• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

פרדאן עוצר באמצע הטירוף שלו כאשר כל אויביו נעלמו, והוא תוקע את חרבותיו, אשר כעת אדומות וספוגות בנוזל ארגמני, באדמה על מנת שיוכל לנגב את הדם מפניו. הוא נראה מרוצה, שמח אפילו. עיניו קורנות באור מלאכותי בעודו מתיישב ומקרצף את הליכלוך שדבק בלהבי חרבותיו, ולאחר מכן הוא אוסף כמה חיצים משדה הקרב כדי למלא את אשפת החיצים שלו למלואה.

"זה היה נהדר!" הוא קורא כאשר הוא חוזר אל האחרים, "אנחנו חייבים לעשות את זה שוב מתישהו."
 
"המנהיג הזה - קוראים לו ארגי ארנול - החליט להתחיל מלחמה קדושה נגד הדיאבוליסטית. זה רעיון פזיז. אמרתי לו את זה. הוא לא הסכים איתי, ואתה יכול לראות מה יצא מהדעה שלי..."

OUT
לא הבנתי את האמירה האחרונה של רייז. על איזו ביצה מדובר?
 
"שיהיה לו בהצלחה." סאוואלה אומרת למורה, מרוצה מהמצב.

Out: אחרי שנסיים לשאול שאלות :
In:
סאוואלה מחכה שהמורה יתרחק מהם לפני שהיא פונה אל האחרים: "אז נראה שהצלנו את העיר.. אני מציעה שנביא את מי שנוכל חזרה להוריזון כי בטח ירצו לחקור אותם שם."
 
OUT
אני מצטער, אני לא יודע למה לא הבנתי את זה.

IN
"אולי את בסדר עם זה. אבל הוא הספיק לערב את השלושה בזה - אני לא יודע איך - והוא רוכב על דרקונים כל הדרך. אני יודע שכל מקום שנמצאות העקבות של השלושה, הרס יופיע לא מאוחר בהרבה. אני יודע את המטרות של ארגי וחבורתו. אני לא יודע את אלה של השלושה, ואולי גם ארגי לא יודע אותם."
 
"אתה רוצה לערב אותנו במלחמה נגד מישהו שעף על דרקונים?" פרדאן מגרד את ראשו אחרי שנרגע מעט, "אני לא מתנגד לציד אקזוטי, אבל אתה מבין כמה בלתי-אפשרי זה לרדוף אחריו ללא ניידות משלנו? אתה בעיקרון מציע לחפש פטריות מצמרות העצים."
רגנארוק נובח בהסכמה.
 
"עדיין לא ברור למה זה צריך לשנות משהו. הדרקונים יחסלו את הדיאבוליסטית? העולם מרוויח. הדיאבוליסטית תחסל אחד או את כל הדרקונים? העולם מרוויח. הם פוגעים אחד בשני ומחלישים אחד את השני ואף אחד לא מת? העולם עדיין מרוויח. הם מצליחים לחסל אחד את השני? העולם מרוויח בענק." סאוואלה מסבירה את עמדתה "אז כמו שאמרתי, שיהיה להם בהצלחה."
 
הוא מרים כתפיים. "לא אמרתי לכם להתערב. לי אין מה לעשות על זה, ואני לא מתכוון לבלות את הימים הראשונים שלי בחירות ברדיפה חסרת תועלת. אבל לא, העולם לא מרוויח. לאחרונה, רואים דרקונים בכל האזור הזה - אתם בטח כבר ראיתם, או עומדים לראות. הם אף פעם לא היו פה בעבר. אף אחד לא מרוויח מזה. אולי חוץ מהדיאבוליסטית. יש לי תחושה שהיא צוחקת לה באיזה חור גיהנום רחוק מפה."
 
רייז מושך בכתפיו. "אנ'לא אוהב ת'שלושה, או ת'שדה. אם ארגי מתקדם אליה, הוא לא מעניין 'תנו." לאחר מכן, רייז מכוון את המורה אל המקום בו טארן ישב.
OUT
מבחינתי אפשר פשוט להריץ חזרה להוריזון.
 
"אני אלך לחפש את טארן ולברוח איתו רחוק מאוד מכאן," אומר המורה בכנות. "להתראות, ואל תעשו משהו יותר מדי טיפש..." הוא אומר בדרכו החוצה.

OUT
איך תתמודדו עם השבויים? תעזבו אותם או תביאו אותם? ריזלית גם נשארה לא רחוק מפה (ומצפה לדעת על משפחתה).
 
אתם חוזרים בדרך אל הוריזון עם העגלה, ועם אלה מהשבויים שהסכימו לבוא איתכם. ריזלית מוצאת את משפחתה בין אלה שבעגלה, וגם היא ומשפחתה חוזרים איתכם.

אתם עוברים את המישור הארוך, וכפי שהמורה של טארן הזהיר, דרקונים עפים בשמים בחופש. כמה מהם רואים אתכם ומתקרבים, אבל הם לא מסוגלים לעשות הרבה נזק לבדם.

כשאתם מגיעים להוריזון בצהריים המאוחרים, המבוגרים שבעגלה מנסים להרגיע את התינוקות שבוכים בהרמוניה לאחר שנגמר כל האוכל. השוער מכניס אתכם ואומר שהארכימג מזמין אתכם לדבר איתו בערב. בינתיים, יש לכם שעה או שעתיים לחכות בעיר עם השבויים שהצלתם, ועם כמות מכובדת של זהב שלקחתם מהעגלה.

מה תעשו?

OUT
אחרי איחור אופנתי של 10 חודשים, אתם עולים לדרגה 2 עכשיו. תעדכנו אותי כדי שאדע מתי סיימתם ומוכנים להמשיך.

