• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
"מעולם לא שמעתי עליו" אומר האיש, מושך בכתפיו "שבטי הנינג'ות הם אויבים מסוכנים, אבל אפילו הם לא יוכלו להתמודד עם ההגנות של האדון שלי. חיות פרא, סמוראים מיומנים, ורעלים שיחנקו למוות כול נינג'ה שחושב שהוא חכם במיוחד, וזו רק ההתחלה. העלם דאגה מליבך, הצל שלך לא יקבל לעולם דריכת רגל בארמונו של אדון שגשוג" הוא מתפאר, וחושף יותר מידע משהוא היה צריך בלי לשים לב.
IN
צ'אהו יורדת לחלק התת קרקעי של הפונדק, שבאמצעים קסומים מדמה מעיין חם קסום, ומכיל מקלחות ציבוריות איכותיות- מנהג שנפוץ בכול היבשת. שם, היא רואה קבוצה של אנשים שמושכת את עיניה. בעלי דם שמימי בבירור, בניהם ובנותיהם של מלאכי השמיים, שרוחצים להם בנועם. היא לא מצליחה להסיט את מבטה כמעט, הקדושה מהם מרעידה מעט את נפשה, ואת רסיס האפלה החי בה.
IN
"הייתי שם" הוא אומר, קולו רועד וכמעט נשבר "הסיפורים היו נכונים. היא חטפה אותי, ולקחה אותי. למשך חודש ימים הייתי שם, ומה שראיתי... אתה חייב להאמין לי, העיר הזו בסכנה, העיר הזו תיפול אל האפלה שמתחתיה- וזו אפלה נוראית יותר מכול ארגון פשע או מפלצת שחיה במערה. היא... חזקה מכול האנשים בעיר הזו ביחד" הוא אומר בפחד ברור.
OUT
אשיגה- קראתי לאחרונה את החוקים של Object Reading וגיליתי שאתה צריך לגלגל בדיקת הערכה כאשר אתה משתמש ביכולת הזו. אני לא בטוח אם גלגלת בדיקה שכזו בכול פעם שהשתמשת בעבר ביכולת, אך אני רק אזכיר לעשות זאת.

IN
אשיגה לא יודע רבות על השמות. ג'ון סו מין רק נשמע כמו שם ממוצא טיאן-הוואן, וקראסקווה לא נשמע כמו אף שם או כינוי ששני האנשים שמעו.

אבל את השם האחרון אשיגה מזהה, בערך. וואקאגאשירה הוא הכינוי הניתן יד ימינו של ראש משפחת יאקוזה, הידוע כאויאבון. אשיגה לא מכיר משפחות יאקוזה רבות, אבל הוא מכיר כמה מהמשפחות של גוקה והוא מעולם לא שמע על משפחת "ראקו" מבין היאקוזה בגוקה, מה שאומר שזוהי ככול הנראה משפחת יאקוזה ממדינה אחרת.

הזיכרונות שהוא מוציא מהקופסה הם זהים לאלו שהוא הרגיש ממנה מקודם. הוא מצליח לזהות שאביה של אשיגה מעביר את החנית למישהו אחר בחדר. הוא מצליח, כאשר הוא מתמקד, לראות צלליות של לפחות 3 אנשים בחדר, אולי אף יותר. אבל הוא יכול לחוש בעוצמה של החנית, שהשאירה רושם חזק על הקופסה. חנית שהייתה יכולה לפגוע ברוחות, להפיל מפלצות אדירות, חנית שנועדה להיות בידיו של גיבור או נבל אגדיים, אך אחת שעדיין לא הספיקה לזכות בשמה.
 
ריוסקה:
ריוסקה מרים את אגרופו ומנחית מכת כף יד שטוחה על כתפו של האיש, ומפעיל לחץ על נקודת-לחץ בקודקוד צווארו, גורם לאדם לאבד את שיווי משקלו וליפול אחורנית. לדבר עם האיש כרגע יהיה חסר תועלת, הוא בפאניקה, או יותר גרוע, בהלם. לכן ריוסקה ירגיע אותו בכוח.
לא משנה כמה הוא ינסה להשתולל או לאבד את העשתונות שלו, הוא קיבל מכה ישירה למערכת העצבים שלו. הוא לא יוכל לעמוד אפילו מבלי שיעזרו לו.
לריוסקה לא אכפת מה העוברים ושבים חושבים עליו. כל מה שהם רואים זה עוד אדם מגן על עצמו מהאדם המטורף שניסה להתנפל עליו.

