• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בראשית האנושות-עץ משחק (3/3)

ח'אן
הגברים מתאספים, לוקחים כל נשק שהם מסוגלים למצוא בחיפזון ומתייצבים מחוץ לכפר, היראל בראשם. "הרוחות היו נקמניות לאחרונה," אומר לו אחד מזקני השבט, "נראה שהעם חטא בעיניהן, שכן הן הביאו עלינו סבל ורעב. אם הן עדיין כועסות, כנראה שנפסיד בקרב הזה, ואסון גדול עוד יותר ייפול עלינו." היארל מגחך. "אם נמות היום, לפחות נמות בכבוד. הגבורה שלנו תרצה את הרוחות, והן יאפשרו לשורדים להתחיל מחדש. אולי אנחנו ניפול כאן היום, אבל העם הריינגאני לעולם לא ימות!" את המשפט האחרון הוא קורא בקול, והגברים מחזירים בתרועות. הם מכינים את חניתותיהם ומגניהם, ומתכוננים לבלתי נמנע.
 
ליזי
האויב מתקרב אל שדה הקרב הבוצי והביצתי-משהו, המנוקד בשלוליות ושאי אפשר לדרוך בו בלי לשקוע עד לקרסול בבוץ. בעיניהם של אנשי הדרום מבטים פראיים וצמאי דם, והם קוראים בתאוות דם כשהם מניפים את חניתותיהם. הריינגאנים מתארגנים במערך חצי גורן של חניתות, שמאחוריו נמצאים הקשתים. הסאסינגים (אנשי הדרום) מתארגנים מולם במערכי טריז, ומסתערים בעוצמה אל הקרב, מטילים מטח כידונים לפני ההתנגשות. קשתיהם מחפים עליהם, ופרשים על איילים ואיילי ענק דוהרים באגפים, מתכוננים לאיגוף.
קרב החניתאים עז ואכזרי. הסתערות הסאסינגים נתקלת במגינים עזים, הנחושים לא לתת לאויב לחדור לכפריהם. מטח הכידונים המקדים קוטל 9 מחיילך, ועוד 5 נהרגים במהלך הקרב. הסאסינגים מאבדים 7 מהחניתאים. קשתי האויב, מנוסים ובטוחים בעצמם, קוטלים 10 מלוחמיך.

META
מחסר 1- לכל היחידות עקב הקרקע הבוצית.

קפא''פ ריינגאנ':
[dice:3vhe5o4r]700566:0[/dice:3vhe5o4r]
קפא''פ סאסינג':
[dice:3vhe5o4r]700566:1[/dice:3vhe5o4r]
כידונים סאסינג':
[dice:3vhe5o4r]700566:2[/dice:3vhe5o4r]
הגנה ריינגאנ':
[dice:3vhe5o4r]700566:3[/dice:3vhe5o4r]
קשתים סאסינג':
[dice:3vhe5o4r]700566:4[/dice:3vhe5o4r]
הגנה ריינגאנ':
[dice:3vhe5o4r]700566:5[/dice:3vhe5o4r]
הו
OUT
הוא שמח, אבל הוא לא יתחיל לרקוד מאושר על הבמה... כשראש ממשלה נבחר, הוא לא מתחיל לרקוד מאושר ברייקדנס בבניין הפרלמנט...
אני מניח שהשבט סגפן כי הוא שבט עני שחי בארץ ענייה (טיבט היא ארץ קרה, קשה וטרשית). וממילא, עד 50 השנים האחרונות רק האצולה/עשירים היו נהנתנים. לפני 50 שנה סבא שלי עדיין גר בצריף סובייטי של 8 מ''ר בלי שירותים, כיור או מקלחת.
הרמה ההתפתחותית שלך היא שבט רועים.
ותירגע, אתה מנהיג השבט...

לכתוב לך מאורע או שאתה מעדיף להתחיל?
טסוקימארו
OUT
אז שכח מההודעה הקודמת.

