• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

מלאך הריקבון צועד קדימה, כנפי הבשר שלו משמיעות רעש חולני, "הכל ימות כאן." הוא אומר, "האבן תתפורר, האדמה תהפוך לשממה, העצמות שלכם לאבק. אתם תישכחו!" הוא צועק, בעוד נבגים נעים מכנפיו, מכסים את קבוצת האבירים הקרובה, את מיילו, ואת האדמה כולה. כשהוא מגיע קרוב למיילו הוא מנסה לקרוע את בשרו בעזרת הטפרים שלו, אשר גורמים לבשרו של האביר להירקב ולקמול.
META
הילת ריקבון - כל מי שבטווח 15 פיט מהמלאך צריך להצליח בבדיקת תגובה 26 לחצי נזק,בנוסף עליו להצליח בבדיקת רצון בד"ק 26 או להיעשות nauseated לסיבוב
[dice:1jea0jgr]705296:0[/dice:1jea0jgr]

טופר נגד מיילו
[dice:1jea0jgr]705296:1[/dice:1jea0jgr]
אם פגע
[dice:1jea0jgr]705296:2[/dice:1jea0jgr]
ועוד
[dice:1jea0jgr]705296:3[/dice:1jea0jgr]

השפעות על שדה הקרב- הקרב בJK6-7 פונה לטובת האל מתים בעוד האבירים נפגעים מההילה של המלאך.

תור מליק

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
השטנים עולים על האשפים, מנסים לפרוץ את קסמי ההגנה שלהם, וברור שהם יעשו את זה כבר, אבל הזמן הזה נותן לחיילים בתוך העיר זמן להתארגן, יאס מבחין שכרגע הם מפנים את האזרחים שנמצאים סמוך למוקם התקיפה, חיילים נקטלים בעודם מגנים על הנסים.
ברור שבתוך שניות ספורות הלחש ישבר וכל השטנים יפרצו, ברור שהם יקטלו כל מה שעומד בדרכם.

האם יאס ממשיך? האם הוא מסיט את הכיוון של השטנים? עושה משהו?
 
יאס-אראק מתקדם בעצמו. הוא היה עוצר אותם, הוא לא רצה לעשות את זה, אבל כוחו רק גדל. מתים למען המטרה, לחש לו אוב. הוא לא האמין לו במיוחד. שטני חצים ירו מרחוק ורצחו את החפים מפשע. הוא מטיל על עצמו לחשים, מחזק את כוחו. עם כול לחש, הוא מרגיש את כוחו עולה. זה מסוכן, הוא יודע זאת, אבל הוא עומד כנגד אויב שמחזיק בכוח הקסם הממוקד של כול מסורות הלחשים למעט אוב. הוא צריך למצוא דרך לשבור דרכו. הוא נוגע בטבעות הקסומות שלו, בכתר שלו, שכעת שקע לתוך גופו החדש.

"תבואי אליי, באנשי, אתן לך את הלילה. נקמה, כוח, אתן לך כול שתבקשי. השטנים האלו ירמו אותך באלף עסקאות. אני הוא אוב, אני הוא המהות שלך, אני יצרתי אותך. באנשי, שחררי את כוחך, שחררי את נשמתך".

META
יאס-אראק מטיל על עצמו:
דרג 1: Serene Visage (תוסף 8+ לגלגולי תרמית, 16 דקות)
דרג 2: Alter Self- Ghast (תוסף 2+ לשריון טבעי, נזק הנשיכה של יאס-אראק גדל מ-1ק6 ל-1ק8, שעתיים ו-40 דקות), False Life (מקבל 15 נק"פ זמני), בלתי נראות* (כיד"ל מהכתר, למשך 16 סיבובים).
דרג 3: לשונות (מבין כול שפה), שריון מאגי נעלה (תוסף שריון 6+ לדרג"ש).
דרג 4: האצה מתמשכת (תוסף של 9 מטר לכול מהירויות התנועה, תוסף התקפה בפעולת סיבוב מלא, תוסף 1+ לדרג"ש, להתקפות ולגלגולי התגובה, 32 סיבובים), עור אבן (הפחתת נזק 10/אדמנטיט שיכולה לספוג עד 150 נקודות נזק).
דרג 5: Overland Flight (מהירות טיפה של 12 מטר [ללא האצה], 16 שעות).
דרג 6: Superior Resistance (תוסף התנגדות 6+ לכול גלגולי ההצלה, 24 שעות), הפגת קסם דגולה (מטיל לתוך טבעת לחשי נגד, כך שמקבל עמידות ללחש הראשון הזה שמוטל עליי).
דרג 7: ספיגת אנרגיה (עמידות 10 לאש, ברק, חומצה, קול וקור. ניתן לבטל את הלחש כאשר אני נפגע מהתקפה מאחד מסוגי האנרגיה האלו על מנת לקבל חסינות מושלמת כנגד ההתקפה ולרפא חצי מהנזק שהיא הייתה אמורה לגרום לי, למשך 16 שעות).

