• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

צ'אהיו
צ'איהו מסתירה חיוך, "אני יכולה להראות לך עכשיו." היא אומרת, מביטה לעבר אחד הסועדים האחרים, מבלי להגיד מילה או לבצע מחווה, היא שולחת בו קללת שינה, מנסה לגרום לו להירדם.
מפעיל Slumber HEX, ד"ק 18 רצון, אם הוא נכשל הוא נרדם ל5 סיבובים.
 
IN
יוקו אפילו לא מנסה להתנגד לקסם שלך, ולכן מוצא את עצמו ישן עמוק בתוך צלחת הראמן, בעוד שהאנשים מסביב צוחקיח למראה הדבר. לאחר זמן מה הוא מתעורר, קם עם פנים מכוסות בנודלס. ״מה עשי...״ הוא שואל בהתחלה, ואז חושב לרגע על מה שקרה ״וואו! זה היה מרשים!״
 
אשיגה מהסס לרגע לפני שהוא מהנהן בהסכמה."
שלח אותי לשם, לכל היותר אני אוכל לנסות לגלות רמז למי הרוצח האמיתי, אם לא שום דבר אחר, אבל לפני שאני יוצא-"
הוא מוציא את הדיווח שלו מחגרותו ומניח אותו על השולחן מול יאמאדיאן.
"-יש קבוצה מאגודת הצפעים בדרך לעיר שבדרך לעיר עם שלל שהם בזזו ממקדש וצריך לעצור, אם נוכל להקצות את האנשים לכך.
הפרטים בשני הדפים האחרונים."
 
ריוסקה:
ריוסקה מסכם את ממצאיו וחוזר אל הנער ועולה על הריקשה שלו, מושיט לו מטבע זהב נוסף ביחד עם היעד הבא שלהם.
"אל המקדש של שיילין בבקשה." הוא אומר ונשען אחורנית, מתרווח במושבו בציפייה למקום מפואר נוסף.
 
IN
״בסוף תעזבי אותי ותצטרפי לאגודת מגלי הארצות!״ מתבדח יוקו, ייתכן ובחדר סגור הוא היה אומר משהו על משימות השטח של היורש, אבל אתם בחלל ציבורי והאמת צריכה להישמר לעתים תחת רעלה מסתירה.
IN
הבעלים שלרוב במצב רוח הרבה פחות חיובי נפרד ממך לשלום ביחסית נחמדות, ואתה נכנס אל המעבר. הוא צר בהתחלה ודורש ממך להזדחל מעט קדימה דרך המעבר הנמוך, כאשר לאחר מכן מתחילה סדרת מדרגות ארוכות למטה, ואתה יורד בהן. ככול שאתה מתקרב, הרעש מתגבר. רעש של אנשים רבים שנמצאים יחדיו.
כאשר אתה מגיע אל התחתית, אתה נזכר לא ח זד חזרת בעבר מהדרך הזו.

כאשר אתה נכנס פנימה, בן אנוש מגודל תופס בכתף שלך ובוחן אותך למשך כמה שניות, עובר עליך מלמעלה למטה, לפני שהוא מהנהן ונותן לך להיכנס. מוזיקה גסה מתנגנת ברקע, כאשר בני אנוש שונים צוהלים ושותים לקולה. קטטות ברים בין שיכורים החלו בקצוות שונים של המקום, בעודך נזכר למה מעולם לא יצאת דרך כאן משוק-תחתית, כאשר הצמרמורת עולה בגבך.

המקום הוא בר ומועדון של ארגון וואי לינג, ארגון שמקדם את הפילוסופיה של עליונות אנושית על פני כול הדברים, וידוע בגזענות והאכזריות שלו כלפי גזעים אחרים, כולל גזעים כמו קיטסונה, ובעיקר לגזע הטנגו.

אתה תמיד הרגשת שאם תישאר כאן יותר מידי זמן, אחד מהאנשים מהארגון הזה יחשוף אותך. כול דיבורי השנאה מסביבך, עדיף שתצא מפה כמה שיותר מהר.
IN
יאמאדיאן מהנהן, לוקח ממך את הדפים, ואתה יוצא עכשיו בידיעה שהוא הולך כמעט לסיים ולקרוא אותם עד שתגיע אל הדלת האחורית. שם, אתה פוגש במדריכה שלך לשוק תחצית.

