• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
העטלף מזהה בקלות את העניין הפשוט שהמקום, המבנה הכללי של השכונה מסביב לבית הדגים, זה מבנה שנועד להגנה. מגדלים תמימים למראה נועדו לשמירה, בתי אבן יוצרים חומה, המקום הוא כמו מבצר עירוני מוזר. מי שלא הבעלים של המקום הזה, העסק שלו לא בדיוק תמים כמו החזות שהוא משדר.
IN
האיש מחייך ומסתכל על האדוות שנוצרות במים. ״הם אומרים כי החיים בגוקה הם קללה נוראית, או ברכה אדירה, על פי האיש שאתה. אני אחד מברי המזל״ הוא אומר לך.

״מהו תחום עסקיך, אדון מכובד? האם זהו משהו שאוכל למצוא בו עניין!״ הוא שואל בנחמדות, אך בקולו יש אסרטיביות, שרק מעידה על הביטחון העצמי שלו.
 
שאנג-רן
out
רשום לך מה היה לי בדף הדמות המקורי ששלחתי? כי מחקתי את הכל כשאמרת לי שזה נהרס אז אין לי מושג מה באמת היה שם...
In
לאחר ששאנג-רן שומע על הכאוס שנגרם בגילדות הוא מחייך לעצמו בשקט. כאוס הוא הזדמנות למי שיודע לנצל זאת. הוא מחליט להישאר עוד קצת זמן בתקווה לקבל מידע קונקרטי לגבי מי מבין הגילדות היריבות היא העשירה ביותר, ומי הסוחר העשיר והמכובד ביותר בה.
Meta
דיפלומטיה: 13+11=24
 
ריוסקה:
"אני שליח מממלכה רחוקה, באתי לבקר ענף מרוחק בארגון מסוים אשר נמצא כאן בעיר, וכעת אני באמצע רחצה לפני יום עבודה ארוך ומייגע. איני יודע אם תמצא עניין רב בנושא, אך ספר לי על תחום עסקיך. אולי נמצא יותר במשותף."
 
OUT
אז עזוב, מקווה שלא איבדת יותר מידי.

IN
הגילדה העשירה ביותר היא גילדת המצפן, שידועה בכך שהיא מברכת סוחרים מכול מדינה רחוקה אליה. עושרה נובע מהעושר הכמעט בלתי נתפס שמגיע מממלכת קלש וזורם אל גוקה. הסוחר החזק ביותר בה הוא שינזו לבית שגשוג. בעבר סוחר פשוט שאינו מבית אצולה, שהרוויח בימי חייו כול כך הרבה כסף שהוא קנה מקום משלו בגילדה הזהובה וקרא לבית שלו בשם שגשוג על הגורל האדיר שהזדמן לו. הוא נחשב לאגדה בקרב הסוחרים.
IN
״אני הוא בן לאצולה של העיר הזו, אבי ואמי חיו בעיר לפניי, וילדיי יחיו כאן אחרי. אך גוקה היא עיר שמשתנה כול יום, ויהיה הוא שוטה מי שלא יקשיב לקול הגלים מן הים והרוחות מן ההרים. אני מוכן להשקיע את כספי בכול עניין בוא ביתי יוכל למצוא רווח וכוח, או פשוט נאמנות, מצרך נדיר בימים קשים אלו״ הוא אומר לך.
 
