• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

"הוגן למדי."
אשיגה עוקב אחרי טניסה בשקט,
הוא מסתיר את סמל אגודת מגלי הארצות שלו, אך לצערו אין לו גלימה לכסות את פרצופו וקעקועי הדרקונם שעל זרועותיו.

"הו?" אשיגה נשמע מעוניין.
"אני אשמח לעזור, את התשלום נשאיר לאחר שנחזור, אני בטוח שתעמדי במילתך."
הוא עוצר לרגע ואז מחייך שוב.
"למרות זאת, אולי תוכלי לתת לי מקדמה קטנה ולספר לי מה את מחפשת בשוק תחתית, ייתכן שזה קשור למקור קול הילד."
 
ריוסקה:
ריוסקה ניגש בשקט אל קבוצת הנזירים מבלי להטריד אותם מהמדיטציה, ומתיישב מאחורי איש-הקשר, לוחש באוזנו את פתגם הסיסמא:
"אה, שלווה!; חודרת את עצמות האבן; קולות הציקאדה."
איש-הקשר כבר יבין מי מדבר איתו.
 
"אני עוקבת אחרי תזרים מזומנים מסוים, מחשבון הבנק של אבי, שהמשיך בשנים האחרונות אפילו לאחר שמת. אך הפקיד שסיפר לי על כך אמר גם שהוא מפחד להתקרב לבית שאליו תזרים המזומנים מגיע, בגלל קולו של הילד." שינה מסבירה את המצב בקצרה, "אני לא יודעת מה יש שם, אבל בכוונתי לגלות. ייתכן שהתגלית תקרב אותי לפתרון התעלומה אותו אני מחפשת, ואני לא יכולה להרשות לעצמי לפספס אף קצה חוט, לא משנה כמה הוא קטן."
 
"בוא נזוז" אשיגה אומר בפשטות בעודו קם ומכניס את הספר לכיס בגלימתו החדשה."
במהלך ההליכה למקום אשיגה מחפש מקום לקנות בו גלימה פשוטה שתוכל להסתיר את המאפיינים המזהים ביותר ברורים אצלו.
 
IN
לאן אתה הולך כעת?
IN
הפרפר מוביל את צ'אהו לכיוון שלושה לחשים. השניים הראשונים הם לחשי הגנה שככול הנראה הוא פשוט מאמין שיהיו יעילים לצ'אהו- נתיב מסריח [Nauseating Trail], שעל פי הכיתוב הקסום זהו לחש יצירה שקרוב לקסם המפורסם ענן סירחון [Stinking Cloud]. הוא מציע לצ'אהו גם את הלחש חיים מזויפים [False Life], שהוא לחש הגנתי שצ'אהו בטוחה שתמצא לו שימוש. אבל השלישי מאיים, כאילו חוזה את העתיד במידה מסוימת.
העטלף מצביע על המגילה של הגנה מקללות [Hex Ward].
IN
אתם עוברים במהירות, על פני אנשים שונים. יאקוזה, להבי הפרפר, אנשים מפוקפקים, וכמות די גדולה של אנשים שנראים... רגילים למדי. קצת מרתיע לחשוב שכול אחד יכול להיות קשור לדברים שקורים פה בעולם התחתון, ואתה לעולם לא תדע. לכול איש יש סיפור, גם למשעממים ביותר...

אתם בסופו של דבר מגיעים אל המקום. בניין בעל סימן הפרפר עליו, וקבוצה של להבי הפרפר ממול. "האגודה" אומר אחד בעל קול עבה ועצבני. "הגעתם בזמן, זה ישחק לטובתכם, עד כמה שניתן" הוא אומר "האם אתם מוכנים למשפט?"

טינסה אומרת "עסקיי כאן הסתיימו" והולכת, משאירה אותך עומד בגפך מול קבוצת להבי הפרפר.
IN
"שב, קרן שמש צעירה, נסיים עם המדיטציה ונקום לדון בענייני העולם" הוא לוחש לך בחזרה, מחייך קלות.
IN
אשיגה מכיר דרך אחת להיכנס בה לשוק-תחתית, בעוד שינה לא מצליחה להעלות מזיכרונה בקלות דרך לשוק-תחתית שהיא מכירה. כול דרך לשוק תחתית מסוכנת בפני עצמה, ושוק תחתית מתקיים כעיר נפרדת כמעט לצידה של גוקה. להיכנס לשוק-תחתית זוהי לא משימה שניתן לעשות כלאחר יד.

האם אשיגה מוביל אותה בדרך אותה הוא מכיר, או שמה אתם מנסים למצוא לכם דרך אחרת אל השוק?
 