היא הולכת עכברוש שפופה הלובשצ בגדים שנראים כאילו שייכים לקבצן, בלויים ואפילו מעט קרועים. ״טינסה״ היא מציגה את עצמה ״אתה הנוסע לשוק-תחתית?״ היא שואלת בדיבור מהיר. לא יצא לך לדבר הרבה בעבר עם הולכי עכברוש, אך זה אחד מהגזעים שנפוצים יחסית בגוקה, למרות שמרביתם נמצאים בשוק-תחתית ואם הסיפורים נכונים- אף למטה מכך.
IN
הנער מחזיר לך 6 מטבעות כסף על הנסיעה הקצרה במיוחד שביקשת ממנו לעשות, ואתה חיזר אל המקדש של שיילין. הגיישות בכניסה מזמינות אותך להיכנס בעודך מתקרב, מחייכות ויפיפיות, כולן לבושות בקימונו ירוק-אדום מסורתי, וביחד עם המוזיקה שברקע, ריוסקה מתקשה שלא להרגיש שהוא נסחף לתוך האווירה של המקום.
 
IN
יד גדולה תופסת בשינג-שי בעודו רץ. ״חכה ילד״ נשמע הקול העבה, למרות ששינג-שי הוא בבירור נער ״תישאר כאן טיפה, היום יש לנו חגיגה. אני אישית חיסלתי את אחד מדמי המלאכים החצופים שחשבו שהם יכולים להסתובב בשכונה שלנו רק כי יש להם מדים יפים״ הוא צוחק בקול גס. ״אל תדאג ילד, רק שב פה ותחגוג איתי, יכאב לי לתת לך ללכת ככה מבלי שתחגוג איתי״ הוא אומר ומקרב כיסא לכיוונך, מזמין אותך לשבת איתו.
IN
״אבל אמרת לי שבאת ביחד עם קבוצה של אנשים אל גוקה. את לא מתכוונת לחזור אליהם? נשמע לי כמו פספוס של חברים...״ הוא אומר לצ׳אהו.
 
שינג שי
שינג שי חושב במהירות - הוא חייב למצוא דרך לצאת מהמצב הזה בלי אלימות. "דמי מלאכים? אתה מתכוון כמו האחד שם? אני משוכנע במאה אחוז שראיתי אותו לבוש מדים ממש לפני יום יומיים. כנראה הוא בא לרגל!" שינג אומר בהתרגשות ומצביע אל תוך הקהל.
Meta
13+13=26: Bluff
 
IN
״אם כך, תפתחי אותו״ אומר יוקו, וצ׳אהו פותחת את המכתב.

לליידי באי צ׳אהו,

שמעתי על ההרפתקאות שלך ושל חברייך למסע ברחבי היבשת, ואני הגעתי למסקנה שנוכל להרוויח כולנו ממפגש. את מוזמנת, ביחד עם שאר חברייך למסע, להיפגש איתי בשני לדסנוס, בשעת השקיעה, לתה בביתי האישי, ברובה כתר הפרחים. מצורפות למכתב זה הוראות כיצד להגיע לביתי, אני אשמח לראות אותך שם.

ליידי נאי יאן פיי.


המכתב חתום בחתימה האישית שלה, ונושא ריח נעים של ורדים. התאריך מיועד למחר, בשעת השקיעה.

האם צ׳אהו מראה ליוקו את המכתב?
IN
הוא לרגע מסתכל, ואז המבט שלו מתרכז בך, והוא מסמן לעוד איזה בחור להתקרב. ״על מה אתה מדבר, נער? זה המועדון שלנו, אין כאן אף אאסימר, במשמר או שלא במשמר. למה אתה כול כך מבוהל?״ הוא שואל, נראה קצת כועס, ושינג-שי מרגיש את הקהל של המועדון כאילו נסגר עליו. הוואי לינג מצרפים רק בני אדם באופן אקסקלוסיבי, ואתה יכול להיות בטוח שאם יהיה פה בן מגזע אחר... הוא ימצא את עצמו המטרה ללינץ׳. כמובן, רק אם הקהל יודע על כך...
 