סך הכול 12 לחשי באף עצמי.
 
שערי העיר נפרצים, השטנים משוטטים בהם חושפי, טווחים בכולם, רוצחים, משמדים. הורסים. יאס עף מעל חורבות, לא נשאר צבא אנושי בחלק זה של העיר, הרוב נסוגו לשטח המצודה, מנסים להגן על עצמם כמה שיותר, ארמונו של קורט והצריח בצד השני של העיר, כוחות העילית עדיין לא יצאו ממנו, ונראה שהם מתכוננים להישאר ולהגן על אדונם.
אבל היכן דיוואש?

יאס כמעט ומוכן לעוף קדימה שברק פוגע במרכז העיר, הוא רואה את האלף האפל עומד על אחד מצריכי המגדלים, בעודו פוסע צעד אחד נוסף, הוא נעלם וברק פוגע בלב צבא השטנים.

הוא יודע מי זה, הוא שמע עליו. תלמידו של טאלין, היורש הנוכחי למשפחת דרקספל. הקוסם ההוא קלור דיבר עליו, דודו שהופיע דיבר עליו.
טבעת ברק מקיפה את המכשף שולחת פעימות בצבא השטנים, מגרשת את הגוש המקיף אותו, או משמידה את החלשים.
"היכן אתה?" צועק רדיסוס השחור, "אני מרגיש את עוצמת הקסם, את כוח האוב, זה הקסם ששיך לדרקספל בזכות!" הוא צועק, ועוד ברק פועם מסביבו, "הראה את עצמך."

זה לא דיוואש, אבל כמו שכבר המאסטר וטאלין אמרו, הוא הקוסם אשר משתף איתו פעולה,גופת הדרקון מרגישה שנאה כלפיו, משהו במי שהאיש היה לפני שמת, באותו "לורון" מלא כעס וזעם כלפי האחד הזה. אוב ויאס מרגישים את הרצון לנקמה. וברור שהשטנים לבדם אינם איום לרב המג.
 
מליק עוצם את עיניו ומרגיש את כוח הלהב שבידיו. הוא מתכוון לפעול כאשר הוא מרגיש לפתע נוכחות אותה הוא לא הרגיש מאז שהוא עזב את גלקוס לטובת רעגיה - הזאב שהאלפים נתנו לו כבן לוויה. הוא מרגיש את הזאב מתקרב, מרגיש כיצד הזאב רץ לעברו במשך ימים כשהוא הרגיש את נוכחותו בצפון - וכיצד הזאב גדל והתחזק ככל שהקשר של מליק לטבע התחזק - כשמליק התחיל להתשמש בכוח החרב, הזאב הגיע לפוטנציאל חדש ולא רגיל בכך שהוא הפך לזאב אימים לכל דבר ועניין. הוא מרגיש את הזאב נעמד מצידה השני של החומה, ואת רצונו העז לבוא לסייע במאבק נגד אויבי הטבע ששואפים להביא אל מוות לכולם ולהפר בכך את האיזון. הוא מחייך ונותן לכוח החרב לזרום אל הזאב כמעט בחופשיות,ומרגיש כיצד הזאב מתחזק ומבין את כוונתו. הזאב תופס תנופה במרחק מסויים מהחומה, ומזנק זינוק שאף זאב - אפילו לא זאב אימים - לא היה מסוגל לעשות ללא כוחה של סירונה הזורם מהחרב. הוא נוחת בצד הפנימי של השער וביללת ניצחון מסתער אל עבר הקרב הקרוב ביותר, מתחיל לתקוף אל מתים כשגבם מופנה אליו עקב מלחמתם באבירים. בחיוך רחב, מליק נשאר עם יד אחת שתחזיק אותו על קיר הבניין, בעודו מניף את להב הסתיו בידו השנייה ומפנה אותו אל עבר מלאך הריקבון. "אל חשש, אבירי אלת'וס. הטבע עצמו עומד לצידנו ביום זה. הביטו, בעוד בני ברית מגיעים לצידנו!" הוא קורא, ומשחרר את כוח הלהב כך שמספר נמרי אימים מתחילים להתממש בשדה הקרב.
Meta
הזאב נכנס לקרב, נמצא כרגע בU,T-1-2. מסייע לקרב אליו הוא צמוד.
מליק מטיל זימון בעל ברית מהטבע 9 כדי לזמן 4 (3+1) נמרי אימים.
 
