• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ הרשמה (סנדבוקס, חופשיטה, פנטזיה) (4/4) ההרשמה סגורה!

ברור שלא.

אלישע
ניקס היא אלת החושך והלילה, והיא קשורה גם לחיות ליליות כמו זאבים, ובמיוחד לחתולים ועטלפים (בדרום גם לתנים). האנשים לא אוהבים אותה, אך הם מכבדים אותה (בארצות הדרום מקובל גם להקריב קורבנות) כדי שתגן עליהם משודדים, חיות טרף ואסונות בלילה. מאמינים שמי שפוגע באחד ממשרתיה - לרוב חתול או עטלף - ימות בלילה הקרוב, אך אין לטענה הזו הוכחות מוצקות, אולי חוץ מדוכס שמן שבעט בחתול, ערך בערב סעודת בשר ויין ומת בלילה מהתקף לב. כוהניה של ניקס לרוב ''מגוייסים'' בעול כורחם או מתוך רצון להגן על בני אדם מאלת הלילה המרתיעה, אך ישנם גם מי שמשרתים אותה בלב שלם, ובתמורה הם מקבלים ממנה כוחות. לילה היא מהסוג השני.

חצר הקיסר בוסרדם היא מורכבת ומסובכת למדי. אלו הם האישים החשובים בתמצות:
  • אדוארדו ''האמיץ'': קיסר האימפריה, בחור מוכשר, שאפתן ונמרץ בשנות העשרים המוקדמות שלו. הוא מחבב מכל האלים את סול אינוויקטוס (אף שאינו משרת אדוק של אחד מהם), אך הוא מכבד את שאר האלים - כך שיש לו קשרים מעולים עם משפחת אלדרנס, ואחד מהגנרלים הראשיים שלו הוא דוד מדרגה שנייה של לילה. כשהייתה בת 15 שקל אביה להשיא אותה לאדוארדו, אך הוא נרתע מהנערה האפלה, כוהנת ניקס, וסירב בתוקף. ללילה לא כזה אכפת, אך הקיסר לא מחבב אותה במיוחד מאז.
  • קונרד אלדרנס: מפקד משמר הקיסר ושומרו האישי. גבר בשנות השלושים המוקדמות שלו, שאמנם יש לו אישה וילדים אך בשבילו הקיסר הוא מעל הכל. לא מחבב את בת דודתו הצעירה לילה - גברית מדי, מעצבנת, וסוגדת לניקס.
  • הקיסרית יאדוויגה לבית קרונשטיין: אשתו הטרייה של אדוארדו, צעירה ויפה בת גילה של לילה. אביה הוא אביר בדימוס במשמר המלך (מהאצולה הנמוכה), כך שגינוניה פשוטים יותר מהטקסיות הקפדנית והמעיקה של האצולה. נמצאת ביחסים טובים לילה - אחיה היה ידיד שלה בילדותה, והיא עצמה מחבבת אותה: ''חזקה'', היא אומרת, ''ומצחיקה. קצת מוזרה ודי מעצבנת לפעמים, אבל היא נחמדה''. חמותה, הקיסרית האם, לא אוהבת אותה בגלל מוצאה וגינוניה, ויש שמועות שהיא מתכננת להתנקש בה.
  • קרלוס אלדרנס: דוד מדרגה שנייה של לילה, אחד מהגנרלים הראשיים של הוד-מלכותו. שונא את לילה, ומאמין אדוק בסול אינוויקטוס. הוא מוכשר מאוד בטקטיקה, סיף ומציבאות, וידוע ככריזמטי וסוחף, אף שיש גם שמועות שערורייתיות שלא רק אשתו וורה חלקה עמו את מיטתם - מה שהפך אותו למושא ללעג ורכילות בחצר.
  • הקיסרית האם קתרינה: אמו של אדוארדו, אישה תככנית אך גאה בשנות הארבעים לחייה. מיושנת למדי, חובבת של טקסים, גינונים, שמלות מפוארות וצרות-מחוך, ומאמינה בהפרדה מוחלטת בין המעמדות - כך שהיא לא מחבבת את הקיסרית יאדוויגה. לא בוחלת באמצעים בדרך למטרותיה. לא אוהבת את לילה, האפלה, הלעגנית והלוחמנית.
  • יואן היילנדר-קורג: חצרנו של הקיסר, גבר מלנכולי ופסימי בשנות השלושים שלו, אף שיש לו כבר שיער שיבה. התאלמן מאשתו רוז לפני 3 שנים, מה שדיכא אותו מאוד, וכעת בתו הצעירה אנה חלתה באבעבועות שחורות. אחראי לתיאום המפגשים עם הקיסר העסוק להתיש. נאמן לאדונו, אך הוא מוכן לעשות הרבה למען מי שיציל את בתו.
 