IN
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
הגנקנאררה הם שחקנים מצויינים ושקרנים מצויינים, ורוב השבט משתכנע מההצגה. אך לא השאמאנים, ולא המנהיג. ''ג'יריקוואדא!'', הוא קורא אל אנשי השבט. ''אלה הם שקרנים, זייפנים ומתחז''-
לפני שהמנהיג מספיק לסיים את המשפט, תוקע אגניפו בקרן. הלוחמים מתנפלים על גברי השבט, מהממים והורגים. הג'יריקוואדא מנסים להילחם ככל כוחם, בבעיטות ואגרופים, אך במהרה הם מוכרעים. ניצחת בקרב.
 
out
אין בעיה.
לאחר בדיקה מעמיקה גיליתי שאפשר לבנות בתים גם ללא כל מתכת אלא רק ע"י אבן, ככה שכשאגיע לתקופה החקלאית אתחיל לבנות בתים.
לא יודע עם זכור לך אבל שלחתי איזור מדוייק של המיקום של השבט, אבל בכללי זה איזור טיבט ליד רצועת הרים ואגם גדול, זה חשוב לתוכניות שלי בהמשך.
In
העם, שבעקבות הוספת המנהיג הדתי מריאנג מחליט שברצונו להפוך עוד אנשים למאמינים ברוחות היער ולכן קורא למריאנג, הוא והז׳וצ׳ה חושבים כאשר הז׳וצ׳ה חושב על כמות המשאבים שיוכלו לקבל ואילו המריאנג חושב על ההשפעה הגדולה שתהיה לו, וכך, יום לאחר מכן הם שולחים שליחים לכל השבטים באיזור ומספרים להם על נפלאות הניסים שלהם ועל חיבור הרוחות וכוחם האינסופי, הם מספרים על טקסיהם ומזמינים אותם אליהם לטקסים ולהשתתף בהם
 
[spoiler title=ח'אן]
עכשיו אני מרגיש כאילו אני סוחט ממך ניצחונות, כשבתכלס כל פעם אני כותב משהו חשוב ואתה מתעלם ממנו. :confused:

IN
מלאנגה מרעים בקולו "זה עתה חזיתם במו עצמותיכם בכוח המוחץ אותו השקיעו בנו הרוחות הנאצלות! ילדים, נשים, זקנים, גם גברים שבינה בראשם: קרבו אלי, התאחדו עמנו והיו לא עוד ג'יריקוואדא, כי אם גנקנאררה- מבורכי הרוחות!"
האנשים שאינם בלבוש רוחות ושדים (אלה ש"תפעלו" את החיות הבוערות וכו) נכנסים בין הרוחות אל המעגל ומביאים שלוש קערות עצם קטנות ובהן איפור לבן. מלאנגה ושני החכמים האחרים מחזיקים כל אחד קערה, ממנה ידרשו הג'יריקוואדא לקחת מהאיפור ולמרוח על פניהם כאות לברית וכניסה לשבט הגנקנאררה.
[/spoiler]
 
למרות הקטל הרב, הריינגאנים ממשיכים להלחם בעוז, מתמקדים בקרב מול הפרשים.
META
קפ"אפ שלי
[dice:1pyi7mou]700827:1[/dice:1pyi7mou]
קפא"פ אויב
[dice:1pyi7mou]700827:2[/dice:1pyi7mou]
קשתים שלי
[dice:1pyi7mou]2d+2[/dice:1pyi7mou]
הגנה אוייב
[dice:1pyi7mou]700827:0[/dice:1pyi7mou]
עריכה: תיקנתי את הקוביות.
 
טסוקימארו
OUT
לא התעלמתי, כנראה שלא שמתי לב או שכחתי.

IN
אחד אחרי השני, הג'יריקוואדא מתאפרים באבקה הלבנה, ונכנסים לשבט. עם זאת, הם אינם מוותרים בנקל על תרבותם - הגברים גוזזים באדיקות את שערם, והנשים לא מגלחות אותו אפילו לרגע. נראה שתפיסת היופי שלהם לךא השתנתה. הם כן סועדים במדורות ה''וותיקים'' ושרים עמם, אך הם גם מבקרים בעת הציד תכופות בכפרם הנטוש, וצדים רק וומבטים ודיפרוטודונים, לזכר הבהמות שגידלו.

