• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

כולם
"בסדר גמור, אבל אולי היינו יכולים להוציא ממנו עוד קצת מידע. אז לאן אנחנו הולכים עכשיו? עדיין למצוא את החבר שלך?" היא פונה אל מיכרון, "או שנלך לראות מה הקובלדים זוממים?"
 
כולם
״הדרך שבה עושי הרע יואילו להשאיר לנו ביזה טובה יותר״, אומר מורת׳ון, מטיל לפתע את פגיונו בדיוק בחזהו של הקובולד. ״טוב?״, הוא שואל את ראליין. ״רע? בתור אחד שגדל באת׳-קליאת׳, אני יכול להבטיח לך שאין באמת מישהו טוב לחלוטין, או רע לגמרי. יש רק סדר״, הוא אומר, עווית של גיחוך ומרמור גם יחד חולפת בפניו, ״או כאוס״. הוא שולף בקלילות את הפגיון מחזה הקובולד, מנקה אותו על שרוולו. ״ובסוף כולנו נחזור לכאוס״.
 
כולם
ראליין מביט בבן המחצית בשעשוע.
"אז יש סדר וכאוס? זה נכון, אבל יש גם טוב ורע. האחד הוא הטוב המוחלט, אין שום דבר אחר שטוב מלבדו, וכל שאנו יכולים לקוות לו הוא שהאחד יגונן עלינו מפני הרשע ויביאנו אל הגאולה, בה נזכה גם אנחנו לטעום מין הטוב. ועד שיהיה הטוב הזה, עלינו או יותר נכון עלי, הוטלה המשימה להכחיד את הרשע, ולשם כך עלי להתחבר עם הרשע ברמה מסויימת על מנת להשמיד את הרשע הגדול יותר."
 
"טוב ורע הם בסך הכל מושגים משעממים שאנשים המציאו כדי לתרץ את המעשים שלהם. 'אני פועל למען הטוב בעולם, הוא רשע הוא צריך למות'. אני יותר כנה מכל המתפלספים האלה. אני עושה מה שאני רוצה, נלחמת במי שפוגע בי או בחברים שלי, לא משרתת 'טוב' או 'רע' אלא עושה פשוט את מה שאני רוצה. אני לא אפגע באנשים אחרים סתם כי זה לא נחמד, אבל אני לא ארדוף אחרי אנשים רק בגלל שהם 'רעים'."
 
כולם:
לאחר שהחלטתם לבקר את הקובולדים, אתם מתקדמים עוד כחצי יום הליכה, לכיוון המפל מאחוריו הם מתחבאים, לפי המפה של מיכרון. אחרי שעברתם כמה חורשות, אתם מגיעים למפל. מאחורי העצים ניצב צוק (נמוך למדי) וממנו נופלים המים, שממשיכים לזרום למערב. גלגלו תפיסה והתגנבות, כמו כן אתם יכולים לעשות כל דבר שעולה על דעתכם, כי אתם יודעים שאמורים להיות כאן קובולדים.
OUT - במקום להתברבר על סחיבת השלל - מורת'ון סוחב הכל ודי. תרצו לקנות משהו - דברו איתו.
וולף - עד עכשיו קצת הזנחתי את הדמות שלך, בהתקלויות הקרובות נתמקד בה, אז תהיה ממוקד. סבבה? (מגונן זה התפקיד הכי קשה)
 
כולם
OUT
מה? למה? נו, טוב, אוף איתכם. תעמיסו הכל על בן המחצית, גם כן ;)

IN
מורת'ון מחייך, ומעניק לאלי טפיחת גב - כי קשה לטפוח למישהו על השכם כשהקרקפת שלך מגיעה לו לפופיק. ''אז אני לא היחיד'', הוא אומר. ''יצא לי להיתקל בהרבה אנשים שאמרו שהם משרתים את הטוב'', אומר מורת'ון. ''כשאבא מת בגלל האת'-קליאת'ים הייתי צריך לפרנס את המשפחה, והצטרפתי לגנבים. אף פעם השומרים לא תפסו אותי, אבל הם היו בטוחים שמי שגונב מסוחר עשיר הוא רשע. רשע? אני והמשפחה שלי רעבנו ללחם, כשהסוחרים האלו שתו יין ואכלו בשר עם תבלינים בקינוח מאפה קינמון'', הוא אומר, ואז מחייך מעט. ''כן, אני לא עושה מעשים נחמדים מאוד. אבל בסך הכל לא הרגתי אף אישה או ילד, לא גנבתי מאיש רעב, ולא אנסתי. כשאגסוס אתפלל לדיסמאס אל הגנבים, הוא יתרצה וייקח אותי להיכלות הגנבים הנצחיים שבשמיים''.

