• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ הרשמה (סנדבוקס, חופשיטה, פנטזיה) (4/4) ההרשמה סגורה!

דף דמות ערוך (ללא רקע, תגיד לי אם אתה רוצה שאוסיף אותו)
שם הדמות: לילה סטורם אלדרנס
גיל: 18
מקצוע: אצילה, כוהנת טבעית של ניקס (נבחרה מלידה בידי ניקס).
אופי: נטרלי, צינית מעצבנת ומתחכמת.
מראה: שיער שחור, עיניים כסופות, עור לבן, גזרה דקה ואתלטית, ניתן לתעות ולהחשבה כנער נשי עם היא מנסה להסוות את עצמה.
ציוד:
תליון ירח של ניקס,2 חרבות סיף:
סיף רגיל, בדרך כלל נמצא עליה חשוף (כמנהג אצילי החצר).
סיף קצר ועבה מהרגיל, גם נוקשה יותר (ועקב כך בניגוד לסיף רגיל יכול לבלום מכות חרב), משמש כאשר לילה חשה צורך בנשק מוסתר, בשאר המקרים נמצא בחדרה.
מיומנויות: רכיבה. ספרות. ציד. סיוף (טובה יותר ברגיל מאשר בקצר שלא זוכה לשימוש רב). טקטיקה. פוליטיקה. תרמית. נימוסי חצר.
חיה מלווה: עטלף גדול ומכוער למראה בשם וולד,מבלה את היום ישן בחדרה ומתעופף בסביבתה בלילה.

קסם:
-תיקשור עם יצורי לילה (כמו חתולים ועטלפים), עד כמה שאפשר לדבר עם יצורים לא-אינטיליגנטיים.
-ראיית לילה.
-הסתוות מעולה בצללים.
-יכולת לעבור ממקום למקום במעין טלפורטציה דרך הצללים.
-''ירי חושך'' לעבר האויב.
 
מה הייתי אמור לענות? אמרת שתערוך, אין לי משהו חכם לענות...
אלישע - גם רקע ערוך, בבקשה.

גרגויל
ראיתי את העריכה, מעולה.
מקצוע - כושף ודייג, לא סייר, ספן או מלח.
שריון מעור לוויתן? זה יקר... איך הוא השיג אותו?
הרקע לא מושלם (במובן שהשלמת אותו עד הסוף), אבל ניחא, לא עניין חשוב.
 
חאן
ערכתי
תוכל לומר לי עם כמה כסף הגיוני להתחיל?
התוכי לא אינטלגנטי אבל הוא כן מאולף אז הוא כן יכול לצאר לי את מה שהוא רואה
בחרתי בסכינים כי זה הנשק האידיאלי לילד בן 13 ובקשת כי לוקח נצח בקרב לטעון רובה מוסקט. בנוסף, יש אקדחים? זה לא מסתדר כם רובי מוסקט, אקדחים אם הרבה יותר יעלים, 6 יריות לפני שצריך לטעון
 
נאוטי
קצת הגזמת...
אין סיכוי שגאיזריק ידע את הדרך למחסן הנשק מילדותו. לא מביאים ילדים לחדר מלא חפצים חדים ואבק שריפה.
לגנוב מדים של משמר הארמון?... הם לא סתם חיילים, להשיג את המדים שלהם קל כמו להשיג את המדים של משמר הגרנדירים האנגלי ולפרוץ לחדר התכשיטים.
אתה משחק דמות. היא תוכל להשפיע על העולם (רצוי :)), אבל תרגיע עם הרקע. או שתוריד את הגיל.
ושאני אבין, גאיזריק הוא אנס?... שיישאר ברקע, אבל לא יהיה לזה ביטוי במשחק.

נשק - האקדחים הם אקדחי דו קרב עם בריח צור, הוא בטח שדד אותם מאיזה אציל מקומי. בכל אופן, בספינה הוא היה אמור ללמוד גם עם גרזנים וחרבות בצורה סבירה. לא משנה. ורובה מוסקט הוא נשק לחיילים פשוטים.
כסף - לא יודע. נניח שהוא בדיוק חזר משוד מוצלח, כי אני נחמד היום :)
8 פלורינים, 13 דינרים, 21 איסרים.
 
נאוטי
אבל הוא בחור לא נעים בכל מקרה.
כן... להיכנס עם ספינת פיראטים מלאה מלחים שתייינים לעיר הבירה, להרוג את שומרי הארמון (מיומנים בלחימה ״קצת״ יותר מהשודדים שלך) ולהחביא את הגופות וכל זה בשקט מוחלט, בלי שאף אחד לא יזהה אתכם (מה שייגמר בתלייה שלכם)... לא.
תרגיע עם הדמות שלך. אף אחד מכם לא משחק אנשים ששינו את ההיסטוריה, אלא אנשים די ממוצעים שישנו את ההיסטוריה.
 
