• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
אתה חוזר לפונדק. המחליפה של הבעלים כעת נמצאת כאן, בזמן שככול הנראה היא הלכה לישון. היא נראית כמו נערה בעלת שיער חום די ממוצעת, ובניגוד לבעלים היא לא מזהה את צ׳או צ׳ן. אבל כבר יש לך חדר, כך שזו לא אמורה להיות בעיה.
 
OUT
אשיגה עוד לא סיים את היום הראשון שלו, אבל אני עושה הנחה הגיונית שהוא חזר. אבל אל תדאג, תהיה לכולם הזדמנות לשיחה לפני שתיכנסו לליידי נאי יאן פיי. אם יש מישהו שתרצה לעשות איתו משהו בבוקר, תשלח לי באאוט ואני אגיד לך אם זה מסתדר.

IN
היא מאשרת כי כולם כבר חזרו לפניך.
 
אשיגה מניד בראשו לשלילה.
"עד שניפגש בשנית."
הוא נפרד מנריוס בקצרה, מבטיח לו שמישהו מהאגודה יצור איתו קשר בהקדם ושהם יתפסו את הרוצח האמיתי מהר ככל האפשר.
הוא יוצא מהמבנה של הליגה הצהובה, רושם את המקום בזכרונו כדי שיוכל למצוא אותו שוב ולהדריך אחרים מהאגודה כיצד להגיע אליו. הוא הולך לכיוון לשכת פנסי הנייר, מקווה למצוא שם את אמארה לי כדי שהם יוכלו להתחיל ולראות כיצד להמשיך.
אשיגה מוציא שתי סיכות ארוכות מחגורתו וכורע לצד המנעול, הוא עומד להכניס אותן למנועל אך עוצר רגע לפני ומתרכז, הוא חושב על הסיפור שלו ומשנה פרט אחד בו. לעיניה של שינה אשיגה וחפציו מתגמדים מול עיניה עד שהוא לא גדול יותר מילד.
הגדול החדש של ידיו מתאים יותר לעבודה עדינה ואשיגה מכניס את שתי הסיכות אל המנעול ומתחיל להזיזן בעדינות.
META
Size Alteration על עצמי.
פירוק מתקנים- 10+9+1=20
 
ריוסקה:
ריוסקה משנה את בגדיו בסחרור קל של כובעו, שוב פעם מוסיף את הגוון הצהוב האצילי לבגדיו, ויורד מטה לצאת מהפונדק. הוא מסמן לריקשה לעצור, ועולה עליה בלי לאבד זמן.
"קח אותי לבית המרחץ הקרוב." הוא אומר לנער ומושיט לו מטבע זהב, כרגיל.
 
IN
הערב יורד, השעה כבר מאוחרת, ואתה רושם את המבנה שהסימן היחיד עליו הוא פרפר קטן לצד הדלת, שניתן לטעות בקלות לסימן של דסנה למזל טוב.

אתה מגיע למבנה של האגודה, והמבנה מואר- כראוי לשמו- בפנסי נייר יפים ואדומים. מתחת להם, אנשי האגודה נפגשים. חלקם סוכנים, חלקם אנשים שקשורים בדרכים שונות לאגודה, מספר שווה של טיאנים וזרים מתארחים באגודה, ואתה כבר יודע מהי הדרך למשרדה של אמארה לי- שככול הנראה מצפה לך. אך בדרך, אתה רואה גם את יאמאדיאן. האם תרצה שהוא יהיה האדם השלישי שיתעדכן בתוכניתך?
IN
במזל, אף אחד לא עובר, ולמרות שהמנעול מאיכות טובה... אשיגה ברגע האחרון מצליח לפתוח אותו. אתם עומדים שם למול הבית, שכעת פתוח.
IN
שנת לילה טובה עוברת עליך. ביום למחרת, השחר עולה, ליום הפגישה עם הגבירה של גוקה. ליידי נאי יאן פיי בעצמה.
IN
הפעם, צ׳אהו מרגישה כי הקסם השפיע, אך הבעתו של בן המחצית לא משתנה במיוחד.
IN
הנער מהנהן, ״לאיזה מעמד תרצה את בית המרחץ?״ הוא שואל, שזהו ביטוי יפה ל״כמה יוקרתי אתה רוצה שהוא יהיה?״
 
צ'או-צ'ן
צ'או יוצא בבוקר לכיוון גילדת הסוחרים בה הוא חבר בתור שאנג-רן. בדרך הוא משנה צורה בסמטה כלשהי לשאנג-רן. יש לדווח על אובדן הסחורה שלו וכדי לנסות למצוא אם יש מישהו שהצליח בעסקים בזמן האחרון או אם יש אירוע כלשהו בבית סוחר עשיר כזה או אחר.
 
IN
בגוקה אין גילדת סוחרים מסודרת, היא עיר סחר כה גדולה, שיש יותר מתריסר גילדות סוחרים שונות שמתחרות בינן לבין עצמן כמו שהן מתחרות בתוכן. שאנג-רן חבר בגילדת סוחרים מקומית יחסית ובגודל בינוני. הסחורות שלך שהובלת כול הדרך מן הצוק עדיין כאן, גם אם חלקן הושמדו. אבל על השמועות לא יהיה לך קשה להשיג מידע, עשית זאת מאז שהצטרפת לגילדה.

META
גלגל דיפלומטיה לאיסוף מידע.
IN
״משהו מעניין?״ הוא אומר ״את בטוחה שהוא לא מדבר על הדגים, כי אני מתקשה לחשוב על משהו מעניין אחר...״ אומר בן המחצית החצי מהופנט.

