• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

הדלת נפתחת, אבירה אדומת שיער יוצאת ממנה, וכמעט מיד לאחר מכן היא נתרקת, אתה לא יכול שלא לתהות בדמיון שלה למישהי אחרת, אבל לא מצליח להחליט למי. "אני אדבר בשם הבדלנים." היא אומרת. "וכל בקשתנו היא לא למות לשווא, אנחנו מבקשים אפשרות לצאת מהצלקת לפני שהקרב יתחיל, ואספקה שתאפשר לנו לשרוד את המסע דרומה.
 
"אנחנו עשרות." היא אומרת.

יאס
"אני מרגיש אותו" אומר הקול, שהפסיק להיות רק הד בראשך וממש מדבר איתך, "דרומה, הוא אסף את כל האחים שלי, הוא ישלוט בקסם, הוא יהיה הדרקון החזק ביותר." הקול צוחק לו. "אבל חסר לו המוות. אתה אדון המוות?" הוא שאול, "הצבא שמתקרב הוא שלך?"
 
מיילו חושב לרגע "אנחנו נשקול זאת, בסדר גמור. אבל לפני כן אמרו לי....מדוע שחטתם כמה מאחיכם לנשק? אם אני הייתי רוצה לברוח, הייתי דואג להימנע מנפגעים. דבר זה היה מצמצם מאוד את הסיכויים שיסרבו לבקשתי...את לא חושבת?" הלהב של מיילו מזנק אל תוך ידו, והוא מביט ישירות בעיניה של האבירה האדמונית "הסבירי את עצמך"
meta
איום
[dice:3fuc50wf]705045:0[/dice:3fuc50wf]
 
IN
״הוא שייך לאויב המושבע שלי, האיש שהעלה אותי באוב- אבל בשביל לנקום בשם המאסטר שלי- אלך על הדג הגדול יותר״ אומר יאס-אראק ״אמור לי רק איך, איך להרוס את הדרקון, ואני אציית. זמני בעולם הזה לא ארוך עוד, ואין לי דבר להפסיד״ אומר יאס-אראק.
 
יאס
"קח את הצבא, אני האוב, אתה המוות. יחד אנחנו נשלוט בהם." הוא אומר. ואתה מרגיש את המודעות שלך גולשת, אתה טועם מרחוק את חסרי הבניה בצבאה של סירין, ומרחוק עוד יותר את חסרי הבינה בצבא ניקולאי, ואתה מרגיש שהם לשירותיך בעת הצורך. "שלטנו בקסם." אומר הקול, "אבל הטפרים שלנו היו ארוכים." צחוק. "אף דרקון לא שורד את פילוח ליבו, ואם כן. אז הוא מת, והוא שלנו."
 
יאס
"גוף" אומר הדרקון, יאס יודע שזה דרקון, הוא יודע שהדרקון הזה חי על האדמה הזו לפני כל כך הרבה זמן, שאפילו המחשבה על האדם נראתה לו כדמיון ותו לא, הוא כמעט יכול לדעת שהדרקון הזה, היה אחד הראשנים, כל הדרקונים השחורים, דרקוני הצללים, הסגולים.. כולם הגיעו ממנו. הם ילדיו ותוצאה של אלפי דורות. הוא יודע שהדרקון הזה היה אחד מאלה שעיצבו את הקסם בעולם, כדי שלא רק האלים יוכלו להשתמש בו. הוא מבין שהלב השחור מכיל את המהות שלו, את הכוח שלו, את הידע שלו. והוא מבין שדיווש מחזיק בכל שאר הלבבות. "אתן לך כוח, אתן לך עוצמה. ואתה בתורך תיתן לי גוף לכשיגע הזמן. וכשאני אקח לי את מקומי בעולם, אעניק לך מושב לצד הכס שלי."
 
