• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

"אתה גורם לזה להישמע פשוט-שוט-שוט-שוט-שוט." אומר ארכיון ורוכן קדימה להתבונן בסכין שוב פעם. "אנחנו חייבים להשיג פיסה גדולה מספיק של אילירי-לירי-לירי-לירי-ליריום על מנת להכיל את הזיכרון מחוץ לסכין, וזה לא יכול להיות תהליך קל. גופי הפיזי אומנם עשוי-שוי-שוי-שוי איליריום, אך הוא כבר מלא עד אפס מקום."
 
"אנחנו מצטערים, אך רוב הזכרונות אשר שייכים לנשמות המרכיבות אותנו מוסתרים מתודענו." מגמגם ארכיון, למרות שדיבורו נהיה יותר ויותר מהיר ורהוט עם הזמן, בעודו מקבל שליטה על יכולות הדיבור שלו, "הסיכוי הטוב ביותר שלנו יהיה עם אירגון הסוחרים, שכן הם מייצאים כמויות גדולות של המתכת לכל רחבי תבל."
 
אתם מתחילים לצעוד אל המבנה ממנו באתם, הצריח המרכזי של ארגון הסוחרים, אותו ניתן לראות מכל מקום בעיר. אתם שמים לב שהרחובות שוממים למדי, לא מפתיע בהתחשב בשעה מאוחרת זו, מלבד קבוצה של שלושה אנשים, לבושים בשריונות של שכירי חרב, שצועדים במקביל אליכם, מצידו השני של הרחוב.

אתם רואים אותם מסתודדים זה עם זה, יורים אליכם מבטים. ואז, אחד מהם מרכין את ראשו, ונראה שהוא מדבר אל...כף היד שלו? מתוכה בוקע אור לבן זוהר, וקול חורק ומצמרר, קול ששמעתם זועק בכעס פעם אחת בעבר, מהדהד מתוך ידו לאורך הרחוב "אילו הם, תפסו אותם!"

האור נכבה, ושלושת האנשים פונים אליכם כאחד. הראשון צועד קדימה אל האור, חושף גלימות מסוגננות בעודו שולף חרב סיף ומסחרר אותה באלגנטיות. השני מביניהם, בריון גדול בשריון פרווה, נשאר בצללים, ואתם רואים את עיניו זורחות באור אדום קלוש, ונדמה לכם שהוא מתחיל להשתנות ל...משהו אחר. השלישי, לבוש בגלימות המוקדשות לכנסיה הויסטאנית, שולף מטה קרב ארוך ומתחיל לזמרר, אור אדום בוקע מקצה המטה ומאיר את פניהם של השלישיה באור מסוכן. ברור מדרך עמידתם שהם מיומנים, חזקים, ומוכנים לקרב.

הסייף מחייך, ומושיט קדימה את ידו "אז אתם הבחורים שעין-לבנה סיפר לנו עליו...רבותיי" הוא קד קידה קצרה, ואז הופך אותה לסלסול גלימה אלגנטי בעודו פונה לביטארי "וגבירתי. אנא, הביאו לנו את מבוקשנו, ולא נפגע בכם. אני מאמין שמדובר ב...פגיון? עשוי איליריום משובח? מהר בבקשה, יש לי עוד עסקים לעשות הערב. אם לא, זה יגמר רע מאו..." ואז הוא פורץ בצחוק "על מי אני עובד, זה יגמר רע בכל מקרה. להשאיר מטרות בחיים יהרוס לנו את המוניטין. אז אני מתנצל מעומק ליבי, אבל איש מכם לא יצא מכאן בחיים" הוא מניף את הסיף קדימה "הבה נתחיל?"

Meta
יוזמותיכם, בבקשה
 
ביטארי כמעת ומרצדת בעוד היא נעה קדימה, חרבה כבר בידה, והיא מוכנה לתקוף.
META
יג'וטסו- פעולה חופשית
ביטארי פוסעת חצי המהירות ושולפת את הנשק שלה כחלק מגלגול היזומה, אם היא תסיים ליד אויב, היא תזכה ב+2 להתקפה נגדו.
אם היא תהיה הראשונה ביוזמה, אזי היא תאיים בקריטי בסיבוב הראשון ב18-20
יוזמה
[dice:1fxhlz6z]704504:0[/dice:1fxhlz6z]
 
דורן מסתכל על הסייף, ״לא, נשי מדי. רק ילדות משתמשות בנשק מעפן שכזה״ הוא מעביר את מבטו אל הבחור עם המטה, ״שונא קוסמים״ הוא אומר לעצמו, הוא יודע שהוא ממש טוב בלהילחם בהם, אבל כרגע הוא רוצה משהו כיף. הוא מסתכל על הבריון בצללים וחיוך מלא שיניים נחשף על פניו. ״מושלם״ הוא אומר שהוא שם את האגרופנים שלו על ידיו. היום הזה רק הולך ומשתפר. ״אישה, לכי על הסייף, נראה לי שהוא חלש מספיק בשבילך. יהלום לך על הקוסם, נראה לי זה הסגנון שלך. סקיי תתמוך בהם, אני לא צריך גופות על הידיים״.
Meta
2+12= 14 יוזמה.
 
