• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים עץ הרשמה [3.5, פנטזיה אפלה] (0/4)

אלישע
בן אנוש נקרופוליטאן נזיר 1
כוח 14
זרז 16
חסן -
חכמה 17
תבונה 18
כריזמה 11
כשרונות: רצון ברזל, היאבקות משופרת, 3 כשרונות אבחר בהמשך (בונה בע''פ)
מיומנויות:
ריכוז 4, ידע דת 4, תרמית 4, ידע מישורים 4, 16 דרגים אשים אחר כך בהתאם לאיזון האישי והקבוצתי.
תה''ב 0
התקפה 2+, 1ק6+ 2. סערת חבטות 0+/0+.
נק''פ 12
דרג''ש 16 מגע 16 נטוע במקומו 13.
קשיחות 4+
תגובה 5+
רצון 2+
מאפיינים מיוחדים: חסרונות: 3- לרצון, 1- לבדיקות תכונה ומיומנויות פיזיות. נותן 2 כשרונות.
נקרופוליטאן: 2+ להצלות נגד שליטה ונגד גירוש אל מתים, מאפיינים של אל מת, אך מתרפא באופן טבעי. לא יכול להינות ממיומנויות ריפוי, ומתפרא מהאנרגיה שלילית.

איך זה בינתיים?
(מבחינה פלאפית הבחור נזיר כי הוא איבד את הזיכרון שלו לגמרי, אבל הניסיון של אלפי גלגולים נתן לו יכולת שליטה עצמית טבעית כדי לא לאבד את השפיות. אחרי זה הוא הולך לקחת 4דרגות כאשף, עד דרגה 5, אז 2 דרגות אל כהן, ואז דרגות ככושף מיסטי. לאחר מכן אני שוקל לתת לו דרגות רב מג או מקצוע יוקרה אחר, עדיין לא בטוח.)
 
אלישע
נקרופוליטאן הוא תבנית שהופכת אותך לאל מת.
הקב''פ משתנה לק12 ואין לך ערך חוסן.
אתה הופך לאל מת (בן אנוש מותאם).
אתה מתרפא באופן טבעי למרות שאתה אל מת, אבל אין למיומנות הריפוי השפעה עליך ואתה מתרפא מהאנרגיה שלילית ולא חיובית.
בנוסף אתה מקבל התנגדות לגירוש 2+, ו2+ להצלות נגד לחש פיקוד על אל מתים
 
זה במקום שאני אשים מתאם גבוה לחוסן, אני פשוט מגדיל לק12. לא איזו תבנית op. אם אתה רוצה יש דרך להשיג אותה באמצעות טקס שלא ארחיב בתיאור הפלאפי שלו כי אני לא בטוח שהוא הולם את חוקי הפורום, וכולל ירידה ברמה לצערי, שזה ניתן להתייחסות כמו אל מתאם דרגה 1+ במובן מסוים.
ולמה אל מת יוצר סיבוכים? אולי זה משהו שאנחנו יכולים לפתור.
 
אלישע
אשמח להמשיך את הדיון לגבי מה op ומה לא (ק8 זה 4.5 נק''פ בממוצע, עם מתאם חוסן 3+ לפחות שהייתי שם לפני שהייתי משיג חפצ''קים לחוסן שם זה יוצא 7.5 בממוצע, יותר מ6.5 של ק12, מה גם שקשה יותר להתרפא, למרות שאפשר) ולגבי כאב ראש (זה כאב ראש של הדמות שלי איך היא מתרפאת ומצאתי דרך בעיקרון, אפילו כמה דרכים. ולחשי אל מתים זה פחות גרוע מהלחשים נגד חיים - אני חסין לרעל מחלות ולחשי תודעה שהן הכאב ראש הכי גדול שקיים.)
אבל בכל מקרה, לשנות את הדמות יהיה קל.

בן אנוש נזיר 1
כוח 10
זרז 14
חסן 16
חכמה 17
תבונה 18
כריזמה 11
כשרונות: רצון ברזל, היאבקות משופרת, 3 כשרונות אבחר בהמשך (רוצה לשמור אותם לרמות אשף, אז לא בוחר כרגע דברים לא רלוונטיים)
מיומנויות:
ריכוז 4, ידע דת 4, תרמית 4, ידע מישורים 4, 16 דרגים אשים אחר כך בהתאם לאיזון האישי והקבוצתי.
תה''ב 0
התקפה 0+, 1ק6. סערת חבטות 2-/2-.
טווח שוריקן 2+, 1ק4.
נק''פ 11
דרג''ש 15 מגע 15 נטוע במקומו 13.
קשיחות 5+
תגובה 4+
רצון 4+
מאפיינים מיוחדים: חסרונות: 3- לרצון, 1- לבדיקות תכונה ומיומנויות פיזיות. נותן 2 כשרונות.