הימים עוברים, והחורף מגיע. גשמי זלעפות יורדים, ושיטפונות זורמים מהצוקים לים, מונעים כל יציאה מהמערות ומחריבים את בקתות הדייגים למטה. חלק מיושבי החוף נהרגים, טובעים או נופלים מהצוקים, אך חלקם מצליחים לטפס למערות, רועדים וחסרי כל. צפיפות, קור ומחלות מתפשטים, וזקני השבט חוששים מרעב.
ליזי
הקרב ממשיך בעוז, ולהט ההגנה על הבית דוחף את הריינגאנים להילחם בעוז, ולקטול 8 מלוחמי האויב. עם זאת, הסאסינגים מונעים מרעב ומקור, ולא ינטשו את שדה הקרב.

META
קפא''פ ס':
[dice:1o72pun5]701258:0[/dice:1o72pun5]
קפא''פ ר':
[dice:1o72pun5]701258:1[/dice:1o72pun5]
חצים ס':
[dice:1o72pun5]701258:2[/dice:1o72pun5]
התחמקות ר':
[dice:1o72pun5]701258:3[/dice:1o72pun5]

IN
אך מתקפתו של האויב, חזקה ככל שתהיה, נבלמת. בהתכתשות נהרגים 4 ריינגאנים ו-3 סאסינגים.
ד''ר
OUT
תגיע לתקופה החקלאית יחסית מאוחר, כי אין בטיבט עצמה גידולים טובים.
ואני לגמרי לא בטוח בזה. מבוץ, קש ועץ אפשר, אבל אלו שלושה חומרים שאין הרבה באיזור שלך... אם ליד האגם יש הרבה בוץ אז אולי.
אז אני מבין שבחרת להפוך למרכז דתי? נחמד. מעניין אותי לדעת לאן הדת שלך תתפתח (אני מודיע מראש, אני לא ארשה כיוונים דוחים כמו הדת הכנענית והמיתולוגיה היוונית, למרות שנראה לי שממילא לא תכננת).
אתה חי מדרום וממזרח לאגם המעוקל?

IN
שלושה שבטים חיים בשכנות לך:
בהרים הגבוהים ממזרח לך, חיים בני סאקייה, שבט לוחמני של רועים וציידים. הסאקייה מהווים קונפדרציה של בתי אב, ומועצתם מוסרת לשליח ש ''לנו, אנשי ההרים הגבוהים והצחורים, אין טעם בטקסי ההבל של יושבי העמק הנאיביים''.
מצפון לאגם המעוקל, חיים בני שבט הגלוג, שבט שלוו של דייגים ורועים, שנשלט בידי העשירים (בעלי עדרי היאק הגדולים ביותר). ''נסכים בשמחה להשתתף בטקסיכם'', הם עונים. ''נשמח לסגוד גם לרוחות אדמתכם, ואתם לרוחות אדמותינו''.
ברמות הצחיחות מדרום מזרח, חיים בני הדרוגפה, שבט נודד של רועים העובדים רוח אחת ויחידה, ''רוח נמר השלגים'' העוצמתית, החזקה שברוחות באמונתם. ''רוח נמר השלגים אסר על מאמיניו לסגוד לרוחות אחרות'', הם עונים. ''אישה נאמנה לא תבגוד בבעלה, ולא משנה כמה גברים יהיו מסביבה''.
 