ריוסקה:
ריוסקה עושה כדבריו של האיש ומתיישב על ברכיו היישר מאחוריו. הוא לא ידע כמה הוא יכול לסמוך עליו עדיין, לכן ליתר ביטחון הוא נוגע בכובעו ומשנה את פניו להיראות שונים מבלי למשוך תשומת לב יתרה משאר הנזירים השקועים במדיטציה עמוקה.
אחרי הפעולה הזו, ריוסקה עוצם את עיניו ומחכה בסבלנות. הוא מריץ מול עיניו את אשר קרה לפני שעזב את שוקורו, את הלילה הנוראי ההוא, את המעשה המזוויע שלא הייתה לו ברירה אלא לעשות, ואת כל החרטות שהוא הרגיש מאז. הוא מעולם לא התחרט על כך שעשה את המעשה, אך לא עבר רגע שהוא לא התחרט על הנחיצות שלו. המוצא היחידי שלו היה העובדה שהיו כמה שנשארו, אלו שהוא חס עליהם. הוא ידע כי רגלו לא תדרוך עוד בממלכת-הולדתו, כי עיניו לא יראו עוד את יופייה, אך נחמה מרירה התלוותה אל עצב זה. הוא עשה את אשר היה חייב לעשות על מנת להגן על ביתו. וכעת כאשר הוא אינו יכול לעשות זאת מבפנים, הוא יעשה את כל אשר יוכל על מנת להגן על שוקורו מבחוץ.
 
אשיגה מוביל את שינה אל הכניסה המוכרת לו אל שוק תחתית, נותן לה בחיוך קל לשלם את מס הכניסה של 12 המ"ז.
"את יודעת היכן בדיוק נמצא הבית עם קול הילד הבוכה?" הוא שאול לאחר שהם נכנסים לשוק.
 
IN
זוהי מגילה מאגית, אבל היא תספיק, צ'אהו בטוחה שאם העטלף כיוון אותה אליה היא תעבוד נכון. היא נכתבה בזהירות ובמיומנות.
IN
האיש קם, נושם עמוק את האוויר של המקדש. "כמה רגוע" הוא אומר בחיוך וקם "נאגאטו, משמח אותי לראות שהגעת בבטחה, שמעתי על צרות שהיו לך בדרך, ודאגתי שמה קרה לך משהו" אומר הסוכן של שוגון השמש שאינך מכיר.
IN
שינג-שי מתקדם אל החנות. חנות קטנה, שלא בולטת באף צורה, אפילו בלי שלט עליה, סתם כמה חפצים שהיא מציגה לראווה, ובד שחור בכניסה. כאשר אתה נכנס פנימה, אתה רואה אדם בעל עור בהיר במיוחד, כמעט חסר חיים, ועיניו בוהקות באור מאיים. מוצא לא אנושי, כמו ששינג-שי מבין. "ברוך הבא" הוא אומר ומסתובב אליך, והתנועות שלו מגושמות במידה מסוימת כאשר הוא זז. האיש הוא כבן 20 בערך, ולא נראה מאיים במיוחד ממבט ראשוני.
IN
הכניסה שאשיגה מראה לשינה היא דרך בית יתומים קטן בגבעול, רחוב ארוך ומתפתל שמלא במעמד הביניים והמעמד הנמוך של העיר. הילדים שם זוכרים את אשיגה, ונחמדים מספיק בשביל להכניס אותו עוד הפעם, מה ששינה מבינה שאומר שבפעם הקודמת שזה קרה, הם לקחו את הכסף שלו.

לאחר מכן, שינה משלמת כסף נוסף כאשר הם עוברים בבית תה שנראה שנוצר על הזכות של אנשי העיר לאהבה, גם בין גזעים. יצורים מכול גזע עם יצורים מגזעים אחרים, שוק-תחתית אפשר לאנשים שבבית התה הזה לברוח מהמוסכמות וממה שהחברה הרשתה להם לכמה רגעים, וביציאה משם, שינה משלמת את המס של 12 מ"ז על "השירות" שהיא קיבלה בבית התה, גם כאשר הם יצאו ממנו במהירות.

וכעת, אתם מגיעים לשוק תחתית. קבוצת מנהרות ורחובות שקרסו אחת לתוך השנייה, ושינה יודעת את המקום, הדרך... היא לא אמורה להיות קשה מידי לפענוח, למרות שהמקום נראה הרבה יותר כמו מבוך משהיא ציפתה. האנשים של שוק-תחתית נראים מאיימים, או מוזרים, כמה וכמה אנשי עכברוש עוברים, יצורים שכמעט ולא נראים בחלק העליון של גוקה, וכול מיני טיפוסים מפוקפקים יוצרים את הקהל. אך באותה המידה, אנשים רגילים יוצרים את הקהל, כאלו ששינה לעולם לא הייתה חושדת בהם אחרת להיות מהתושבים של העיר התת קרקעית, מה שמאיים, במידה מסוימת.
 
IN
"בחירה טובה" הוא אומר ממבט זריז במגילה ומשלם למוכר, אדם גבוה וחביב בעל משקפיים גדולות ועגולות.

"האם יש משהו שבא לך לעשות בעיר? תוכניות כולשהן שעוד לא השלמת? אני בטוח שבעיר הזו, נוכל למצוא כול מה שנחפש!" הוא אומר בחיוך.
IN
"אתה צודק" אומר האיש "למרות שהשמועות ייקחו לי קצת זמן. אני צריך לשאול את אבא, הוא זה שאחראי על העניין הזה" הוא אומר.
 
