• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

סאוואלה
"אני מרגיש יותר בנוח לדעת שהם לא באים אל העיר שלנו, ובכל זאת תוהה מה הולך לקרות עם זה. אני לא יודע מה יקרה עם הארכימג, אבל אני מקווה שהוא יתחשב אלייך כמו שאני הייתי."

OUT
תודה שהשתתפת. אתה חופשי לחזור אם תרצה בעתיד.

לאחרים: זה בסדר מבחינתכם להמשיך עם 3? אם זה מעט מדי בשבילכם, אפשר לנסות לחפש שחקן אחר. אבל מבחינתי, 3 שחקנים הוא בסדר.
 
OUT
לא מפריע לי להמשיך עם 3. האמת שזה מספר טוב למשחקי פורום.
IN
רייז צוחק כשהוא שומע את ההבטחות שלהם, אבל הוא מרגיע אותם. הוא לא יבקש מהם עזרה.
"ת'ם צ'כים לעזור לעצמכם לפני שת'ם עוזרים לאחרים." הוא אומר להם, ולאחר מכן חוזר ללמד אותם מעט שיטות ציד שיעזרו להם למצוא מזון ושתייה.
 
סאוואלה
"לא, הארכימג הוא לא שקרן. היי בטוחה שהוא יתן לך יחס הוגן - כלומר, יחס הוגן מנקודת המבט של איש שמסתגר לבדו 24 שעות ביממה להשיג מטרות שאף אחד חוץ ממנו לא מבין. הוא יותר חכם מכולנו, מקסימום אולי קצת מנותק."
 
השוערים מעבירים מכתב חתום לתאראניס. הוא נפרד מכם ומסביר שהמלכה האלפית קראה לו לבוא אליה שוב.

אחרי הפרידה שלו, אתם באים אל הארכימג בזמן המיועד. הפעם אין מנות אוכל מוגשות, אבל יש כסאות לישיבה. הארכימג שוב מאחר במספר דקות, אבל במהרה מוקרן ההולוגרם שלו לפניכם, כל כך בהיר ששוב כמעט אפשר לשכוח שזה לא הארכימג בכבודו ובעצמו.

"יש לכם פירוש מאוד מעוות למושג של 'מסע שלום'," הוא מתחיל בלי חגיגיות. "וחבל, כי ציות להוראותיי עוזר לכולנו. אבל הייתי צריך לדעת שדברים כאלה יקרו, ואולי לאו דווקא לרעה. גיליתי לא מעט במהלך המסע שלכם. אבל קודם כל, אתם רוצים להסביר לי אם אתם יודעים משהו, ולמה החלטתם לפעול כפי שעשיתם? אם אתם לא יודעים להסביר, זה בסדר. אני יודע שאלה שככם לא תמיד מסוגלים להסביר את מעשיהם," הוא אומר בהתנשאות-מה.

OUT
עוד לא ראיתי את הדפ"ד המעודכן של פרדאן, אבל אני מניח שזה יהיה מוכן עד שהשינויים יהיו משמעותיים בשבילנו.
 
IN
פרדאן קופץ על אחד הכיסאות ונשכב לאורכו בלי שום התחשבות במושגים מטופשים כמו "כבוד" או "נימוס". הארכימג היה רק עוד שלל עבורו, סחר חליפין שלא הייתה לו ברירה אלא לקבל.

"או שאתה לא יוצא הרבה אל מתחת לשמש או שבאמת יש משהו דפוק בראש שלך לגבי כל מה שנוגע לקריאת-אנשים." אומר פרדאן ישירות. רגנארוק נוהם אך לא קוטע אותו. במקום זאת הוא נכנס אל מתחת לאחד הכיסאות האחרים ונשכב שם.
"קודם כל, שלחת אותנו למשימה. אני לא יודע כמה רחוק אתה מסוגל לראות בעזרת הקסמים שלך, אך כל יצור עם טיפת שכל היה מזהה ממבט אחד זריז כי דיפלומטיה היא לא האפשרות הראשונה שנבחר בה כאשר אנחנו מתמודדים עם איום. אתה לא גורם לאריה רעב לעזוב אותך ולחפש ארוחה אחרת עם מילים מתוקות."
פרדאן עוצר לרגע את ההטחות שלו על מנת לקחת נשימה ולתת למילים שלו להיספג. הוא אומנם לא עשה זאת במכוון, אך היה לו כישרון מולד להעליב אנשים, להראות את הצד הרע שלהם, ולהוציא אותם מאיזון נפשי. אחת היכולות שהחזיקה אותו בחיים כל הזמן הזה.
"שנית, אני לא יודע למה ציפית מהאסירים. הם פושעים, שמו אותם תחת סוגר ובריח מסיבה מסויימת. הם האנשים הגרועים ביותר שאתה יכול לדמיין, גנבים, אנסים ורוצחים, רובם אפילו לא היו מודעים למעשים שלהם. ואתה רצית שנבוא אליהם עם ענפים ירוקים ודגל לבן על מנת לשאת ולתת? באותה מידה יכולת פשוט להגיד שאתה רוצה לשלוח אותנו למותנו."