מלאך הריקבון נע לרגע מהיר, מפיץ את ההילה שלו, פועל רגע בודד לפני שמילו יוכל
META
הרס!
מלאך הריקבון יכול לבצע פעולת תנועה או להפעיל יד"ל בתורו השני, הוא בוחר לבצע פעולת תנועה ולכלול עוד שדה קרב בהילה שלו, תוך שהו נצמד לשדה הקרב,
מוות! אם מלאך הריקבון צמוד בסוף תורו לקרב, והאבירים נכשלו בבדיקת ההצלה, הוא אטומטית נחשב כאילו עזר לאל מתים.

האבירים נכשלו בהצלה, מאחר ויחסי הכוחות היו בשוויון, הפגיעה מההילה לרבות הצטרפות מלאך הריקבון כמעט ומחסלת את האבירים בקרב JK10-11, בסוף הסיבוב אם לא יקבלו תמיכה הם יושמדו.

תור מיילו,
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
עוג- הוא הוציא פחות ממך ביוזמה, תתחיל אתה. לא רואה צורך במפה מדויקת כרגע.
 
מיילו מרגיש את גלי הסבל המייסרים תוקפים אותו. כמה קל יהיה לשבת לרגע, לנוח, לתת לקרב להתנהל, להיפטר מהכאב, מהצער, מהכבדות שעוטפת אותו...לא
הוא מרים את עיניו, ואש בוערת בהן. האנשים שלו תלויים בו. הקרב הזה תלוי בו, גורלה של גלקוס תלוי בו. הוא לא יכנע. צעד אחרי צעד, נשימה אחר נשימה, הוא נעמד. גלים של אור צבעוני בוקעים מידו ונוגעים בפצעיו, סוגרים אותם ומותירים רק צלקות לבנות
META
משתמש במאגר הנחת היידים המשופר כפעולת תנועה, מרפא לעצמי 56 נזק
 
בשיתוף פעולה עם מלאך הריקבון, צבא האל מתים מחסל את אחד מקבוצות האבירים, דבר אשר אילולא ההילה של מילו, היה פוגע במורל.
בעוד המאלך והשטן ממשיכים להילחם בשמיים, מזקנת סירין קדימה לעבר אחד הקרבות, אור בוהק מקיף אותה, ואי אפשר שלא להבין שאיכשהו היא מחזיקה בכוח קדוש, אבל הוא פוסח על האל-מתים, ומחסל לחלוטין את האבירים שתקפה.

טומב מתאושש מההתקפה האחרונה שחווה, והגמד מזנק קדימה לאחד הקרובות, מוביל את האבירים לכמעט ניצחון על האל-מתים שם.

ואז ברגע בודד גליידור מרסק את באל על הקרקע. השטן לא מת, אבל עוצמת המכה מעבירה רעד בקרקע, מאיימת להפיל את כולם.
META
צדק יעשה - סירין יכולה לחסל לחלוטין את האבירים במידה והם חסרי כל יתרון בקרב- tu-20-21 הפך לגוש אל מתים ליד השאר, במקרה וגוש נוסף של אל מתים יצורף להם, השער יפרץ.

אומץ הוא הנשק החזק ביותר טומב מוביל את האבירים לכמעט ניצחון, ללא התערבות הם ינצחו בקלות, בהתערבות לטובתם הם גם יוכלו לנוע לעבר קבוצה נוספת.