"איני מסוגל להבינך כאשר אינך מדבר בהיגיון." אומר לו ריוסקה בקול רגוע, "אתה תאסוף את עצמך ותדבר בצורה רהוטה ומסודרת, אחרת אעזוב ואתעלם ממך ככל האחרים."
 
גאו שו
"אכן נשמע מרשים ביותר. אני ניסיתי בזמנו הגנות קסומות אבל זה לא הספיק למרות השומרים והמלכודות שהיו יחד עם לחשי ההגנה. שמעתי שהוא יודע להפוך לציפור ולעופף מעל מלכודות, ולעכבר קטן כדי לחמוק משומרים אבל לא ראיתי הוכחה לכך." גאו שו אומר בלחש כמסגיר סוד.
 
IN
האיש כבר מסתכל על האנשים האחרים שבאו להתארח, שמארחים אחרים באו אליהם, בחוסר סבלנות מהשיחה איתך שלא מעניינת אותו במיוחד.

"לכול קסם ולכול תכסיס יש לנו מענה, אני מבטיח לך זאת. אדוני לצערי לא מחלק נדבות לאלו שנפלו ממשחק המסחר הגדול, ולכן אבקש ממך לעזוב" הוא אומר לך.
IN
הוא מבולבל, "בוא נלך למקום שקט" הוא אומר ותופס את הראש שלו בכאב, "ואני... אסביר לך" הוא אומר.

אתה הולך איתו לסמטה, בה הוא נשען ומוציא נאד מים, שותה ממנו. הוא מרים אותו לאחר שהוא שתה, מסתכל עליך, צלול יותר, "אתה איש טוב, לחייך" הוא אומר, וכאשר הוא מבטא את ההבהרה האחרונה, חשכה עוטפת את עיניך, מחשיכה את העולם, בעוד אתה לא מצליח לראות דבר מסביבך, רק לשמוע את תנועותיו המהירות של האיש שלידך.

META
גלגל יוזמה.
IN
צ'אהו מנסה להתעלם מן האנשים השמימיים, אך הדבר הופך את כול המקלחת שלה ללא נעימה כפי שהיא הייתה רוצה. האם זהו סימן שהכוח שלה הוא רוע? הפחד הטבוע הזה שהיא מרגישה מן הקדושה שלידה? היא פחדה לגלות את התשובה לשאלה הזו.

כאשר היא סיימה, בגדיה היו מוכנים, נקיים אף הם. היא מוכנה לפגוש בליידי נאי יאן פיי. היא עולה חזרה אל הפונדק, נקייה. המעבר בין המקלחות המשותפות מוביל אל החדרים, אך היא לא יכולה כעת להיכנס לחדרה. במקום זאת, היא יכולה לרדת אל הפונדק, ששקט יחסית בשעה הזו. האנשים שותים תה וכמה בודדים גם סאקה, רחוקים מתלאות העולם ומרגיעים את עצמם באווירה של הפונדק הנעים.
 
גאו שו
"חבל מאוד, חבל מאוד. האלים עוזרים לאלו שעוזרים לאחרים." גאו שו אומר ועוזב את המארח. הוא מתרחק מהבית ומנסה לעשות סיבוב סביבו כדי לבחון אותו מרחוק. ברור לו שאין טעם לנסות לפרוץ באופן רגיל למבנה שכזה - השיחה רק הבהירה זאת. יש צורך בעורמה, אולם אין לו מספיק מידע על הסוחר באופן אישי כדי לדעת איך לעשות זאת.
 
כשאשיגה מסופק שהוא למד את כל מה שהוא יכול לבינתיים ושהוא זוכר את הנימוסים היטב הוא מודה לאמארה לי.
"עכשיו נותרה רק ההחלטה את מי לשתף בידע על מקומו של נריוס, אנחנו צריכים מישהו שיכולותיו מתאימות לחקירה ושפנוי כרגע לפעול, אני מאמין שלך יש את הידע לבצע את ההחלטה הזאת בצורה המיטבית, מעבר למעמדך שמעניק לך את הזכות לכך."