רגנארוק, אשר ההצגה הספיגה לו, קם ונובח על פרדאן בזעם. פרדאן מפסיק לדבר ומביט בזאב. הוא גדל, והרבה. הוא ידע כי אם יתחילו להילחם פה הוא לא יצא מהסיפור ללא פגע. הוא נאנח ונכנע לחיה השחורה משחור.
"אם אתה רוצה סיבה יותר מטופשת, אני מתכוון מתורבתת, עבור המעשים שלנו, היא שהיו להם שבויים. לא יכולנו פשוט להשאיר את האנשים המסכנים לגורל הנוראי שכנראה בוודאי מחכה להם. עינויים, התעללות, מכירה לעבדות, מי יודע מה האסירים היו עושים להם. גם לא יכולנו פשוט לתת להם להמשיך הלאה בדרכם. אחרי הוריזון, הם היו ממשיכים למקום אחר, וזורעים עוד הרס וסבל בדרכם. לא יכולנו לתת לזה לקרות, היינו צריכים למנוע מהם לפגוע בעוד אנשים, או משהו כזה."
זה די ברור שפרדאן לא באמת התכוון לסיבה האחרונה שהוא ציין.

OUT
יש לי טיפה בעיה עם הקובץ בדרייב ואני מחפש דרך לעדכן אותו מבלי לגרום לכל האלגוריתם לקרוס, אז זה ייקח לי עוד כמה זמן. בכל מקרה אין הרבה מה לשנות.
 
הארכימג מחייך מעט, כאילו הנאום של פרדאן משעשע אותו. "אם היתרון שלכם היה בכוח ישיר, צבאות עושים עבודה יותר טובה מקומץ של אנשים ונשים, לא משנה כמה הם מוכשרים. אבל כיוון שעזרתם, אתם יכולים למצוא את שש מאות הזהב לחלק ביניכם בתיבה בחדרכם. ועם זה, אני רוצה לבקש מכם עוד משהו.

"לפני כמה עידנים - לפני שנולדתם, אני מניח - השחור, האדום והכחול חוברו עם הירוק. הדרקון הירוק נתפס על ידי המלכה האלפית, וכך היא הביאה לסיום את מעשי השוד של הדרקונים בעת ההיא. כמה עידנים לפני זה, היה גם הלבן, שנהרג על ידי המלך הליץ' - לפחות כך חושבים. ולפני זה - לא הרבה ידוע."

תמונת הארכימג נעלמת, ותמונה אחרת מחליפה אותה - יד מקושקשת שאוחזת במכתב בכתב שאתם לא מכירים.

"מחקירת האנשים והמכתבים שחזרו איתך בעגלה, הצלחתי לאתר מרחוק את המכתב הזה, שמוחזק בידי חצי-דרקון שנסע עם לווייה, כנראה לכיוון של יער האימים. המכתב כתוב במדוברת, אבל בקוד, כמובן. הוא תכנון לפגישה שאמורה להתקיים בין נציגים של השלושה לנציגים של האסירים לשעבר משמי-חושך. זה חשוב, כי לפי המתברר מהמכתב, השלושה מעוניינים להפוך שוב לארבעה.

"המלכה האלפית הזמינה את אדון דאונר לחזור ליער המלכה כדי לעשות את ההגנות הדרושות לכל ניסיון לשחרר את הירוק. מה שאני רוצה מכם הוא שתמצאו דרך לרגל על הפגישה הזאת. או, אם אפשר, לחסל את נציגי האסירים ולהציג את עצמכם במקומם. משם אפשר לצבור מידע ולהאט את ההתקדמות שלהם בתוכנית. אתם יכולים לעשות את זה?"
 
סאוואלה שומעת את דברי הארכימג ושמה לב שהוא אפילו לא מזכיר את מה שהם דיברו עליו לפני המשימה, הבירור שאמר יעשה בנוגע לענייניה באקדמיה כשתחזור, השיעור הפרטי שאמר שישקול אם יש לו זמן והתשובות לשאלות של פרדאן, וזה לא ממש מוצא חן בעיניה.
"אולי זה אפשרי, אבל אנחנו צריכים לבדוק שיש לנו זמן בשביל זה." סאוואלה עונה בחיקוי די ציני של חצאי הבטחותיו של האריכמג.
 