דף דמות מתוקן
שם הדמות: ג'ון
גיל: 18
מקצוע: סייר
רקע: ג'ון נולד בכפר קטן במחוז הוודלנדס. כבר בילדותו הוא נפרד מהוריו מסיבה שאינה ידוע לו ועבר לגור אצל אחד מאנשי הכפר ושמו טום. טום התייחס לג'ון כמו לבן שמעולם לא היה לו וג'ון אהב וכיבד אותו מאוד.טום התפרנס מצייד ודייג ובכל יום ג'ון התלווה אליו בעבודתו ורכש את מיומנותיו איך לתפוס את הצייד בצורה הטובה ביותר, איך לטפל בו לאחר שניצוד, למי למכור אותו בכפר ובאיזה זמן כדי שהרווח יהיה הגדול ביותר. באחד הימים שג'ון כבר היא כבן עשר, הוא וטום הלכו כמו בכל יום ליער הסמוך הם צדו את הטרף הרגיל והכול היה כשורה אך אז פתאום הם שמעו צעקות בשפה שהם לא הכירו ולאחר מכן חנית עפה לעברם וקבוצה של ברברים צמאי דם נושאי חניתות וגרזנים קפצה מהעצים הסמוכים... הכול כרה כל כך מהר ג'ון רק זוכר את צעקותיו של טום "ברח בני ברח!"..."אני יעקב אותם אל תסתכל לאחור!" ג'ון רץ מהר ככל שיכל להזעיק עזרה. הוא הגיע לכפר שם הוא קראה לאנשי הכפר והראה להם את הדרך למקום ההתרחשות. שהגיעו לשם היה סימני דם בכול מקום וגופתו של טום הייתה מוטלת חסרת חיים... לאחר אותו יום שבו קברו את טום, משהוא השתנה בג'ון, הוא כמעט ולא דיבר אם אנשים והקפיד שלא לצאת מביתו חוץ מגיחות ליער שמה חידד את חושיו והתאמן ליום שבו הוא יוכל לנקום באותם ברברים שנטלו את חייו של אביו טום באכזריות. לאחר כמה שניים היו כמה וכמה מקרים דומים שבהם אנשים מהכפרים הסמוכים נכנסו ליערות ושם מצאו את מותם... ג'ון ואנשי הכפר הבינו שהסיבה שעומדת מאחורי המקרים האלה היא שהברברים גילו שקיימם הרבה מצבורים של ברזל ונחושת באזורי היערות, זה מה שהברברים זקוקים לו ביותר כדי להכין את ראשי כלי נשקם. הסיבה לכך שהם צריכים את המתכות הללו היא מכיוון שבאזורם מכרותיהם עומדים להתרוקן. "מערבי" הברברים זה בעצם סיירים שלהם שבאו לחקור את היערות והם נתקלו בציידים מהכפרים הסמוכים וניסו "להעלים" אותם בלי שיגרם להם נזק לחשאיות אך זה לא צלח כל כך. המצב הנוכחי הוא שחיילי הקיסרות הגיעו לאזור והם פועלים על מנת להפוך את חייהם של תושבי מחוז הוודלנדס לבטוחים יותר, אך הם זקוקים לעזרתם של המקומיים באיתור אותם הסיירים הברברים וחיסולם... בהתחלה ג'ון לא בטח בהם ולא רצה לשתף איתם פעולה אך אם הזמן הוא התיידד אם קבוצה קטנה שלהם ובאישור שקיבלו ממפקדם, הם יוצאים מדי יום למצוא את אותם הסיירים ולחסלם אך האיום רק הולך וגדל ויש סמנים למלחמה שהולכת וקרבת.
אופי: לג'ון יש אופי שקט וקודר הוא כמעט ואינו מתיידד אם אף איש אלה אם כן הוא נושא את אותה המטרה שלו- לחסל את הברברים שמאימים על חייהם של שוכני מחוז וודלנדס. בקרבות ג'ון נלחם בשקט והוא אינו חס על אלה שרוצים לפגוע בו או באנשיו. חוץ מזה מכיוון שאיבד את הוריו בגיל צעיר, ג'ון מתייחס בחמלה לילדים והוא יעזור בכל דרך שיוכל.
מראה: לג'ון יש שעיר ארוך וזקן שחורים כשמיי הלילה, עיינו כחלות כצבע השמיים ועורו בהיר וחיוור כמו רוב תושבי מחוז וודלנדס. לג'ון יש מבנה גוף גבוהה (1.85 מ') וחזק עקב שנים של סכיבת חיות שצד והרמת משאות כבדים.
ציוד: בגדי מסעות, ערכת טיפוס (הכוללת חבל, פטיש, יתדות וקרס), נאד למים, שריון מפרוות בעלי חיים, קשת ארוכה ואשפה אם 50 חיצים, 2 סכינים וגרזן.
מיומנויות: הישרדות, לחימה, צייד, דייג, קשתן, סחר וטיפול בחיות.
חייה מלווה: כלבת צייד.

חוץ מזה הכוונה שלי בטיפול בחיות היא השפעה על התנהגותם של חיות פראיות כדוגמת: דובים, זאבים, אריות וכו'.
 
צייד
מעולה. רק הגיל - ילד בן 10 מתבודד זועם שהולך ליער לבד?... ואם עכשיו הוא בן 25, הוא כבר די מבוגר במונחי הוודלנדס, מספיק כדי להתחתן ולהביא ילד אחד.
 
חאן
החלטתי לוותר על החרמש (הוא פחות התאים לדמות), היא משתמש בסייף בלבד (ברמה גבוהה ביותר).

