראייתו למשך סצנה שלמה והוא אינו מבין מדוע, או שראייתו משתנה והוא רואה הכל כפול, או שהוא מרגיש פתאום זעם בלתי-נשלט או עצב סוחף.
 
רייז מבולבל. "אני לויודע על מה ת'מדברים." הוא אומר, מושך בכתפיו. " 'ני כאן כי יש איזה עניין עם השלושה. שמעתי שמשרתים שלהם באו לכאן, ו'ני לא מרשה להם לבוא לכאן. ת'ם לא משרתים ת'שלושה, כע?"
 
סאוואלה
הארכימג קם ומבקש מסאוואלה להראות לו את היכולות שלה בקסמים. הוא עוצר אותה אחרי כמה זמן. "את עושה את התנועות הנכונות, אבל את לא מכוונת את פנייך ישר. כשאת מרכינה את ראשך ככה, את מבזבזת את הכוח שלך."

הוא מאמן אותה כמה פעמים עד שהוא שבע-רצון מספיק שהוא העביר את הרעיון.

OUT
לקחתי את הרעיון על תוספת אנרגיה. אם סאוואלה רצתה ספר או משהו אחר, זה הזמן לבקש ממנו, כי היא עוד לא אמרה משהו מסוים.

פרדאן
הארכימג מגיב לשתיקתו של פרדאן בעוד שתיקה משלו לכמה זמן עד שהוא עונה. "זה קשה לדעת מה סופנים לך הגבישים האלה. העיניים האלה הן כמו כל עין אחרת - הן רואות וקולטות. רק שבניגוד לעין טבעית, לפעמים יש לה ראייה עצמאית מזו שלך. מה דבר שראית לאחרונה שזעזע אותך? זה העיניים שאומרות לך שמשהו לא בסדר."

OUT
ניסיתי להשאיר את ההשפעות שלו כמשהו יותר מסתורי, כהעדפתך. אני אנסה למצוא מקום לעיניים שלך, אבל זה יותר קל לי להבליט את התפקיד של העיניים בסיפור כשאתה יוזם משהו איתן (קצת כמו שסאוואלה עושה עם הצל שלה).

רייז
"השלושה? לא, אנחנו לא משרתים אותם," נקרה מבהירה. "אלא אם כן הם משרתים את הגבירה האיומה, אבל אם כן, אנחנו משרתים איתם. ואם הם לא, אז יש לנו יותר בעיות מבפנים, שהם יעזו לעבור בתחום שלה. מאיפה אתה יודע על זה שהם באים? הדרואידים הפלגניים עובדים בשבילה?"
 
חזרה
Top