ח'אן
הריינגאנים, בהתלהבות ולהט מחודש מהניצחון הרגעי, ממשיכים להלחם ומנסים להסיג את האויב חזרה.
META
קפאפ ר'
[dice:eek:7p0r56y]701385:0[/dice:eek:7p0r56y]
קפאפ ס'
[dice:eek:7p0r56y]701385:1[/dice:eek:7p0r56y]
חצים ר'
[dice:eek:7p0r56y]701385:2[/dice:eek:7p0r56y]
התחמקות ס'
[dice:eek:7p0r56y]701385:3[/dice:eek:7p0r56y]
 
[spoiler title=ח'אן]
Out
אתה אמרת שאני לא יכול לבנות בתים בגלל שאין לי ברזל, אבל לא משנה.
כן
ועוד משהו, אם זה ארוך מדי או משעמם מדי תודיע ותן טיפים איך לשפר, אני חושב שזה ישפר את החוויה
In
זקני השבט מכנסים מועצה, אחד מן הז'אמלים אומר: אין אנו עושים להם טובות! אם אינם חפצים בטקסינו המקודשים נשחט אותם ואלו יבינו מיד אצל מי נמצא כוח הבריאה!" השבט מהנהן אבל אז הז'וצ'ה מסתכל עליו ואומר לו: אוקוהא, הזה כל שיש בראשך, רצח ומוות? אמנם אלו לא רואים את גדולת רוחות הבריאה אבל דווקא בגלל שאינם רואים צריך לרחם עליהם ולעזור להם! אלו כתינוקות בני יומם שאינם ראו את האור האמיתי, כל שראו הינם חשכת רחם אימם אז בוודאי שאין הם מבינים, אנו צריכים לטפל בהם בעדינות ובעורמה, אין מלמדים תינוק במכות כי אינו מבין זאת, אלא מאכילים אותו נוזפים בו ורומזים לו בחכמה ובדוגמה, קיבלתי החלטה, כולם לצאת מלבד אוקיל, המריאנג הנעלה, מהיוסה ואוטררה היפיפייה, לאחר סדר קצר ובוא כל הלא מורשים מוצאים מן האוהל ומתרחקים (אם אתה שואל איך יש מקום זה מפני שהרוב היו מחוץ לאוהל ורוב השבט לא היה נוכח).
הז'וצ'ה אומר: מהיוסה, אתה נכדי והצייד השקט ומן החכמים ביותר, אין לי ספק שיום יגיע ותהיה מן הז'אמלים הדגולים ביותר אבל עד אז אני רוצה שתרגל אחר בני הסאקייה, דבר איתם ולמד מי מבין בתי האב הכי חזק, מי הכי שאפתן ומי הכי גמיש, אנו נמצא את הבית הטוב ביותר ונחזק אותו, לאחר שנחזק אותו יהיה לנו השפעה על שבטם ונוכל להביא את אמונתנו הנעלה אליהם, המריאנג הקדוש, אנא ממך לך אל בני הגלוג וקיים איתם טקסים, דאג לפזר את אמונתנו כעלי השלחת ודאג להקטין את השפעת הכהן שלהם באמצעות טקסים גדולים וטובים יותר, סיפורים על הבריאה הקסומה שלנו, שנוצרה לאחר שכל כוחות הטבע, שבהתחלה היו אחד הפכו לכמה, כל אחד מהם מבטא חלק אחר מן הבריאה.
*הוא משתחווה אליהם בצורה שמבטאת כבוד גדול ושאין לו עוד מה לומר אך כשמגיע הזמן להשתחוות לאוטררה הוא עוצר ומסמן לה להישאר, כאשר השאר עוזבים למשימתם הוא אומר לאוטררה: אוטררה (19), תמיד היית היפה שבשבט, אך זה לא הספיק לך, חוכמתך התעלתהה על של כל הנשים בכלכלת הבית וניהול ועל כל הגברים בעורמה ותכסיסים, הלוואי שהיית אחת מצאצאיי, אך בתור הז'וצ'ה אני האח הגדול של כולם, תמיד שומר ומשגיח שלא תלכו לאיבוד ותמיד שומר ומגן עליכם, ועל כן בתור עזרה לשבט, אני רוצה שתחכי שמהיובה יגלה מי מבתי האב הינו המשפיע והחזק ביותר, לכי אליו ופתי אותו, לאחר שתתחתני איתו, בהשגחת המריאנג הקדוש כמובן, יהיה לנו עוד השפעה ותוכלי להיות בתי המאומצת ואם למנהיגי העתיד
[/spoiler]
 
