• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

פונדק:
ארכיון מפלס את דרכו באיטיות דרך השומרים, אשר עסוקים מדי עם החשודים שהם מתחקרים, אך הוא שומר מרחק מסקיי ודורן, אך רק מספיק כדי שהם עדיין יהיו בטווח של הטלפטיה שלו.
"מה קרה כאן? יש דרך בה אוכל לעזור לכם?" הןא משדר לתודעתם את השאלות, ופותח עבורם את האפשרות לענות לו מבלי לגרום לשומרים לחשוד בדבר.
 
צוות שרירים-
״זה כי אני אורק? אתה בא בקטע גזעני? וואלה מה קרה, אני בא לפה, שותה, תוקפים אותי מי יודע למה, ואני צריך לחטוף מכות כאילו אני פיניאטה? וואלה כן הלכתי פה מכות״ הוא מגהק שוב, ״תשמע, לא בקטע בעייתי, אתה יכול לתת לי כמה דקות לפני שאתה עוצר אותי או לא יודע מה, אני צריך רגע לחזור לתפקד״.
 
ביטארי
הוא מגמגמם לרגע "אני...אני חוקר את הנושא הזה..זרימתן של נשמות בגופים. אני הבחנתי בהילה שלך בעזרת המכשור שלי, והבנתי שאת הוחזרת. ממעט המחקרים שנעשו בנושא, אנחנו יודעים שכשנשמה מוחזרת חזרה אל הגוף, במיוחד כשלא מדובר בתהליך מסודרת אז היא מאבדת חלק רב מהזכרונות שלה. אני חושב שהצלחתי לפתח מכשיר שמאפשר לסרוק כל נשמה המאוחסנת במיכל כלשהו, לשלות ממנה מידע רצוי, אבל אני צריך נשוא מחקר..."
פונדק
החייל נראה כאילו הוא מנסה להחליט איך להגיב לדבריו של דורן, ובסוף מושך בכתפיו ומושיט זוג אזיקים אל ידיו של דורן "לא ממש מעניין אותי מה היו הסיבות. הם נאבקת, אתה עצור. תוכל להתאושש בכלא"
meta
דורן, אלא אם אתה תוקף/מתנגד, אתה באזיקים, משמע שיש לך מחסר של 6 לביצוע כל פעולה שהיא עם הידיים
 
פונדק
השומר מביט בו ומצחקק "לא, לא לכלא. אנחנו פשוט שמים אתכם בפינה שם, ונבדוק מי היו האחראים למאבק. הם הולכים ללכת לכלא. אם זה לא היה ברור" הוא נועל את האזיקים בנקישה, ומוביל את דורן לצד הפונדק, שם כל משתתפי הקרב החבולים עוברים תשאול זריז, ודורן שם לב לב שעוד ועוד אצבעות מאשימות מופנות אליו ואל האיש הגדול שתקף אותו
ביטארי
"שום דבר מיוחד..רק שתבואי מחר ותשימי על עצמך את הציוד שבניתי, ואז נערוך כמה ניסויים קצרים"
 
פונדק
"אדוני השומר" אומר סקיי בזמן שהוא רואה את דורן נאזק "אני מאמין שכבר הסברתי שאני וחברי כאן הותקפנו ולא התקפנו, אין כל צורך בכבילתו"
Meta
דיפלומטיה 16
 
ביטארי נכנסת לפונדק, והיא רואה את ארכיון נעמד בצד הפונדק, את דורן אזוק ומובל לצד על ידי אחד השומרים, ואת סקיי מדבר עם שומר אחר. השומר שמדבר עם סקיי מושך בכתפיו באדישות "מצטער חבר, ממה שהבנתי החבר שלך היווה חלק לא פחות רציני בתחילת התגרה מאשר הבחור עם האף השבור. אז שניהם הולכים לבלות לילה בתא המעצר. השאר ישוחררו, ותוכלו לאסוף אותו בבוקר"
 
ביטארי מתקדמת לעבר השומר. "אני לא מאמינה." היא אומרת, "הגענו למצב שבו העיר הזו לא מבדילה בן אשם לקורבן?" היא שואלת, מצביעה על דורון. "אדוני, למקרה שאתה לא הצלחת להבחין בזה, ידידנו פה, איך נגיד את זה... לא בריא בראשו, הוא אינו מבין כמוני וכמוך דברים." היא מסמלת עם ידה כאילו הראש שלו לא בסדר. "אתה הרי לא יכול לשפוט מישהו על פשע שהוא לא הבין שהוא ביצע, מבחינתו ברגע שהייתה סיבה לתקוף, הוא הגן על עצמו. איזה תועלת תצמח לך מלעצור אותו?" היא שואלת. "הרי הוא לא בדיוק מסוגל להבין את אשר עשה, מצבו לא ישתפר בלילה במעצר, ואתה לא תצליח לשפר את ההרתעה כלפי אנשים מהחוק אם אתה עוצר אנשים "חריגיים" נכון?" היא שואלת לבסוף. "חוץ מזה שזה סתם יהיה בשבילך עבודה מיותרת, ואני בטוחה שהחבר שלנו פה." היא מסתכלת על סקי. "ידע למנוע מהבחור הזה לעשות צרות נוספות בעתיד, ואם לא. אז הוא יקח על עצמו אחריות מלאה לסיפור, נכון?" היא מביטה בסקיי במבט שמביהר שהוא צריך להנהן ובשקט.

