• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ שטויות מרחבי הרשת

הח׳אן הטטרי אמר/ה:
[post]693138[/post] לאחרונה עלה לי רעיון הומוריסטי: מיתולוגיית הפונדק, שכוללת את סיפור הבריאה, חזון אחרית הימים, פנתיאון האלים והיסטוריית הפורום, והכל בהומוריסטיות. אני לא מפרסם עדיין, כי הוא הולך לדבר על אנשים אמיתיים מהפורום (אם מישהו מעוניין במקום מיוחד בחזון אחרית הימים הוא מוזמן לומר לי בהודעה פרטית), ויש לי לפחות קצת טאקט. אז החלטתי לשאול כאן, ואם לרוב אין בעיה, אני אפרסם.
בנוסף, אני לא יודע הרבה על היסטוריית הפורום המהולל שלנו, ובאמת שהיא ארוכה מאוד וכוללת הרבה עצים סתמיים, כך שאני לא ממש יכול לבדוק. כל מי שיודע דברים חשובים על היסטוריית הפורום, מוזמן לומר כאן.
אז... מה דעתכם? כדאי? לא?

thewolf אמר/ה:
[post]693140[/post] נשמע מגניב, אני מדמיין את סיום הפונדק הריסת עץ המקדש, ואחריו גלות הפורומים בפייסבוק במשך 20 שנה.
חכה עם זה.
לפני זה יבואו ארבעת פרשי האפוקליפסה: טרול, נוב, ספאם ובאג. הטרול יטריל את כל הפורום, הספאם יספים את כל הפורום, הנוב יכתוב הודעות נוביות ומטומטמות בכל הפורום והבאג יעשה באג במחשב של אולדמן וימנע ממנו להתחבר לפורום. קינג ריוונג' ינצל את זה כדי לחזור משאול תחתיות עם משתמש שלישי, ואז יתנהל קרב הראגנארוק הסופי, בו יתייצבו הלא טרולים/נובים/ספאמרים מול הטרולים, הנובים והספאמרים, וכל אחד ילחם לפי השיטה החביבה עליו, מה שיגרום לכאוס אדיר ולתוהו ובוהו. לפתע יגיע אולדמן שהבאג שלו נרפא כי פרש האפוקליפסה באג השתתף בקרב, ישמיד את כוחות הרוע עם עוצמת המנהל הראשי שלו, ואז יקחו לו 20 שנה לתקן את הפורום מנזקי הקרב וכולנו נצא לגלות אל הפייסבוק.
 
אה, שכחתי את הסוף האופטימי...
בתום 20 שנות גלות, ירפא בורא הפורום אולדמן את הפונדק, שיהיה חדשני וכיפי מאי פעם. כל הפונדקאים יחזרו אליו ואף אחד מהם כבר לא יהיה נוב, ספאמר או טרול, וכך ישכון שלום לעד עלי אדמות הפורום. אה, ולכן גם לא נצטרך מנהלים!
 
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
[post]693149[/post] לפני זה יבואו ארבעת פרשי האפוקליפסה: טרול, נוב, ספאם ובאג.
טרול אוהב אדם במקרה?
כי למעשה שיטה 4 היא החביבה עליי פחות מכולן.
 
למען האמת, אני חושב שהטיעון שמהדורה 4 "מרגישה כמו משחק מחשב" הוא כנראה אחד מהטיעונים הנפוצים והכי גרועים נגד המהדורה לדעתי, פשוט כי הוא טיעון רע בפני עצמו. "מרגיש כמו משחק מחשב" זה אפילו לא מדד לכמה משהו הוא טוב, ומשחק תפקידים זה משהו שלא משנה באיזו שיטה תעשה- ייתן הרגשה מאוד שונה. אפשר אפילו לפתוח על זה עץ, אני מוכן לדבר על זה.

אבל לא באתי לעץ הזה בשביל להגיב לזה, המטרה שלי היא לפרסם את המפות הטובות ביותר שמצאתי באינטרנט לגולאריון, שמסכמות את כול האזורים של הים הפנימי ו-Tian-Xia בשתי תמונות פשוטות ודי נהדרות:

PathfinderExplained.jpg

Pathfinder_Tian_Xia_Map.jpg
 
"פשוט"? באיזה מולטיברס זה נקרא פשוט? אני לא מבין למה אנשים מתעקשים לכתוב\לשחק בעולמות מערכה כל כך סבוכים שאתה צריך מפה מסומנת בצבעים כדי לדעת איפה כל דבר נמצא.

ואגב, למה זה נדמה שהמפה של גולאריון מושפעת מאוד מהמפה האמיתית של העולם? העליונה מקבילה למדי לאירופה\אפריקה, כולל החלוקה לארצות, והשניה נראית כמו שעטנז בין אמריקה ואסיה בלי האוקיינוס הפסיפי שמפריד ביניהן.
 
כי זה בדיוק מאיפה שהיא שואבת השראה, גולאריון זה אחד מהעולמות האלו שפשוט אפשר למצוא בהם כמעט כול דבר. ובתמונות האלו במקום לקרוא עכשיו פסקאות שלמות של lore ומידע על כול אזור, אתה מקבל את הכול בביטוי קצר ומשעשע. אני לפחות נקרעתי בפעמים הראשונות שראיתי את התמונות.

בפני עצמם דווקא כול אזור יכול להיות מקום מעניין, ביחד זה יוצא בלאגן שלא מהעולם הזה, אבל אני לפחות נהנה מהבלאגן הזה. זה עולם גרוע, אבל התוכן שנכתב לו הוא די כיפי, נתיבי הרפתקאות טובים, ההרפתקאות של אגודת מגלי הארצות, המודולים השונים. יש 'תמורה' על להכיר את העולם הזה, ויש קהילה ענקית שמשחקת בו- וכול חודש נוסף לו עוד תוכן חדש.
 
זה היה כל כך טוב!!!
חיפשתי לי במחולל שמות שם לסוס של הדמות שלי, כשלא ידעתי מילה (בכל זאת, האנגלית שלי לא כל כך טובה) הלכתי לגוגל תרגום ותירגמתי אותה.
אבל זה לא הקטע, הקטע הוא שכשמתי מגוגל מילים לא מובנות, (כככחלדגכמנ) הוא כתב לי.. תראו בעצמכם:

קוד:
file:///C:/Users/Langlib/Desktop/%D7%A9%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA%20%D7%A9%D7%9C%20%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C%20%D7%AA%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9D.png

גאוני!
 
גילוי נאות-עובד רק עם אותיות עבריות, ללא מספרים וסימנים מיוחדים.
-------
ועוד כמה:

He turned away from the window

It's just like that

It was as if it had been forgotten

Now I'll call you

As a witness to the Holocaust

One last time
 
חזרה
Top