• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בני המפלצות -עץ משחק [3/3] (חופשיטה,פנטזיה) - גמרנו

"אנרגיות המשמשות לכשפים ולחלק מהיכולות שלנו שבאות ממקור קסום, בדרך כלל מישור אחר או מיצור שקשור למישור אחר, אני בן שבר אתרי, הכלאה בין חיית תעתוק וכלב הזנק המזכיר את האב הקדמון של שתי הגזעים שהיגר ממישור הפרא למישור הזה והיה יצור עוצמתי ביותר" קאגה נאנח "למרבה הצער האנרגיה הזו משמשת בעיקר לזמן מרחב ואשליות, אם האנרגיה הטהורה לא יכולה לעזור לך אפשר לנסות להשתמש באנרגית הפרא שלי בשילוב עם האנרגיה הכנראה שמימית שלך, האשליה תיצור תבנית קיימת כך שתצתרכי להשקיעה פחות כוח" קאגה מסתכל על בן הדרקון "סיכויי ההצלחה נמוכים במקרה הטוב אבל זה כול מה שיש לי אם את לא יכולה לעבוד עם אנרגית פרא טהורה".
 
"אנרגיית פרא טהורה... זה יכול לעזור. מישור הפרא הוא מקורן של הנשמות. אם תתרום לי חלק מהכוח שלך, ברמה שתחליש אותך כאילו רצת עכשיו חצי מרתון, אז אני אוכל לעזור למצבו."
 
קאגה נושם עמוק ומניח יד הקריסטל שלו על גבה של הלנה, העיינים שלו זוהרות באור זהוב והמחושים שלו יוצאים בגבו.
אנרגיה מתחילה לפעום מתוכו והעביר סביבו רוטט בעודו גונח ואוגר את האנרגיה בתוך יד הקריסטל שמתחילה לזרוח כמו שמש זהובה קטנה. בעוד הלנה מתחילה בתהליך הריפי האנרגיה זורמת על גופה.

זריקה עם צריך [dice:1u85c6fi]705091:0[/dice:1u85c6fi]
 
להלנה:
[dice:107dk12o]705099:0[/dice:107dk12o]

בלנה לוקחת את האנרגיה לתוכה, ומזרימה אותה אל גופו של בן הדרקון. הוא פוקח לאט את עיניו, ולמרות שלא כל פצעיו התרפאו הפצעים הגדולים והמסוכנים קטנו.
 
"שלחנו. יצאת למשימה אישית, ללא כל מידע אלינו, ולא חזרת. לא היו לנו קצוות חוט לחפש בהם, ובסופו של דבר החלטנו שברחת מאיתנו."
הוא משתעל מעט דם.
"לאן אתם הולכים?"
 
"לא ענית על השאלה הראשונה שלי" קאגה אומר "בכול מקרה כיבלתי דיווח אמין שהמלך הלבן יצאה מדעתו סופית, הוא מתכנן לזמן את הצל" הוא מניח להבנה האיומה לצנוח על פני בן הדרקון "אין לנו ברירה עילה לעצור אותו".
 
פריטיגר מקשיב בשקט לשיחה. ''אם נצטרך להתפצל... אני מציע שאני, מונה, מילהוס וגאמור נלך לחסל את הגלאים, כשקאגה, אתה'', הוא פונה אל בן הדרקון, ''והלנה תלכו להרוג את אינגילמור. יש התנגדות?''.
 
"עלינו לטפל בשתי המשימות ביחד. כרגע הגלאים עסוקים במדיטציה - הזמן היחיד שבו אפשר להרוג אותם בקלות. עם זאת, אם לא נטפל עכשיו באינגילמור הוא יסיים את הטקס. אם נטפל באינגילמור הגלאים יפילו אותנו, כשלא תהיה הסחת הדעת של האורקים והמדיטציה נאבד את ההזדמנות שלנו. עלינו להתפצל.
בנוסף, שלושתכם החזקים ביותר בינינו. אני פצוע והשאר חלשים יותר. אתם אלה שצריכים לטפל באינגילמור. היחידים שיש להם סיכוי."
 
חזרה
Top