[spoiler title=ח'אן]
הגנקנאררה מרוצים מההישג הייחודי במינו שהשיגו. הם לא מצפים מהג'יריקוואדא לשנות את כל מנהגיהם, בטח שלא מיד. מה שהם כן דורשים מהם זה לפעול כחלק של השבט, בתור קיגיררי, להשתתף בטקסי סיפור הסיפורים של הגנקנאררה, בהם הם יוכלו להוסיף חלק מהסיפורים שלהם, ולנתק מגע עם שבטים אחרים ולהימנע מכך שאלה יראו אותם. הכפר שלהם ננטש בין לילה והופך לכפר רפאים מבחינת כל מי שעשוי להגיע אליו, והם עוברים לגור במערות הגנקנאררה.

לאחר שהאסון מכה, מלאנגה מכנס את רוב השבט במספר מערות מחוברות. הוא פוסע ביניהן הלוך ושוב כשהוא מדבר, איפור כחול וירוק- צבעי הים- מכסה את פניו. החולים והפצועים נמצאים במערות המבודדות שיש אליהן גישה, איתם מספר קטן של עוזרים בריאים.

"אחיי ואחיותיי! חש אני כאדם פצוע אשר צלל אל הים האכזר וחש את המים נושכים בפצעים. העננים מטביעים את הארץ והארץ בתורה מטביעה באנשינו. בתקופה האחרונה מילאתי זמני בהכנות להרחבת השבט שהביאה אלינו את אחינו הקיגיררי הנוספים, ולא יוכל איש מאיתנו לזלזל ברווח הרב שאתם מביאים איתכם, קיגיררי! אבל, הרוחות שפתחו את עיני אל היבשה עצמו אותן אל השמים ואל המים. מי הים ומי השמים אמרו את דברם. עלינו לסייע לחולים ולמוכים, ולאחר מכן עלינו להיפרד מהמים, מקור מבטחנו, כדי שנוכל לשמור על האדמה, והיא בתורה תשמור עלינו. המוות, הרעב, השיטפון, כולם אותות- עתה נשוב לציד הנרחב על פני האדמה!"

מלאנגה מדבר עם בנאי הג'יריקוואדא לשעבר במטרה להבין מה הם מסוגלים לבנות. הוא רוצה להתחיל להעביר את מגורי השבט אל האדמה מעל הצוקים.
[/spoiler]
 
טסוקימארו
OUT
אתה ממש נהנה מהשפה הגבוהה, מה? :)
אז בניגוד לציפיותך בהתחלהף, השבט נודד ומתפתח למרות הכל. מעניין.
היער מכיל עצי קזוארינה, אקליפטוס, ארגירודנדרון, ארמופילה וברוש.

IN
בנאי הג'יריקוואדא עדיין מדברים במבטא זר, אצל חלקם קל ואצל השאר הוא עודנו כבד. ''אנחנו נוכל לבנות בקתות נחמדות'', אומר טָרְדָג'וֹנָה, המנוסה והמבוגר שבבנאים, במבטא כבד ובדיבור איטי. ''מסגרת קני סוף מאחד המנחלים, וביניהם ענפים, קליפות ועורות, והכל מצופה בהרבה בוץ מבודד מהנחלים. גג מעורות, ענפים, קליפות. בכפר שלנו בנינו מסביב לכל בקתה חצר גדולה לבהמות. אני מציע שנחזור לכפר שהיה לנו'', הוא מסיים את תיאורו היבשושי.
ד''ר
OUT
בראבו! :p סחתיין על ההשקעה!!