מיומנויות: אני יכול להוסיף צייד (מהסוג האצילי) לרשימה? זה כולל אימון בכלבים חניתות קשתות מוצלבות וקשתות רגילות (עם כי לא ברמה גבוהה במיוחד, בסיסית. לחימה נגד אדם עם חנית ונעיצת חנית בחזיר בר שנייהם דברים שונים)
 
כמה שאלות, חאן:
1. איזה סביבות גיל הדמויות צריכות להיות? בין 20 ל40?
2. יש רשימת מקצועות?
3. הרקע צריך לכלול מקום שהדמות גדלה בו?
4. האם נצטרך מים אוכל וכו'? אם כן, צריך לעקוב אחרי הכמות של זה?
5. איך הכסף בעולם הזה עובד?
6. יש רשימת מיומנויות?
7. איפה כותבים את הקסם?
8. האם אפשר גם קסם וגם דרך להילחם? (בכל זאת, להסתמך רק על קסם זה מסוכן..)
9. אפשר/צריך שריונות?
10. איך ילך הIN וOUT? או שזה לא יהיה ככה?
11. אנחנו נגלגל 2ק6 או אתה? בעזרת הdice?
[spoiler title="דפד"]
שם הדמות: ניק.
גיל: 26
מקצוע: ?
רקע: ניק יתום, גדל ברחובות העיר וֶסֶרְדָם וגנב קצת מפה וקצת מפה. יום אחד ראה אותו ראש המאפיה וצירף אותו לשורותיו. הוא היה גנב מצליח, ויום אחד הקסם שלו התחיל להתגלות. כולם קראו לו פריק, ראש המאפיה ניסה להפסיק אותו בכוח, ואז הכוח של ניק התפרץ. כל הרחוב התמלא ערפל שחור סמיך, וניק ברח משם למחוז הלוולנדס, שם התיישב באחת מערי המסחר, רחוק ככל שיכל מהמאפיה. בינתיים הוא התאמן על כוחו ובעזרתו הוא גנב לעצמו ארוחות מצומצמות וחי מהן.
אופי: ניטרלי תוהו? ניטרלי ניטרלי? סתם ניטרלי?
מראה: רזה מאוד, שיער שחור פרוע, עיניים חומות כהות וכמעט שחורות.
ציוד: סכין מעוקלת, רובה קשת, חצים, מים?, אוכל?, שריון קל/עור?
מיומנויות: ?

איפה כותבים שאני רוצה להיות כשף אשליות?
[/spoiler]
 
נשמע מעניין
שם הדמות: אלקס
גיל:21
''מקצוע:'' טרובדור, כושף
רקע: אלקס נולד בוסרדם, הוא ילד יחיד, אבא שלו היה רופא, ואמא שלו היתה משרתת של אדון עשיר
כשאלקס היה בן שלוש הוא קיבל חליל, חליל קטן, והוא התחיל לאהוב נגינה, כל ילדותו המוקדמת (עד גיל 6) הוא הקשיב לזמרים נודדים
ולמד מהם, אחד מהם היה רוב (רוברט), רוב לימד את הילד הקטן לנגן, והם הפכו לחברים.
בגיל 6 הכל התחיל להידרדר. רוב היה צריך להמשיך לנדוד עם הלהקה, ואבא של אלקס נמצא מת בביתם, כשחלק מהקיר התמוטט עליו.
הוא ואמו נאלצו לעבור לעיירה קרוב לבירה, אמא של אלקס היתה המטפלת של הילדה של ראש העיירה, בגיל 10, בזמן שהוא ישב מתחת לעץ וניגן בחליל, הוא שמע מישהו שמצטרף בשירה, זו היתה ציפור שיר קטנה. שהוא אימץ וקרא לה צירץ'. בגיל 15 בזמן הנגינה, הוא איכשהו הגיע לראש מגדל השעון, ופרצה שריפה באסם, ובית של שכן התמוטט. אז הוא הבין שהוא כושף. והוא עזב את הבית, הוא עבר לוסרדם שם הוא הפך לזמר נודד והצטרף לחבורה של רוב. בגיל 17 כל החבורה מתה כחבר לשעבר בחבורה שהפך לפושע מצא באקראי את החבורה והחליט לנקום, ורק אלקס נשאר, הוא לקח את הסכין הארוכה של רוב (מעיין ח'ופש), ונשבע שהוא ינקום. אז, הוא הלך למי שהעסיק את אימו וביקש מחסה, הוא התידד עם הבן של האדון העשיר שנקרא טוני, ונשאר שם. מנסה למצוא את הרוצח, ומתאמן בסכין.
אופי: ניטרלי
מראה: מטר שבעים וצנום, שיער שחור פרוע, עיניים כחולות,
ציוד: סכין (ח'ופש), חליל, תליון עם התמונה של אביו
מיומנויות: כושף, מעולה בנגינה בחליל, וטוב בשימוש בסכין
חיה מלווה: ציפור שיר בשם צירץ', מאולפת
 
1. אין הגבלה ממשית. לא קטנות מדי כי המשחק לא יהיה ילדותי, לא מבוגרות מדי כי לא כיף להיות זקן דואב. 15-50 כזה. בכל אופן, באימפריה מתחתנים בגיל מוקדם (כשאין רפואה מודרנית אין לך מושג כמה זמן תחיה, לפשוטי העם אין לימודים ואת העבודה הם יורשים מאביהם, ואצילים ממהרים בגלל פוליטיקה), אז אחרי גיל 23 נדיר למצוא רווקים.

2. לא ממש, לא מכאנית, רק כדי להבהיר את קונספט הדמות.