והאדמה תרעד באל יוצר גל הדף, הצלת קשיחות בד"ק 14 כדי לא ליפול שרוע, סירין טומב והמלאך הצליחו, רוב האבירים עומדים בהדף בעוד חלק מהאל מתים לא.

ותזרח השמש-הנוכחת של גליידור מחזקת את האבירים, מחלישה את האל מתים. כל מי שמסיים את תורו מעבר לקו הצהוב וכלפי מטה, סופג 20 נקודות אנרגיה חיובות (קרי מרפא אתכם ופוגע באל מתים)

ויעלה היאוש הנוחכות של באל מחזקת את האל מתים ומחלישה את האבירים, כל מי שמסיים את תורו מעבר לקו האדום וכלפי מעלה סופג 20 נקודות אנרגיה שלילית (אותו סיפור רק הפוך)

בתורו, מלאך הריקבון נע לעבר צבא האל מתים ומסייע להם, האבירים מצליחים בהצלה נגדו. מיילו ומליק צריכים להציל תגובה 26 לחצי, מליק גם צריך להצליח רצון באותו ד"ק או להיעשות nauseated (תקף גם לנמר אימים 1 ו2)
[dice:2ktwubd8]705565:0[/dice:2ktwubd8]

תור מליק
 
IN
יאס-אראק הבלתי נראה לא עונה לאתגר, אך יסודן האוויר שהוא מזמן עונה עליו. היצור הגדוח, העשוי מסופות של אוויר המסתידות בתוכן צללים אפלוליים, המכה בעוצמה באויב שלו ולא מאפשר לו להתרכז בלחשיו.

בינתיים, אוב מצווה בכוחו על השטנים לתקוף את היעדים הבאעם ברחבי העיר. להתמקד, בעוד יאס-אראק הורס את רדיסוס ומאפשר להם להתקדם. מוות חסר ערך מועיל רק לזמן קצר, וגם השטנים ידעו זאת.

META
פעולה רגילה- הטלת זימון מפלצת 6
יאס-אראק מזמן באמצעות לחש דרג 6 יסודן אוויר גדול צל, עם היכולות רתיעה ותוסף מזל 2+ לגלגולי הצלה.

פעולה רגילה ליסודן אוויר- התקפה
התקפת חבטה כנגד רדיסוס השחור: 17+14=31. בפגיעה 3+7+4=11 נזק מוחץ.
 
עוג-

החבטה פוגעת בגופו של הקוסם, אבל גושי אבן המכסים את עורו סופגים אותה, הופכים את חבטת היסודן לפגיעה קלה בלבד. "אני רואה אותך!" הוא צועק לפתע, חושף את התרמית, הוא מרים את ידיו ושלושה חניתות ברק נוצרות באוויר, משוגורת האחת אחרי השנייה לעבר יאס.
Dalamar's Lightning Lance -מוטל בהתגונות, הצליח בבדיקת הריכוז.
התקפות מגע מטווח רחוק
חנית ראשנה
[dice:2um4011f]705595:0[/dice:2um4011f]
אם פגע
[dice:2um4011f]705595:1[/dice:2um4011f] נזק שלא מורד מהתנגדות לאנרגיה
ועוד
[dice:2um4011f]705595:2[/dice:2um4011f] נזק חשמל עם הצלת קשיחות ד"ק 23 לחצי. (כן מופחת מהתנגדות ליסודות)
חנית שנייה
[dice:2um4011f]705595:3[/dice:2um4011f]
אם פגע
[dice:2um4011f]705595:4[/dice:2um4011f] נזק שלא מורד מהתנגדות לאנרגיה
ועוד
[dice:2um4011f]705595:5[/dice:2um4011f] נזק חשמל עם הצלת קשיחות ד"ק 23 לחצי. (כן מופחת מהתנגדות ליסודות)

חנית שלישית
[dice:2um4011f]705595:6[/dice:2um4011f]
אם פגע
[dice:2um4011f]705595:7[/dice:2um4011f] נזק שלא מורד מהתנגדות לאנרגיה
ועוד
[dice:2um4011f]705595:8[/dice:2um4011f] נזק חשמל עם הצלת קשיחות ד"ק 23 לחצי. (כן מופחת מהתנגדות ליסודות)
 
META
נפגע מכול ההתקפות.
כול הנזק שלא נספג בידי התנגדות לאנרגיה נספג בידי הפחתת הנזק.
הצלת קשיחות: 15+11=26. הצלחה.
הצלת קשיחות: 12+11=23. הצלחה.
הצלת קשיחות: 8+11=19. כישלון.

