• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

שאנג-רן
out
סבבה. לא זכרתי שזאת הדרך שסחורות עובדות.
In
"משהו המזל שלי היום." שאנג-רן ממלמל לעצמו. הוא שוקל לרדת ולעבור בקהל תוך כיוס אנשים רנדומליים אבל מחליט שזה סתם מיותר ולא שווה את הסיכון. הוא מבקש מנהג הריקשה להסתובב ולהביא אותו אל חנות הפרחים דרכה הוא הגיע לשוק תחתית בפעם הקודמת - הוא עוד לא התנצל בפני המוכר על כך שהוא לא עבר דרך המעבר בדרכו חזרה.
 
IN
״שדה הקרב שלי שונה, אך קבל את ברכתי לדרך. רק אל תעשה צרות רבות מדי, שלא תמצא עצמך מתעסק עם משמר העיר- או גרוע מכך, להבי הפרפר״ הוא אומר לך.
OUT
השם שלו הוא נריוס.
IN
יש כמה פרטים שלא ברורים לה- הנפח שתיארת בכפר, לדוגמה, העניק לכם מידע רב אבל לא נתן אף פרט על עצמו. היורש, שאמארה לי מבקשת כמה שיותר פרטים עליו, בסופו של דבר לא באמת העניק לכם מידע רב, ורעידת האדמה המסתורית נראה כאילו הגיעה ממש משום מקום.

״אך למרות שיתוף הפעולה המניב שיכולנו להפיק מן המקרה, אני בספק שהדבר יגיע לידי השלמה״ אומרת אמארה לי ומשתהה מעט, שותה מעט מן התה שלה בעודה תוהה על המידע שהבאת ״יש לנו ראיות מוצקות, שהושגו על ידי סוכני שטח אחרים- ביניהם אף נריוס- כי הליגה הזהובה היא המממנת של מבצעי אגודת הצפעים בגוקה. לפני כשש שנים, בטורניר פניקס הארגמן, הם שכרו לוחמים מאגודת הצפעים, ולאחר הבסתם והניצחון שלנו בתחרות חשבנו כי הקשר ביניהם התנתק, אך הקשר ביניהם המשיך כאמור. שמה של האגודה הוא שם הנראה באור חיובי בטיאן-שיה, עלינו לשמר זאת״ היא אומרת לך.
IN
העין יורדת דרך המקום בשקט, רואה בחשכה. ולמטה, העין רואה מקום שאף אחד לא נכנס אליו במשך אלפי שנים. מכוסה באבק... היא רואה מרחב אימונים גדול, בו בובות אימונים חצי הרוסות. אשיגה רואה ארגזי עץ שונים ורבים, ומעל... שטיח קיר אחד ארוך, עם סמל משפחתי, אומנות המציגה עץ דובדבן פורח על רקע שחור... וכיתוב בטיאנית.

״בלב החיה,
נפגע בחרב ואש,
סיום לפחד.
״
IN
גם העיקוף ייקח לשאנג-רן זמן רב. האם שאנג-רן בטוח שהוא רוצה ללכת משם?
IN
״אנחנו, כמובן. האם אינך יודעת איפה את?״ שואל האיש בנחמדות ןידידותיות אין קץ.
 
IN
״כולנו משפחה אחת, אחים ואחיות. קועקענו בפלדה ואש יחדיו, והאנשים של היבשת הזו הם כולם משפחה שלנו גם כן. אנו נושאים בעול שעל מישהו לשאת, למען טובת כלל היבשת הזו״ האיש מתפאר, וצ׳אהו מבינה כי יש למשפט תוכן שלא יכול להיאמר בקול. היא יכולה לנסות להיזכר בידע שלה בשביל להבין בעצמה חברים באיזה ארגון נמצאים כאן.
META
צ׳אהו יכולה לגלגל סוג ידע שנראה לה מתאים על מנת להבין על מי מדובר.
 
