• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

באלאנס למפלצות

אביעד אמר/ה:
פריסטל קוסם - חלשלוש
Hell lord אמר/ה:
ההתקפות שלו חזקות באופן מוגזם

אממ למי יותר להסכים חח

quote]="Hell lord" post_id=703875 time=1528743358 user_id=8550]
יצור בלי יכולת לנוע ובלי התקפות טווח ובלי יכולת להרוג במיידי או משהו בעל השפעה דומה הוא חסר תועלת.
[/quote]
הוא שילוב של מלכודת ומפלצת. אתה בעצם יכול גם לשמור אותו אצלך וזה תיר כזה ששומר לך על הדברים יותר מתיק רגיל כך שהוא לא חסר תועלת (לפי דעתי לפחות)
 
פריסטלים- ההגנות והנק"פ שלהם מרגישים טיפה מוזר אבל מאוחר ואין לי באמת כוח לבדוק אם זה בסדר או לא, אז ממליץ שתעבור בעצמך. בין כה וכה זה מינורי וקל לכוונון תוך כדי משחק.
הקוצני הוא רכז, והוא נראה ממש מגניב. אני מבין שplanted זה נטוע? מאוד ממליץ לך להסתכל על השמות הנכונים באנגלית כי לא הבנתי מה זה לעזאזל. המילה הנכונה היא immobilized.
פרץ לבה- הניסוח הנכון הוא "the priestel slide the target X squares". הוא זה שמחליט על הכיוון של ההחלקה אחרי הכל.
melting- המילה היא ongoing, לא continual. כמו כן, הוא לא "מחליק" 3 משבצות אלא פוסע. הייתי אומר שזה טיפה חזק דרך אגב, ומחליף מנזק מתמשך לנזק רגיל. אולי מסתכל על היכולת של הג'נסאי שמאפשרת לו להפוך למים ומשווה.
obsidian shell- לא הייתי אומר שכדאי שזה יהיה עם רענון. זה פשוט מניאקי לאפשר את זה יותר מפעם אחת בקרב. למה הכוונה ב"16 הגנה"? אני חושב שכדאי לך פשוט לתת לו נק"פ זמני ומחסר לכל ההגנות. הרבה יותר פשוט.
כמו כן, וואו. התכונות שלו מטורפות. מה הולך כאן? רפרוף מהיר מראה לי שזה ככה עם כולם. זה פשוט מטורף, תאזן את זה קצת.

המג הוא מתגושש, והוא נראה ממש גרוע כמתגושש. למעשה, הוא רכז נהדר- אפילו יות טוב מהקוצני. אני רואה שגם לו יש את melting ו-obsidian shell. אני מאוד ממליץ לרדת מזה. להשאיר את melting למתגושש בלבד, את obsidian shell לבריון/ארטילריה/רכז. כמו שהל לורד אמר לפני, היכולות שלו לעוור בכל התקפה כמעט הן מטורפות. הוא ממש חזק, הרבה יותר מדי חזק.
לניטפוקים- במקום all enemies and allies צריך להיות every creature.
never ending nightmare צריך להיות נזק תודעה (psychic), ולהיות כוח התקלות. מפלצות לא אמורות לשרוד יותר מהתקלות אחת, אז כוחות יומיים לא מעניינים אותן.

האובסידיאן- חייל, אבל די גרוע. הוא לא ממש טוב בלעבוד עם אחרים, וזה חלק די מהותי מהתפקיד של חייל. חוץ מזה, הוא מאוד מאוד בסיסי. אין הרבה מה להגיד בנוגע אליו.
אני לא מסכים עם אביעד שאומר שharden צריך להיות מאפיין ולא פעולה. זה בהחלט צריך להיות תגובה מיידית, למרות שהניסוח צריך להיות טיפה שונה.

אגב, אתה אומר שאשפים מגדלים אותם כחיות מחמד. אני מניח שאתה מדבר על familiars ("יצירי סוד" בעברית). יהיה מגניב לראות מכאניקה של אחד כזה כפאמיליאר.

עכשיו, חזרה אל התיק. אני מסכים שעדיף שהוא יהיה חפץ מקולל (המכאניקה שלהם מופיעה בadventurer's vault 2 למיטב זכרוני) ולא יצור. אבל פחות קריטי.
Hell lord אמר/ה:
ממליץ להסתכל על היצור mimic (לא יודע אם קיים ב4, אבל אם כן הוא כנראה בmm3).
אכן במגד"מ 3, עמוד 134.
 
יצרו כאלו, איפשהו במגד''מ השני, קוראים להם מיקונידים (שם אדיר, אגב), והם מתקשרים בעזרת נבגים.
-
וחחחח כואב לראות פה, כאן לא ווטסאפ, ולא צ'ט מהיר מכל סוג אחר.
 
חובב מוד אמר/ה:
וחחחח כואב לראות פה, כאן לא ווטסאפ, ולא צ'ט מהיר מכל סוג אחר.
מה זה קשור לא וואטסאפ זאת זכותו של כל אחד להתבטא איך שהוא רוצה

Nextorl אמר/ה:
שמע, אתה רוצה לפרסם פשוט את כל המפלצות שיצרת אי פעם, או לאזן מפלצות? כי לאזן עושים מפלצת כל פעם, ועד שמסיימים עם האיזון של הראשונה לא עוברים לאחרת.

ובסדר סליחה, אני אפסיק לפרסם/לשלוח
 
אני לא אומר לך לא לשלוח, אבל... זה מרגיש כאילו אתה פשוט לא מתעניין באמת בהערות שלנו לשיפור המפלצת, וקופץ לפרויקט אחר.

בנוגע להתבטאות דרך אגב, כל עוד אתה לא מספים (וההגדרה של ספאם רשומה בחוקי הפורום אם אתה לא בטוח מהי) תתבטא איך שאתה רוצה. אבל שים לב שזה פורום, אז כן עדיף להתבטא פה בצורה ברורה יותר ופחות "מקוצרת". אבל שוב, כל עוד אתה לא מספים- זה לא אמור להפריע לאף אחד.
 
חזרה
Top