OUT
כן.
IN
הסוחר המדובר כיום שוכר בעיקר בכלי רכב (כרכרות ועגלות), חיות אקזוטיות (הוא מחזיק במונופול על לטאות הרכיבה המפורסמות של העיר גוקה, שמתחרות גם בתחרויות רבות), וספינות מסחר. בעצם, השליטה שלו היא על האמצעים למסחר ולתנועה, מה שהופך אותו לסוחר ששולט ביציאה וההגעה של סחורות, וביכולות של יריביו. הסיפורים נוגדים אחד את השני מה היה התחום הראשון בו הוא עסק, החל מסיפורים על עסקים לא חוקיים של סמים, לסיפורים על כך שהוא מכר גפרורים כילד.
IN
התור מתקדם, וצ׳אהו מגיעה אל עמדת המכירה, בה חובר אליה אחד מהמוכרים. הקעקועים שלו זוהרים מעט מתחת לבגדיו. ״בוקר טוב גבירתי״ הוא אומר, בעודו מתחיל ללוות אותך בין הדגים, והריח המסריח שלהם עולה באפך, למרות שהצבעים של הדגים מושכים את העין. ״בשביל מה את קונה פה היום, בבית הדגים שלנו. ארוחה לשבוע? אירוע? אולי תרצי לנסות את אחד מהדגים המיוחדים שלנו?״ הוא שואל בנחמדות. הוא באותו הגובה של צ׳אהו, אבל משדר תחושה של חברותיות, מדבר כאילו הוא מכיר אותה כבר זמן רב- דבר שאינו נפוץ במיוחד בטיאן-שיה עם מנהגי הכבוד שלה. אך ממבט סביב, נראה שככה העובדים המקומיים מדברים פה לכולם, בין אם זהו נער צעיר או אישה זקנה שזקוקה לעזרה בהובלת הדגים.
 
שינה מתחילה לסרוק את החדר. לחפש דברים שיכולים להצביע על המצאות של אנשים בו. היא בוחנת את בקבוקי הסאקה, מנסה להזיז את אחד הארונות קצת אפילו.
META
ו..2 טבעי. sigh. סה"כ 11.
IN
לאחר שהיא לא מצליחה למצוא דבר, היא נאנחת בשקט וידה נשלחת אל אחת המבחנות הצמודות לחגורתה. היא לוקחת את המבחנה, מוציאה את הפקק, ושותה את התכולה הכחולה החיוורת שלה.
META
לוקח מבחנה של זיהוי דלתות סתרים.
 
אשיגה לוקח רגע לפני שהוא נכנס למשרדה של אמארה לי כדי לסדר את הופעתו ולנקות את האבק מבגדיו.
הוא מתיישב ליד שולחן העץ בטבעיות שמרמזת על כך שלמרות שמשפחתו כבר עזבה את טיאן-שיה לפני שנים רבות, הם עדיין שמרו על חלק מהמנהגים שביבשת.
"העיר האדירה הזמינה אותי לחוות את סיפוריה, כפי שעשתה בפעם הראשונה בה נכנסתי בשערייה." הוא עונה.
"ואיזה פנים הפנתה לך העיר בזמן שהותי? כפי שאמרת, עבר זמן רב מאז שעזבתי, ואני חושש כי לא הייתי במקומות אליהם מגיעות חדשות ממנה."

אשיגה חוקר באיטיות את הבית בסבלנות שמקורה בנסיון שנרכש בעשרות הריסות ומבוכים ישנים.
"עד כמה את בוטחת במקור שסיפר לך על המקום?"
הוא שואל את שינה בעודו מחפש מתגים סודיים בתוך הארונית בלי להסתכל לעברה.
META
לוקח 20+10=30
 
"אמון הוא דבר חמקמק." שינה אומרת בזמן שהיא בוחנת את האיזור, "לא הייתי אומרת שאני סומכת עליו, אבל לא נראה שהייתה לו סיבה לשקר. וכל קצה חוט, קטן ככל שיהיה, הוא מבורך."
 
IN
״משהו מעניין?״ שואל האיש, מהופנט, כאשר הלחש עבד בבירור. ״יש לנו המון דגים, אחות, ואפילו מפלצות ים. אלא כמובן, אם העניין שלך הוא באנשים״ הוא אומר.
OUT
לא הבנתי את הכוונה. אלו סחורות נפוצות, ולכן אתה יכול למכור אותם במחיר מלא ולא בחצי מחיר.
IN
הבית של הסוחר נמצא ברובע כתר הפרחים, כמובן. הסוחר המצליח בעיר צריך להראות לכול התושבים את ערכו. אתה שוכר ריקשה, עולה עליה והנסיעה מתחילה, אך באמצע לפתע הריקשה עוצרת.