שאנג-רן
out
אני מבין שמדובר בכיוונים מנוגדים? אם כך
In
שאנג-רן יורד מהריקשה ונטמע בקהל. הוא מסתובב בקרב האנשים ושואל אותם בחביבות בשפתם למשמעות הפסטיבל. תוך כדי שהוא מסתובב הוא מנסה לכייס אדם אקראי שנראה כי דעתו מוסחת לפני שהוא ממשיך בדרכו בקרב הקהל.
Meta
דיפלומטיה לאיסוף מידע: 15+11=26
זריזות ידיים: 17+11=28
Stealth: 4+11=15 (למקרה שהאדם שם לב)
 
OUT
כן.
IN
כאשר אתה מדבר עם המקומיים בשפתם, הם בבירור שמחנם לדבר איתך חזרה בקלות, הפסטיבל הוא פסטיבל לאל ווינשוואחי, אחד מאלף האלים של וונדרה, השומר של הכספות וההרמונים השמימיים, ולכן כול כך הרבה אנשים ונשים לבושים בבגדים חושפניים יחסית, המעוטרים בזהב ויהלומים מזויפים. ולמזלך, כאשר אתה נטמע באנשים, אתה משיג מכיסו של איש תמים פסל של יצור מהאגדות של וונדרה, הנראה כענק כחול בעל 6 ידיים, שמעוטר ממה שנראה ביהלומים לעיניו.

META
כדי לעבור ביעילות דרך הקהל, על שאנג-רן לגלגל התגנבות או אקרובטיקה. הגלגול הקודם לא הספיק.

LOOT
 
OUT
תכנתי לבדוק ולתקן את זה לפני שליחת ההודעה, מסתבר ששחכתי.
IN
אשיגה מזיז את דו בתנועת ביטול.
"אני כמובן לא מציע שנקשור את עצמנו לליגה הזהובה, גם אם הם לא היו בקשר עם הצפעים חברי הליגה הזהובה הם מסוג האנשים שאגודת מגלי הארצות פועלת כנגדם, לא איתם.
ובכל זאת, אי אפשר להתעלם מהמציאות ומהכוח שיש לליגה בגוקה. גם אם כל מה שנצליח זה לגרום לכך שהליגה לא תתמוך בצפעים ביום שבו תהיה התנגשות בינינו לבינם זה כבר יהיה ניצחון אדיר."
הוא עוצר ומניח את שתי ידיו על ברכיו, רוכן קדימה מעט.
"ובכל הנוגע לצפעים- כפי שאמרתי לך, ישנה חבורה שלהם בדרך לעיר עם.. משהו, שהם גנבו ממקדש דסנה, אם הם אכן בקשר עם הליגה הזהובה החשיבות של העצירה שלהם לפני שהם יגיעו לעיר חשובה אף יותר, אם הם עדיין לא הגיעו."

אשיגה מתאר לשינה את מה שהוא רואה, מנסה לחשוב האם הוא נתקל אי פעם בסמל או במוטו המשפחתי בזמן שהוא למד את היסטוריה של גוקה.
"האם משהו מזה נשמע לך מוכר?
המקום נראה כאילו איש לא נכנס אליו במשך אלפי שנים, אם זה מקור הבכי משהו השתנה בזמן האחרון, או שהבית הזה עתיק בהרבה ממה שהוא נראה לעין."
META
היסטוריה-9+12=21
 
"כן." שינה אומרת בחיוך רחב ועוברת דרך המסדרון הסודי. "סוף סוף." היא ממלמלת לעצמה בדרכה. היא צריכה לראות את זה במו עיניה, את סמל משפחתה.
רמז למקום מוצאו של אחיה.
 