"עוינות זוהתה, שלושת האנשים מולנו נרשמו כאויבים." אומר ארכיון וקופץ את אגרופיו, מרים אותם קדימה אל מול פניו, ועוקב עם תנועת חצי-מעגל עם רגלו. גוף הקריסטל שלו מתחיל לזהור קלות בעודו שואב ממאגר הכוח שלו, מתכונן לתעל אותו לכוח התקפי.

META
יוזמה:
[dice:23c0uzsz]704537:0[/dice:23c0uzsz]
 
"בחייך, דורן" סקיי אומר בזמן שהוא מסתכל על שלושת האנשים "יהרוג אותך קצת לכבד את מי שמסביבך, או לפחות לא להעליב אותם בכל הזדמנות שאתה מקבל?". סקיי מתייצב מאחורי דורן וביטארי, מוכן לכל התקפה של שלושת האנשים.
META
יוזמה: 3+3=6
 
הבריון מסתער קדימה אל שלוליות האור שמטילים פנסי הרחוב. בין צעד לצעד, גופו משתנה, עד שבזינוק האחרון על דורן נוחת זאב שחור אימתני, אדום עינים, שערפל אפור זולג מפיו. הזאב מזנק על דורן ומתנגח בו בכל הכוח, מנסה להפיל אותו לקרקע. במקביל, הסייף רץ קדימה בזריזות, ונראה שהצללים עוטפים את רגליו ולהבו בעודו מזגזג קדימה ומצליב את חרבו עם חרבה של ביטארי. משהו בתנועותיו של הסייף מוכר לביטארי וסקיי, אבל הם לא בטוחים מה.

Meta
התקפה של הזאב נגד דרג"ש, על דורן
[dice:1jjf9m52]705007:0[/dice:1jjf9m52]
נזק
[dice:1jjf9m52]705007:1[/dice:1jjf9m52]
ועוד
[dice:1jjf9m52]705007:2[/dice:1jjf9m52] נזק קור, ודורן נופל שרוע.

התקפה של הסייף נגד דרג"ש, על ביטארי
[dice:1jjf9m52]705007:3[/dice:1jjf9m52]
נזק
[dice:1jjf9m52]705007:4[/dice:1jjf9m52]
וביטארי עטופה בצללים (הצלה לסיום). במצב זה יש לה מינוס 2 להתקפה, ומקבלת רק חצי מהשפעתם של אפקטים מרפאים
 
ביטארי חומקת בקלות מההתקפה, מתמחת לאחור ומאפשר לסיף לעבור מעליה, בעוד חרב האור שלה מתגשמת בידה הפנוייה, היא נעה בזינוק מהיר לצידו של הסייף, בעוד חרבה מציירת באוויר את החריטה, משאירה שובלים של אור אשר יוצרים את הסמל הבוהק, קוראים לכוחה של הגבירה ולאור המטהר שלה

META
פעולת תנועהפוסע לF5
פעולה משנית, מזמן את החרב
פעולה רגילה באר של אור.
[dice:2fqt8djk]705009:0[/dice:2fqt8djk] נגד דרג"ש
אם פגע
[dice:2fqt8djk]705009:1[/dice:2fqt8djk] נזק קורן
וביטארי יוצרת הילה 1 שגורמת רגישות 3 קורן לכל האויבים שלה
 
הלהב ניתז מעל זה של ביטארי מבלי לגרום נזק, בעוד קרני האור שלה מחליקות מעל הסייף שמצחקק בהנאה "את יכולה להאיר עלי כמה שתרצי, אבל אני פוחד שלאחי יש....יתרון מסוים עליך. דארין, אם תוכל...?" כוהן הצללים צועד קדימה ומהנהן "בשמחה" ומניף את מטהו. קליע של צללים מתערבלים עף אל ביטארי, והצללים נצמדים לעורה ומנסים לאכל אותה
meta
קליע להבת צל, נגד תגובה, מול ביטארי
[dice:1bdf5r7j]705010:0[/dice:1bdf5r7j]
נזק אם פגע
[dice:1bdf5r7j]705010:1[/dice:1bdf5r7j] נזק מוות, וביטארי עטופה בצללים
 
