• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

ריוסקה:
ריוסקה צונח על ברכו, נאבק בקסם אשר האוני הטיל עליו. הוא הרגיש עלבון שהאוני השתמש בתכסיסים מלוכלכים על מנת לקבל את הייתרון נגד ריוסקה, אך מצד שני זה לא היה דו-קרב של כבוד, זה היה טבח עד המוות. הכל הולך.
פציעותיו של ריוסקה מכבידות עליו, ולמרות רצונו השינה עוטפת אותו, והוא נופל על הרצפה לא תנועה.

META
הצלת רצון - 8+4 = 12, כישלון.
 
IN
״אני מסוגלת להעניק לך עבודה, ומשכורת טובה, אם תבקשי זאת״ היא מציעה לך.
IN
אתה מרגיש את עצמך נרדם, אבל כאב אכזרי מעיר אותך, כאשר הטופר שלו ננעץ בבשרך פעם נוספת. איש המשמר בינתיים מנסה לירות באוני חצים בוערים, פוגע בבודדים מהם. שד האוני נראה זועם על ההפרעה, ואתה מרגיש את הדם יורד מצווארך.

META
התקפות כנגד ריוסקה
ריוסקה מתעורר כאשר הוא סופג 9 נזק חודר וחותך. הוא שרוע מההירדמות.
 
ריוסקה:
ריוסקה קם על רגליו בעודו מתכונן לפגיעה נוספת של האוני. הוא הרגיש את דמו החם זולג על בגדיו ובשרו. לעזאזל, והוא בדיוק יצא מבית המרחץ קודם לכן... למרבה מזלו, ריוסקה מרגיש את השריון שלו עוצר אותו מלהיפגע יותר מדי, אחד הקסמים שהוטבע בשריון נגד אנשים אשר פחדו להילחם ביושר וכבוד.
הוא מניף את חרבו ומשסף את האוני פעם אחרי פעם, כל פצע שהוא ספג רק גורם לו לתקוף ביותר אכזריות. הוא פצע את האוני הרבה יותר משהוא פצע את ריוסקה, וריוסקה התכוון לסיים את הקרב לפני שהאוני יספיק לחסל אותו, או לברוח.

META
ללא פעולה: ריוסקה היה מחוסר הכרה, לכן הקסמת השריון שלו, "Vouchsafing", העניקה לו הפחתת נזק של 5/- להתקפה האחרונה של האוני.
פעולת תנועה: לקום. הוא מקבל התקפה מזדמנת.
פעולה רגילה: התקפת קפא"פ עם יכולת Shield of Blades.
התקפה -
12+8 = 20 סה"כ.
נזק -
7+13 = 20 נזק משסף בפגיעה.
 
IN
האוני צועק, נעלם, בעוד הלהבות מאכלות אותו. איש המשמר בינתיים רץ אליך, מוציא שני בקבוקים קטנים מכיסו. ״אדוני, אתה בסדר?״ הוא שואל אותך בבהלה ברורה, מסתכל על השריון והציוד שנותרו אחריו בערמה, בעוד גופתו התאדתה אל האוויר ונעלמה לחלוטין.
 
"אם כך אני אלך ליידע את יאמאדיאן. האם יש לך עצה היכן להתחיל בחקירה לפני שנצא?"

"אני לא יכול לחשוב על משהו שפספסנו, אבל אני תוהה למה קולות הבכי לא הופיעו כשאנחנו נכנסנו לבית, האם ייתכן שמשהו כאן מזהה אותך כחלק מהמשפחה?"
 
ריוסקה:
ריוסקה מבצע בדיקה מהירה של גופו והוא שמח יחסית לגלות כי לא נפצע קשה וכי שום דבר לא נשבר. הפציעות שהוא כן ספג מסתכמות לשריטות שטוחות ולא עמוקות. טיפה של ריפוי מהשרביט הקסום של אשיגה ולא תישאר לו אפילו צלקת אחת.

"אני בסדר גמור, אין סיבה לדאגה עבורי." אומר ריוסקה ונעמד על רגליו, מנער את בגדיו מהאבק והלכלוך שדבק בהם בעודו היה על הרצפה, ואז הוא ניגש לערמת הציוד שהאוני השאיר מאחוריו. הוא לא ידע מה יקרה איתם, לכן הוא רצה לראות האם יוכל למצוא משהו שימושי עבורו שהוא יוכל לקחת, או אולי רמז למוצאו של האוני, או כיצד הוא ידע לתקוף אותו ספיציפית.
 