3. כן. הרקע אמור לכלול את מה שהביא אותה לאיפה שהיא עכשיו, ומה שעיצב את האישיות שלה, הפך אותה למי שהיא.

4. תלוי רקע. אם אתה אציל שכרגע עוד באחוזה שלו יש לך מים ואוכל בשפע, אם אתה קבצן אין לך כלום, אם אתה מגלה ארצות או נוסע יש לך מן הסתם נאד מים (חמימים וטיפה מעופשים), נאד בירה או יין וכמה מנות מיובשות.

5. יש מטבעות זהב שנקראים פלורינים - הם עשויים מזהב אמיתי, אז השווי שלהם משתנה בהתאם למשקל (רשום עליהם במספרים). מכל מקום הם בעלי ערך רב מאוד (לקנות בעזרתם בכפר הממוצע דומה ללקנות חלב במכולת עם שטר של 100-200 שקל...), ופשוטי העם משתמשים בדינרי כסף (אף שלא פעם מערבבים בהם נחושת כדי לחסוך בהוצאות), וגם להם יש שווי יקר למדי (בגלל הכסף שבהם) - מטבע אחד דומה לשטר של 20 (או מטבע של 10, משתנה ממקום למקום) אצלנו. המטבע דל הערך ביותר איסר נחושת - מטבע נחושת קטן וזול, ששווה ל-2-3 ש''ח שלנו. מכל מקום, טובות, צאן ותרנגולות מוכרים גם הם כאמצעי תשלום בהרבה מקרים.

6. לא. אתה אומר כל מה שהדמות טובה בו. כמובן, הגיוני ובהתאם לרקע, לא סתם כל דבר שבא.

7. במיומנויות.

8. זה כמו להיות סייף וגם קשת - קשה להיות רב אומן בשני כלי נשק, וכמעט בלתי אפשרי אם הדמות צעירה בשנים. היא יכולה להיות סביר+ בשניהם, סביר- באחד וטובה+ באחר, או רב אומנית באחד וגרועה באחר.

9. שריון מסרבל אותך, אבל זה מחיר קטן לשלם תמורת ההגנה שהוא נותן. שריון עור פשוט (מעיל מעור עבה) אפשר להשיג אצל רוב הבורסקאים, והוא מגן סביר- מחצים, אבנים, קוצים וחבלות. שריון קיראס (מיגון פלדה לחזה ולגב) מייצר בערך כל נפח שלישי-רביעי, וניתן למצוא אותו בעיקר בקסרקטינים ומבצרים. הוא מגן טוב מאוד על פלג הגוף העליון מחצים, חרבות, אבנים וכו'. שריון לוחות מלא הוא יקר להחריד, אבל מגן מעולה על כל הגוף.
יש כלי נשק חודרי שריון - אלות (בדגש כבד על אלות ברזל), גרזנים, פטישים גדולים, ''כוכבי שחר'' ומורגים - כלי חקלאי שנראה כמו נונצ'קו גדול, ומשתמשים בו לדיש חיטה, אבל הוא יעיל גם לשבירת צלעות. בכל מקרה - איכר עם קצת מזל והרבה אומץ תמיד יכול להרוג אביר.

10. ילך כרגיל, בעץ המשחק. אני אישית מעדיף ערוצי קשר מהירים יותר מה''פ או הודעות בעץ המשחק - דיסקורד למשל.

11. כולנו, וכן.

צייד
שוב, המאורע לא מתאים לגיל 10, אלא ל-13-14 (אם לא 15). כל השאר מעולה.
אגב, אין צורך לכתוב שתי תגובות, אפשר לערוך.
גרגויל
אם ככה, בחירה שלך. אני לא מתנגד :)
קסמי קדושה הם לא ללימוד. האל מעניק לך אותם אם אתה מייצג בצורה מיטבית את תכונותיו ועושה את רצונו על הצד הטוב ביותר.
אלישע
אוקיי.
ציד אצילי כולל את הדברים הבאים:
רכיבה, בזיירות, אימון כלבי ציד (שונה משליטה בכלבי שמירה או כלבי רועים, וממילא כלב שאתה לא האדון שלו לא יציית לך לעולם) ואימון בקשת רגילה וחנית מעל גב סוס ורגלי. קשת מוצלבת היא נשק קרבי ולא משתמשים בה בציד. הרמה בסיסית, הרי אם היא רב-אומנית בסיף כנראה שרוב הזמן היא לא צדה.
קוסם
דפ''ד נחמד אבל קצר מדי, רעיון דמות מגניב. ההערות:
רקע קצר. מדי. אני אשמח מאוד אם תאריך אותו, תספר יותר על ניק ומה עבר עליו.
אופי הוא לא נטייה. אופי הוא האישיות של הבן אדם.
רובה קשת הוא יקר יחסית, לא כלי נשק של הומלס שחי מהיד לפה.
מה עושה כושף אשליות?
מה המיומנויות שלו? באילו דברים הוא טוב?
ואחרון - ניק זה לא שם. אולי ניקולאס, קלאוס, או ניקולאוס. ניק זה קיצור.
דון
דמות נחמדה, אבל יש מה לשפר. הרעיון נחמד. הערות:

לא היו לו אחים? בכלל? או שהיו אבל מתו בגיל צעיר?

טרובדור הוא לא כמו במו''ד. לנגינה שלו אין שום כוחות מאגיים, הוא פשוט זמר-נגן נודד.