הערה - הנזיר הזה חלק כי הוא עומד להתקדם כמטיל לחשים. זו דרגה ראשונה לא יעילה בעליל כי זה לא הכוח האמיתי שלו. אם לא מוצא חן בעיניך אני תמיד יכול לשנות לאשף פשוט.
 
ובכן, דפ"ד מעודכן: (אם tkhag1 מאשר אז אשמח שמבינים יעברו על הדפ"ד המכני)
דפ"ד מכני

האם מותר לי לשמור לאחר כך את הכישרון שנותר לי?

רקע:
רולאק בא מכפר ואנארה קטן של נקרומנסרים באיים הטרופיים של המערב, שם הוא נולד בערך 11 שנים לפני פרוץ המלחמה למנהיג השבט, הנקרומנסר החזק ביותר בשבט.
הכפר היה מרושע, הם כן יצאו לפשיטות על השבטים מסביב וניהלו קורבנות אדם, אבל הנקרומנסיה שבוצעה שם הייתה יותר טקסית מאשר למטרות תועלתניות, לא שזה שינה משהו לצבאות המרום שפלשו לכפר עם פריצת המלחמה ושרפו את כל היער בו היה ממוקם הכפר. כל הזומבים והשלדים של אבות השבט הועלו באש קדושה כדי לוודא שלא יחזרו, ורוחות הרפאים גורשו מהעולם, ונאסרה עליהן כניסה לגן העדן.
המבוגרים נרצחו כולם בטבח ממוקד, והילדים נמכרו לעבדות. רולאק נמכר יחד עם אחותו לורן ואחיו טאריק הבכורים ממנו לשרת בביתו של כוהן ידוע, שם הם היו במעמד פחות מזה של הכלבים, מוכים ונאלצים להלחם עם שאר העבדים על פרורי הלחם שניתנו להם. טאריק לא שרד את התהליך. רולאק ואחותו עשו כמצווה עליהם במשך כמעט 3 שנות שירות, מנקים את המקדשים של הכוהנים, עד שנקרתה בפניהם הזדמנות לברוח בדמות פלישת השדים לעיר בה הם היו.
רולאק ולורן היו משוכנעים שהשדים הם המצילים שלהם, אבל ברגע שהשליטה שלהם על העיר הייתה מוחלטת, הם לקחו את כל מי שהם מצאו ושיעבדו אותם למטרות שונות, לורן נמכרה כשפחה לשד כלשהו בעוד רולאק נמכר לשד אחר שאהב לבצע ניסויים בבני אדם, במהלכם הוא עינה את רולאק אינספור פעמים בדרכים שונות, עד שרולאק כבר לא הרגיש את הכאב שהוחל עליו, והוא היה אדיש כמעט לגמרי כאשר נמכר לאדון חדש עקב כך שהשד היה מאוכזב מכך שרולאק כבר כמעט ולא מגיב לעינויים.
השד שקנה את רולאק התברר כשליחו של שר השדים שהיה הפטרון של השבט של רולאק, ריג'ורוס, שר שדים שהתמחה באסיפת סודות שאיש לא היה אמור לדעת, וידע באופן כללי, כמו גם שהוא התמחה בנקרומנסיה. רולאק הובא לממלכתו של ריג'ורוס בשאול, שאת רובה הרכיבה הספרייה העצומה שלו. שם רולאק היה מוגן מהאיומים של המרום והשאול יחדיו - ריג'ורוס היה חזק מכדי שמישהו יעז להתקיף אותו. הוא גם היה ניטרלי במלחמה - הוא חזה מראש את הפסדם של צבאות האופל והחליט לשמור את כוחו להזדמנות האמיתית להפיל את המלאכים מהשמיים.
8 שנים רולאק שהה בממלכתו של ריג'ורוס, לומד מהספרייה לחשים שאבדו לפני עידנים וסודות אפלים, עד שהוא החליט לצאת מהשאול כדי לחפש את אחותו. לפני שיצא מהשאול ריג'ורוס נתן לבנו של מי שבעבר היה הכוהן החביב עליו את ברכתו - אחת מעיניו של רולאק נרקבה ובמקומה צמח גידול בצבע סגול שהשריש את עצמו באזור, ממלא את רולאק באנרגיה נקרומנטית.
כאשר חזר רולאק לעולם הוא חיפש את אחותו כשנתיים, עד שלבסוף ויתר על החיפוש.
הוא חזר למקום שבו שכן בעבר השבט שלו, שם הספיק הטבע להחזיר את שליטתו על האזור, אבל הוא מצא שם מספר שורדים שלימדו אותו את אומנויות הנקרומנסיה של השבט, ורולאק החליט לצאת ולנקום את נקמת השבט, יחד עם מספר נקרומנסרים בני השבט ששרדו הם בזזו תחת הנהגתו מספר כפרים, רצחו את משרתי המרום וטימאו כמה מקדשים, הכל במטרה למשוך את תשומת ליבם של צבאות המרום כדי לנקום את נקמת השבט במלאך שניהל את השמדת השבט.
בסופו של דבר רולאק הצליח למשוך את תשומת ליבם של צבאות המרום, כאשר התנקש במלאך שמונה לשליט של האזור, שהיה בן השאר גם אחיו של המלאך שהשמיד את השבט שלו, ולא רק עשה זאת, אלא גם טימא את גופתו של המלאך בקסם נקרומנטי. אך תשומת הלב שקיבל לא הייתה זו שקיווה לקבל - במקום שהמלאך יפעל לפי צוי הלב וירוץ בפזיזות להרוג את המורדים, הוא פעל בחוכמה ודאג לכך שחוליית אליטה של צבאות המלאכים תבוא ותשמיד את המורדים בשיטתיות, וכך הוא השמיד את המורדים, ובראשם את רולאק שגופתו נתלתה כסימן אזהרה לכל מי שינסה להתמרד כנגד כוחות האור.
------
שנים חלפו, והארורים נקראו לשרת את האפלה. בתחילה הוא סירב להזדמן, משוכנע ששוב הם יפסידו לצבאות האור והכוחות שישקיע יהיו לשווא, אך ריג'ורוס לחש בראשו שהפעם הניצחון יהיה של כוחות השאול, הפעם העולם ישקע בעידן של אפלה, ורולאק חזר לעולם. הפעם נקמתו תהיה שלמה.
 