"החנית שהייתה בקופסא הזאת הייתה בעלת עוצמה, אבל אם נוצרו סיפורים סביבה הם נוצרו אחרי שהיא עזבה את המקום."
הוא מתמקד בשמות.
"אני לא מזהה את השמות, ואני לא מצליח לראות את הפרצופים של מי שהיה כאן בבהירות מספקת כדי לתאר אותם, התואר לפני שמו של ג'וטן ראקו אומר שהוא יד ימין של ראש משפחת יאקוזה, אבל אני לא מכיר משפחת יאקוזה בשם ראקו שמבוססת בגוקה או באיזור. מהיכן המשפחה שלך הגיעה במקור?"
 
IN
צ׳אהו מושכת כמה מבטים, שנותרים עליה רק למעט הזמן שמנומס להסתכל עליה מבלי שהיא ביקשה בעצמה. בעלת הפונדק הנמוכה היא היחידה שממשיכה לעקוב אחרי צ׳אהו בעיניה. צ׳אהו יכולה לעלות לקומה השנייה, או לסדר לה מעמד עץ לנגן עליו, או פשוט לנגן על כיסא בגובהם של האנשים.
IN
אתה מסתובב מסביב לבית, סיבוב גדול שלוקח לך יותר זמן משציפית. אתה רואה גנים, שומרים, גדרות שונות ומגוונות באזורים שונים של הבית, וממש צבא של שומרים-משרתים שמפטרל בכול רחבי האחוזה עצומת המימדים.
IN
״יאמאדיאן הוא אפשרות טובה, אך יש אפשרויות נוספות. אם ברצונך לדבר עם נציגי סיעות ההחלפה או החצר השולטת ייתכן והדבר יעזור לך למקסם את התועלת מן היחסים עם הגילדה הזהובה, אך אם ברצונך למצוא בן ברית- בימים הקרובים אמורה לחזור קבוצת מגלי ארצות חדשים יחסית לכאן למשימה, שאולי מהם תוכל למצוא בן ברית״ אומרת אמארה לי.

סיעת ההחלפה היא סיעה של סוחרים, מבריחים, ושאר אנשים שנועדה על מנת לייצר רווח כספי מקסימלי מפעולות האגודה, שלמרות מעמדה המפוקפק העניקה רווחים רבים לאגודת מגלי הארצות בזכות פעולותיה. סיעת החצר השולטת היא לשכה שמקום משכנה הוא במדינת טאלדור הרחוקה מהים הפנימי, ומאחדת חצרות אצילים במטרה אידיאלית במיוחד להגיע לשלום עולמי בזכות הקשרים הללו. שתיהן סיעות שאין לך קשר רב אליהן.
META
יוזמה לאויב: 18+3=21. הוא מתחיל.

IN
״מביס אותך, איש חרב״ אומר האיש בקול שונה, מרושע הרבה יותר ממקודם, בעוד אתה מרגיש שני חפצים חדים כסכינים המנסים לחתוך אוצך.

META
התקפות כנגד ריוסקה
ריוסקה נטוע המקומו ומעוור.
התקפה חותכת: 7+9=16. בפגיעה 2+6=8 נזק חודר וחותך.
התקפה חותכת: 2+9=11. בפגיעה 5+6=11 נזק חודר וחותך.
 
צ'אהיו
צ'אהיו מתחילה לפרוט על הנבל, מתעלמת מהמבטים, מנגנת מהמקום בו הכי נוח לה להיות.
אולי כוח הקסם שלה כבר לא בלתי נשלט ופראי, אבל היא עדיין מרגישה את הנגינה בוערת בה, נזכרת בשיר ישן נושן, אחד הראשנים שסבסטיאן לימד אותה, היא פורטת על הנבל לקול הניגון, כמעט לא שמה לב שהיא מצטרפת למנגינה בשיר.


שם בצל הזמן שוכנת לה הארץ
שם בצל הזמן, בצל היום
שם בצל הזמן שוכנת לה הארץ
שוכנת טיר-נא-נוג

בוא אלי גיבור נכבד,
נצעד לנו יחד יד ביד
בוא איתי אהובי, היה שלי לעד
בין הרים וגאיות,
נבנה ביתנו בקסמי פיות
בוא איתי למקום אחר
בו לנצח נשאר

שם בצל הזמן שוכנת לה הארץ
שם בצל הזמן, בצל היום
שם בצל הזמן שוכנת לה הארץ
שוכנת טיר-נא-נוג

שם בצל הזמן שוכנת לה הארץ
שם בצל הזמן, בצל היום
שם בצל הזמן שוכנת לה הארץ
שוכנת טיר-נא-נוג

טיר-נא-נוג או-הווו
בשערי המצודה נפגוש
טיר-נא-נוג או-הווו
בגורל הנקבע מראש.