IN
״היומן שלי פתוח לפגישה על העניין עימך״ היא אומרת לך בחיוך, ואצ ממשיכה לשבת בשעמום בפונדק, מושכת מבטים אך ללא הפרעה.
IN
״גוקה היא העיר הגדולה בעולם. אם תרצה לחקור אותה ביעילות, תצטרך יותר עיניים. תשיג מידע מחבריך למסע, ייתכן והם ידעו על משהו חשוב״ אומרת אמארה לי.

לאחר מכן, כאשר אתה הולך לספר ליאמאדיאן אתה מגלה כי הוא לא נמצא כעת באזור, אך תוכל לפנות אליו לאחר מכן.
IN
״אני מתנצל על ההתקפה אדוני, בשם המשמר. האוני הללו, הם מסוכנים ואף פעם אנחנו לא יכולים לראות אותם לפני שהם מורידים את מסכתם. אנא, קח״ הוא אומר, ונותן לך שני שיקויי ריפוי. מסתכל עליך ובודק שבאמת לא נפגעת.

אתה יכול גם לקחת מציודו של האוני. הוא נשא איתו חולצת לוחות (half-plate) מלאכת מחשבת, קשת ארוכה מורכבת (4+), 20 חצים, ושק עם הרבה מטבעות כסף שנראה שהוא שדד מאנשים שונים.
 
גאו שו
גאו שו מחייך לעצמו, מתלבט אם למתוח את הנערה מעט ומחליט שאין סיבה לעשות זאת כרגע. הוא יוצא החוצה, מחליף חזרה לצ'או צ'ן בפינה שקטה ונכנס. הוא הולך לחדרו ומנסה להעריך את שווי הפסל.הוא לוקח את הזמן ובוחן את הפסל בזהירות, נעזר במאזניים שלו ובחשבונייה בשביל הערכה מדוייקת ככל האפשר.
Meta
הערכה: לוקח 20 - 20+12=32
 
IN
אתה חוקר את הפסל היטב. למרות שעיני הפסל נראות כיהלומים, אלו זרקונים בעלי ערך יחסית נמוך. אך הפסל עצמו הוא יצירה יפיפייה, מלאכת אומן, ששווה 125 מ״ז. ייתכן כי אלו שאינם וונדראנים לא יבינו את ערכו ותתקשה יותר למכור להם את הפסל.

META
LOOT
 
ריוסקה:
ריוסקה מקבל את השיקוי מידיו של האיש אך אינו שותה אותו, ומנסה להסתיר זאת על ידי דיבור ומחווה בידו השנייה. במקום זאת הוא מכניס את השיקוי לדש בגדו. הוא יצטרך לבדוק אחר כך אם זהו נוזל שירפא את פצעיו או תוכנית גיבוי על ידי מי ששלח אחריו את האוני.

"אין צורך להתנצל, אדוני השומר." אומר ריוסקה ודוחף מעליו את השומר בנימוס. בתוך תוכו, הוא רצה להכניס את אגרופו עמוק אל תוך בטנו. מגע פיזי מאדם זר נחשב למעשה בוטה, פולשני וגס רוח בארצו, אך הוא ידע כי האיש רק עשה את עבודתו ודאג לביטחונו. "אילולא היית כאן, האוני היה קורע אותי לגזרים. כישורי הצליפה שלך הם ממדרגה הראשונה, יכולותיך מבוזבזות בהיותך שומר פשוט."

ריוסקה רוכן מעל ערמת הציוד שנשרו מגופת האוני. הוא לוקח את שק הכסף ומושיט אותו לשומר מבלי לקחת ולו מטבע אחד. "אני בספק כי הכסף הזה שייך לאוני. תוכל למצוא את הבעלים שלהם, אם הם עדיין בחיים? וברשותך, אם ידייך כבר מלאות, האם תביע התנגדות אם אשא איתי את שריונו ונשקו של האוני? בעוד איני האדם שישמור לעצמו מזכרות מהיתקלויות נוראיות כאלו, אני בטוח כי אוכל למצוא להם בעלים שיעשה בהם שימוש לטובה."

OUT
אם השומר מסכים, אני משאיר לו את שק הזהב for redistribution ולוקח איתי את השריון, הקשת והחיצים.
 
IN
״אתה אדם בעל מידות טובות״ אומר לך השומר כאשר הוא לוקח מידיך את שק המטבעות. הוא לא אומר לך דבר כאשר אתה לוקח את הציוד ממנו, רק מודה לך על הבסת האוני הנורא מקרב לב.

