• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחק פורום - morrowind [ הופסק ]

סטטוס
נעול לתגובות.
דארק דרואיד הודיע על פרישתו, אז אני אשחק את בוראק. דימון, תגיב מתישהו אוקיי?
-----

קול נפץ רם נשמע כשאתם עולים במדרגות, ופלג גוף עליון נזרק במסדרון של הקומה השנייה מעבר אליכם. בוראק השחור עומד שם, מנגב דם מחרבו, הדלת שהובילה לחדרו מנופצת לרסיסים. "תודה רבה על העזרה" הוא אומר אליכם. "מכנים אותי בוראק השחור, ואני הולך לנקום היום. אלדיס עין אש שלחה מתנקשים... אם בכלל אפשר לקרוא לחיקוי הקאמונה טונג האלה מתנקשים" הוא יורק על זוג רגליים מדממות שמרוחות על הקיר לידו "להוציא אותי מכלל פעילות, מכיוון שאני עומד לרשת את מקומה כראש גילדת הלוחמים בבאלמורה. אז אני חושב שנחיש את התהליך..."

-----
דרך אגב, אף אחד פה לא מכיר אחד את השני חוץ מקרוניוס ורא'וויר, ששניהם מוכרים נשקים זולים (למרות שרא'וויר טוען בחירוף נפש שאלו נשקים דאדרים..)
 
אורק אידיוט!! אתה לא קולט שהיינו צריכים אותו?! - חושב לעצמו קורניוס.
"שלום לך. לי קוראים קורניוס פילאניוס, ומכנים אותי "הבחור שיודע לחקור". אינך סבור שהיה עדיף לשמור אותו בחיים?". הוא מכניס את חרבו לנדנה, הולך אל חצי הגוף העילון, ומנה לחפש רמזים כלשהם כמו פתקים, אמצעי פריצה וכיוב'.
"אגב - מהלומה יפה מאוד. כיאה למועמד לראש גילדה."
 
ר'וויר מתקדם בחשש אל עבר בוראק השחור
"אתה להרוג טוב...טוב מאוד,אני חושב שנשק דאמרי יעזור לך רבות בלהרוג אנשים בגלימות שחורות,כן?" אומר ר'אוויר אל בוראק.
 
"ר'אווייר - זה לא זמן לעסקים" אומר קורניוס בטון מעשי, ומוסיף "אין לי שום כוח או כוונה להיחקר ע"י שומרי בית הלאלו, ככה שכדאי שתטפלו בגופות, בראשים וחלקי הגוף על הקירות", ולפני שמישהו מספיק לענות - הוא מוסיף, הפעם בקול שקט מעט, "אני ארד לגמור את המאטזה שלי".
קורניוס יורד חזרה לכיסאו, מתעלם מהמבטים הנשלחים אליו, וחוזר ללגום מהמאטזה שלו.
 
מספר הערות: דימון, הנשקים הסופר חזקים נקראים דאדרים
רוני: מכיוון שאתה לא בקיא במשק, צריך לומר לך שבפרובינצית מורווינד יש חמישה בתי אצלוה גדולים, והעיר באלמורה היא מעוזו של בית הלאלו. עוד משהו, האשלאנדרים אינם שבט אחד אלא שם כולל לכל השבטים שנמצאים בוורדנפל (מכיוור שהם נמצאים על האפר שפולט הRED MOUNTAIN). השבט הספציפי שבאת ממנו הוא שבט אורשילאקו הצפוני.

----

בוראק מזעיף את פניו. "תחסוך ממני חאג'יט, אני אשאר עם מה שיש לי כבר". הוא מסתכל על המדרגות בהן קרוניוס ירד. "טוב אם הוא חושב שאני אנקה אחרי, אז הוא טועה. הנקיון צריך להתבצע במורד הרחוב. בגילדת הלוחמים. מה דעתכם שניכם לעזור לי לנקום באלדיס? אתה" הוא פונה לזהיירן "אני אתן לך חדר בגילדה, רואים שאתה גר ברחובות. ובשבילך סוחר," הוא אומר לרא'וויר "אני יכול לספק נתחים מהסחורה של ווין הנפח." הוא סיים לנגב את הדם מחרבו, ומזדקף במקום. "אם אתם חוששים מתגובה עויינת של המשמר, אל תדאגו. אלדיס דאגה לשכור חיקוי זול של קאמונה טונג, אז נתן לה תירוץ של מלחמות הבתים..."

----

הערה אחרונה לרוני: קאמונה טונג זה ארגון המתנקשים של מורווינד
 
זהיירן קיבץ את מצחו וענה לבסוף, "חדר לא יזיק, אבל אני לא חושב שנצליח, שלושתנו לעלות על כוחם של כל חיילי קאמונה טונג, לא משנה אם זה חיקוי." הוא שוב מקבץ את מצחו, "היא בטח שכרה הרבה, הרבה שכירים."
 