IN
העטלף זוכר ארגונים רבים ביבשת המקעקעים את עצמם, ותרבויות שונות. החל מהנזירים המקועקעים שמקורם בוונדרה, לוואיאנגים, לטיאן-מין כמו שצ׳אהו יודעת היטב כאחת כזו. איזה מן ארגון היא חושבת שזה? הדבר יעזור לה לצמצם את האפשרויות.
IN
שאנג-רן משתחל דרך הקהל, ממשיך קדימה בקלילות, ולרגע הקהל נעלם והוא יכול להמשיך קדימה בקלות- אך שהוא מגלה את הסיבה היא לא מעודדת אותו. רקדנים המלהטטים בלהבות, חרבות ושאר חפצים מסוכנים מציגים לראווה את אומנותם, ושאנג-רן בדיוק לידם- בטווח האש. לעבור את זה לא יהיה פשוט במיוחד...

META
גלגל מיומנות שנראית לך מתאימה בנוסף לתגובה, או שתגלגל הצלת תגובה במקום מיומנות.
IN
״אתה מבקש ממני דברים קשים. אך אשעה לבקשתך״ אומר לו האיש ״הוואי לינג הם כמו חיות פרא. קל לעבוד עליהם, קל לרמות אותם, והם עם חברים כה רבים שהם לא מזהים אנשים שלא באמת שייכים להם. אבל יש מיעוט השולט בהם, והם יודעים מה הם עושים. אם הם היו בריונים ותו לא, הם לא היו מגיעים למימדים בהם הארגון שלהם נמצא היום״ הוא אומר ״נצל זאת״.
IN
״אשקול את העניינים הללו, הסוכן אשיגה״ אומרת אמארה לי בכבוד, ואתה יודע שהיא תעשה זאת. ״לבינתיים, לא הייתי רוצה להכביד עליך במשימה, אך אם תרצה בכך, בקשה מסיעת מסע הצלב הכסוף הגיעה ללשכתי, אם תבחר לקבל אותה״.

בתוך אגודת מגלי הארצות, ישנן סיעות רבות, המקדמות כול אחת את מטרתה. סיעת מסע הצלב הכסוף היא סיעה שמטרתה היא בפשטות לקדם את כוחות הטוב בעולם, ומורכבת בעיקר מאבירי קודש. לשכת פנסי הנייר היא סיעה שכזו, שמטרתה לחשוף את סודות טיאן-שיה, למרות שמאחורי סיעת פנסי הנייר עומד ארגון בפני עצמו (בעוד שמאחורי מסע הצלב הכסוף עומדים פשוט מגלי ארצות ערכיים במיוחד). אין דרישה ממך לקחת את המשימה, אך אם תבחר בכך, תוכל לעשות זאת.
IN
אלפי שנים זוהי הגזמה, המקום הזה ככול הנראה נטוש קרוב יותר לכמה עשרות שנים, למרות שדרך העין אשיגה לא היה מסוגל לראות את גודל שכבת האבק בצורה מושלמת. הסמל המשפחתי שייך לשינה, אך ההאיקו, הוא האיקו אותו היא שומעת בפעם הראשונה.

אשיגה לא מזהה את המקור של החפצים כאן, למרות שמדבריה של שינה הוא מבין כי זהו סמל הבית שלה, אבל הוא כן מזהה דבר אחר. שטיח הקיר הזה, מאובק ככול שיהיה, הוא מלאת אומן. רק אומנים בודדים בכול טיאן-שיה יוכלו ליצור שטיח כה משובח, שאיכותו נראית עליו גם לאחר עשרות שנים בהם הוא כלוא במרתף נסתר.
 
שאנג-רן
שאנג מחייך למראה הלהטוטים. במנזר זו הייתה אחת הדרכים לאמן תלמידים כמוהו בזריזות ידיים והוא תמיד היה מוצלח בזה. הוא מתקדם דרך הלהטוטנים, עיניו לא עוזבות את החפצים המעופפים, מוכן להתחיל ללהטט בעצמו ברגע שמשהו יגיע להישג ידו.
Meta
זריזות ידיים: 14+11=25
 
IN
סחר באנשים בגוקה הוא חוקי לחלוטין, אבל בעל תקנות מחמירות במיוחד, אבל נראה לה שזה מכוון אותה לאמת בנוגע לאיפה שהיא נמצאת:

בית עסק תחת חסות היאקוזה.