OUT
דיסמאס זה הקדוש הפטרון של הגנבים בנצרות הלא פרוטסטנטית (קתולים, אורתודוקסים, אולי אפילו אנגליקנים אבל נרא'לי שלא).

IN
כשמגיעים למפל, מורת'ון נעצר, והוא נזכר בימים בהם היה אמור לפרוץ לחדרי אוצר של עשירים באת'-קליאת'. הוא בוחן בקפידה את האיזור, מנסה לאתר כל מלכודת.

META
תפיסה:
[dice:vq1znzq1]702928:0[/dice:vq1znzq1]
התגנבות:
[dice:vq1znzq1]702928:1[/dice:vq1znzq1]
 
כולם

אתם מתקרבים למפל המצויים במפה דרך החורש. כאשר אתם מגיעים, אתם שמים לב שיש שמירה כבדה למדי על המפל, כאילו מצפים למשהו. כעשרה קובולדים שומרים על האזור, ועוד קובולדים דגים בנהר באמצעות חניתות. לצערכם הרב, הם שמו לב אליכם.
תיאור קצר של המקום: הנהר זורם לכיוון דרום מערב, מוקף בעצים רבים למדי ובשאר צמחייה. הקובולדים השחיתו את החורש כמו שרק הם יכולים, וישנה ערימה גדולה של עצי הסקה שכרתו. ליד הערימה עומד מעגל רונות זרחני, זורח בצבע כחול בוהק.
Out
מכיוון שנכשלתם בהתגנבות(חלקכם) אתם לא מקבלים סיבוב הפתעה. מקמו את עצמכם באזור צפון מערב לנחל, מאחורי העצים או בתוכם, וגלגלו יוזמה. אז נתחיל בקרב.

נ.ב. סליחה על האיחור... מקוה שלא יקרה במפה הבאה.
תודה לכל לורד שעזר לי עם המפות.

נ.ב.נ.
קבלו 225 נק''נ כ''א על הקרבות הקודמים.שכחתי לחלק.

עריכה:
כמה הערות - הקרבות הבאים הולכים להיות קשים. לא לנצל מיד את כל הכוחות היומיים. יש לכם אחלה של כוחות התקלות, תשתמשו בהם.
בנוסף, הקובולדים הפשוטים (מסומנים כ''ק'') מתים מכל התקפה שפוגעת בהם וגורמת נזק. אין צורך לגלגל נזק נגדם.

https://docs.google.com/spreadshee...vJFQ1XE30eIKxyuZyK0b51Pse6w/edit?usp=drivesdk
 
כולם
Out
גלגול ההבחנה היה כדי לראות אם אתם רואים את הקובולדים. הנחתי שמי שהצליח לראות סיפר (בקיצור) לחברים שלו מה הוא רואה.
גלגול ההתגנבות היה כדי לראות אם אתם יכולים להפתיע אותם. הנחתי שמי שנכשל הורס לכולם, כי הקובולדים חיכו לכם.
היה סביר שתצליחו בגלגול התפיסה ותיכשלו בגלגול ההתגנבות. אל תאכלו את הלב.
עריכה: המשקים והמגינים שלופים.
 
כולם
IN
מורת'ון עוצר ביער, מסתתר בין השיחים והעצים, שומר לעצמו זווית פגיעה טובה על הקלע עם הטומהוקים שלו.הוא מתגנב חרישית, ומסתתר היטב כמו שרק מתנקש בן מחצית יודע.

META
מתמקם ב-N12.
יוזמה:
[dice:2az4s6g1]703569:0[/dice:2az4s6g1]
עריכה: שכחתי 5+ מהזריזות. יצא 20.
 
יוזמה- 16+2=18
מיקום M13
IN
מעגל הרונות לא נראה טוב בשביל מיכרון זה נראה שמתרחש שם קסם של קובלדים, קסם אפל ככל הנראה. לכן הוא פונה לחברי הקבוצה. "אני צריך שמישהו ילך איתי למעגל הרונות ששם (הוא מצביע על המעגל) לא אוכל להילחם לבד ומניסיוני משכבר הימים דברים קסומים זוהרים לא נגמרים בטוב אם לא מטפלים בהם, אז בואו נתפצל מי איתי?"
 
חזרה
Top