אחרי בחינה קטנה של דפי הדמות שמתי לב לכמה בעיות קטנות:

הל לורד:
אם אני לא טועה חסר לך כישרון אחד.
אין כזה דבר לשמור כישרונות.

אביעד
התכונות הנתונות הן 18,16,15,14,11,10
איך יש לך 17 במקום 15?

וכדי שתחליט כבר על הכישרונות שלך, אם לא התבלבלתי יש לך 4 כישרונות (אחד כרגיל אחד מבן אנוש ושתיים מהחיסרון).
אין אופציה לשמור כישרונות למאוחר יותר.
 
בן אנוש נזיר 1
כוח 16
זרז 14
חסן 15
חכמה 18
תבונה 11
כריזמה 10
כשרונות: רצון ברזל, אגרוף הלם, התקפת עוצמה, תגובות קרב, בעיטה מסובבת או נשק טבעי משופר. תלוי מה תאשר לי ומה לא.
מיומנויות:
ריכוז 4, ידע דת 4, תרמית 4, ידע מישורים 4.
תה''ב 0
התקפה 3+, 1ק6+ 3. סערת חבטות 1+/1+
טווח שוריקן 2+, 1ק4+ 3.
נק''פ 10
דרג''ש 16 מגע 16 נטוע במקומו 14
קשיחות 4+
תגובה 5+
רצון 5+
מאפיינים מיוחדים: חסרונות: 3- לרצון, 1- לבדיקות תכונה ומיומנויות פיזיות. נותן 2 כשרונות.

בקשה למאפיין: מכה מכריעה מהספר לשחקן השני.
המאפיין מאפשר לך להשתמש בפעולה מלאה כדי לקבל נזק כפול לכל ההתקפות עד תחילת תורך הבא, ובנוסף לבצע התקפה במחסר 2-. אם אתה משתמש בהתקפה כדי לתת אגרוף הלם, הד''ק לאגרוף הלם עולה ב2.
בדרגה 5 המחסר להתקפה יודע ל1-, ובדרגה 9 נעלם. בדרגה 1' אתה יכול לבצע 2 התקפות שגורמות נזק כפול, אבל הן חייבות לפנות נגד יצורים שונים.
מאפיין זה מחליף את סערת החבטות.