היאקוזה הם ארגון פשע כלל יבשתי בטיאן-שיה, המחולק לכמה וכמה משפחות. יש להם יד בכמעט כול סוג ידוע של פשע, החל מקסם שחור, סחר בבני אדם, הימורים (שלא היו חוקיים בכול היבשת), הברחות, סמים... אבל התפיסה על היאקוזה הייתה דווקא חיובית. בניגוד לארגונים אחרים, היאקוזה נחשבו לארגון מאוד חיובי דווקא. הם ראו את עצמם בתור המשפחה של גוקה, הם דאגו לטובת גוקה לטענתם. בכול אסון טבע שפקד את גוקה בשנים האחרונות, היאקוזה היו שם לעזור לנפגעים. יש הטוענים שהם אלו ששמרו על ארגונים אכזריים הרבה יותר- המתנקשים וארגוני הפשע הוונדראנים הקלשיתים, משפחות הסקאזראני הוואריסיאניות, ועוד- מחוץ לגוקה. ולכן, אין שנאה רבה ליאקוזה ביחס לפעולות שלהם.
IN
אתה זז קדימה, ומרים את ידך במהירות כאשר אתה קולט צל קטנטן שמסתיר את השמש ומתקרב אליך, רק על מנת לגלות שאתה מלהטט סכין דו צדדית, שרק במזל לא חתכה אותך. כדורים אדומים ופעמונים, מקלות צבועים ואפילו חרב שנראית כמו קאטאנה מאיכות נמוכה, עוברים לך בידיים. האנשים מסביבך צוחקים, מריעים, ומשתתפים איתך בריקוד. דבר לא נופל ארצה.

אך המכשול האחרון בדרכך הוא אחד שידרוש ממך לבלוט. קבוצת אנשים שלא ניתן אפילו להשתחל ביניהם נראית שם, כולם הולכים ומכים בתופים. במרכז, אתה רואה אותם נושאים פסל של הדמות הכחולה בעלת שש הידיים שכסיית את פסלה, ומעל הפסל, אקרובטים שונים מזנקים ועושים סלטות. אתה יכול לנסות בכול זאת להזדחל דרך האנשים, או לחכות שהקרנבל יתקדם, אך אם תהיה מוכן להראות כמה סלטות מעל הפסל האדיר, הדרך שלך תהיה המהירה ביותר שיכולת לבחור, בלי כלום שעיקב אותך.
 
שאנג-רן
שאנג מסתכל על האנשים המזנקים ומחייך לעצמו. הוא לא רואה שום סיבה מיוחדת לא להתבלט - להפך, משיכת תשומת לב רק תגרום לאנשים לחבב אותו יותר. הוא מתקרב לפסל ומנסה לזנק מעליו.
Meta
אקרובטיקה: 18+13=31
שים לב שבזכות צ'י נחשב כאילו יש לי תנופה.
 
אשיגה בוטח באמרה לי מספיק כדי להניח לנושא.
הוא מהרהר מספר שניות במה שהיא אמרה. לא היו לו הרבה עסקים עם הצלב הכסוף, רוב המשימות שלהם לא מתגמלות מספיק או מעניינות מספיק כדי למשוך את תשומת ליבו.
מצד שני, אמארה לי לא הייתה מציעה לו משימה רק בגלל שהוא באיזור.
"מה המשימה?" הוא שואל לבסוף בטון לא מתחייב.
אשיגה ממתין לראות מה שינה עושה לפני שהוא יתחיל לחטט בדברים בחדר.
בינתיים הוא בוחן היטב את השטיח ובודק האם הוא מרגיש בחדר משהו שהוא לא הצליח להבחין מבחוץ.
META
גילוי נוכחות פסיונית וגילוי הילות כרגיל,
בנוסף לכך-Object Reading על השטיח ובדיקת Appraise על השטיח- 8+13=21
 
חזרה
Top