ציפור שיר עם תבונה פשוטה - מין זמיר מאולף? לציפור שיר יש שכל של ציפור, היא לא יכולה להיות חכמה מדי.

אי אפשר לא לדעת שאתה כושף. הכוח מתפרץ מהם הרבה עד שהם לומדים לשלוט בו (ואם לא אז הם מתים), הם לא יכולים לא לזהות את זה. אנשים מודעים לעניין הכושפות בעולם.

כמעט בלתי אפשרי לזהות חבורת חיילים שיכורים אחרי כמה זמן. אתה לא רוצה לדעת כמה חבורות חיילים שיכורים יש. בכל אופן, אלא אם הדמות ממש נקמנית, הם בכל זאת לא היו בשליטה.
חוץ מזה - לזמר אחד עם סכין אין הרבה סיכויים מול כמה גברים שריריים (אם כי לא שרירנים מנופחים), שהעבודה שלהם היא להילחם, שחמושים בנשק של שדה הקרב (ולא פגיון להגנה עצמית), ושיודעים להילחם לא רע גם בלי נשק.

לא כתוב כלום באופי. ''נייטרלי'' לא אומר כלום. מה האישיות של אלכס(נדר)?
 
הח'אן תקנתי את הגיל.
שם הדמות: ג'ון
גיל: 18
מקצוע: סייר
רקע: ג'ון נולד בכפר קטן במחוז הוודלנדס. כבר בילדותו הוא נפרד מהוריו מסיבה שאינה ידוע לו ועבר לגור אצל אחד מאנשי הכפר ושמו טום. טום התייחס לג'ון כמו לבן שמעולם לא היה לו וג'ון אהב וכיבד אותו מאוד.טום התפרנס מצייד ודייג ובכל יום ג'ון התלווה אליו בעבודתו ורכש את מיומנותיו איך לתפוס את הצייד בצורה הטובה ביותר, איך לטפל בו לאחר שניצוד, למי למכור אותו בכפר ובאיזה זמן כדי שהרווח יהיה הגדול ביותר. באחד הימים שג'ון כבר היא כבן 13, הוא וטום הלכו כמו בכל יום ליער הסמוך הם צדו את הטרף הרגיל והכול היה כשורה אך אז פתאום הם שמעו צעקות בשפה שהם לא הכירו ולאחר מכן חנית עפה לעברם וקבוצה של ברברים צמאי דם נושאי חניתות וגרזנים קפצה מהעצים הסמוכים... הכול קרה כל כך מהר ג'ון רק זוכר את צעקותיו של טום "ברח בני ברח!"..."אני יעקב אותם אל תסתכל לאחור!" ג'ון רץ מהר ככל שיכל להזעיק עזרה. הוא הגיע לכפר שם הוא קרא לאנשי הכפר והראה להם את הדרך למקום ההתרחשות. שהגיעו לשם היה סימני דם בכול מקום וגופתו של טום הייתה מוטלת חסרת חיים... לאחר אותו יום שבו קברו את טום, משהוא השתנה בג'ון, הוא כמעט ולא דיבר אם אנשים והקפיד שלא לצאת מביתו חוץ מגיחות ליער שמה חידד את חושיו והתאמן ליום שבו הוא יוכל לנקום באותם ברברים שנטלו את חייו של אביו טום באכזריות. לאחר כמה שניים היו כמה וכמה מקרים דומים שבהם אנשים מהכפרים הסמוכים נכנסו ליערות ושם מצאו את מותם... ג'ון ואנשי המחוז הבינו שהסיבה שעומדת מאחורי המקרים האלה היא שהברברים גילו שקיימם הרבה מצבורים של ברזל ונחושת באזורי היערות, זה מה שהברברים זקוקים לו ביותר כדי להכין את ראשי כלי נשקם. הסיבה לכך שהם צריכים את המתכות הללו היא מכיוון שבאזורם מכרותיהם עומדים להתרוקן. "מערבי" הברברים זה בעצם סיירים שלהם שבאו לחקור את היערות והם נתקלו בציידים מהכפרים הסמוכים וניסו "להעלים" אותם בלי שיגרם להם נזק לחשאיות אך זה לא צלח כל כך. המצב הנוכחי הוא שחיילי הקיסרות הגיעו לאזור והם פועלים על מנת להפוך את חייהם של תושבי מחוז הוודלנדס לבטוחים יותר, אך הם זקוקים לעזרתם של המקומיים באיתור אותם הסיירים הברברים וחיסולם... בהתחלה ג'ון לא בטח בהם ולא רצה לשתף איתם פעולה אך אם הזמן הוא התיידד אם קבוצה קטנה שלהם ובאישור שקיבלו ממפקדם, הם יוצאים מדי יום למצוא את אותם הסיירים ולחסלם אך האיום רק הולך וגדל ויש סמנים למלחמה שהולכת וקרבת.
אופי: לג'ון יש אופי שקט וקודר הוא כמעט ואינו מתיידד אם אף איש אלה אם כן הוא נושא את אותה המטרה שלו- לחסל את הברברים שמאימים על חייהם של שוכני מחוז וודלנדס. בקרבות ג'ון נלחם בשקט והוא אינו חס על אלה שרוצים לפגוע בו או באנשיו. חוץ מזה מכיוון שאיבד את הוריו בגיל צעיר, ג'ון מתייחס בחמלה לילדים והוא יעזור להם בכל דרך שיוכל.
מראה: לג'ון יש שעיר ארוך וזקן שחורים כשמיי הלילה, עיינו כחלות כצבע השמיים ועורו בהיר וחיוור כמו רוב תושבי מחוז וודלנדס. לג'ון יש מבנה גוף גבוהה (1.85 מ') וחזק (90 ק"ג) עקב שנים של סכיבת חיות שצד והרמת משאות כבדים.
ציוד: בגדי מסעות, ערכת טיפוס (הכוללת חבל, פטיש, יתדות וקרס), נאד למים, שריון מפרוות בעלי חיים, קשת ארוכה ואשפה אם 50 חיצים, 2 סכינים וגרזן.
מיומנויות: הישרדות, לחימה, צייד, דייג, קשתן, סחר וטיפול בחיות.
חייה מלווה: כלבת צייד.
 