שינג שי
"מבוהל? אני? ממה יש לי לפחד? זה לא שאני בן כלאיים או משהו. חשבתי שזיהיתי אאיסמר מהרחובות אבל כנראה טעיתי - בואו נאמר שיש לי סיבה לא לרצות שיראה אותי אחד מהם. יש כאלה שלא יודעים להפסיד בכבוד. יודע מה, מה דעתך על משקה על חשבוני? לך ולידידך כאן. כדי ליישר את ההדורים." שינג אומר בשלווה.
Meta
דיפלומטיה: 5+11=16
בלאף:13+13=26
התחזות: 9+23=32
 
"כן, אני אשיגה."
אשיגה היה בשוק-תחתית רק פעם כדי לנסות להשיג מידע על משפחתו והוא לא שמח על החזרה לשם.
כמו רוב גוקה, שוק-תחתית מלא בסיפורים, ההבדל הוא שבשוק-תחתית כמעט ואין סיפורים עם סוף שמח.
"שנצא?"
 
IN
יוקו מחייך, ״זה דבר טוב, זה רועד לי על הלשון לספר לך עוד, אבל אסור לי! אבל אני מבטיח לך, זה דבר טוב״ הוא אומר, וצ׳אהו יכולה לראות על הפנים שלו כמה קשה לו לעצור את עצמו ולא לשפוך את כול המידע הסודי.
IN
״שב פה״ הוא אומר, לא לחלוטין משוכנע אבל מושך את שינג-שי אל המושב. הוא מראה לך על השולחן, שם יש כוס גדולה שבתוכה יש מה שנראה כדם מהול במים, וסכין גדולה בתוך הכוס.

״אתה מבין ילד, שוק-תחתית עובד אחרת. תהיה חכם מספיק, והם לא ידעו מי זה. אתה רואה את הכוס הזו? זה אירוניה, במלוא מובן המילה. חבר שלי אמר לי שהדם הזה יכול ליצור שיקויי ריפוי. הממזר חשב שהוא יכול לעצור את אחד מאיתנו, הוא עשה טעות חמורה. זה שהוא חלק מארגון מפואר לא נותן לו שום כוח מולנו״ הוא אומר, מושיט לך כוס ״זה משקה חלש, אל תפחד ילד״ הוא אומר בעודו לוגם משקה חזק בהרבה.
IN
אתה עוקב אחרי טינסה, שמסתירה את מוצאה. באחד מהמחוזות העניים יותר של העיר, כמה רחובות מתפתלים וארוכים במיוחד שהאנשים חיים בכם, טינסה מובילה אותך לכיוון בניין שעליו אתה רואה את השלט ״בית יתומים״, ומתחת יותר אתה רואה את השלט ״בתרומת משפחת לין״. טינסה מובילה אותך לכניסה אחורית, בין כמה חסרי בית שישנים בסמטה ביחד, ואתם נכנסים.

כאשר אתם נכנסים, כחמישה ילדים רצים אליכם ומקיפים אתכם. ״מעבר״ אומרת טינסה בפשטות, אך הילדים אומרים ״אם אתם רוצים לעבור, זה צריך להיות שווה לנו!״

טינסה מצקצקת בלשונה ״פעם זה לא היה ככה...״ היא אומרת, ״אבל תצטרך להוכיח להם ששווה להם להעביר אותך״.

הילדים, לבושים בבגדים פשוטים ביותר שדהו לפני זמן רב, נראים ממוצאים מעורבים טיאניים, לאו דווקא ממוצא בודד. כולם יתומים, אבל זה לא מונע מהם לחייך- או לסחוט אותך.
 
ריוסקה:
ריוסקה מתעלם מהנער, ולא משאיר לו ברירה אלא להשאיר לעצמו את העודף. הוא עצמו נגרר על ידי המקדש פנימה, חולף על פני הגיישות ומעניק להן מבט אחד ותו לא. הוא אומנם נסחף על ידי האווירה, אך הוא משאיר את עצמו עירני ומוכן, ואינו נותן לאקסטזיה להשתלט על תודעתו, אך לגופו הוא נותן את החופש שהמקום מעניק לו.
הוא עובר על פני הכניסה ומביט פנימה, אל תוך פנים המקדש לאלת היופי.
 
חזרה
Top