חאן:
שם הדמות: ניק (קיצור של ניקולאס, כך אבא שלו קרא לו לפני שנעלם).
גיל: 26
מקצוע: עדיין אין לי מושג מה לכתוב פה..
רקע: ניק יתום, גדל ברחובות העיר וֶסֶרְדָם וגנב קצת מפה וקצת מפה. יום אחד ראה אותו ראש המאפיה וצירף אותו לשורותיו. הוא היה גנב מצליח, כל הפושעים בעיר הכירו אותו, וכל סוחרי השוק השחור ידעו איפה להשיג אותו, כדי לקנות ממנו דברים. אבל יום אחד הקסם שלו התחיל להתגלות. כולם צעקו עליו שיפסיק, כמה אנשים בעטו בו. ראש המאפיה ניסה להפסיק אותו בכוח, ואז הכוח של ניק התפרץ. כל הרחוב התמלא ערפל שחור סמיך, וניק ברח משם למחוז הלוולנדס, שם התיישב באחת מערי המסחר, רחוק ככל שיכל מהמאפיה. בינתיים הוא התאמן על כוחו ובעזרתו הוא גנב לעצמו ארוחות מצומצמות וחי מהן. (קצת ערכתי אבל פחות או יותר זה כל מה שעבר עליו. אתה רוצה בהרחבה יותר? איזה קטע אתה רוצה בהרחבה?)
אופי: מדבר קצת, מבצר את עצמו מאחרים, מסתיר דברים. (עכשיו טוב? צריך להרחיב?)
מראה: רזה מאוד, שיער שחור פרוע, עיניים חומות כהות וכמעט שחורות.
ציוד: סכין מעוקלת, רובה קשת (שגנב מאחד הברונים, ניק מאוד מתגאה ברובה קשת), חצים, מים?, אוכל? (השאלה היתה להאם נצטרך במסע, האם כחלק מהמשחק יש אלמנט של מים ואוכל שאסור שייגמרו), שריון עור.
מיומנויות: כשף אשליות, זריזות ידיים, מהירות, התגנבות וזיהוי מלכודות. (בסדר?)
ערכתי
 
גרגויל
צייד מוצלח וסוחר עשיר בגיל 17?...
צריך הרבה ניסיון בשביל זה. לנער צעיר אין סיכוי.
דון
סבבה. הח'ופש פחות מתאים עיצובית, אבל לא קריטי.
קוסם
קראו לו פריק?... מה כזה נורא במילה הזו?...
מי היה אבא שלו, אם הוא זוכר אותו?
הכל טוב, כן.
 
הח׳אן הטטרי
נתתי קצת יחס לקשר שלה עם יאדוויגה , אם אתה לא אוהב אותו או שהוא קרוב מדי לטעמך אני אשנה אותו.


שם הדמות: לילה סטורם אלדרנס
גיל: 18
מקצוע: אצילה, כוהנת טבעית של ניקס (נבחרה מלידה בידי ניקס).
אופי: נטרלי, צינית מעצבנת ומתחכמת.
מראה: שיער שחור, עיניים כסופות, עור לבן, גזרה דקה ואתלטית, ניתן לתעות ולהחשבה כנער נשי עם היא מנסה להסוות את עצמה.
ציוד:
תליון ירח של ניקס,2 חרבות סיף:
סיף רגיל, בדרך כלל נמצא עליה חשוף (כמנהג אצילי החצר).
סיף קצר ועבה מהרגיל, גם נוקשה יותר (ועקב כך בניגוד לסיף רגיל יכול לבלום מכות חרב), משמש כאשר לילה חשה צורך בנשק מוסתר, בשאר המקרים נמצא בחדרה.
מיומנויות: רכיבה. ספרות. ציד. סיוף (טובה יותר ברגיל מאשר בקצר שלא זוכה לשימוש רב). טקטיקה. פוליטיקה. תרמית. נימוסי חצר.
חיה מלווה: עטלף גדול ומכוער למראה בשם וולד,מבלה את היום ישן בחדרה ומתעופף בסביבתה בלילה.

קסם:
-תיקשור עם יצורי לילה (כמו חתולים ועטלפים), עד כמה שאפשר לדבר עם יצורים לא-אינטיליגנטיים.
-ראיית לילה.
-הסתוות מעולה בצללים.
-יכולת לעבור ממקום למקום במעין טלפורטציה דרך הצללים.
-''ירי חושך'' לעבר האויב.