דפ"ד
שם הדמות: אלכסנדרה הרכלג

גיל: 20

''מקצוע:'' מכשפת (קסם הברית)

רקע: מאז שהיא זוכרת את עצמה, לאלכסנדרה היה פחד מחרקים. היא גם זוכרת איך קיבלה את הפחד הזה, באותו יום ארור ששינה את חייה.
היא הייתה בת חמש או שש שנים באותה תקופה. היה זה עוד אחר צהריים אביבי נעים, ואלכסנדרה הצעירה השתובבה בשדה החיטה של הוריה במידלנדס. לפתע, נחיל ענק של ארבה הופיע בשמיים והתחיל להרוס את כל היבול. ענן הארבה הקיף את אלכסנדרה, מה שטמע במוחה הצעיר את אותה הטראומה. באותו הלילה, אלכסנדרה לא הצליחה להרדם, ולפתע שמעה את הוריה מדברים. היא שמעה רק חצאי משפטים: "אין מה לעשות... אחרי ההרס הזה... לא נוכל לעמוד בהוצאות... המסים גבוהים מדי..." היא לא הבינה על מה הם מדברים וחזרה לישון. למחרת, אביה לקח אותה בכרכרתו ל"טיול" לוסרדם, הוריד אותה באחד הרחובות ואמר שעליו לצאת לסידורי עבודה והוא יחזור בקרוב. הוא מעולם לא חזר - הוריה החליטו לנטוש אותה לחיות ברחובות, מכוון שלא יכלו לטפל בה יותר.
אלכסנדרה בילתה את השנים הבאות בחייה חסרת בית, עוברת בין בתי יתומים וחיה ברחובות לאחר שסולקה מהם בעקבות התנהגותה. במהלך שהותה ברחובות היא למדה על החיים הקשים של עניי הקיסרות, כיצד האצילות עושקת אותם, ואף חוותה התעללויות והשפלה מאצילים בעצמה - כל זאת גרם לה לפתח שנאה כלפי האימפריה. בשלב מסויים היא הצטרפה לכנופיית רחוב בשם "עכברושי הביוב" אשר התאימו לאישיות המרדנית שלה, וביחד איתם היא יצאה למשימות חבלה נגד אצילים ומרידות נגד האימפריה.
יום אחד, אחד מחברי הכנופייה הודיע שגילה כי אציל בשם לורד דנקרק, שאחוזתו נמצאת על יד חומות העיר, יצא לחופשה ליומיים. הכנופייה החליטה לבזוז ולהשחיט את האחוזה שלו בזמן שאינו בסביבה. כשהגיעו לשם ופרצו דרך הדלת, אלכסנדרה הייתה הראשונה שרצה במעלה המדרגות ונכנסה לחדרו האישי של הלורד. היא התחילה לאסוף חפצי ערך כשלפתע פתחה את אחת המגירות והבחינה במשהו מוזר - פגיון, עשוי מתכת סגולה נוצצת וחלקה, ועליו התרוצצו מספר חרגולי ארבה. אלכסנדרה נקפאה למראה החרקים, אך משהו גבר על הפחד שלה... כאילו הלהב קראה לה, משכה אותה להחזיק בה. לאט לאט, ידה הרועדת של אלכסנדרה התקרבה אל הסכין, עד שתפסה בה, ולפתע תודעתה שוגרה למקום אחר. היא הרגישה את הלהב מדברת אליה, לא במילים או בשפה אלא דרך המוח שלה. "כן... לך יש פוטנציאל... לא כמוהו..." אלכסנדרה ניסתה להשאר רגועה ושאלה אותה למה היא מתכוונת. הלהב הסבירה שהיא ידועה בשם קזאלאתאת'. היא חושלה מהציפורן של ישות קדמונית אדירה בשם "מוח הכוורת", אחת מהאלים העתיקים ששלטו בעולם עד שהאלים השמידו אותם. קזאלאתאת' חושלה על ידי כת אפלה שהאמינו בחזרתם של האלים העתיקים, ומאז בכל דור היא מוצאת אנשים בעלי פוטנציאל לגדולה ומספקת להם כוח אדיר. היא הופיעה בפני הלורד דנקרק מכוון שחשבה שיגיע לנקודות מפתח באימפריה, הלהב המשיכה להסביר, אך כעת היא רואה שהוא אינו יותר מאדם חלש ולא יוצלח שצריך למות. "בך, לעומת זאת, אני מרגישה פוטנציאל אדיר... כן... את תשרתי אותה נאמנה." היא הסבירה לאלכסנדרה שאם תסכים לקבל את כוחה של קזאלאתאת', היא תקבל כוחות הרס עצומים שיעזרו לה למרוד באימפריה ולחיות חיים של עושר. בתמורה, קזאלאתאת' תבקש ממנה טובות... בבוא הזמן. כמובן שאלכסנדרה הסכימה מיד להצעה, והרגישה בכוחה של הלהב עובר בכל גופה. כשעיניה נפקחו שוב, היה זה כבר יום המחרת. הכנופייה נטשה אותה. היא שמעה צעקות מלמטה - לורד דנקרק ומשפחתו כבר חזרו. הלורד הספיק לעלות לחדרו ולראות את פניה של הנערה. הוא הביט בזעם ובהפסד כשראה את קזאלאתאת' הופכת אותה לנחיל חרקים ומוציאה אותה דרך החלון.
מאז, אלכסנדרה וקזאלאתאת' ברחו מהעיר, וכעת מתחבאות משומריו של הלורד. קזאלאתאת' לימדה את אלכסנדרה לשלוט בכוחותיה, והיא כעת יוצאת לחפש הרפתקאות, זהב, ואנשים שיהיו מוכנים למרוד באימפריה ביחד איתה. אלכסנדרה משתדלת להחביא את קזאלאתאת' בגלימותיה ואת היותה מכשפת בנפשה בכל מקום אליו היא מגיעה, ובראשה תמיד קיים החשש הקטן - מה תבקש ממנה קזאלאתאת' בעתיד?