באמצעות האשליה המכסה על גופך ובד דק אתה מנקה מעצמך את רוב הדם, ונותר נקי גם אחר הקרב.
אשיגה ושינה יוצאים משוק-תחתית, והם פוגשים את שאנג-רן וצ׳אהו, שמגיעים שניהם מכיוון הפונדק. ריוסקה גם הוא מגיע, מכיוון שלישי, ואתם עומדים כולכם ונפגשים מול ביתה של ליידי נאי יאן פיי. בית גדול ומכובד, פסלי שיש מעטרים אותו, והוא שוכן ברחוב כתר הפרחים, כיאה לביתה של שליטת העיר. אתם רואים אנשים בשריונות סמוראים שחורים, המזכירים לכם את המראה של הסמוראי פנג, העומדים בכניסה אל הבית.

לפני שתיכנסו, כול אחד מכם חווה את גוקה בדרך אחרת, כול אחד מכם ראה את יופיה של עיר מאה הצריחים. האם תרצו לשתף דבר מה? או שתיכנסו מיד אל הפגישה?
 
ריוסקה מגיע לאחוזת הגבירה פצוע ועם בגדים קרועים. סחרור קטן של כובעו והוא מיד נראה אצילי ונקי כפי שהיה בבוקר. האשלייה לא מתקנת אבל את הבעת הפנים שלו, אשר מלאה בחוסר שביעות רצון ועצבנות. המלחמה פשוט מסרבת להרפות ממנו ורודפת אחריו בכל פינה.

הוא מוציא את השיקוי שלו מדש בגדו ומושיט אותו אל עבר שינה. "קיבלתי את זה מאחד השומרים, אני צריך לדעת אם זה בטוח לשתייה או רעל."
את השריון והקשת הוא מעביר לרשותו של שאנג-רן. "אלו יכולים להיות שווים משהו, תוכל לנסות להשיג עבורם מחיר טוב?"
 
"זו המסקנה שהגעתי אליה." שינה אומרת כשהם יוצאים לבסוף מהמבנה. "אז, לעניין התשלום שלך. אני מאמינה שעשרים מטבעות זהב יכסו את הטרחה."
==========
שינה ואשיגה עוברים בפונדק לפני שהם מגיעים בריקשה אל מול אחוזתה של הליידי נאי-יאן-פיי. שינה מגיעה לבושה בבגדיה היפים ביותר, שמלת האנפו סגולה וכחולה, בעלת אבנט צהוב המסמל אותה כאצילה. עם זאת, הבגד עבר התאמה מיוחדת על מנת ששינה תוכל להלחם בו. הוא מעט יותר הדוק מהרגיל, החצאיות בו לא מתנפנפות, וחרב הקודאצ'י נמצאת ביניהן. מוכנה להשלף בהתראה של רגע.
היא מתיזה על עצמה מעט מהבושם האקזוטי שלה, שהשיגה מארץ גאלט שבים הפנימי. היא מביטה בריוסקה במבט בוחן, לא פוסחת על הפצעים והחבלות שלו. "כך אתה בא לפגישה עם גבירתה של גוקה?" שינה שואלת, מגישה לו שתי מבחנות עם נוזל ורוד ולוקחת ממנו את השיקוי. "אני אבחן את השיקוי לאחר הפגישה. בואו, לא נאה לתת לאצילה כמו הליידי נאי-יאן-פיי לחכות."
META
שינה משתמשת בשימוש אחד של הבושם האקזוטי שלה, מה שנותן לה +2 לדיפלומטיה ל24 השעות הקרובות.

נותן לריוסקה שתי מבחנות של ריפוי פצעים קלים. סה"כ הוא יכול לרפא 16 נק"פ, מה שאמור להעלות אותו לנק"פ מלא. אם הוא מעדיף לשתות רק אחת ולשמור את השנייה לאחר מכן, גם בסדר. אם ככה הוא מרפא רק 9 נק"פ.

מבחנות שנותרו:
דרג 1: מגן, חושים חדים.
דרג 2: נשיפת אש, נשיפת אש, ריפוי פצעים חמורים.
 
