• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 (3/3)- עץ משחק -סיימנו. תודה לכולם.

יאס-אראק מרגיש את מהות הקסם, את לב האפלה, פועם בנפשו. הוא לא יוכל לשתף פעולה עם ניקולאי, לא משנה מה יקרה. הוא היה מקווה כי מליק ייקח את הצד שלו בויכוח, אך בסופו של דבר נראה שהתמימות של מיילו תביא את האבדון לעולם הזה. יאס-אראק הרגיש את היהלום פועם בו בחוזקה. הוא סבל כול כך הרבה... ולשם מה? ייתכן שהכול יבוא לסיום עגום, סיום חסר מטרה. אבל יאס-אראק לא יוותר, עד הרגע האחרון.

הוא התחבר אל המהות של היהלום, נשם את כוחו לתוכו. בקרב על גורל מארג הקסם, המארג של יאס-אראק ינצח. הוא פתח את הספר האפל, והחל לקרוא, יודע כי אם יגלה את סודו האחרון, אולי הדבר יכריע את הקרב...
 
עוג
במהלך הזמן שיש לו, יאס קורא את הספר, הוא מתחיל להבין דברים אותם אחרים היו מפחדים להבין. הוא מבין שכמו היהלום השחור, ישנם עוד חפצים המכילים בהם מהות הקסם, בעוד היהלום השחור מכיל את מהות קסמי האוב, האחרים מכילים את המהויות האחרות.
אם מישהו ישתלט על כל הפריטים, אזי הוא יהיה חסין לכל סוגי הקסם. ועם דיוואש מחזיק באחרים, משמע שרק קסמי האויב יכולים לפגוע בו.

מצד שני, יאס חסין באופן כליל ללחשי אוב, כל עוד הוא האדון של היהלום השחור.
 
IN
אם היהלום מכיל את מהות כול קסמי האוב, יאס-אראק אמור לקבל שליטה גם על קסמי האוב החזקים ביותר. אם היה לו זמן, הוא היה הולך ומחפש את היהלומים האחרים, אך לכרגע- הוא מתמקד בכוחו של היהלום שלו, מנסה להגיע לשיא כוחו. אם יצליח, יהיה ככוח בלתי ניתן לעצירה כנגד האיומים שעל העולם המקולל הזה.
 
מיילו
בימים עד לקרב, מיילו מסתובב במצודה בחרבו השחורה-כסופה ובשריון האבירים שלו. בדומה לימים לפני הפגישה עם הדוכס, ששינתה את חייו לנצח. אך בשונה מאז, הוא לא ממלא את ליבם של האבירים בלהט קרב, אלא פונה אל דעותיהם, אל רעיונותיהם. במהלך הימים האילו, מיילו ישן ואוכל מעט ככל שיוכל מבלי להזיק לעצמו.בשאר הזמן הוא מתאמן עם לוחמי הטירה, מתיידד איתם, ושואל לדעתם על הברית עם ניקולאי, בכנות ןבפשטות גדולה ככל האפשר.הוא משתדל כמיטב יכולתו להשיב על ספקותיהם ולהפיג את חששותיהם, להראות להם מדוע זוהי הדרך הטובה ביותר. הוא עושה ככל יכולתו כדי לגבש ולאחד את כל לוחמי הטירה סביב רעיון הברית והשותפות למען קיום גלקוס, כדי להפוך אותם בשיתוף עם הלוחמים של ניקולאי לכוח בלתי מנוצח.

Meta
[dice:1aod4t88]704679:0[/dice:1aod4t88]
 

זוהי שעת ערב מוקדמת, השמש עוד לא הספיקה לשקוע, סמל ג'ונתן הוא אחד מהחיילים שקיבלו את תורנת השמירה לשעות הקרובות, הוא צועד לו על החומה, מביט בביצורים שנבנו בקסם, אפשהו יש לו תקווה בלב, יכול להיות שהמצב לא אבוד כמו שהורגש בהתחלה.
חיילים נוספים עומדים על החומות במרחק לא גדול ממנו, משקיפים, נעים, חלקם סתם עומדים ומחכים. האויב יגיע, זו רק שאלה של מתי, מצד שני. הצלקת נראת שקטה, ריקה. חסרת חיים וחסרת מוות. היא נראת כמעט שלווה.
קרן השמש האחרונה נעלמת, לפידים ואבוקות יודלקו בעוד כמה רגעים, ג'ונתן לא יכול שלא להתעצבן מעט על כך שקיבל את תורנות הלילה, קור יכה בו עוד מעט, וספק שמישהו הולך לספק אמצעי חימום טוב בזמן הקרוב.
מבעד לקול הצעדים, הוא מבין שלפחות יהיה לו קצת חברה, הוא פונה למקור, רואה את האבירה שמתקרבת אליו, דרגות קצונה על השריון שלה, הוא מנסה להיזכר מתי ראה אותה בפעם האחרונה, אבל המחשבה הזו מסתכלת מראשו. האבירה נעמדת קרוב אליו, הוא נעמד דום במהירות, מפחד שראתה אותו עושה מעשה אסור ובאה להעניש אותו. אבל היא רק מביטה בו בעינה האדומות. עד שהיא שוברת את הדממה. "קפוץ." היא אומרת לו.
וג'ונתן מזנק מהחומה למותו.