הדרך עוברת דרך וונדרה-טאון. חלק בעיר בו חיים המהגרים הרבים מוונדרה. אתה מכיר את המהגרים האלו. הם מעולם לא השתלבו כטיאניח, התרבות שלהם ייחודית מידי. נאמר כי הם סוגדים לאלף אלים שונים, והדבר כרגע מציב מולך בעיה... כי נראה שהם חוגגים בפסטיבל לאחד מאלף האלים האלו, שחוסם לחלוטין את האפשרות של הריקשה שלך לעבור. עיקוף ייקח הרבה זמן.
IN
״העיר מראה לי פנים מרובות. היא כשד אוני, כאשר אתה רואה את פניה הן בסוף יתגלו לך כמסכה שמתחתיה יש פנים חדשות, והפנים החדשות הללו- גם הן עשויות להיות שקר. האוני הוא ערמומי, העיר מוצאת את דרכיה״ אומרת אמארה לי.

אתם מדברים מעט על ענייני העולם. צרות בטיאנג׳ינג, עיר הקודש, כך מספרים. שוקורו גם היא לא לא חפה מפורעי חוק ופושעים. ופו לי, לעד הם ידחו את עבודת האלים.

אך לאחר זמן מה, שיחת החולין מסתיימת, ואמארה לי מסתכלת אליך- מחכה לשמוע את הדיווח שלך, מוזגת מחדש את התה שכבר סיימתם.
IN
בארונית אשיגה לא מוצא, רק קבלות עתיקות, מלפני יותר מ-20 שנים, על קניות פשוטות ולא חשודות. סושי, ראמן, כמה דגים וירקות לארוחת ערב וקבלה אחת על סאקה. כול פורץ היה מניח שזהו ביתו של אדם פשוט. הוא מוצא אפילו תיבה קטנה, שאתם מצליחים לפתוח את המנעול שלה בלי כמעט לנסות, המכילה כ-50 מטבעות כסף, ״הכספת״ של האיש.

אך שינה מזהה בקסמה את הדלת הסודית ברצפה, ומסירה את הקרשים. ולמטה, אתם מזהים ירידה חשןכה למרתף. ניתן לחתוך את השקט שבאוויר עם סכין.
IN
״העיר הזו היא עיר בה האצילים מתהלכים עם פשוטי העם. זה חלק מהיופי שלה. באותה זוהמת רגליים אנחנו מהלכים, באותן מרחצאות אנו שוטפים. אוכל לשקר לך, לטעון כי אינני אחד מהם. אך אני הוא הבן של גוקה, ומחלציה יצאתי. אשקר לעצמי אם אני אתרחק מן האנשים הפשוטים, אתבצר עם העושר שלי ואטען להיות גבוה מכול האחרים, או אנפנף את הסיוטים הקטנים שצברתי בשוק תחתית. אדם מעיר אחרת עשוי שלא להבין, אך יש בכך יופי״ הוא אומר בהנאה ברורה, אך פניו מתעוותים כאשר אתה מזכיר את הוואי לינג.

״העיר הזו מגיעה עם טוב ורע, זה חלק מהרע. גזענים אכזריים וקטלניים, מתמקדים בתושבים הטובים של העיר הזו. הם לא נלחמים להוציא ולהבריח את אלו שמפריעים לשגשוג העיר, הם מנסים לפגוע דווקא באלו שחיים לצידנו כול יום כי הם שונים״ הוא אומר בכעס, אבל אז משחרר אנחה ארוכה ונרגע ״למזלנו, לאחרונה יש להם, ליאקוזה ולשאר הכנופיות שד מהסיוטים שרודף אחריהם, וביחד עם היורש מהצד השני, העיר הזו הולכת לכיוון טוב. השינוי יהיה כואב, מלא ביגון, אך השינוי יהיה טוב״.
 
ריוסקה:
"שד רודף אחרי הוואי-לינג?" ריוסקה פוקח את עיניו לרווחה, "עד כמה שהייתי רוצה להזדהות בתור אותו אחד, נראה כי מישהו הקדים אותי."
ריוסקה מחייך ומטה את ראשו לעבר האדם. "כעת כאשר אני יודע היכן אתה עומד, הרשה לי להציג את עצמי. שמי ריוסקה, הגעתי לגוקה על מנת לפגוע בוואי-לינג על מנת למקד את תשומת ליבם כאן ולהחליש את השפעתם, בגוקה ובממלכתי כאחד."
 