ר'וויר חושב כמה רגעים ואומר לבוראק
"אתה לומר של ר'וויר נשקים לא טובים <פרצוף כועס> אני לחשוב על זה בכוס פלין" ואז הוא פונה אל קרוניוס
"אתה לומר זמן לא טוב למכור נשק דאדרי?! אני לומר שאתה להיות לא אוהב נשק דאדרי!" אומר בכעס ר'וויר וחוזר לכוס הפלין שלו, ומהרהר במשימתו של בוראק.
 
OOC: דימון - אתם עדיין למעלה, אני למטה.
IC: קורניוס לוגם את טיפת המאטזה האחרונה, ועולה בכבדות למעלה. "ובכן, אורק", הוא אומר לבוראק, "איך אתה מתכוון לנקום? אני משער שאתה לא מתכוון לפרוץ פנימה סתם ככה... או שאני טועה?"
אף על פי שבהחלט ניתן להעריך את הנפת החרב היא - גם בזמני בלגיון לא כל יום חציתי אדם לשני חלקים במכה - נקווה שהוא גם חכם. לא רק כוח מוערך אצלנו... הוא מהרהר לו.
 
"אני בהחלט הולך לפרוץ פנימה." בוראק משיב בחיוך מכוער. "ה'משרד' של אלדיס נמצא בקומה העליונה של הגילדה. למרפסת של המשרד שלה אפשר להגיע דרך גילדת הקוסמים הסמוכה. צריך לקפוץ אמנם, אבל אני חושב שכל אחד מאיתנו יוכל לעשות זאת. הבעיה הכי גדולה היא ווין, הנפח שממוקם קומה מתחתיה. נצטרך גם לחסל אותו, לצערי הרב. הוא תמיד היה חסיד של אלדיס. ואל תדאגו בקשר לעוד שכירים. אם היה מדובר פה באירגון גדול, הקאמונה טונג היו מיד מחסלים אותו. תחרות בענף הזה היא בלתי נסבלת." הוא שותק לרגע. "בואו אני אמתיק לכם את העסקה. אני מניח שאוכל להוציא על כולכם כ180 פיסות זהב. זה יוצא 60 לכל אחד מכם"

הערה: 60 פיסות זהב הן סכום מכובד לכל אחד מכם. במיוחד לזהיירן
 
שמן-זית אידיוט, כמו כולם. הוא היה יכול להיות כל כך טוב..., חושב לעצמו קורניוס, ופניו מביעות אכזבה קלה. אבל אולי עוד אופתע ממנו לטובה..., הוא מהרהר. "אני יודע איך נראית גילדת הלוחמים מבפנים, ביקרתי שם לא פעם", הוא מעיר. "אנחנו נשתדל להימנע מלחסל את ווין, הוא נפח מצויין ואיש חביב על הבריות. ובכן - אני מוכן כשאתם מוכנים".
אני מקווה שימי הקפיצה והפריצה שלי לא חלפו הוא חושב לעצמו, ואצבעותיו מקישות על הקיר בעצבנות.
 
ר'וויר קם ממושבו כשהוא פולט קצת ניחוח של "סוכר-ירח" ופונה לבוראק
"אני להיות פותח דלתות ומטפל ב <איק> ב<איק> מלכודות" אומר ר'וויר כשהוא נראה קצת שיכור.
 
"מצויין נצא עכשיו" אומר בוראק. הוא מוביל אתכם במורד המדרגות, אל תוך רחוב הסוחרים של באלמורה. למרות שהשעה מאוחרת, המקום שוקק חיים. אתם מתקדמים כמה מאות מטרים לעבר אזור הגילדות, ונכנסים לסימטה צדדית ליד גילדת הקוסמים. בוראק מצביע על מרזב, שמוביל לגג הגילדה. "נטפס במעלה הצינור הזה, נרוץ לאורך הגג, ומשם נוכל לראות את המרפסת של המשרד של אלדיס. למרות שאולי עכשיו כשאני חושב על זה, כדאי שמישהו יכנס מהדלת הראשית וימנע מאלדיס לברוח. קרוניוס אני חושב שאתה תהיה מושלם לביצוע המשימה, אני רוצה את זהיירן ואת רא'וייר איתי" הוא מסיים את המשפט, קופץ על המרזב ומתחיל לטפס טיפוס עכבישי
 
"בסדר גמור. אני אחכה מתחת למרפסת, ליד הכניסה התחתונה לגילדה. סמנו לי כשתהיו על הגג, זה יהיה הסימן שלי להיכנס", הוא אומר.
 
הערה: הכניסה העליונה לגילדה הוחלפה במרפסת של אלדיס. בוראק התכוון שתכנס מהכניסה התחתונה על הרחוב
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top