יאס-אראק סופג 28 נזק, 15 נספג בידי הנק״פ הזמני שלו, כך שהוא ספג 13 נזק. עור האבן שלו ספג 29 נזק.

IN
יאס-אראק נפגע מהברקים, אבל מניף את ידו קדימה בתגובה, שולח כוח עוצמתי אל רדיסוס השחור ששואב את כוחו. הוא מתרחק בתעופה, בעוד יסודן האוויר ממשיך ומתקיף את רדיסוס השחור.

META
התקפה מזדמנת ליסודן אוויר גדול- התקפה
התקפת חבטה: 4+14=18. בפגיעה 1+5+4=10 נזק מוחץ.

פעולה רגילה ליאס-אראק- הטלת Enervasion
רדיסוס השחור סופג 4 דרגות שליליות.
פעולת תנועה- תעופה
יאס-אראק נע 21 מטר אחורה.

פעולת סיבוב מלא ליסודן אוויר גדול- התקפה מלאה
התקפת חבטה: 7+14=21. בפגיעה 3+3+4=10 נזק חבטה.
התקפת חבטה: 15+14=29. בפגיעה 8+5+4=17 נזק חבטה.
 
Meta
קשיחות:
זאב: 20+8+28 הצלחה
מליק: 13+14=27 הצלחה
תגובה:
מליק: 9+18=27 הצלחה - סופג 10 נזק
רצון:
מליק: 15+12=27 הצלחה
נמר 1: 14+11= 25 כישלון
נמר 2: 17+11=28 הצלחה

In
"תתקיפו! הכו באל מתים ללא רחמים!" מליק קורא לעבר בעלי החיים. הוא הודף מעליו את השפעת המלאך, וזז בלהבים שלופים אל עבר הצבא הקרוב ביותר, מוכן לסייע ככל יכולתו לאבירים. במקביל, הזאב תוקף אל מתים ומסייע לאבירים מהצד השני של מגורי הכהנים. נמר 1 כורע תחת השפעת המלאך, ומתחיל לרוץ לכיוון השער הפנימי בניסיון לברוח ממנו. הנמר השני מנער את השפעת המלאך ובשאגה רמה תוקף את האל מתים שנאבקים באבירים ליידו. נמר מספר 3 נע אף הוא אל עבר השער הפנימי ונעמד לצד חברו בעודו מסייע לאבירים הסמוכים לו. הנמר האחרון נע מסביב ללוחמים אל עבר הצבא שסמוך לטומב במטרה לסייע להם.
Meta
מליק:
נע לJ5/
סיוע לצבא הסמוך J-K 6-7

זאב:
סיוע לצבא R-S 1-2

נמרים:
נמר 1 זז לH-I 15-16
נמר 2 מסייע לJ-K 6-7
נמר 3 זז ל H-I 17-18 ומסייע ל K-L 15-16
נמר 4 זז ל L-M 17-18 ומסייע ל L-M 19-20
 
בעוד הצבא שלצד טומב מחסל את האל מתים הנמצאים איתו, הודות לנמר האימים, ובועד חלק מהצבאות ניצלים ממפלה, מלאך הריקבון ממהר לתקוף את הסייר. "האל האחד רוצה את נשמתך בחזרה!" הוא צועק למליק, בעודו עף למעל הקרב.

META
בגלל שהמלאך עף ההילה שלא מפסיקה לתפקד עד תחילת תורו הבא.

התקפה על מליק
טופר
[dice:1o6y9kjn]705728:0[/dice:1o6y9kjn]
אם פגע
[dice:1o6y9kjn]705728:2[/dice:1o6y9kjn]
ועוד
[dice:1o6y9kjn]705728:1[/dice:1o6y9kjn]

תור מיילו

מליק סופג 20 נקודות נזק בגלל שהוא בהילה של באל
נמר איימים 2 סופג 20 נזק בגלל שהוא בהילה של באל


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
יאס

הקרן של יאס נורת קדימה, אבל נתקלת במחסום רגע לפני הפגיעה ברדיס, ואז כאילו עברה דרך מנסרה, היא מתפצלת לעשרות כיוונים, ואינה גורמת כל נזק ולו הקטן ביותר

באופן ברור, שתי החבטות של היסדון, בצירוף השלישית עדיין גרמו לנזק ממשי, עור האבן של הקוסם עדיין מגן מהחבטות.