אגדות עליה כבר סופרו
שירים עליה נשזרו
הסיפורים והאגדות
כולן הן אמיתות
בוא איתי ונברח יחדיו
נחייה חיים בפאר כה רב
בוא אלי למקום מבטחים
לנצח נצחים

שם בצל הזמן שוכנת לה הארץ
שם בצל הזמן, בצל היום
שם בצל הזמן שוכנת לה הארץ
שוכנת טיר-נא-נוג

טיר-נא-נוג או-הווו
בשערי המצודה נפגוש
טיר-נא-נוג או-הווו
בגורל הנקבע מראש.
אחרי חיים של אהבת אמת,
העולם ממנו באת, לך הוא מת
הישאר עימי גיבור אוהב,
מליבי חסוך כאב.

שם בצל הזמן שוכנת לה הארץ
שם בצל הזמן, בצל היום
שם בצל הזמן שוכנת לה הארץ
שוכנת טיר-נא-נוג

הופעה- 12+13=25 סה"כ
 
ריוסקה:
ריוסקה שותק ועוצם את עיניו. בין אם הוא עוור על ידי קסם או על ידי תכסיס אחר, הוא מוכרח להגן על עיניו. במידה והחושך לא יעלם, עיניו יתרגלו לחשיכה במהרה. אם האור יחזור עליו להימנע מסינוור. וגם ללא עיניו הוא ידע בדיוק היכן נמצא האיש.

ריוסקה מחייך כאשר האיש זורק את ההערה לגבי חרבו. הוא לא יודע איזו הפתעה מצפה לו.

"דורארארארארא!" ריוסקה משחרר צעקת קרב קולנית ומסתובב עם אגרופיו מתוחים לאחור, ומשחרר רצף אגרופים מהיר לכיוון ממנו הוא הרגיש את אחד הסכינים ננעץ בו, בעוד השני נכשל לחדור את שריונו.
האיש יכול לחשוב מה שהוא רוצה, אך הצעקה נועדה להפוך את אוזניו של ריוסקה לרגישות לפני התקפתו. הוא מקשיב טוב טוב בניסיון להבין במה הוא פוגע, איזה מין שריון אויבו לובש, אם בכלל.

META
פעולה רגילה:
התקפת קפא"פ עם כפפת-ברזל, יחד עם יכולת Shield of Blades. החשבתי את המחסר -4 מעיוורון.
[dice:2u3kv5ew]705606:0[/dice:2u3kv5ew]
נזק, אם פגע:
[dice:2u3kv5ew]705606:1[/dice:2u3kv5ew]
זה לא אפשר לי לגלגל ק3 אז פשוט לחלק ב-2.
פעולת תנועה: נע את מהירותי הרחק מהאיש, בתקווה לצאת מהחשיכה.
 
"אני מפו-לי, כמובן. בירתה הנצחית של לונג-ווא." שינה אומרת בחוסר תשומת לב, בעודה ממשיכה לבחון את הקופסאות. מחפשת משהו, כל דבר, שיעזור לה יותר.

"ייתכן שקול הבכי נועד להרחיק אנשים שלא אמורים להיות כאן." היא אומרת, יותר לעצמה מלאשיגה. "אבל עדיין, אני מרגישה שפספסנו כאן משהו. מה הוא?"
ME TA
לוקח 20 בתפיסה. סה"כ 29.
 
אשיגה חושב על כך מעט.
"אני חושב שיאמאדיאן הוא האפשרות הזמינה הטובה ביותר, אני לא רוצה מניעים אחרים שיפריעו למשימה, ואני מעדיף לעבוד עם מישהו שאני מכיר את יכולותיו וחסרונותיו מאשר לחכות בתקווה שיגיע מישהו מתאים יותר."
הוא מהסס לרגע וממשיך בטון ענייני.
"לפני שאני אתחיל בחקירה אני צריך לדעת, האם לאגודה היה משהו עם מותו של צין? לא הספקתי לדבר עם נירוס בבית הליגה הזהובה, והעדפתי שלא לדבר איתו במקום בו לאנשי הליגה יש אוזניים, אבל אם לליגה יש חלק במוות הזה אני צריך לדעת זאת מראש."
 
