• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

"בסדר." היא נאנחת וקוראת להוריה, שמגיעים. בן מחצית בעל שפם עבות ובת מחצית מלאה בעלת לחיים מבריקות. "מה קרה ג'יין?" האב שואל, ואז הוא רואה את קאלי ופניו מזעיפות. "אז את הגמדה שניצלה את טוב לבה של הבת שלנו, הא? מה את רוצה לעזאזל? לבלגן את הבית עוד יותר?"

לאחר כמה דקות, הונג מאבד את העקבות, אבל נראה שהחדשות ביותר מובילות לכיוון שאליו מונרו הלך.
 
דאי-קי:
דאי-קי למד להגיב מהר להתקפות פתע. האינסטינקטים הבסיסיים ביותר שלו לימדו אותו להחזיר מכות בעוצמה גדולה פי כמה.
אך הפעם נמצא ברשותו נשק עוצמתי אף יותר.
צמידי הראם שלו זוהרים בזהב בעודו מפעיל אותם כנגד הזרועות, וגופו זורח באור לבן קלוש, אנרגיה לבנה אופפת אותו.

META
מנצל נקודת קי לעוד שתי התקפות.
1ק20 + 7 = 23
1ק20 + 7 = 17
1ק20 + 7 = 20
1ק20 + 7 = 18
מנצל עוד נקודת קי כדי להמם את המטרה (חוכמה נגד 15).
נזק (מנצל שני שימושים מצמידי הראם כדי להדוף את שתי הזרועות ב5 פיט):
1ק6 + 2ק10 + 3 = 12
1ק6 + 3 = 4
1ק6 + 2ק10 + 3 = 9
1ק6 + 3 = 5
סה"כ 30 נזק.
 
"כן כן. היא סיפרה לנו על השקרים שלכם." האישה מתערבת. נראה שהיא הלכה קודם והביאה מערוך מהמטבח. עכשיו, היא מחזיקה אותו באיום. "

אתה תוקף מספר פעמים, אבל הדבר היחיד שאתה פוגע בו הוא האוויר שמולך, מצדדיך, ומאחוריך. כמעט כאילו היצור לא נמצא בסמוך אליך, או בכלל קרוב אליך. אבל הפעם, כשזרועות הציד מצליפות שנית, אתה מוכן- ומצליח לחמוק מהן. עם זאת, אתה מגלה שיש הרבה כאלה, והרגליים שלך מתחילות להסתבך בהן. והלחישות רק מתחזקות, מפריעות לך לחשוב בצלילות.
META
גלגל לי בבקשה הצלת זריזות בד"ק 14. בכשלון, אתה מרוסן עד תחילת תורו של האויב שלך.
 
דאי-קי:
דאי-קי מתחמק באלגנטיות מהזרועות, מסתמך על חוש השמיעה שלו כדי להבין את תנועותיהן.
הוא מצמיד את ידיו לרצפה, ועורקים של להבות קדושות מתפשטים בחדר, אורם חורך את עורו של היצור.

META
הצלת זרז:
1ק20 + 3 = 18
מטיל להבות קדושות:
על המטרה להצליח בהצלת זרז (15) או לספוג 2ק8 נזק קורן (אין בונוס ממחסה).
2ק8 = 8 נזק אש.

נק"פ: 29/59
קי: 5/7
 
IN
אם מונרו מטפל בדבר, כדאי שהונג-יי יתמקד בקצוות חוט אחרים. הונג-יי אולי הוא לא צייד מיומן, אבל הוא יודע את הבסיס לציד התת ימי- והם מתחילים כמובן, בהנחת פתיון.

הונג-יי מסתכל על מצב השמש בשמיים, ובינתיים פונה אל בני המחצית שבאזור. ״שלום לכם״ הוא אומר בנחמדות מירבית, למרות שהוא מיואש לחלוטין כבר מללכת סחור סחור בכפר הזה. ״שמי הוא הונג-יי, ואני בחיפוש אחר זאב מסוכן המסתובב במקום הזה. האם אתם יודעים על דבר מעיין זה?״ שואל הנזיר הצעיר את בני המחצית.
 
"כי אתם מחפשים משהו שאבא שלי מצא. אז החלטתם להפוך לנו את הבית בחיפוש אחרי זה." היא אומרת בהתרסה, "עכשיו, את מתכוונת לעוף מפה?"

הונג מוצא בת מחצית אחת שבדיוק פנתה ללכת. היא נראית עייפה, מחזיקה על כתפה מספר רשתות ריקות. "זאב? אין באי הזה זאבים." היא אומרת וממלמלת משהו על זרים משונים בזמן שהיא מתרחקת לאיטה.