צ׳אהו מצטרפת אל התור, עומדת לצידה של זקנה חייכנית במיוחד. התור מתקדם, והיא מתחילה לשאול את עצמה מה מיוחד במקום הזה. הדבר הכי מיוחד שהיא מצליחה לראות הם קצוות הקעקועים על הגוף של המנהלים של המקום, אבל מדוע ישנם זרים ששומרים עליו? ורבים מהם אפילו?

התור מתקדם בעודה שואלת את עצמה את השאלות האלו. בן המחצית ׳חוזר לעבודתו׳ אבל תמיד נשאר קרוב ושולח מבטים אל צ׳אהו, והמראה שלו מעט משעשע לעומת הוואיאנגים האפלים שנפוצים בטיאן-שיה.
IN
הוא לוקח אותך במהירות אל בית רחצה גדול, מקלחת ציבורית ענקית בגודלה. אתה יוצא, נכנס ובניין ״שלוות גוקה״ . הוא קצת יקר, אך לא ברמה גבוהה מידי למענך. משרת אדיב ומחויך מעניק לך סבונים ומגבות כפי שתזדקק להם, ודלי מים על מנת לשטוף עצמך לפני שתיכנס. וכאשר אתה נכנס אתה רואה הפרדה בין גברים לנשים. מאחוריה, ניתן כבר לראות את האדים מן המקלחת הראשית.
 
שינה נכנסת פנימה ראשונה, מדליקה נר על מנת לראות בבירור. נכון שבאמתחתה יש לה שיקוי שיחזק את חושיה, יאפשר לה לראות באפלה, אבל הוא יפעל רק למשך דקות אחדות, והיא מעדיפה לשמור אותו למקרה הצורך.
 
ריוסקה:
ריוסקה הולך לפינה המרוחקת של חדר ההלבשה ופושט את שריונו מבלי שיראו אותו, ומחביא אותו מתחת לבגדיו. הוא לא יוכל להיכנס עם כובעו למקלחות, ולכן יהיה עליו להסיר כל אשליה ממנו. לפחות הוא לא שינה את פניו כאשר הוא שינה את בגדיו.

ריוסקה מתחיל בתהליך הניקוי העצמי, תחילה שטיפת גופו במים וסבון ולאחר מכן כניסה אל בריכת הרחצה. לפחות מנהגי הרחצה בגוקה לא היו שונים במיוחד משוקורו.

אחרי שריוסקה נרגע מעט, הוא פונה אל האדם שלצידו. "יום נהדר לרחצה, הלא כן?"
 
IN
אמארה לי יושבת במשרדה בנוחות, מעיינת בדפים על המשימות של סוכני האגודה. אתה לוקח רגע של נשימה לפני שאתה נכנס למשרדה, מודע לסטנדרטים הגבוהים של כבוד ונימוס שיש לאמארה לי. ״אשיגה נוהירו, ברוך הבא״ היא אומרת לך, ״זמן רב לא ראיתי אותך״.

היא מזמינה אותך לשבת לשולחן העץ הקטנטן, שבשביל להתיישב לידו עליך לשבת בישיבה מזרחית, ומוזגת תה לשניכם. לאחר שאתם מודים בנימוס על התה החם, אמארה לי מסתכלת עליך במבט שלא חושף רגשות.

״אשיגה, כיצד גוקה בירכה אותך בבואה?״ היא שואלת. אתה זוכר את העניין הזה, שנאמר לך לפני הפעם הראשונה בה נפגשת עם אמארה לי. תחילת השיחה תמיד חייבת להתחיל בשיחת חולין, לשם הנימוס שבדבר. רק לאחר מכן תוכל למסור את הדיווח שלך.


250px-Amara_Li.jpg
IN
הקומה הראשונה של המבנה כמעט ריקה לחלוטין. ארון משקאות מרוקן כמעט לחלוטין, עם כמה בקבוקים בודדים של סאקה בתחתיתו, נמצא בחדר. לצידו, מקומות ישיבה ושולחן קטן, לצד ארונית. לא נראה שיש פה משהו בעל ערך ממבט ראשוני, זה נראה בית פשוט לחלוטין וחסר כול ייחוד.
IN
השומרים הזרים... הפטרולים שלהם מתרחבים לשטח די נרחב. צ׳אהו מסתכלת מעיניו של העטלף, ומנסה להבין את התעלומה.
META
צ׳אהו יכוחה לגלגל בדיקות הבחנה וידע (הנדסה) בשביל לגלות פרטים נוספים.
OUT
זכרתי שהיו לך יותר מרק תבלינים, ואם היו לך רק תבלינים אז חצי כזה נהרס. זו לא הייתה פעולה שהייתה במיוחד ״באשמתך״.
IN
עסקאות גדולות עם בתי עסקים שונים ברחבי העולם זה דבר שמתרחש על בסיס יומיומי בגוקה, אך מסתבר שמה שקרה לדרך המלך בין הרי גן עדן לגוקה פגע קשות בכול בתי העסק. ביחד, הם העסיקו את טובי המכשפים לתקן את הדרך, אך למשך שבוע ימים כליל אף שיירה לא הייתה מסוגלת לעבור לשאר היבשת או משאר היבשת לגוקה, והדבר גורם לתוצאה הפשוטה- שכול גילדות הסוחרים כרגע שרויות בכאוס מוחלט ונוראי.
IN
האיש שיושב לידך הוא בעל פסים כסופים בשיערו השחור, מחייך קלות. ״יום נהדר, אתה צודק״ הוא אומר באנחה מלאת סיפוק מהרוגע בו הוא שרוי. ״תושב או תייר?״ הוא שואל אותך בפשטות.
 
חזרה
Top