"טיפש" הוא אומר, "אתה חושב שאני לא מוכן להתמודד עם מטילי לחשים אחרים? אתה חושב שהיסודן שלך הוא יותר ממטרד שאחסל אחרי שאשמיד אותך?" הוא שואל. "אני אדון הסערה!" הוא צועק ומבציע על יאס. "ואני אשלח בך רעמים."
קליע הקול שנוצר בידו נורה לעבר המטיל המעופף בעודו מנפץ את כל החלונות והזכויות בינו לבין יאס
META
Sound Lance (הצליח בהטלה הגנתית)
הצלת קשיחות ד"ק 23 לחצי
36 נזק
 
מיילו מביט סביב באחיו לנשק הזקוקים לעזרה. הוא רץ לכיוונם, נושם עמוק, ושואג "בשם אלת'וס!". הצעקה משלחת גל של אור רבגוני שמחזק את האבירים בקרב נגד אויביהם, בעוד הוא משליך את עצמו לתוך המולת הקרב ומסייע לאבירים להדוף ולחסל את האלמתים והשדים שמנסים לרסק אותם, צובר ביטחון ועוצמה עם כל הנפת להב
META
פעולת תנועה לR 11
פעולה רגילה-סיוע לקרב בST 10-11
פעולה מהירה-צעקת קרב-יכולת מהתבנית. בעח=לי ברית מקבלים תוסף מוראל +2 להתקפה, הצלות וability checks למשך שמונה סיבובים
 
מיילו מסיים את תורו בהילה של באל, ולכן סופג 20 נזק.

IN
באל מעיף ממנו את גליידור, אשר עולה לאוויר ומוכן להסתער קדימה עם חרבו, בעוד באל מסתער לכיוון שלו מהקרע, החרבות של שניהם מוכת אחת בשנייה בעוצמה, עד שאין להם ברירה אלא לרדת לאדמה בחרבות מוצלבות.

בעוד סירין מזנקת קדימה לעבר הצבא הבא, היא מספיקה להעביר פקודות לאל המתים, וגוש ראשון נע לעבר השער, באם גוש נוסף יצטרף אליו, השער יפרץ.

וידעו בעמים באל וגליידור לא חוסכם מאמצים כדי להילחם האחד בשני, בנוסף להשפעות הרגיליות, החיים שנמצאים בצד של גליידור זוכים לתוסף 2 להתקפה והצלות, בעוד המתים סובלים מחסר 2. וכנ"ל ההפך.

שהאלים זוכרים כוחו של גלידור בוער, זהה להשפעת "ותזרח השמש" אבל הריפוי/נזק של האנרגייה החיבות עומד על 30

כי האופל ישלוט כוחו של באל עובר, זהה להשפעת "ויעלה היאוש" אבל הריפוי/נזק של האנרגייה השלילת עומד על 30

נדרוש את אשר שלנו- כאשר סירין נמצאת ליד צבא אל מתים, הם מקבלים תנועה חופשית. TU20-21 נע לעבר השאר

צדק יעשה - סירין לוקחת את היתרון מהאבירים, עקרונית היא הייתה אמורה להמשיד את הקרב אבל בגלל שהם בהילה של גליידור, הם מצליחים להישאר במעמד נטרלי.

אומץ הוא הנשק החזק ביותר טומב מביא את הקרב בJk15-16 לניצחון האבירים.

תור מלאך הריקבון
מלאך הריקבון פורס את כנפיו שוב, מחדש את ההליה שלו בעוד זוג טפרים נשלח לעבר מליק והזאב, מלוות בזוג מכות כנף.