IN
''כן, סבא!'', קורא בהתלהבות מהיוסה. ''כרצונך'', עונה אוקיל. ''לכבוד הוא לי'', אומרת אוטררה.
- - -
מהיוסה מגלה כי בית האב הגדול והמשפיע ביותר הוא קלאן בודונג, המחזיק בעדרים הגדולים ביותר ושהכוהן הגדול ל''רוח נמר השלגים'' הוא מנהיגו והזקן בו. שני לו, ומי שיירש אותו כמנהיג בית האב כשימות, הוא סונגצ'ן - גבר בן כ-40, נשוי (הסאקיה מונוגמים) ואב לילדים, אדון לעדר גדול, מכובד ורב ניסיון.
ראש קלאן בולוג, סונאם, חומד את עוצמת הבודונג, אך הוא ירא ומכבד את הכוהן הגדול.
- - -
אוקיל מגלה שהגלוג לא רואים הבדל בין הרוחות להם סוגדים הסילונג לרוחותיהם שלהם. ''הרוחות להם אתם סוגדים'', אומר לו השאמאן הגדול של הגלוג, ''הן רוחות הטבע של אדמתכם ונשמות אבותיכם, ורוחותינו הן רוחות הטבע של אדמתנו ונשמות אבותינו. אנו נסכים לסגוד לרוחות שלכם גם, אך לא יהיה חכם לבגוד ברוחות אדמתנו. הן יתנקמו בנו מרה''. כשאוקיל מספר על הבריאה, עונה השאמאן הגדול, ''כך גם מאמינים אנחנו! והאדם נוצר כשרוחות הטבע הסתכסכו ביניהן, והחליטו לברוא להן אדון וידיד, שיגשר ביניהן וימשול עליהן! והגבר הראשון נברא מהסלע, והאישה מהשלג, ולכן הגבר קשה ואיתן, מוחץ ומרטש את אויביו, ואילו האישה רכה ונוחה, אך מי שיעורר בה איבה יגלה מפולת שלגים של זעם וכוויות קור של לגלוג...''.
- - -
ובכן, אי אפשר ''לשדך'' את אוטררה לאף אחד...
ליזי
OUT
כדי לא להתיש את עצמנו, עכשיו יהיה הסיבוב המכריע. Aufladen! (כי גרמנית וכל זה).

IN
הריינגאנים נלחמים בנחישות, אך המתקיפים חזקים כסלע. חציהם קוטלים 3 מלוחמי האויב, אך התקפתם מתנפצת כגלים על הצוק, ובעוד שהאויב מאבד 4 לוחמים, 8 ריינגאנים נקטלים.
הלוחמים כבר עייפים, ובשני הצבאות המוראל מתחיל לרדת. הצבאות מסתערים להתנגשות המכריעה והאחרונה.
בקפא''פ הלוחמים נאבקים בעוז, ויד הריינגאנים על העליונה רק במעט, כשיריביהם הסאסינגים משיבים אש רותחת. שני הצדדים מאבדים 9 לוחמים, כשבינתיים צולפים קשתי האויב במגינים חסרי האונים, קוטלים 8 נוספים.
הקרב ממשיך וממשיך, אך לבסוף משיגים קשתי האויב את הניצחון. הלוחמים הריינגאנים שנותרו בחיים כורעים, ונכנעים.
הסאסינגים המורעבים ומוכי הקור מכים ללא רחם בכפר הריינגאני. צעקות הזקנים, צרחות הנשים, בכי הילדים, מחרידות את הציפורים. להקות עורבים מסתערות על שדה הקרב. בהמות, יבול, שפחות, עבדים ושלל נישאים דרומה, נוטשות את כפרם של הריינגאנים, שתוך כמה שנים יימחק מפני האדמה. הפרק הזה נכתב בדיו אדום וסמיך על דפי ההיסטוריה.
תקופה חדשה החלה. כפרים זעירים נמחו מהאדמה, ושבטים קטנים מתאגדים, בכוח או ברצון, לגדולים. בתי האב הופכים לשבטים.
הזדמנות חדשה.