IN
״לא דייקתי, אודה בכך. אנו קראנו לעניין שד זמן כה רב, שזה נדבק- שד הסיוטים של הפשע בגוקה- אבל זה לא שד, זו שדה. והיא עושה חתיכת עבודה״ הוא אומר ומחייך.

״ארקאנה, זה השם שהיא הולכת בו. יש לה כוחות קסם, אבל אומרים שהיא יותר מקוסמת מסוכנת. ללא שם אמתי, כמובן״ הוא אומר לך, לא מבין את האירוניה שבדבר.
 
"מכאן." שינה אומרת ומסירה את הקרשים, "חזית פשוטה, אבל יעילה. כמובן, אילו היו שוכרים אדם שישכון בדירה, החזית הייתה אמינה אפילו יותר. אני לא חושבת שמישהו יאמין שאדם שלעולם לא נמצא בביתו ישאיר בו קופת חסכון."

"אני אשאר למעלה. בינתיים, תכנס אל המרתף- העיניים שלך טובות יותר משלי בחשיכה הזו. אם אין שם אף אחד, אני אצטרף. אם יש שם מישהו ואתה זקוק לעזרה, תצעק. מקובל עליך?"
 
ריוסקה:
"היא נשמעת כמו גברת שהייתי שמח להכיר בנסיבות יותר רגועות." עונה ריוסקה בחיוך, אך בפנים הוא הרגיש לחוץ. אדם נוסף שעובד עבור אותה מטרה היווה יותר בעיות מהקלות. ריוסקה לא ידע דבר על האחת הנקראת "ארקאנה", האם היא בת-ברית? האם היא מתחרה? היא היוותה משתנה שהוא לא יכל לפתור מבלי לדעת אותה לפרטי פרטים.

"האם הוד מעלתו מעוניין להתערב במשימתי? אני בטוח כי לא תצא מהסיפור בידיים ריקות." הוא שואל את האדם, אשר עדיין לא אמר לו את שמו, אך ריוסקה חשב כי זה יהיה מעשה לא מנומס להעיר לו על כך.
 
אשיגה מעביר את הדיווח שלו בצורה מסודרת לפי הסדר הכרונולוגי בה הם קרו. קודם מוסר את המידע היבש שהוא השיג ורק לאחר מכן מה שהוא הסיק ממנו וחושב עליו.
יש חלקים עליהם הוא עובר בתמציתיות ומפנה את אמארה לי אל הדיווח הכתוב שלו כמו המסע שלו עם קאטסורו לפני המפגש עם היורש והמסע מכפר הוואנרה אל גוקה, אבל בחלקים בעלי החשיבות- המפגש עם היורש, המקדש והצפעים-הוא מפרט ומוסיף פרטים שהוא לא מסר בכתב, בין השאר תיאור מפורט יותר של שאר השורדים מהשיירה.
הוא מסיים בהגעתו לגוקה ובעסקה שלו עם הליגה הזהובה.
"...אני מאמין שהליגה תשמור על המילה שלהם ולא תפגע בxxx, לפחות בינתיים, אבל עדיין יש חשיבות רבה לכך שנמצא את הרוצח האמיתי ומהר. אם נשחק את הקלפים שלנו נכון נוכל להפוך את המצב הזה מאסון להזדמנות וליצור שיתוף פעולה טוב יותר בין האגודה והליגה."
"מקובל, אך תני לי רגע לנסות לראות מה יש שם לפני שארד."
אשיגה מוציא מכיסו עין מזכוכית ועוצם אחת מעיניו, מתרכז.
הוא יוצר עין ערפילאית למחצה, זהה לעין שהוא מחזיק בידו למעט זה שהיא בלתי נראית למעט עבורו. הוא שולח את חושיו דרך העין ומאבד לרגע את שיווי המשקל שלו כשהוא רואה שתי תמונות במקביל, אחת דרך עין הבשר שלו ואחת דרך זיכרון העין שיצר.
הלאחר שהוא מתרגל לראייה הכפולה הוא שולח את העין במורד המדרגות.
META
משתמש בmind eye, היכולת מתקיימת 5 דקות אז אם העין תגיע לדלת סגורה/מחסום אחר אני לא אבטל אותה.
 
חזרה
Top