רקע:

אלדרנס היא משפחת אצילים וותיקה שגרה באחוזה במרחק שבוע רכיבה מוֶסֶרְדָם וששירתה בנאמנות מקום האימפריה, המשפחה בעלת מעמד אצולה גבוהה ועשירה במיוחד עקב העובדה שהיא הוציאה יותר גנרלים מכול משפחת אצולה אחרת וכמעט כול בניה הפכו לאבירים ופתחו בקרירה צבאית, כל קצין שלישי הוא מבית אלדרנס.
שומרי הקיסר האישיים נלקחו לרוב ממשפחה זו, המשפחה שירתה בנאמנות את הקיסרות מאז קום האימפריה ובנתה לעצמה שם.
הם מוכונים "האריות הזהובים" עקב עזותם הרבה ושיערם הזהוב.

בנוסף לאחוזה המשפחתית אחוזה נוספת גדולה לא פחות ממוקמת בתוך עיר הבירה, האחוזה משמשת בעיקר את בני המשפחה המשרתים בצבא, כאשר ראש בני המשפחה בעל דרגה צבעיטת גבוהה האחוזה הזו משמשת כאחוזת הבסיס של המשפחה.

ראש המשפחה הנוכחי נקרא אלדוריוס, הוא נשאה לאישה את הלנה ממשפחת סטורם, משפחת אצילים מאיי הלוויתנים שבנישואים פוליטיים אילו חיזקו את הקשר שלהם אם המשפחה הצבאית והבטיחו סיוע כנגד מתקפות הבאות מהים, לימים כאשר תתחיל פלישת "שר הדרקונים" ברית זו תהייה חשובה ביותר.

שתי הבנים הראשונים היו טיפוסיים יחסית למשפחה, הן במראם זהוב השיער ועינייהם הכחולות והן בנתיב חייהם. תומס הבכור פתח קרירה צבאית וקודם במהרה הודות לכישרונו ולא רק למוצאו ואלדריק בכר בדרך השנייה שבני המשפחה בוכרים בה לעיתים קרובות: הוא נעשה כוהן אדוק של סול אינוויקטוס, אל השמש היה הפטרון של האריות הזהובים מקום השושלת.

כאשר הלנה הרתה בשלישית צפו הרופאים כי לידה זו לא תצליח וכי יש להפיל את התינוק או שגם האם וגם הנולד לא ישרדו. הלנה על אף תחנוני בעלה סירבה להפיל את התינוק.
ככול שההריון התמשך כך נעשתה האם חלשה יותר ויותר והאב מודאג יותר ויותר, הרופאים המשיכו להזהיר את האם אך היא לא הייתה מוכנה לוותר על התינוק.

ביום הארוך ביותר בשנה בו הלילה הוא הארוך ביותר בשנה נולדה תינוקת בעלת עיניי כסף ושיער שחור, האם המדממת שידעה שסופה קרב קראה לה לילה ונתנה לה גם את שם המשפחה הישן שלה, בעוד אלדוריוס האבל אחז באישתו הגוססת ובביתו החדשה השביע אותו הלנה שלא יכפה על לילה להתחתן ולא יאשים אותה במותה, שיתן לה להיות חופשיה. האב האבל הסכים והאם מתה שלווה בזרועותיו.
האב לא נישאה שנית.

כבר כאשר הייתה לילה קטנה התחרטת האב על החלטתו, הילדה סירבה ללמוד את מיומנויות נשות החצר ולמדה את אשר למדו אחיה, סיף רכיבה טקטיקה ועוד, האב ששמר על ריחוק מסוים מביתו לא מצאה כוח לשבור את הבטחתו, תומס הבכור השתעשע כאשר מצא את אחותו מתאמנת בסיף שלו ואף עודד את אביב להרשות לה ללמוד את מיומנויות המלחמה.
אלדריק לעומת זאת לא חיבב את אחותו ואף גער בה על התנהגותה, בתוך ליבו הוא האשים אותה במות אמו.

כאשר הייתה לילה בת 12 דברים מוזרים החלו לקרוא סביבה, בעיקר בלילה, אור הירח תמיד האיר אותה והחושך כאילו קידם את פניה כאשר צעדה בתוכו ללא חשש.
לילה ששמה חזה את גורלה נהנתה ממן הירח יותר מכול דבר אחר, סוכני ניקס ראו את היכולות הטבעיות של הילדה וביקשו מאביה ללמד אותה את דרך הלילה, האב או יותר נכון לומר הבת הסכימה וכוהנת של ניקס הכלה לחנוך אותה ועברה לגור באחוזה.
הילדה ספגה את תורתה של ניקס במהרה והוכרזה כ"נבחרת", כוהנת שנבחרה על ידי האלה מלידה.
אלדריק זעם וטען שזה חילול הקודש, קנאתו וזעמו היו עצומים, הוא מעולם לא בורך בכוחות השמש והעבודה שאחותו הקטנה ןהברברית נבחרה מלידה כאבה לא ביותר.
לעומתו טומס שהיה פחות אדוק ראה את ההזדמנות לקשירת קשרים שימושים עם כוהני ניקס בלי לפגוע באל הפטרון של המשפחה עודד את אלדוריוס לאשר לביתו להמשיך להגשים את הפוטנציאל הטבעי שלה.