META
תרמית
[dice:1hqxsg8b]703039:0[/dice:1hqxsg8b]
 
"הכישורים החברתיים שלכם מפתי-תי-תי-תי-עים אותי." אומר ארכיון, אך הפעם קולו אינו משודר ישירות אל תוך תודעתם של האחרים אלא בוקע ישירות מתוך גופו, מהדהד ומרוחק, אך אמיתי. הנימה הקודמת שלו, של קול רך המזכיר פעמונים אך מלאכותי ואחיד, נשמרה למעבר. "אשמח ללמוד מכם באחד הערבים-בים-בים-בים, זוהי מיומנות אשר יכולה להיות שימושית ביותר במצבים הנכונים." הפסל מהנהן בראשו. דיבורו איטי ואינו רהוט, ולעיתים הוא נתקע על הברה מסויימת, אך אנשים פשוטים שלא מכירים את ארכיון בקלות יכולים לבלבל זאת עם גימגום.
 
"א-א-אכן."ארכיון מגמגם לאיטו. "נראה כי הי-הי-הצלחנו לחכות את מיתרי-הקו-קו-קול שלכם."
כאשר דורן מעלה את שאלת האלכוהול, ארכיון נוקש על סנטרו, היכן שפה בדרך-כלל נמצא אצל יצורים חיים. "לצערנו, אנחנו עדיין חסרי-פה-פה-פה. אם ייתמזל מזלנו לצאת מקליפת הקרי-רי-רי-ריסטל המגבילה הזו, נוכל לבדוק את העמידות שלנו לחומרים משכרים, אך איננו-נו-נו מסוגלים לשתות אפילו עם הגוף הנוכחי שלנו."
 
Out
קוויריון
מה שאתה יודע
פיריום-מתכת נדירה מאוד, מסוגלת להפוך לכל חומר בהפעלת הקסם המתאים, ניתן לטעות בינה לבין זהב, אבל היא חמה למגע ומפיצה זוהר משל עצמה. משתמש קסם מסוגל להטיל את הקסם שלו דרך הפיריום, והפיריום מעצים את הקסם בעשרות מונים, מחזק את פיסת הנשמה המשמשת ליצירת הקסם. לאיגוד הסוחרים יש בלעדיות כמעט מוחלטת על חציבת ומכירת פיריום, והם מוכרים סגסוגות פיריום שמתכלות במהירות אך פועלות באותה הצורה למרבה במחיר. אם עוטפים את הפיריום סביב מחצב קסום אחר, הוא מאפשר לטעון ולאחר מכן לשחרר מאגרי קסם, נשמה, או זיכרון, לתוך ומתוך המחצב הזה
מורטזיום-מתכת זולה יותר מפיריום ונפוצה יותר, המורטזיום בצורתו הטבעית הוא קל, קשיח, ושחור. למורטזיום יש תכונות דומות מאוד לפיריום, בהבדל אחד-לכל חתיכת מורטזיום יש "תהודה מאגית מסוימת". אם מישהו מנסה להטיל קסם בעזרת מורטזיום מבלי להשתמש בתהודה המאגית הנכונה, אז המורטזיום קורע את חתיכת הנפש שבה נעשה שימוש במהלך הקסם, משאיר את מטיל הלחש פגוע פיזית ונפשית. המורטזיום נפוץ וקל יחסית להשיגו, אך בדיקות תהודה עולות כסף ודורשות מומחה מאגי בעל ידע והכשרה מתאימים
איליריום-המחצב הקסום האחרון, איליריום מופיע בצורת גבישים שקופים שנמצאים בעיקר בקריאנג'ון. כל ניסיון להטיל קסם דרך האיליריום מוביל מיידית לתוצאה הזהה למה שקורה אם מנסים להטיל קסם דרך מורטזיום בלי תהודה מתאימה. אך כריכת סלילי פיריום מסביב לגביש איליריום מאפשרת יצירת סוללה קסומה יעילה פי עשרות מונים מאשר סוללת מורטזיום. לכן, האיגוד מרבה להשתמש באילו עבור כלי הנשק של החיילים שלו, עבור כלי הרכב שלו, ועבר מכשירי הכרייה שלו
הסכין-הסכין עשוי איליריום, וכנראה כרוכות סביבו רצועות פיריום דקיקות. הלהבה המרצדת בפנים מעידה שהוא אוגר בתוכו פיסת זיכרון. ניתן לשלוף החוצה את הידע הזה בעזרת המכשור הנכון, ואף לשכפל אותו למאגר איליריום נוסף עם הקסם הנכון. אך שימוש לא זהיר, או ניפוץ הסכין, יובילו לאובדן מוחלט של הזיכרון, לנצח. הסכין עצמו אמור להיות יותר קטלני מסכין רגיל, אך הוא לא ניחן בתכונות שואבות החיים של איליריום רגיל כיוון שהוא כבר מכיל בתוכו זיכרון.
 
עיניו של ארכיון זוהרות בעודו מחבר את תודעתו אל אלו של השאר, ומספר רגעים בודדים מעביר את כל המידע שקרא אל ראשם ישירות, חוסך את הצורך בהרצאה ארוכה, משעממת ומבלבלת. הוא גם מסנן את המידע הלא חשוב, רק משדר את מה שלמד אודות המתכות הקסומות והסכין עצמו.

OUT
כן תקראו את הספויילר הנ"ל.
 
חזרה
Top