IN
האנשים מוחאים כפיים לצ׳אהו באיפוק ונימוס, לא נותנים לה מכספם בעקבות הנימוס של העניין. אינך קבצנית, וזהו פונדק של מעמד הביניים ולעתים אף המעמד הגבוה. אך בסוף ההופעה שלך, בעודך מתיישבת במקום, מגיעה אלייך בעלת הפונדק הקטנטנה והחביבה. ״גבירתי, הדרך בה ניגנת הפעימה את ליבי, למרות שהשיר היה לא מוכר. מהיכן למדת את המנגינה הזו?״

בינתיים, צ׳אהו מבחינה באדם זקן הנכנס אל הפונדק.
IN
האגרוף שלך פוגע בשריון חזק וכבד, שאתה מתקשה לזהות. בעודך מתרחק, אתה מרגיש את תזוזת האוויר מול פניך של החפץ החד שכמעט פוגע בך, אבל אתה נע מספיק מהר, ויוצא מן החשכה. מתוך החשכה הוא יוצא אחריך, אך הוא כבר לא אותו האדם שהוא היה לפני רגע. גופו מכוסה בשריון גדול ואדום כדם, פניו הזהובות מעוטרות בקרניים, ניהים, ועיניים שכמעט יוצאות מהמקום, וידיו מכוסות בטפרים אכזריים. אתה חי מספיק זמן ביבשת הזו בשביל לחבר את העובדות בראשך.

שד אוני.

הוא מזנק עליך קדימה, מנסה לדקור אותך. מאחוריך אתה שומע צעקה של מישהו ששם לב לקרב וצועק לעזרה, וביניים הטפרים מונפים אליך פעם נוספת

META
התקפות כנגד ריוסקה
התקפת טופר (התקפה מזדמנת): 1 טבעי.
התקפת טופר: 10+9=19. בפגיעה 4+6=10 נזק חודר וחותך.
IN
אתה נכנס אל הפונדק, רואה בדיוק את צ׳אהו מתיישבת, כלי נגינה גדול בידיה, נבל בעיצוב שמקורו בארצות רחוקות מכאן. היא לא מזהה את הזהות הנוכחית שלך. בעלת הפונדק החביבה בדיוק הלכה לדבר איתה.
IN
אתם לא מוצאים עוד דבר. נראה שחקרתם את כול מה שיכולתם מהחדר, ולא נראה שהבית מסתיר סודות נוספים, למעט אולי בקבוקי הסאקה הישנים שבקומה מעליכם.
IN
״לא ידעתי על התושב צין עד שסיפרת לי עליו היום. מותו בטרם עת הוא עצוב, אך הוא לא קשור אלינו באף צורה״ אומרת אמארה לי.
 
ריוסקה:
זיעה קרה מופיעה על פניו של ריוסקה. קודם כל, הוא חשוף לגמרי, כל מי שנמצא בכיכר שהייתה הומה לפני דקה קצרה יוכל לראות אותו בבגדיו האזרחיים, וכמובן יתחיל לשאול שאלות אם הוא יפגין יותר מדי מיומנות בחרב.
אם זה לא היה מספיק, הוא נלחם נגד מפלצת אשר הוא שמע עליהן מסיפורים ואגדות.
"אם לא תאכלי את כל האוכל שמונח לפניך, אוני יבואו אחרייך!" אימו נהגה להגיד כך לאחותו כאשר היא סירבה לאכול את האוכל שלא אהבה. בתרבות שלו "אוני עם אלות ברזל" היה ביטוי לאדם שאי אפשר היה להביסו, מישהו שיצא מנצח מכל קרב ועימות.

יש לו בכלל סיכוי נגד משהו כה מסוכן? הוא התכוון לברר זאת.
ריוסקה לא יכל לשנות את מראהו כעת, זה ייקח לו שניות מעטות אותן הוא יאלץ להשקיע בהתקפה, שלא לדבר על כך שהוא כבר נראה.