אני מתכוון לקחת את נתיבי המופת אל כונן ואגרוף קדוש.
 
תיקח בעיטה מסובבת, נשק טבעי משופר לא תקף על אגרופי נזיר כי הם לא נחשבים נשק טבעי, כתוב בפרוש בתיאור הנזיר.

מאפיין: אני לא בטוח... זה קצת חזק, לשתי מתקפות עם עונש קטן בגלגול שנעלם בדרגה 9... אני מאשר את זה לעת עתה.
אני שומר על הזכול לשנות את האישור הזה.
 
עדכון:
כפי שliorgonen3 אומר שאתה יכול לתקןף רק פעם אחת בסיבוב בהתקפה שעושה נזק כפול.
זה לא הפעם הראשונה שאתה נותן לי כישרונות ויכולות מסולפות, בבקשה תמצא אתר אמין יותר.
וכדי לבדות: בעטה מסובבת מאפשרת לך לתקוף פעם נוספת במקרה של פגיעה חמורה עם אותו תוסף התקפה. בדקתי במדריך השלם ללוחמה.
 
אלישע - מכה לא חמושה של נזיר נחשבת גם כנשק טבעי וגם כנשק מלאכותי. כתוב בפירוש התיאור הנזיר, וסימוכין לכך אפשר למצוא בספר השני לשחקן שממליץלנזיר לקחת את הכשרון הזה בדיוק.

ציטוט מהsrd:
A monk’s unarmed strike is treated both as a manufactured weapon and a natural weapon for the purpose of spells and effects that enhance or improve either manufactured weapons or natural weapons.

ליאור - כן. יודע.
עריכה:
אלישע - מבקש את הכישרון persistant spell. מtome & blood.
הדרישות שלו הן הארכת לחש, והוא כישרון על קסם שמאריך את משך הלחשים שלך ל24 שעות. מעלה את דרג הלחש ב4. מקווה שלא טעיתי בהעלאת הדרג. אם תמצא דרג אחר בספר רשמי יותר תגיד לי. אני די בטוח שראיתי גם העלאות ב6 וב3, אבל נשמע לי מוזר למדי ולא ראיתי כרגע.

אלישע - נזק כפול לכל ההתקפות בסיבוב פירושו - אם אתה מבצע התקפה מזדמנת באותו סיבוב גם היא גורמת לנזק כפול. Phb2 מפורש. אין בכוונתי לסלף שום מקצוע או מאפיין, ואם עשיתי זאת מדובר בטעות בהסבר שלי.
וכשהבאתי את הur priest והכשרונות שלו הבאתי אותם מספר צד שלישי. לא זכרתי שהוא מופיע בשלם לקדושה.
 
ב3 (הספר העברי) כתוב שזה לא... טעות שלי.
עדיין אני לא מאשר את זה, נזיר גם כך הוא אחד המקצועות הכי שבורים של 3.5

"לחש מתמשך" על פי השלם למגיה תופס יחידה של 6 דרגים מעל לדרגה מקורי.

אתה יכול להבין למה קיבלתי רושם מוטעה מהתיאור שלך.
הגיוני היכולת לתקוף אבל אתה יכול לתקוף רק פעם אחת באותו סיבוב עם המתקפה המזדמנת עקב ההגבלה השל מתרפה בסיבוב איפלו עם יש לך את הכישרון תגובת קרב.
 
לגבי מתקפה טבעית משופרת - סבבה, למרות שזה כישרון ממגדיר המפלצות
לחש מתמשך - תודה. לא מצאתי בשלם למאגיה מסיבה כשלהיא. אקח את ט דרגים מעל (למרות שזה קוץ באליה)
המתקפה בסיבוב היא לא מגבלה על כל ההתקפות, (אחרת לא ניתן לבצע התקפות מזדמנות בכלל). אתה מבצע התקפה אחת כחלק מפעולת ההתקפה המלאה, אבל יכול לבצע התקפות מזדמנות. אני טועה כאן? כי אם לא אני עדיין יכול לבצע 3 התקפות מזדמנות בסיבוב. אם אני טועה אשקול מחדש את המאפיין הנ''ל.
 
חזרה
Top