כמו שאמרתי מקודם, הפעם ננסה את זה עם 3 התאוששויות. פרדאן יקבל 5 מהם, כי רגנארוק נותן לו עוד 2.

אתם יכולים לגלגל יחסים עכשיו. חוץ מתאראניס, אתם לא השתמשתם בנקודות היחס עד עכשיו בכלל (אני לא בטוח אם שכחתם או פשוט לא היה צורך). נראה לי שעדיף שאם נשמור נקודות היחס מהסשנים הקודמים, 3 עדיין צריך להיות המקסימום שאפשר לשמור בפעם אחת. אני לא בטוח כמה יש לכם כרגע, אבל אם יש לכם יותר מ-3, תשמרו את העודף בלי להוסיף עוד עד שזה יגיע לפחות מ-3.

אם אני זוכר נכון שלא השתמשתם בזהב מהפעם הקודמת, יש לכל אחד 200 מ"ז שאפשר להשתמש בו עכשיו.
 
OUT
לא הייתה באמת סיבה להשתמש בהן עדיין. זו הבעיה עם המשאבים האלה בהרבה משחקים.
בכל מקרה לא יצאו לי חמישיות או שישיות בקוביות הפעם.
IN
במהלך המסע חזרה להוריזון, רייז לומד מעט על כסף וכלכלה. הוא עדיין לא מבין את זה לגמרי, אבל ממה שהשבויים לשעבר מספרים לו- כסף זה דבר חשוב. ומאתיים מ"ז זה הרבה.
בני אדם מוזרים.
טוב, אם כל כך אכפת להם מהמתכת העגולה הזו, שיקחו אותה. רייז מחלק את הזהב שלו לשבויים. שווה בשווה.

הוא מרגיש בתוכו את מלך הדובים שואג בזעם כל פעם שדרקון מופיע ברקיע. רק מקווה שהוא ירד למטה אל האדמה כדי שרייז יוכל לחסל אותו- לשלוח מסר אל השלושה.
שהם לא יתעסקו איתו.

את השעה-שעתיים שיש לו לנצל בעיר, הוא מנצל בלהסתובב ברחובות. לא מרגיש בנוח בלי האדמה מתחת לרגליו- אבל בסופו של דבר, מדובר ביער. גם אם ביער שונה מזה שהוא גדל בו או התחנך בו. עדיין יער.

עריכה:
דף הדמות המעודכן-
http://prntscr.com/k1mfi2
 
בדרך חזרה סאוואלה מנסה להימנע מהאסירים כמה שהיא רק יכולה ולכן, כשהיא מגיעה לעיר ושומעת את ההודעה מהארכימג היא עוזבת את האסירים והולכת לבקר את אביה.

מטה:
5 בגלגול לדיאבוליסט. עכשיו יש לי 2 הצלחות חלקיות עם הדיאבוליסט (מסובך) והצלחה חלקית נוספת עם הצלבן (שלילי).
גלגול לחש: כישלון.

אאוט:
הדפ"ד המעודכן עדיין נמצא באותו קישור שנמצא בהודעה הראשונה.
מסכים עם נקסטרול, לא הייתה סיבה להשתמש בזה... וזה לא שלא השתמשתי רק בזה, אני גם לא השתמשתי ב-2 לחשים יומיים ביום האחרון (זימון שד נוסף ולשונות האש), פשוט לא היה צורך.
 
פניהם של השבויים שבאו בעגלה מאירים כשניתן להם הכסף. פתאום, הם מתייחסים אל רייז כאל החבר הכי טוב שלהם. מצחיק לרייז לראות מה שמטבע של זהב יכול לעשות לאנשים כאלה.

רייז צופה בסקרנות בכמה מהם שהולכים להשתמש בזהב לקנות אוכל ומצרכים אחרים בשביל הילדים שבעגלה. הם חוזרים עם אוכל שמשקיט את הילדים, ורייז שוב מוצף ביותר תודות ממה שאי פעם נכנסו לאוזניו ביום אחד. כמה מהם נשבעים לתת לו עזרה אם הוא אי פעם יבקש, למרות שרייז יכול לפקפק בהבטחה, מאחר שרובם עדיין חסרי בית.

סאוואלה
סאוואלה הולכת בדרך המוכרת למשרד של דרוכריוס אביה. היא מוצאת אותו אורז את החפצים שלו לאחר יום עבודה שלם.

"כמה נעים לראות אותך פה, במיוחד כשאת חיה ושלמה. הייתי מתלהב להיות הראשון לשמוע מה קרה שם, אבל תגידי בעצמך, בשביל מה באת לבקר?"

OUT
אני מחליף את הקישור לדפ"ד של רייז בהודעה הראשונה לתמונה הזאת. אם תעדכן את הדפ"ד הזה, תגיד לי ואחליף את הקישור שוב.
 
סאוואלה
"רק רציתי שתראה שחזרתי בריאה ושלמה שלא תדאג." סאוואלה אומרת, קצת מופתעת שהיא צריכה סיבה לבקר את אבא שלה כשהיא חוזרת לעיר אחרי שהייתה במשימה מסוכנת.
"אם אתה באמת רוצה לשמוע מה קרה אז בקצרה: נקלענו לקרב עם האסירים ושחררנו את השבויים שלהם. אולם, גילינו שעיקר הכח של האסירים עושה את דרכו למלחמה עם הדיאבוליסט לאחר הסכם כלשהו עם השלושה."

אאוט: בכנות אין סיבה לביקור מעבר לזה שהוא אבא שלה ויש לה זמן פנוי.
 
חזרה
Top