ריוסקה עושה את הדבר הטבעי שבא אליו, הוא שולף את חרבו ומסתער על האוני, בעודו מריץ בראשו אפשרויות לניצחון או לברוח מבלי להיפגע יותר מדי. הוא גם מנסה להיזכר בכל פריט מידע שהוא שמע על האוני הנוראיים מהילדות שלו.

META
פעולה חופשית: שליפת נשק.
פעולה רגילה: התקפת קפא"פ כנגד האוני עם היכולת Shield of Blades.
התקפה - 20+8 = 28 סה"כ, פגיעה קריטית.
וידוי פגיעה קריטית - 19+8 = 27 סה"כ.
נזק - 3+13 = 16 נזק משסף, בפגיעה קריטית מוכפל ל-32.
בדיקת ידע (מישורים) על מנת להיזכר בפרטים אודות האוני:
20+4 = 24 סה"כ. בזכות הכישרון "Improvisation" ריוסקה יכול להשתמש במיומנות כאילו היו לו בה דרגות, לכן הוא אינו מוגבל לתוצאה של עד 10.
בדיקת ידע (מקומי) נוספת:
4+4 = 8 סה"כ.
 
צ'אהיו
צ'אהיו מוכה מעט זיעה ממצחה, "היה לי מורה." היא אומרת, "לפני שנים, זר מארץ רחוקה, הוא לימד אותי לנגן, ואיך עלי להתנהג בחברה. אבל מאחר ולא הכיר את השירים של טיאן-שיה כמו את שירי ביתו, הוא לימד אותי לנגן ולשיר את השירים הללו. אם אני לא טועה, יש אגדה מאחורי השיר הזה. אבל אני לא בטוחה שאני זוכרת אותה כראוי."
ואיפשה צ'אהיו נזכרת לרגע בימים שבהם הכל היה פשוט יותר, שהיא הייתה רק ילדה, שכל מה שהיה חשוב זה להיראות טוב ולהיות שידוך טוב, לפני שהקסם שלה צץ, לפני שכל המסע הזה התחיל. והיא מתגתעת, ולו רק לרגע.
 
IN
המכה שלך חותכת דרך שריונו של האוני, שצועק בכאב, אך אתה שם לב שפצעיו מתחילים להיסגר. הוא צועק ברוע, מרים את ידו להטיל עליך קסם, כאשר לפתע חץ בוער פוגע בו וגורם לו להיאנק בכאב.

האוני, זן של יצורים אכזריים שרובם הם קאמי שנטשו את דרכם, ומעטים אנשים שרוע ליבם היה כה רב שהם נולדו מחדש כאוני. רובם מחקים את הענקים השונים ההולכים על פני האדמה בתכונותיהם, גדולים מעולם. אך דווקא אוני הקווה (Kuwa) העומד מולך הוא אוני שגופו לא תואם לשאיפותיו הנוראיות. הם מככבים באגדות רבות, אך אתה לא זוכר אותן. אתה רק זוכר כי יש להםאת הכוח להתחדש מפצעים, שנעצר בידי אש או חומצה. ועל כך, אתה צריך להודות לאיש שהרגע ירה עליו את החץ. האוני משני הצורה הנוראיים לא יכולים להיות מובסים סופית ללא אחד מהכוחות הללו כנגדם. אתה זוכר כי האוני החזקים ביותר מתקרבים בכוחם לאלים כמעט, עובדה מפחידה, והכתות של האוני הנוראיים נפוצות ברבי הארץ- בעיקר בארץ צ׳ו יה, הנשלטת בידי הגזע האכזר.

בינתיים, בעודך מסתכל אחורה, רק על מנת לראות את האדם מהמשמר המקומי הנושא בקשת וצעק מקודם לעזרה מבעיר חץ נוסף, אתה מרגיש את כוחך מתחיל לעזוב אותך. השד מטיל עליך לחש נוסף, בעוד אתה מרגיש את כוחך עוזב אותך ועייפות קסומה משתלטת עליך.

META
התקפות כנגד ריוסקה
על ריוסקה לגלגל הצלת רצון בד״ק 16. בכישלון, הוא נרדם למשך 5 דקות או עד שיעירו או יפצעו אותו.
IN
״הוא היה מורה טוב במיוחד, אם הוא לימד אותך לנגן כך. נגינתך יכולה להוסיף רבות לאווירה הנעימה של היושבים כאן בפונדק. לכמה זמן את הולכת להיות בעיר?״ היא שואלת בנועם.
 
חזרה
Top