אופי: כאוטית. אלכסנדרה היא מרדנית, שובבה וחצופה. היא תגיב לכל אדם בציניות ולעולם לא תיקח שום דבר ברצינות, אלא אם זה נוגע למרד באימפריה. היא אוהבת לצאת להרפתקאות, לגלות דברים חדשים ובעיקר להכנס לצרות, ולרוב אם היא נכנסת למסבאה היא תגזים בכמות השתייה שלה.

מראה: אלכסנדרה היא אישה רזה בעלת גובה ממוצע. יש לה פנים צעירות, שיער שחור ארוך ופרוע, עיניים ירוקות ונמשים. עורה בהיר, אך היא נוהגת ללבוש בגדים כהים ותמיד מכסה את עצמה בברדס. קזאלאתאת' היא פגיון מעוקל עשוי ממתכת סגולה-כהה חלקה, ועליה חרוטות רונות עתיקות.

ציוד: קזאלאתאת', שריון עור, בגדים כהים, שני פיגיונות ורובה קשת קל להגנה עצמית.

מיומנויות: חוכמת רחוב, הישרדות, התגנבות, תרמית, איום.
קזאלאתאת' מעניקה לאלכסנדרה את הכוחות הבאים: לחשי התקפה בסיסיים (כדור אנרגיה), תקשורת ושליטה על חרקים, שינוי צורה לנחיל חרקים. אם תרצה, בעתיד כשכוחה של אלכסנדרה יתחזק, היא תלמד לחשים נוספים.

חיה מלווה: כנף-לילה, עורב שחור עליו אלכסנדרה ניסתה את כוחות השליטה של קזאלאתאת'. למרות שהכוחות עבדו רק באופן מינורי, העורב התחבב על אלכסנדרה והתחיל לנדוד ביחד איתה על כתפה.
 
ליזי
וואו. דפ''ד מעולה, בכנות שאין הערות.
יחס האנשים אליה יהיה כאל בחורה מוזרה-משעשעת, ולמרות שעלולים להסתכל עליה בעין עקומה יש לה סיכוי לא רע להשיג ידידים.
 
פעם ביום-יומיים-שלושה.
כמו כן, כולם: החזרתי את האינטרנט בטלפון לפעולה, אז אוכל להגיב מחו''ל. ההרשמה תסתיים כשהדברים הבאים יקרו:
- כולם יערכו את הדפ''דים שלהם.
- אביעד ישלח דמות.
- ניצן ישלח דמות.
עד אז כל אחד יכול להירשם.

גרגויל
אני אגיד את זה ככה: קסמי קדושה הם לכוהנים. הדמות שלך היא דייג עני, מורד מאיי הלוויתן.
אין ''הדרך הטובה ביותר להאמין באל''. האל בוחר אם לתת לך.
אז ככה:
אתה לא כוהן, ובשום מקום ברקע לא כתוב שהאל בחר להעניק לך את הכוחות.
אתה יכול להיות מורד-ספן רגיל. אתה יכול להיות כושף, אבל אז כל הסיפור של הדמות יהיה אחר.
 