שאנג מגיע בבגדים מהודרים יחסית - לא כמו הבגדים של צ'או צ'ן אבל בגדים מרשימים למדי, עם קישוט גדול דמוי ורד שנעוץ על דש בגדו. ניתן להריח את הבושם של צ'או צ'ן עליו, וחרבו לא נראית לעין בשום מקום. "אני לא נלחמתי באף אחד. מישהו ניסה לשדוד אותי אבל הצלחתי להיפטר ממנו בתמורה ל4 מטבעות כסף. " הוא משיב לצ'אהיו וצוחק כשהוא נזכר במפגש המוזר. "מעבר לזה החכמתי וגיליתי דברים חדשים מעניינים, ופגשתי מספר אנשים." הוא אומר. למשמע דבריו של ריוסקה הוא מניד בראשו. "לא כרגע. עדיף שנלך יחד לבחור שאפשר לדעתי למכור לו את הציוד - אין לי בעיה לתווך, אבל אתה זה שצריך לעשות את העסקה ולא אני." שאנג משיב לריוסקה.
 
אשיגה מניף בידו לשלילה.
"לא השגנו את המטרה לשמה הבאת אותי, ואני לא לוקח תשלום על עבודה שלא הושלמה.
הדבר היחיד שאני מבקש הוא שתספרי לי מה עלה בגורל האנשים שהיו כאן אם תגלי זאת כשנלך בדרכים נפרדות.
אשיגה מתגלח ומתרענן בפונדק, משאיר שם את שריון הרצועות והקשת שלו, הוא אסף מספר דברים שהוא השאיר בבניין האגודה לפני שעזב את גוקה והוא לבוש באפוד עור שחור בו מוטבעים פסי כסף דקים בתבניות מורכבות שאפילו ההיסטוריון השקדן ביותר כנראה לא יוכל לזהות בתור האופנה השולטת למשך מספר עונות בקרב עשירי אבשלום לפני 400 שנה.
הוא לא לובש תכשיטים למעט הצמידים והרצועות מחומרים שונים שהוא תמיד לובש על זרועותיו.
אשיגה מקבל את פני צ'אהיו, שאני רן וריוסקה בחיוך.
"אני רואה שעל כולנו עברו יומיים מעניינים, כמו שרק ניתן לצפות מגוקה, ואני אשמח לשמוע עליהם אחרי שהפגישה עם הגבירה תסתיים.
אבל לפני שנכנס, למדתי מעט על כללי הנימוס הבסיסיים שצריך לדעת בפגישה עם מישהיא כמו הלידי נאי יאן פיליפ, ייתכן שכדאי שנעבור עליהם בקצרה לפני שנכנס."
הוא מסיים את דבריו בנימת שאלה, לא מסתכל ספציפית לכיוון צ'אהיו.
META
בפונדק אשיגה גם עובר על כרך 11 של מגלי הארצות (זה שנותן תוסף לזיהוי שקרים בנושא בו הקורא לא מכיר


.
 
כעשר דקות לפני השעה המיועדת, אתם נכנסים פנימה, אל חדר הקבלה. שם, אתם מתיישבים לפני הדלת המיועדת לכם. משרתים מתרוצצים מסביבכם, ומידי פעם אתם רואים סמוראי שחור אחד או אחר. נראה שפנג הוא לא היחיד ממסדר הדאמיו השחור המשרת את ליידי נאי יאן פיי. הקירות מראים כמה תמונות, חלקן של ליידי נאי יאן פיי, חלקן של אבותיה- כך שאתם מתקשים לדעת מי היא מבין כול הדמויות המוצגות בפניכם.

הזמן לחכות, כמו שחלקכם מבינים, נועד על מנת לגרום לכם להרגיש את מקומכם ומעמדכם כנגד ליידי נאי יאן פיי. בעוד שזוהי ממש לא מחווה מאיימת, רחוק מכך, היא מראה לכם כי הזמן שלה יקר יותר מהזמן שלכם. ובהתחשב במקומה בעיר הזו, היא צודקת. אך ברגע בו השעה מגיעה, אתם נקראים פנימה על ידי משרת צעיר במיוחד ונעים הליכות.

אתם נכנסים פנימה, ורואים את ליידי נאי יאן פיי, יושבת על כיסא גבוה, אך אחד שמוצב בגובה הרצפה ולא על עמדה כזו או אחרת. אישה יפיפייה, מכובדת ולבושה בדיוק בהדר לו ציפיתם. עיניה כחולות בהירות ושיערה לבן לחלוטין, כמו הבגדים שהיא לובשת, שמכילים פסים צהובים המסמלים על מעמדה. גופה הרזה והגבוה יחסית לטיאן-שו בהחלט מודגש דרך הבגדים שהיא בחרה לפגישה, מסמן כמה וכמה דברים בעדינות מעוררת התפעלות ממש- שהברור ביותר בהם הוא שאין אף נשק שהיא מסתירה על גופה. היא קמה לברך את בואכם, ואתם קדים קלות אלו לאלו, בעודכם מתיישבים במקומות שהוכנו לכם מראש. משרת מיומן מוזג לכולכם תה, וליידי נאי יאן פיי מהנהנת ומשחררת אותו.