למרות שהאש לא חורכת את היצור, האור שהלהבות מפיצות מאפשר לך לראות אותו בבירור בפעם הראשונה, וכך גם לדעת היכן הוא. נראה שכל ההתקפות שלך לא פגעו, פשוט כיוון שהוא היה מעט מעבר להישג שלך. היצור נראה כמו גוש של זרועות ציד תמנוניות ארוכות, ובמרכז הגוש הזה- פרצוף כמעט אנושי, עם אף ארוך, ומקור גדול במקום פה. המקור הזה מלחשש, וככל שהזמן עובר, אתה מתחיל להבין את הלחישות הללו יותר ויותר. למרות שמדובר בשפה מזוויעה ומשונה, אתה מתחיל למצוא בהן משמעות. האם אתה משתגע? אכן נראה כך. 'מוות', לחישה אחת אומרת. 'אש' הוא אומר בלחישה אחרת. 'עבר' אתה חושב שאתה שומע בלחישה השלישית, והיצור תוקף אותך פעם נוספת. זרוע מצליפה בך, אוחזת אותך לרגע אחד- מנסה למשוך אותך קדימה אל המקור של היצור, אבל אתה מצליח להשתחרר מהאחיזה החלקלקה.
והאש הקדושה מתפוגגת, ויהי חושך.

META
זרוע ציד: 23 נגד דרג"ש, 8 נזק חבטה.
 
דאי-קי:
עכשיו דאי-קי מבין את הטעות שלו. הוא תקף את העלים של העץ, במקום את השורשים. הוא מסתער לעבר התפלץ, משתדל להתעלם מהלחישות שלו, מתחמק מהתקםות המצליפות לכיוונו, ותוקף בכל המרץ שלו. בעיטה למרכז, יד מצליפה לרוחב, אגרוף, וברך למקור.

META
4 התקפות (מנצל נקודת קי):
1ק20 + 8 = 26
מנצל נקודת קי נוספת כדי להמם את המטרה (חוסן נגד 15)
1ק20 + 8 = 23
1ק20 + 8 = 23
1ק20 + 8 = 21
מנצל את המטען האחרון של צמיד הראם, 2ק10 נזק נוספים והמטרה נדחפת 5 פיט.

נזק:
1ק6 + 4 = 6
1ק6 + 4 = 5
1ק6 + 4 = 6
1ק6 + 2ק10 + 4 = 14

נק"פ: 21/59
קי: 3/7
 
IN
׳אתה מבזבז את הזמן של שנינו׳ אומר הזאב בכעס וזעם, אבל הונג-יי מניד בראשו. ״לפני שאתה יכול לדוג, עליך להשיג פתיון״ אומר הנזיר בחיוך, ״ואולי אתה תהיה מאושר, כי בדיוק הגיע הזמן לצוד״.

הונג-יי מתחיל לרוץ ביער, במהירות על טבעית, ולחפש אחר חיית ציד. אם הוא יצליח ליצור מלכודת שתפתה את הזאב לבוא, כך הוא יוכל למצוא את הזאב בקלות. ככול שהכפר יהיה יותר מוגן כרגע, כך טוב יותר, והונג-יי מוכן לטפל בכול איום נחות בשביל שדעת אנשי הכפר לא תוסח.
 
"בטח בטח, הזאב הרע." ובזאת, הם סוגרים את הדלת, כמעט טורקים אותה בפרצופה של קאלי.

אתה מצליח למצוא ולתפוס מספר סנאים בלי שום בעיה. למרות שהיצורים הללו לא מתנהגים או נראים כמו דגים, נראה שהעמידה ללא-ניע משפיעה באותה המידה ולאחר זמן מה, הם מתעלמים ממך- מה שמאפשר לך לתפוס אחד או שניים במהירות.

3 ההתקפות שלך פוגעות בקול מחליא, מעיפות את היצור לאחור. אבל אתה שומע אותו נע ומתקרב, למרות שבחושך אתה לא יודע היכן הוא בדיוק. זרוע ציד אחת מצליחה להצליף בך- מנסה לתפוס אותך, אבל אתה מתחמק.
META
8 נזק.
כמו כן, גלגל בתחילת כל תור הצלת זריזות בד"ק 14 אלא אם כן אני אומר אחרת. בכשלון אתה מרוסן עד תחילת תורך הבא (ובו תגלגל שוב הצלה).

אתה מגיע לבסוף חזרה אל הכפר, ולמרות שאתה עדיין מרגיש כאילו מישהו, או משהו, צופים בך- אתה לא רואה דבר.
בכפר, בני המחצית חוזרים לבתיהם, לארוחת ערב. חלקם הגדול באים מהמזח, בו הם קשרו את הספינות שלהם. הם גוררים איתם דליים או רשתות מלאות דגים.
 