רייז מצמצם את עיניו. הזלזול בו לא חמק מאוזניו. אבל הוא מחליט להניח לזה, למרות שאגות הדוב שבתוכו. אדון הדובים לא אוהב כשאנשים מסתכלים עליו מלמעלה. לא מילולית, כמובן. מילולית כולם מסתכלים עליו מלמעלה עכשיו.

"שמע." הוא מפסיק לנדנד את רגליו באוויר הלוך ושוב וקופץ מכסאו. "ת'חושב שמישו ירצה להקשיב לנו? 'נחנו מעטים. 'נחנו קטנים. טוב, אני. 'נחנו לא מאיימים במיוחד על עדר שלם." הוא מושך בכתפיו, "אז ת'חושב שמישו ירצה להקשיב להצעות שלך דרכינו? חא. אז איימנו עליהם, צדנו אותם 'חד 'חד וכיסחנו 'תם. ככה יותר פשוט." הוא מחייך, "גם שחררנו עבדים, שזה יופי."

"ועכשיו, בנוגע לשלושה פלוס שניים." הוא אומר בצורה רצינית בהרבה, העיניים שלו משנות את צבען לירוק במקום חום. "חבורה של פחדנים וחצאי דרקונים מתכוונים להפגש ביער האימים? בטריטוריה שלי?!" הוא שואג, שאגה של דוב. אך רייז לא שינה צורה לדוב, לא הפעם.
"לא רוצה!" רייז צועק בקולו הרגיל עכשיו, צווחני מעט וגבוה יותר מקודם. עיניו הופכות לחומות לאיטן. " 'ני אעזור. אצוד 'תם 'חד 'חד. אבל לפני, מר ארכי. מה ת'יודע על אדון הדובים? כי 'ני יודע שיש לו עבר עם השלושה. אבל לא מהי."
 
"באמת אין לך זמן?" הארכימג עונה לסאוואלה. "או זאת רק הדרך שלך למחות נגד זה שאני לא נתתי לך את הזמן שלי כפי שרצית? אין לי הרבה זמן פנוי, ודברים כאלה ואחרים לוקחים את רוב הזמן שלי. אבל באמת זה מגיע לך - וגם לך, פרדאן שביקשת תשובה לשאלה שעוד לא שיתפת איתי. וגם אתה, כנראה, מעוניין לדעת משהו," הוא אומר, ומהנהן לכיוון של רייז שהתחיל לשאול על אדון הדובים. "אם אתם יכולים לסכל את הפגישה שאמורה להתקיים, אני יכול לעשות מקום בלוח הזמנים שלי לשיעור פרטי ולחקירת השאלה שלך. אחרת, אני עדיין אעשה את זה, אבל בזמן הקרוב זה יהיה יותר בעייתי. מקובל עליכם?"

"על אדון הדובים," הוא עונה לרייז, "היטבת לשאול. על אדון הדובים, לא הרבה ידוע. אבדו במשך הזמן רוב הידיעות עליו, והוא היה כבר סיפור אגדי כשהתחלתי לחקור את הדבר, לפני עידן או שניים. מהסיפורים, אפשר להבין שהוא היה דמות חשובה בשביל הדרואידים בשעתו. על הקשר שלו לשלושה, זה גם קשה לקבוע בוודאות. יש אגדות שקובעות את מספר הדרקונים בתחילת הבריאה כשבע, עשר, ארבעים, ארבעים ושמונה, או שבעים. אבל רק שישה מהדרקונים האלה - חמשת הדרקונים שהזכרתי, וגם ווירם הזהב הגדול - שרדו עד לימיי. אולי היה סכסוך בין הדרואידים הראשונים לאחד מהדרקונים שאבד זכרם."

"רק תרשה לי לשאול: למה אתה קורא ליער האימים הטריטוריה שלך? אתה לא באת מיער הפרא?"

OUT
באיזה עידן חי אדון הדובים הראשון? יש לו קשר כלשהו עם יער האימים?
 
"למה ת'חושב קוראים ליער אימים?" רייז מגחך, "זה בגללי. אני האימים." הוא מרצין, שולח מבט קר וחודר לעבר הארכמג. מבט של טורף חסר רחמים. "כדאי מאוד שתספר לי את כל מה שאני רוצה." הוא אומר לפני שהוא עוזב את הצריח, חוזר הביתה.
OUT
גלגלתי ק12 כדי להחליט, ויצא 1. אז אני מניח שהוא מהעידן הראשון, מה שיכול להיות די מגניב. אולי הוא מופיע רק פעם בעידן, או משהו כזה.
אני לא חושב שיש לו קשר ליער האימים באופן ספציפי. רייז גדל שם, ואדון הדובים עזר לו לשרוד. אבל ליער עצמו? כנראה שלא.
 