דורן צועק בכאב שהזאב עליו, נושך אותו וקורע אותו. ״לא אני לא יכול! מה זה הסבל הזה!״ הוא צועק באימה.
״מה זה השם הנוראי הזה דארין! הוא כואב לי באוזניים! איך שם יכול להיות כל כך הרבה גייייייייייי״ הוא קורא שהוא דופק אגרוף ישר ללסתו של הזאב. ״תגידו איך ההורים שלכם יכלו לתת לו שם נורא כזה, מה, הם רצו שהוא יישאר בתול לעד?״ הוא אומר בעוד הוא קם. נותן בריכת לראשו של הזאב, מנסה לאחוז בו, להרים בכל הכוח ולהפיל על הקרקע בעוצמה. ״בשר הזאב חזר לתפריט!״.
Meta
פעולת משנית: החזרת מכות.
עד סוף העמדה, דורן מקבל את ההתקפה הבאה כרצון.
תגובה מיידית- כאשר אויב מפספס את דורן הוא רשאי לתקוף אותו כל עוד יש לו יד ריקה. ההתקפה עושה 1[ק] וגורמת לאויב להעניק יתרון קרבי עד סוף תורי הבא.
פעולת תנועה: קם.
פעולה רגילה: לתפוס ולדקור.
גלגול התקפה: 5+17= 22 נגד תגובה.
אם הוא נפגע(מניח שלא)- 12 נזק והוא אחוז ואינו יכול להשתחרר עד סוף תורי הבא.
אם הוא לא נפגע הכוח לא מבוזבז.
בנוסף, הוא מסומן מכיוון שניסית לתקוף אותו.
נקודת פעולה: מלקחיים כהות.
התקפה: 19+14= 33 נגד דרג״ש.
נזק: 14 נזק, משתמש בהתקפה אכזרית בשביל להוסיף עוד קוביית נזק, מגיע ל-22 נזק. בנוסף, הזאב הלום עד סוף תורי הבא ואני מבצע התקפה משנית.
התקפה: 17+14=31 נגד קשיחות.
נזק: 3 נזק והוא נופל שרוע.
 
ארכיון משרטט את רונת-האש באוויר ושולח אותה אל גבה של ביטארי, והרונה מתפשטת לגלימה עבה אשר עוטפת אותה, ממלאת אותה בחום עדין בעוד שורפת את הבריון והסייף.
"הישארי קרובה אליהם, והאש שלנו תשרוף אותם עד העצם." ארכיון מסביר לביטארי את פעולת הגלימה בקשר טלפתי קצר.

META
פעולה רגילה: מפעיל Fire Mantle על ביטארי. עד סוף ההיתקלות ביטארי זוכה בהסתרה חלקית, עמידות 10 לנזק אש, וכל אויב אשר נכנס למשבצת סמוכה אליה או מסיים את תורו שם סופג 9 נזק אש. אויב יכול לספוג נזק זה רק פעם אחת בסיבוב.
 
In
סקיי מנתח את המצב לכמה רגעים. נראה כאילו דורן מסתדר, למרות הדחף הבלתי נשלט שלו להעליב אנשים ומצבה של ביטארי נראה בסדר, אם כי סקיי לא בטוח כמה זמן הוא יימשך. ארכיון עדיין מאחורה ולא נראה שגם הוא נפגע, כך שסקיי עובר להתקפה. העיניים שלו נדלקות באש לבנה, הניבים שלו נשלפים ומה שנראה כמו סלילים בוהקים של אור יוצאים ממנו ומשתלבים זה בזה עד שהם יוצרים שרשרת שנראית בדיוק כמו הנשק שלו. השרשרת מצליפה במהירות לעבר הסייף והאור הבוהק ממנו היא ע,וייה מסנוור אותו ומקשה עליו להתקיף.
Meta
פעולה רגילה- נשק של להבה אסטארלית.
נגד הסייף (נגד תגובה)
התקפה: [dice:22wm0bta]705224:0[/dice:22wm0bta]
נזק (אש): [dice:22wm0bta]705224:1[/dice:22wm0bta] והמטרה מקבלת 2- להתקפה עד סוף תורי הבא.
הנשק נשאר במשבצת שלי עד סוף תורי הבא.
פעולת תנועה- הליכה ל F3
 