האלמנה האדומה מחייכת, אחד הלך, מעטים נשארים.

מליק-מילו
רעשי הקרב מעירים ברגע את מיילו ומליק בחדרם, דלתם נפתחת בעוצמה והם כמעט מזנקים על העומד בדלת, כדי לגלות שזה לפייאט. "זה מרד!" הוא זועק באימה. מסביר במהירות שכמה קצינים והחיליים שלהם פתחו במסע הרג בתוך המצודה, הם הצליחו להשתלט על מגורי הכוהנים באישון הליל, מאימים להוציא אותם להורג אם לא ניכנע לדרישות שלהם."

יאס
זה עוד לילה שבו יאס מנסה להבין לעומק את הספר, אבל יש לו תחושה שהוא כבר הבין הכל. הוא מרגיש איזה רטט לא ברור באויר, כמעט כאילו ברגע אחד נפתחו עשרות שערים, נסגרו, ואז נפתחו שוב. והוא שומע קולות זעקות ממצודת האבירים. כמעט כאילו יש שם קרב כלשהו.
 
מיילו נעמד במהירות, מביט סביב, חושב לעשות, ומרגיש את שליטתו העצמית מתחילה להחליק. הוא לוקח שאיפה חדה, נושף באיטיות, ואז מביט סביב ומהנהן באיטיות "בסדר. יש לי רעיון. מליק, בוא איתי, תרחיקו את השאר, אני אנסה לדבר איתם, מליק, אתה תתמוך בי במקרה שיש קרב. יש כוהנים שלא היו במגורים באותו הזמן?" מיילו מתחיל לצעוד, ולוחש למליק "אני אנסה למשוך אותם לכניסה, אני רוצה שאתה תנסה להתגנב, להציץ פנימה ולראות מה המצב, כמה כוהנים וכמה אבירים עוינים יש בפנים. תנסה לראות אם אתה מבחין בסימנים למה גרם להם לעשות את זה-אולי סמלי השתייכות מיוחדים, מדים שונים מהרגיל, או משהו כזה" והוא פונה ללאפייט "מה הדרישות של האבירים? וכמה הרוגים יש?"
 
IN
״חכם, אבל אני מצאתי אתכם״ אומר יאס-אראק. עיניו נפתחות בעודו הופך פעם נוספת לבלתי נראה, מטיל את לחש התעופה, ומשתגר לו, אל הגג של טירת האבירים, עומד ברגל אחת שהעור ירד ממנה ועשויה רק מעצם על המגדל הגבוה ביותר, ומסתכל.

״תראו לי את עצמכם. סירין, ניקולאי, אלמנה. אני רעב״ הוא לחש.
 
יאס
הם נמלים אומר הקול, שיאס בטוח לרגע שמגיע מליבו.
הוא נעמד על הגג, רואה כי מספר אבירים עומדים במעין חצי מעגל מול מבנה, אשר למיטב דעתו אלה מגורי הכוהנים, הוא שומע צעקות בסגנון "תכנעו" או "בוגדים". מהגובה הזה קשה לו לזהות דמויות ברורות. אבל הוא לא רואה עדיין את מליק או מיילו.
הם לא שווים את זה
 
מיילו עובר את המעגל, מהנהן להם בתודה ומסמן להם להתרחק מעט, אבל להישאר באיזור. הוא דופק על הדלת שלוש דפיקות בכפפת הברזל שלו, וצועק "אבירי אלת'וס, אני מבקש את רשותכם להיכנס למעוזכם ולשוחח איתכם", משתמש בנוסח הרשמי בו האבירים נהגו לקרוא זה לזה כאשר הגיעו לטירה אחרת, בתקווה שמשא ומתן רשמי, עד כמה שיוכל להתקיים, יקנה קצת זמן עבור מליק כדי שיוכל להתגנב ולראות מה המצב.
 
לפני שמיילו מגיע למחצית הדרך מהדלת, קליע רובה קשת ננעץ סנטימטרים ספוטרים במקום בו הוא עמד, הוא מבחין בחלון הפתוח בשני אבירים מחזיקים רובה קשת. "זה מספיק קרוב" הם קוראים.

יאס
או אומר הלב, הקסם נמצא היכן שהדרקונים נמצאים. הוא מעביר היכן הם?
 
חזרה
Top