התקפות נגד מליק
טופר נגד מליק
[dice:1t3b0kt7]705794:0[/dice:1t3b0kt7]
אם פגע
[dice:1t3b0kt7]705794:1[/dice:1t3b0kt7]
ועוד
[dice:1t3b0kt7]705794:2[/dice:1t3b0kt7]
כנף נגד מליק
[dice:1t3b0kt7]705794:3[/dice:1t3b0kt7]
אם פגע
[dice:1t3b0kt7]705794:4[/dice:1t3b0kt7]
התקפות נגד הזאב
טופר
[dice:1t3b0kt7]705794:5[/dice:1t3b0kt7]
אם פגע
[dice:1t3b0kt7]705794:6[/dice:1t3b0kt7]
ועוד
[dice:1t3b0kt7]705794:7[/dice:1t3b0kt7]
כנף
[dice:1t3b0kt7]705794:8[/dice:1t3b0kt7]
אם פגע
[dice:1t3b0kt7]705794:9[/dice:1t3b0kt7]

בנוסף, ההילה חוזרת לפעול וכו. תגובה נגד 26 לחצי
[dice:1t3b0kt7]705794:10[/dice:1t3b0kt7]
 
Meta
הצלת קשיחות: 6+11=17. כישלון. יאס-אראק סופג 26 נזק קול.

IN
יאס-אראק שואג בזעם, בשרו נקרע מעוצמת הקול. הוא מתלבט אם להשתמש בעוצמת המוות על מנת להילחם באויב שלו, אבל הוא מחליט אחרת. הוא יודע שהאויב ימשיך להתקיף אותו, והוא לוחש את המילים, בעודו נע פנימה אל תוך העשן השחור והאפל, הוא נותן לאויבו להרגיש את הכאב של החיים בבשרו הצורח, בעוד היסודן ממשיך להתקיף, מתחבר אל הקסם בלי להרגיש אפילו, אך בעוצמה חלשה הפעם, כאשר רדיסוס מתרגל למכותיו.

META
פעולה רגילה ליאס-אראק- מטיל Stinking Cloud
נקודת המקור של הלחש היא רדיסוס השחור. היסודן לא מושפע כי הוא לא נושם, יאס-אראק לא מושפע כי הוא לא חי.
על רדיסוס השחור לגלגל הצלת קשיחות בד"ק 22 או להיות Nauseated. הראייה שלו מוגבלת בידי העשן, אך הוא עדיין רואה את יסודן האוויר, ויסודן האוויר עדיין רואה אותו.

פעולת תנועה ליאס-אראק- מסתער אל תוך העשן
לא בקו ישר, כדי לא להיות צפוי, אבל הוא מתחבא בתוך הענן מכוחו של רדיסוס לכרגע.

פעולת סיבוב מלא ליסודן האוויר- התקפה מלאה
התקפת חבטה כנגד רדיסוס השחור: 14+14=28. בפגיעה 1+1+4=6 נזק מוחץ.
התקפת חבטה כנגד רדיסוס השחור: 14+14=28. בפגיעה 1+2+4=7 נזק מוחץ.
 
Meta
תגובה למליק: 16+18=34
תגובה לנמר 2:15+12=27
סופג
In
מליק פצוע קשה מאוד, ומחליט כי זה הזמן לסגת. הוא נסוג במהירות אולם בזהירות, לא מוריד את עיניו מהמלאך לרגע עד שהוא מגיע לתחום ההילה של גליידר. הזאב ממשיך לסייע לאבירים שליידו במאבקם באל מתים ופצעיו נסגרים בשל השפעתו של גליידור. הנמר לייד מלאך הריקבון נפגע ממנו קשה אולם מסייע לצבא פעם אחת אחרונה לפני שההילה של באל מכריעה אותו והוא נשלח חזרה למקום ממנו הגיע. שאר הנמרים מתפזרים ברחבי שדה הקרב במטרה לסייע לצבאות השונים.
Meta
מליק - Withdraw, נסוג לP5 מתרפא מההילה של גליידור
זאב - מסייע לצבא בR-S 1-2 מתרפא מההילה של גליידור
נמר אימים 1 - נע לK-L 8-9 ומסייע לצבא בJ-K, 6-7
נמר 2 - מסייע לצבא J-K, 6-7 ומת בסוף תורו תחת השפעת ההילה.
נמר 3 - נע לQ-R,16-17 ומסייע לצבא הצמוד
נמר 4 - נע לQ-R, 20-21 ומסייע לצבא הצמוד
 
חזרה
Top