"זה לא יעבוד ככה, ארכי-ברכי." פרדאן בועט את הכיסא שלו הצידה, "אתה פנית אלינו, אתה ביקשת מאיתנו על מנת שנצא מדרכנו במיוחד על מנת שנעזור להוריזון להימנע מעימות ישיר, כמובן שתוך כדי סיכון חיינו ועבור פיצוי שלא שווה דבר עבור שוכני-יער כמוני והגמד."
פרדאן מצביע על הזהב שהארכימג הציע להם ואז מעביר באצבעו על חזו ואל עבר רייז.

"אתה זוכר טוב מאוד מה הייתה השאלה שלי, רציתי את כל המידע אשר נמצא בראשך בכל הנוגע לעיניים שלי, הטכניקות אשר שומשו ביצירתן, ומיהם האנשים שאתה יודע שהיו מסוגלים ליצור דבר כזה. אם אתה לא מתכוון לקיים את חלקך בעסקה שאתה הצעת בעצמך, דע לך כי ארצח בדם קר כל אדם שאני רואה בדרכי החוצה מהמקום המחליא הזה שאתה קורא לו "הוריזון", ואתה כבר יודע כי אני רואה הרבה." פרדאן מרצין את מבטו אל עבר ההולוגרמה ואז פונה אל סוואלה, "בלי שום כוונה להעליב אותך, כמובן, את חיה בעיר יפה מאוד ואני בטוח כי תהיי שמחה להמשיך לחיות כאן."
 
סאוואלה בקושי מסתירה חיוך כשהשיחה חוזרת לעבר המסלול המתאים עבורה, אחרי הכל גם היא לא התעניינה יותר מדי בזהב שבינתיים מעלה אבק בחדרה. היא ביתיים מחכה לראות איך הארכימג יענה לאחרים ואם הוא ינסה להתחמק שנית ממתן התשובות לשאלות, אך כשפרדאן פונה אליה היא עונה: "רק אם אמשיך לקבל גישה למאגרי המידע של האקדמיה." למרות שהיא עונה לפרדאן סאוואלה מכוונת את תשובתה בעיקר כלפי הארכימג "אחרת אני אצטרך לחפש מקום אחר ומאגרי ידע אחרים..."
 
"מה לא עובד ככה?" הארכימג משיב ברוגע, לעומת הזעם של פרדאן. "אמרתי באופן ברור וחד-משמעי שזה תלוי על הזמינות שלי. אין לי זמן לבזבז, ויש לי עשרות או מאות מטלות דחופות בשביל הבטיחות של הארץ, ולא רק זו של הוריזון. אם אתם יכולים לצאת בשביל זה, אתם תחסכו לי את התהליך הארוך של מציאת והכשרת קבוצה אחרת בזמן הקצר עד הפגישה המתוכננת, ולכן אוכל למצוא יותר זמן בשבילכם. ואם לא, אני אשלם את הבטחתי במלואה בזמן אחר. אני לא רוצה להיכנס איתך לאיומים שלך לאלימות, אבל דע לך שגאווה באה לפני שבר."

הארכימג שומע את הדברים של סאוואלה. "אני לא באחריות ישירה על ספריית האקדמיה, אבל היא פתוחה לכל התלמידים... אלא אם זה השתנה בקשר לזה שאמרת שהסתבכת באקדמיה. ואם כן, אולי אפשר לעשות משהו על זה."

OUT
Qurrion אמר/ה:
"אתה זוכר טוב מאוד מה הייתה השאלה שלי, רציתי את כל המידע אשר נמצא בראשך בכל הנוגע לעיניים שלי, הטכניקות אשר שומשו ביצירתן, ומיהם האנשים שאתה יודע שהיו מסוגלים ליצור דבר כזה

נראה לי שפרדאן אמר את זה לדרוכריוס, אבל לא פירט את השאלה לארכימג. https://www.pundak.co.il/forums/viewtopic.php?p=696493#p696493
 
"זה מה שאמרת לפני שיצאנו לעצור את האסירים." סאוואלה אומרת בעגמומיות מסוימת לעבר הארכימג, או שיש לו בעיות זיכרון רציניות או שהוא ממש מחפש איך לסרב או להציע את אותו גמול על שתי פעולות שונות, בשני המקרים זה ממש פוגע בתדמית של הארכימג בעיניה.
 
חזרה
Top