כאשר הייתה לילה בת 15 החלו באופן בלתי נמנע לחזר אחריה אצילים, הם שציפו למצוא נערה תמימה שתינשאה במצוות אביה נדהמו למצוא אישה צעירה ועצמאית ששיחקה בהם בשעשוע. יותר נדהמו כאשר הזמינה אותם לסיף ואף יותר כאשר הפסידו לה.
כעבור זמן קצר נודע בתור "הוורד השחור" בעלת החרב הזריזה והלשון הזריזה אף יותר.
בין אנשי החצר נאמר שהיא הפרח שיפרח לבדו ולעולם לא יקטף, שמועה זו משך מחזרים בטוחים בעצמם שרצו להיות ידועים בתור אילו שקטפו את הוורד השחור, לילה מצידה שיתפה פעולה במשחק המורכב הזה ותמיד ניצחה, מחזרי תמיד חזרו מובכים ואף חבולים לביתם.
אביה ניסה לשדכה עם אדוארדו ''האמיץ'', אדוארדו ששמה על מעלליה של לילה נענה להזמה מטעמי הנימוס בלבד הגיעה לחצר אלדרנס ונערכה עבורו סעודה מפוארת על פי המסורת, לילה שציפתה לשחקן השווה לרמתה לשם שינוי הייתה מאוכזבת קלות כאשר הוא סרב לרקוד לחלילה ועזב בבוקר למחרת.
כאשר ידידתה יאדוויגה התארסה לקיסר שמחה עבורה לילה, אלדוריוס וטומס שזיהו את ההזדמנות שלחו את לילה ללוות את הנערה הצעירה בתקופת האירוסין וההכנות לחתונה.
הקשר בין השתיים כאשר הגיע לילה ללוות אותה היה קצת דהוי וניקר שפוליטי, לילה לא הייתה מרוצה מהסיבה שנשלחה ועקב חוסר ידעתה בנושאי נישואים נישואים לא הצלחה לחדש את הקשר בהתחלה, אך כאשר החלו באופן צפוי הרכילויות הרמיזות והעלבונות המנומסים מצד נשות החצר שקינאו בבת האביר הצעירה שעלתה לגדולה לילה יצאה להגנתה באמצעות לשונה החדה החלו היחסים ביניהם להתחדש, כאשר הבינה לילה שהקיסרית העתידית עינה מוצאת עניין רב בכללי החצר ומעדיפה לדבר בחופשיות נעשו השתייהן חברות.
בחתונתה המפוארת כאשר נפתחו המתנות המפוארות לזוג שכללו תכשיטים ובדים רבים לקיסרית נמצאה קופסה קטנה ושחורה שנטבעה עליה בפשטות השם יאדוויגה ללא תואר או שם השולח, כאשר פתחה הקיסרית את הקופסה היא מתאה פגיון קטן וקסוף עם ידית עור שחור ועדינה, מתנה שעל פי כול המוסכמות לא הייתה הולמת. על אף שלא נכתב שם השולח לא היה ספק בליבה שזו מתנה מלילה.


כאשר הייתה בת 17 פרצו מורדים לבית האחוזה בניסיון לחטוף אותה ולסחוט את האריות הזהובים, כאשר פרצו השומרים ואביה לחדרה נדהמו למראה עיניהם: 8 גברים מתים היו מוטלים ברחבי החדר, 2 מהם מתו מפצעים שחורים ואפלים שנפערו בגופם, השישה האחרים זלגו דם מחורים רבים מגופם ובאחד מהם היה נעוץ סיף ועל המיטה ישבה לילה וניקתה בשלווה את הסיף הקצר שלה במטלית לבנה שהאדימה מרוב דם, לילה חייכה לגברים ההמומים ושלפה את הסיף הנעוץ מהגופה בלי לטרוח לקום מהמיטה והחלה לנקות אותו.
באותו לילה היא קיבלה את הכינוי "האריה הכסוף"
 
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
כמו כן, כולם: החזרתי את האינטרנט בטלפון לפעולה, אז אוכל להגיב מחו''ל. ההרשמה תסתיים כשהדברים הבאים יקרו:
- כולם יערכו את הדפ''דים שלהם.
- אביעד ישלח דמות.
- ניצן ישלח דמות.
עד אז כל אחד יכול להירשם.
 
חזרה
Top