מליק הולך במרחק מה מאחורי מיילו. בזמן שמיילו משוחח עם האבירה האדמונית, הוא מתבונן סביבו בחיפוש אחר פתרון לבעיית ההתגנבות לחדר. כאשר הוא שם לב לעכביש קטן על התקרה, חיוך קלוש עולה על פניו - לטבע יש פתרונות לכל בעיה. הוא פותח דלתות צדדיות עד שהוא מוצא חדר עם חלון. הוא נעמד לייד החלון, עוצם את עיניו ומתרכז במשך מספר שניות. הוא מרגיש את כוח הטבע מתפשט בגופו בעודו מזמן את כוח העכביש לעזרתו. הוא פותח את עיניו ופשוט מטפס החוצה מהחלון כשידיו צמודות לקיר. בקלילות ובזהירות הוא מתחיל לנוע על הקיר החיצוני לכיוון חלון של מגורי הכהנים כדי לראות מה הולך בפנים. הוא נצמד ככל האפשר לקיר כדי להקשות על זיהויו האפשרי ומשתדל לנוע בשקט ככל האפשר. כשהוא מגיע לחלון הוא מציץ פנימה בזהירות.
Meta
מטיל Spider Climb
הסתתרות: 17+23=40
תנועה שקטה: 12+23=35
 
IN
״אתה, לפני אלפי שנים, דאגת כי הכול יוכלו להשתמש בקסם. הקרבת עצמך למען המטרה הזו״ אומר יאס-אראק.

״ניקולאי, דיוואש, גריאן, הפיות ושאר הרשעים, הם כולם מקוויח לשלוט בעולם או להרוס אותו. אני רואה בעולם הזה פוטנציאל, כמו הפוטנציאל האינסופי שיש בקסם. אינני צריך מקום לשלוט לצידך, אוב, אני צריך רק לדעת- אם אחזיר אותך לעולמנו, אוב, האם מטרותיך יהיו נעלות יותר? האם תוכל לראות את הערך שבקיום העולם הזה?״
 
מיילו מקמט את מצחו ''את מאיימת ברצח כוהני אלת'וס, והרגת כמה מאחיך למסדר, כי הם עמדו בדרכך? זה לא בדיוק מעודד אותי לתת לך ללכת....מאיפה לי לדעת שלא תורי לרצוח את הכוהנים או שתתקפי מישהו, כדי למנוע מאיתנו לרדוף אחריך ואחרי אנשיך, אחרי שניתן לך ללכת?"
 
יאס
"נערי" אומר הדרקון. "אני הושמדתי במאבק פוליטי, לאחר שאני ובני מיני רצינו להוריד את האלים מגדולתם. אם אחזור אהיה שליט בודד לקסם, ואעשה בו כרצוני. אני מציע לך כוח, עוצמה, תהילה. המוות יהיה העבד שלך, לנצח."

ואיפשהו ביאס עולה ההבנה, שיש דרך להשמיד את הלב השחור. הוא לא בטוח עדיין איך, אבל היא קיימת

מליק מספיק לבצע מבט חטוף לפני שהוא צריך לחזור לנקודת מסתור (כי הטבעת עובדת ל3 תורות להזכירים), הוא רואה מס' לא קטן של אבירים בחדר שאליו הוא מציץ, אבל הוא לא רואה את הכוהנים, או שהם בחדר אחר, או במרתף.

"איזה תועלת יהיה לי להרוג את הכוהנים אחרי שנתת לי ללכת?" היא שואלת. "אם כבר אני צריכה לדרוש ממך ארובה שלא תרדפו אחרינו ברגע שנצא מהעיר."
 
IN
״אלפי שנים היית כלוא, אוב, ונותרת בשאיפה לשליטה? להיות שליט יחיד על עולם כה עלוב ומקולל, שלא שווה דבר. עולם של נמלים?״ שואל יאס-אראק ומניד בראשו.

״אכרות איתך ברית, למען המטרה העתיקה שלך. לא למען נצח, אני לא זקוק לנצח, הקיום הוא מעמסה שאינני זקוק לה. ביחד, נוכל לסיים את העבודה. נפיל את האלים מגדולתם, נהפוך את הקסם לכפירה שהם לעולם לא יוכלו למחוק, שיום אחד תתעלה גם עליהם. אלת׳וס, גריאן, סירונה, ושאר יצירי מרום. הכול יגלו כי הקסם המאגי יהיה הפצע המדמם שיפיל אותם. אנחנו נישאר בעולם הזה לנצח אמתי, לא כמו הנצח שמבטיח אלמוות או גוף חדש, אנו נשנה את העולם הזה לפי רצוננו- לעד״ אומר לא יאס-אראק בהתלהבות.
 
חזרה
Top