אשיגה מהנהן לשלילה, מקלל בליבו את הולכת העכברוש בלהט.
"אני חושש שלא, אנשי האגודה עדיין מתווכחים עם האנשים ששלחתם, אני כאן כדי לוודא שהם לא עומדים לבזבז את הזמן והמוניטין שלהם בהגנה על אדם אשם.
כל מה שאני צריך זה כמה טיפות מדומו של הנרצח או הנשק שנמצא בידו של המואשם, ואני אוכל לגלות האם הוא אכן אשם ברצח של האיש שלכם."
 
שינג
"אני לא ממהר לשום מקום. בינתיים, מה דעתך על אלה?" שינג שואל ומוציא מבגדיו את 5 סמלי הקודש ושאר המציאות מהמקדש.
Meta
בדיקת הערכה לגבי סמלי הקודש: 18+10=28
Out
סמלי קודש - 3 של דסנה מעץ, אחד מפלטינה וסמל קודש של לאמאשטו עשוי עצם. השאר לא הוגדרו כמשהו ספצפי ובבדיקת ההערכה עליהם היו בשווי 15 מ"ז כל אחד. על הסמלים לא גלגלתי אז גלגלתי עכשיו.
 
ריוסקה:
"נראה כי החדשות נעות מהר יותר מרגליי." אומר ריוסקה, מחמיץ מעט את פניו בשומעו את שמו השני שנטש ביחד עם ביתו, אך הוא אינו גוער באדם. "באותה ההזדמנות, ספר לי על החדשות מהבית. כיצד הממלכה מתמודדת עם מעשיי?"
 
IN
״ההוכחות שלך לא יאמרו דבר. לא אכפת לי אם לפני שהוא רצח את האיש שלנו הוא פרס ארנבת לארוחת הבוקר שלו- אלא אם יש לך הוכחה אמתית, אל תבזבז את הזמן שלנו בקסמים חסרי משמעות״ אומר להב הפרפר, מנסה לנפנף את מה שאתה אומר, בעוד שהאחרים לא מגיבים- לא מסכימים אך גם לא נוגדים אותו.
IN
״טוב... זו גוקה, יש רק שני דברים לעשות בעיר הזו. להמר, ולהתחרות!״ אומר יוקו בהנאה.
IN
״נראה שבור״ הוא אומר כאשר הוא מסתכל, והוא צודק. פגעי הזמן פגעו בסמלי הקודש האלו קשה. אתה בספק שתוכל להרוויח עליהם כמו שרצית, אבל במבט מדוקדק... אתה שם לב לאיכות של הגילופים, שלא נעלמה עם השנים. אם הם היו נשמרים במצב טוב, היית יכול למכור את הסמלים האלו במחיר כפול, אבל במצבם הנוכחי- אתה לא יכול לקבל עליהם יותר משהיית מקבל על למכור סמל חדש ופשוט.

אבל כמובן, שהצעת המחיר שאתה מקבל היא נמוכה יותר. ״הרוס ופגוע, אני לא חושב שיש מישהו שיקנה בכלל את הדברים האלו. אבל אבא מעריך דברים ישנים, ולכן אני מוכן למכור לך אותם בכול זאת.״
META
מה שצוין המחיר אתה יכול למכור במחיר. השווי שאתה מזהה לסמלי הקודש מעץ הוא מחצית מערך הקנייה שלהם (5 מ״כ), אבל כמובן שהוא מציע לך רק 2 מ״כ לאחד. על סמל הפלטינה מוצע לך 200 מ״ז, שוויו לדעתך הוא 250 מ״ז, וסמל הקודש מעץ מיוחד מספיק בשביל שהוא יציע לך 5 מ״ז על מכירתו, וזה נראה לך מחיר תואם.
IN
״הכאב גדול, נאגאטו. שוגון השמש הוא שליט חדש, ואף אחד לא ציפה לקיצוניות כמו שהצגת בקרב עוקביו. בודדים רואים בך גיבור, אך אף אחד לא מעז לומר זאת בקול- נמנעים מלהזכיר אותך לחלוטין״ הוא אומר לך בעצב ברור.

״אבל השוגון דואג לך, הוא ממשיך לדאוג לכולנו. גם אם תתרחק עד לים הפנימי, ידו של שוגון השמש ארוכה, אל לנו לדאוג״.
 
ריוסקה:
"יש אנשים שרואים בי גיבור? אלו חדשות מאוד מטרידות." עונה ריוסקה, "אני מוכרח לשנות זאת. המצב חייב להישאר כפי שהיה, משפחת פוג'יבייאשי היו תומכים נאמנים של השוגון והמדינה אבל אחד מבני המשפחה רצח את כולם בדם קר. אני חייב להחמיר את המוניטין שלי על מנת שאף אחד לא יחשוד במוניטין של משפחתי. יש לך הצעות כיצד לעשות זאת?"
 
חזרה
Top