לצידה, עומד אדם מוכר, שפגשתם בעבר, וגם לא מזמן. הסמוראי פנג, שנראה שנמצא שם יותר כסימן כולשהו מאשר להגנה. השמועות אומרות כי ליידי נאי יאן פיי מסוגלת להגן על עצמה ביעילות.

"רבותיי, אני מתנצלת מקרב לב, אך הזמן והנסיבות דוחקות בי לאין קץ. האם תעניקו לי את האפשרות לדבר איתכם מיד על העניינים לשמם התכנסנו?" היא שואלת. כולכם זוכרים שבפגישה מכובדת מעין זו, יש להתחיל את הפגישה בשיחת חולין. ליידי נאי יאן פיי מבקשת לחרוג מן המנהג הזה, ובבירור מחכה לאחד מכם שיאשר זאת. אנשים מתארים אותה כאישה של כבוד בעלת נימוסים מושלמים, כך שמטרותיה חייבות להיות מושלמות.

כעת, שאתם מולה, חלק מהמילים שהתכוונתם לומר פורחות מראשכם, ואתם ממקדים את המחשבות שלכם. אתם עם אחת מהנשים החזקות ביותר בגוקה, אם לא החזקה ביותר, יושבים לשתות תה. והדברים שיאמרו על השולחן הזה, עשויים להיות אלו שיקבעו את עתידכם.

ליידי נאי יאן פיי-
ipyynJJ.jpg
 
ריוסקה קד לגבירה, ומתיישב בזהירות על הכיסא שיועד. הוא שומר על הבעה חלקה, אך אינו מסתיר את הסלידה שלו מהעושר אליו הוא נחשף. כזה בזבוז, כאלו גחמות, והן לא משרתות שום מטרה מלבד לנפח את האגו של אלו אשר יכולים להרשות אותו לעצמם.

הוא התכוון לדבר ראשון, כנהוג אם אתה רוצה להביע כבוד למארח שלך, אך המילים של ליידי נאי יאן פיי גרמו לו לקפוא בכסאו בעודו ממשיך לבהות בה. לא משנה מה הוא ראה מולו, החושים שלו זעקו סכנה. הוא סרק את הליידי מכף רגל ועד ראש, מחפש רמז כלשהו, סימן קטנטן שיסגיר את האישיות והמחשבות שלה. אביו לימד אותו מזמן, בדרך הקשה, שאלו אשר אינם מסתירים ממך דבר הם אלו שמסתירים הכי הרבה.

הוא לא סמך על הליידי. היא ידעה יותר מדי, והיא לא חשפה את מקורותיה, אך היא השתמשה בידע שהיה לרשותה מהשנייה הראשונה על מנת למשוך את כולם לביתה. הוא דחק הצידה את הרגשות הסוערים שלו מהקרב האחרון ומשקיט את ראשו. הוא ישחק במשחק שלה, ויחכה עד שנאי יאן פיי תבצע מהלך ותראה את הקלפים שבידה.

"ליידי נאי יאן פיי, זהו כבוד גדול עבורנו להיות מוזמנים לביתך ולהיפגש אישית עם שליטת העיר." ריוסקה מרכין את ראשו, מתעקש לבצע את שיחת החולין המינימלית לפני שהם קופצים למרכז השיחה, "אך אני חושש שמכתבך לא ציין את העניינים לשמם זימנת אותנו. התרשי לי לשאול אותך לפרטים?"
 
הליידי נאי-יאן-פיי. שינה בוחנת את הגברת המכובדת הזו. אישה לתפארת, בעלת חן ונימוסים- אך באותו הזמן, גם עוצמה. ידיה בוחשות בכל, וצבא שלם סר למרותה. כאשר הליידי נאי-יאן-פיי מבקשת משהו, הגברים לא יזלזלו בה, הם לא יתעלמו מרצונותיה, הם יכבדו אותה. הם יבצעו כבקשתה לא בגלל קימוריה או בגלל תאוות בשרים, הם יעניקו לה כבוד כאחת מהם, בזכות עצמה.

כעת, בפעם הראשונה בחייה, מילותיה של שינה נעתקות מפיה מול תמונת המראה של חלומה. חלומה של ילדה קטנה שמשפחתה נלקחה ממנה. ילדה קטנה בעולמם של גברים.
 
חזרה
Top