אשמח להצטרף
דפ"ד
שם הדמות: גאיזריק
גיל: 25
מקצוע: שודד ים
רקע: גאיזריק נולד בוסרדם בשם מת'יו רוביליו לאחת מהמשפחות הכי מיוחסות בארמון. בצעירותו מת'יו לא בדיוק כיבד את החוקים ואחרי מתיחה מרושעת למדי שבה הוא שם צואה בתוך הריפוד של כיסא הקיסר הוא נענש בצורה יצירתית מאוד. הוטל עליו לנקות את השירותים של המשרתים של הארמון במשך שנתיים. אחרי יומיים של עבודה מסריחה הוא נשבר, ברח לנמל ועלה על הספינה הראשונה שהוא ראה. למזלו זו הייתה ספינת פיראטים והקפטן הסכים לקחת אותו תחת חסותו. וכך קרה שבגיל 13 מת'יו רוביליו הפך לפיראט גאיזריק, שם שנועד לייצג שלב חדש בחיים.
בתקופת שירותו כפיראט מתלמד הוא למד איך להשתמש בסכינים ומאוחר יותר גם בחץ וקשת. הקפטן של הספינה, אדם בשם גרגוריוס, לימד אותו לקרוא מפות ועל המבנים השדונים של ספינות, מהצוות לעומת זאת הוא למד איך לתפעל ספינה, אפילו היה מלח נחמד מהצי שלימד אותו איך לתפעל אש יוונית. מקום חשוב בחייו תפסו הקרבות בהם כל פעם איש צוות אחר נלחם בו בקרב סכינים בתור אימון.
בגיל 15 הוא החל להשתתף בפשיטות. אני מפרט על ההחשובות ששינו או ישנו את ההיסטוריה
1. הפלישה לאי לימוס. הצוות פלש, בזז ושדד את האי, כל מיש שתנגד נרצח, הנשים נאנסו והצוות התעשר.זו הייתה הפלישה בה גאיזריק זכה בתוכי שלו. בעקבות הפלישה הוקמו משמרי חופים בכל איי הלויתנים אז פשיטות כאלה כבר לא קורות הרבה. בנוסף הקיסר הבטיח פרס נכבד למי שישיג את ראשו של הקפטן, חי אומת.
2. שדידת הברית "רוחות הצללים". רוחות הצללים היה ארגון של מכשפים שצבר עושר רב ברחבי האימפריה המתפוררת תוך כדי שימוש בכוחותיו הקסומים. הודות למודיעין מדויק מצד בוגד (שמאוחר יותר הצטף לצוות) הצוות הצליח לשדוד את אחד המחסנים הגדולים יותר של הברית. המחסן, שההגנה העיקרית שלו הייתה ההסוואה הקסומה שלו לא עזרה למי שביקר במקום בעבר. הבוגד הוביל את הצוות פנימה, שלושת השומרים חוסלו והצוות שדד חלק יפה מאוצרות הברית. בעקבות השוד הברית בציבה פרס כספי גבוהה על הקפטן והבוגד והצהירה שכל שודד שיפול לידיה יעונה ויהרג.
אופי: חוסר ציות לסמכות, אוהב להיכנס לצרות, אינטלגנטי יחסית אף על פי שמעולם לא למד, הרפתקן, חברותי
מראה: גובה1.85, רזה, עיניים כחולות, בגדים מכובדים, כובע פיראטים.
ציוד: 2 סכינים, קשת מורכבת, 30 חצים, נאד מים, שריון לוחות מלא. 8 פלורינים, 13 דינרים, 21 איסרים.
מיומנויות: ירי בחץ וקשת, השטת ספינה, שימוש בסכין, שימוש באש יוונית, תפעול תותחים
חיה מלווה: תוכי מדבר
 
נאוטי
דמות מעניינת וטובה. ההערות:

ילד בן 7 הוא לא אחד שיברח לנמל. אולי בן 13+.

לנקות אורוות זה לא עונש כזה נורא (צואת בהמות הרבה פחות מסריחה מקקי אנושי, זה מין עשב מעובד כזה ;)), ואף אחד לא היה מעניש ככה ילד אציל. היו פשוט מצליפים בו עם מקל בישבן כנראה, אולי שולחים אותו לאיזה קסרקטין שילמד סדר. יכול להיות שהוא ברח מהארמון סתם כי לחצו עליו הטקסים, החוקים והמסגרת?

מכל מקום, הוא כבר בן 35 - מה עבר עליו מאז שקיבל את התוכי שלו?

מראה - אם הם שודדי ים מצליחים, הם אמורים לשדוד בדים יפים ויקרים בין השאר. מי ירצה ללבוש קרעים מטונפים כשהוא יכול ללבוש משי, או לפחות בגדים נורמליים? וכובע פיראטים :D

למה הוא שינה את השם? זה מעניין, הייתי רוצה לדעת :)

ציוד - אם הוא עדיין אצל הפיראטים, אין סיבה שיסחב חבל, אוכל ומים (ובירה, או רום. לשתות רק מים נחשב לבושה, ועם רמת המים באימפריה זה עלול לגרום למחלות מעיים). הכל נמצא במחסנים, ואם הוא קצין או קפטן הוא גם לא אמור לעשות את העבודה הקשה.

נשק - אישית אני מדמיין חרב, אקדח או משהו כזה כמתאים יותר, אבל זו בחירה שלך. אגב, קשת רגילה, מורכבת או מוצלבת?

מיומנויות - ראיית לילה זו לא מיומנות. הפיראטים גם לא צדים חיות ים, יש נמלי פיראטים באיי הלוויתן ובחופים מצפון ומדרום לאימפריה, ובהם יש כל מה ששודד ים צריך - פאבים ומסבאות, בתי בושת, כל מיני בעלי מלאכה ונפחים ומגדלי מזון - דייגים, מגדלי חזירים וכו'. כמובן שיש גם אלכוהול ואוכל מביזה ושוד.

רק להבהרה - ברור שהתוכי המדבר זה סתם תוכי, כן? לא אינטיליגנטי או משהו.
 
חזרה
Top