קאלי
הגמדה נאנחת. נפלא. היא הולכת לסלע קרוב ומתיישבת, מביטה בגלים הקטנים של האגם. לידה, צורתו של סוס אדום מתחילה להתגבש.
"בזכות כשרונו של מונרו ליצור רושם ראשוני נורא, המשפחה של ניב-ים לא מתה עלינו." היא מוסרת לארזיוס. "מתברר שאוריון שמר על קיום החרב בסוד, אנחנו היחידים כאן ששמעו עליה. אבל זה לא ישנה לדורנדר, כשיגיע לפה הוא פשוט יחשוב שהם מסתירים אותה ממנו. תכננתי לשכנע אותם לברוח, עכשיו נראה שהאפשרות היחידה היא לחכות עד שיגיע לכאן. כשזה יקרה... אני לא יודעת אם נצליח לעצור אותו." קאלי אומרת. היא נותנת לכמה רגעים לעבור.
"רעיונות?"
 
דאי-קי:
הנזיר מתחמק בשנית מזרועות המפלצת, צופה את תבנית התקיפה שלה. הוא שואב אנרגיה רוחנית, והופך אותה לגשמית. פצעיו מתאחים, הדם שלו מתחדש, והוא מרגיש רענן שוב.
במהירות בלתי רגילה שדורשת ממנו מאמץ אדיר, הוא יוצר מוקד להבות נוסף, זרועות יוצאות ממנו בחיפוש אחר האויב.

META
הצלת זריזות:
1ק20 + 7 = 17 (הצלחה)
מנצל כפעולת בונוס משב מרענן (יכולת לוחם), מרפא 1ק10 + 2 נק"פ:
1ק10 + 2 = 11
מנצל כפעולה 25 נקודות ריפוי.
פעולה נוספת (יכולת לוחם):
להבות קדושות (לפי רצון) - על המטרה להצליח בהצלת זרז (15) או לספוג 2ק8 נזק קורן (אין בונוס ממחסה).

נק"פ: 50/59
קי: 3/7
 
IN
היפגש עם קאלי, אני מניח מלכודת ביער, מלכודת לזאב.
IN
הונג-יי לוקח את השלל שלו, כמה שהוא מצליח לתפוס, ובעדינות בניסיון לגרום להם לכמה שפחות כאב, מחסל את הסנאים. הוא מארגן אותם מסביב לעץ, ולוקח אחד מהם. ״אני מתנצל, יצור קטן״ הוא אומר בעודו קושר אותו עם זנבו למקל ומסדר אותו מעל למדורה, הריח של הבשר אמור למשוך טורפים. לאחר מכן הונג-יי מסתכל מעלה על העץ, מחליט שפה יהיה המקום שבו הוא יישב ויחכה. הוא מסתכל מעלה, ולפתע... מרגיש תחושה ברגליו. משהו שהפעם האחרונה שהוא הרגיש אותה הייתה הפעם בה הוא פתח את הצ׳אקרה הראשונה. הונג-יי כמעט לא שם לב כמה הוא התחזק מאז! והוא מזנק על העץ, ורץ עליו, במאונך לחלוטין, רגע לפני שהוא נוחת בין הענפים ומוצא לו מסתור בהם. הזאב הלבן מרגיש תחושה מגעילה של סיפוק עצמי רב יתר על המידה מהנזיר הצעיר.

META
זריזות (התגנבות): 14+8=22.
 
אולי תשאלי את מונרו? ארזיוס מביט לעבר הכיוון אליו מונרו הלך, ואכן- מונרו בדיוק חוזר. הולך לעבר קאלי.

אתה מחכה, ובשלב מסוים, דוב שחור ניגש אל הסנאים, מרחרח.

האש מפספסת את היצור, ואתה מגלה שהוא נמצא בצדך השני בכלל. הוא מכה בך פעם נוספת עם זרוע אחת- אוחז בך, ומצליח לתפוס אותך גם עם הזרוע השנייה, גורר אותך לעבר פיו- אבל אתה מצליח בקושי רב לחמוק מהנשיכה המסוכנת שלו.
META
זרוע ציד 25 נגד דרג"ש, 8 נזק.
זרוע ציד 22 נגד דרג"ש, 8 נזק.
כיוון ששתי הזרועות פגעו- אתה אחוז ונמשך כך שאתה סמוך ליצור. בתורך, אתה יכול לנצל פעולה על מנת לגלגל אתלטיקה או אקרובטיקה בד"ק 14 כדי להשתחרר. שים לב שזה בא במקום התקפה.
נשיכה: 10 נגד דרג"ש, פספוס.

קאלי יושבת על גדת האגם, ארזיוס לצידה בצורת סוס, ושניהם מביטים אליך.

לעצמי
62 נק"פ נותר
 
IN
זה לא בשביל הדוב, חשב לעצמו הונג-יי. כיצד הוא יוכל להרחיק את החיה מהמלכודת שלו? מתוך המחבוא שלו, הוא זקק על הדוב ענף. מעניין מה החיה הזו בכלל, הונג-יי מעולם לא ראה יצור בגודל הזה, למרות שהוא לא נראה כזה מסוכן...
 
חזרה
Top