הזאב מיילל בזעם בעוד דורן נאבק איתו, אך לא מפספס את ההזדמנות לתת לו נשיכה בזמן שהוא נעמד, ואז הוא נסוג לאחור, נוהם ומזנק שוב, מנסה לפגוע במקומות בהם דורן כבר נפצע, לנעוץ את שיניו במקומות מהם זולג הדם הטרי. במקביל, הסייף מסתחרר בין הלהבים הבוהקים של סקיי וביטארי, ולמרות פגיעותיו הוא נשאר מחייך. הסייף מחייך, מניף את חרב הצללים שלו ומשסף את ביטארי. והצללים מנסים להתעבות סביבה שוב. ביטארי רואה אותו מגחך, מזנק אל האוויר...ונעלם בפיצוץ צללים, מופיע כדמות ערטילאית מאחורי ארכיון, דמות שמתגבשת לאיטה ומתכוננת להתקפה נוספת
META

זאב
שתי התקפות נשיכה, אחת על דורן נעמד משרוע ואחת בתורו, נגד דרג"ש
התקפה 1
[dice:fz0f6fjg]705295:0[/dice:fz0f6fjg]
התקפה 2
[dice:fz0f6fjg]705295:1[/dice:fz0f6fjg]

נזק 1
[dice:fz0f6fjg]705295:2[/dice:fz0f6fjg]
נזק 2
[dice:fz0f6fjg]705295:3[/dice:fz0f6fjg]

סייף, על ביטארי, נגד דרג"ש
[dice:fz0f6fjg]705295:4[/dice:fz0f6fjg]
אם פגע
[dice:fz0f6fjg]705295:5[/dice:fz0f6fjg] נזק , וביטארי עטופה בצללים
כפעולת תנועה, הסייף משתגר לI2 והוא ערטילאי עד תחילת תורו הבא
 
ביטארי סופגת את הפגיעה, מרגישה את הצללים אופפים אותה.
אבל היא כבר חיה בצללים.
היא חייה בהם, חושלה בהם, ולמדה לגרש אותם.
היא תביא את האור שיניס את השחור.
היא נעלמת לרגע, מופיעה מאחורי הזאב. בעוד צללים מקיפים ואתה, צללים אחרים אשר מעניקים לה הגנה.
חרבה בוהקת באור קר, בעוד משסעת את הזאב, גורמת להגנות שלו להשיבר
meta
פעולת תנועה צעד אתרי, משתגר 3 משבצות ומקבל תוסף 2 לכל ההגנות עד לסוף תורי הבא
פעולה רגילהחרב-אש ירח,
[dice:mad:gbd81sp]705298:0[/dice:mad:gbd81sp] (המחסר 2 מתקזז עם היתרון הקרבי שאני מקבל מהאיגוף) נגד תגובה.
אם פגע
[dice:mad:gbd81sp]705298:1[/dice:mad:gbd81sp] נזק, ואם הזאב מסיים את תורו לצידי, הוא סופג 4 נזק קורן (ועוד 9 נזק אש מהגלימה)
ועוד 5 נזק כי הוא שרוע.
הצלה לסיום הצללים
[dice:mad:gbd81sp]705298:2[/dice:mad:gbd81sp]

29/58 נק"פ
 
הכוהן מניף את מטהו ומכוון אותו לעבר ארכיון. גל של צללים יוצא מן המטה, ועף לכיוונו, נספג בקריסטלים של גופו ומתערבל עם האורות המרצדים בהם, מעמעם אותם ומחליש אותם.
META
התקפה נגד תגובה
[dice:1pj0d2c4]705459:0[/dice:1pj0d2c4]
נזק
[dice:1pj0d2c4]705459:1[/dice:1pj0d2c4]
וארכיון עטוי צללים, הצלה לסיום
 
״אתה לא אומר כלום להגן על אחייך?! מגיע לכם לחטוף מכות!״ נראה שדורן חוטף קריזה מכך שהסייף לא מגן על כבוד אחיו. הוא תופס את הזאב בצוואר ומרים באוויר, מרסק אותו על הרצפה. ״למשפחה יש כבוד! אתם לא מצליחים אפילו להחזיק את שלכם!״ הוא אומר, בבירור מתעצבן בצורה שונה מבדרך כלל.
‏Meta
תגובה מיידית: החזרת מכות.
התקפה: 13+16= 29 נגד דרג״ש.
נזק: 10 נזק, והבריון מעניק יתרון קרבי עד סוף תורי הבא.
פעולה רגילה: התקפה אוחזת.
התקפה: 17+19= 36 נגד דרג״ש.
נזק: 13 נזק והבריון אחוז עד סוף תורי הבא.
הבריון נשאר מסומן.
 
חזרה
Top