META
קפא''פ ס':
[dice:2ieomhgy]701947:0[/dice:2ieomhgy]
קפא''פ ר':
[dice:2ieomhgy]701947:1[/dice:2ieomhgy]
חצים ס':
[dice:2ieomhgy]701947:2[/dice:2ieomhgy]
התחמקות ר':
[dice:2ieomhgy]701947:3[/dice:2ieomhgy]

OUT
טוב, אתה תעבור עליות - ומורדות. הקוביות קבעו הפעם את ההפסד. נלחמת יפה, למרות שבסוף הפסדת.
ותזכור - ההפסד הזו הוא ממש לא המילה האחרונה!
ובכן, הריינגאנים נמחו מהאדמה ו''הצטרפו'' לשבט הסאסינגים, אבל הסאסינגים לא הפכו למלכי הארץ. תקופה חדשה החלה - תקופת השבטים הגדולים.
אפרסם בקרוב את הפורמט העדכני בעץ ההרשמה, וכשיהיה - תיצור את הדפ''ד החדש.
 
ד''ר
אוי, התבלבלתי, לעזאזל.
בכל אופן - הסאקייה די מזלזלים בך, אתה בטוח שהם יסכימו שמנהיגם ינשא ל''בת אגם פשוטה'' (עם כל הכבוד ליופי שלה - המנהיג יכול לקחת אותה בשבי, בלי להוריד מכבודו)?
 
OUT
כשהמצאתי את השבט מוטיב הסיפורים היה חזק, אז למנהיג שלהם נתתי דיבור גבוה :)
בעיקרון חשבתי על כל אוסטרליה כיבשת רפאים ששאר העולם לא יודע עליה או שאיש לא חוזר ממנה לספר מה ראה, אז זה עדיין מסתדר עם מה שדמיינתי :)
בקשר לעצים, אני לא מבין הרבה בבוטניקה. יש משהו שאני צריך לדעת בקשר לעצים שהזכרת?

IN
מלאנגה מביע עניין רב בהסבר של טרדג'ונה, ובסופו מניח את ידו על כתפו בידידות ואומר "אחי החדש, חש אני את רצונך לשוב אל המקום הישן שביער, אך אני סבור שתהיה זו שגיאה לחזור לשם. הן בשל רצונן של הרוחות שנהיה לשבט אחד, והן מפני שאם נשמור על מרחק מן השבטים האחרים עד שיביעו הרוחות רצון לגייס גם אותם נוכל לשמור על היתרון ששימר אותנו הגנקנאררה במשך דורות רבים- חשאיות.
מקווה אני כי הנחתי את דעתך.
עתה, קח איתך את בנאיי השבט והקם ראשית מספר בקתות גדולות ופשוטות בהן נוכל לשכן רבים מאלה שמערותיהם חסומות. הבקתות צריכות להיות קרובות לאזור הצוקים וצמודות האחת לשנייה. שוב אלי להוראות נוספות כשתסיימו."

מעבר לזה מלאנגה מתכוון לנצל את משאבי השבט עכשיו לשיקום מהשיטפון.
 
[spoiler title=ח׳אן]
Out
אני מניח שמצבי עם הגלוג בסדר גמור, רוצה להזכיר שהדת עדיין בשלביה הראשונים ואין לי בעיה לשנות ולאחדה עם דת הגלוג וכדומה.
לא קשור אבל אני יכול כבר לדוג נכון?
In
אני שולח את המסר הבא לשבט הדוגפה:
"אין אנו ביקשנו משבט הדוגפה לבגוד ברוח נמר השלג, לפי אמונתנו כל הרוחות היו בעבר אחד,אז בבריאה, שם הים היה היבשה, האור היה החושך ואישה עם הגבר, כולם היו חלקים עם כולם, אך פתאום הכל נפרד והרוחות התפזרו, הרוחות שכל אחד מהם חלק אחר שמבטא בצורה אחרת את הבריאה, השבט שלנו מתפלל לכולם ביחד ובנפרד בו זמנית, אנו מהללים אותם ומנסים להבין אותם ואת והבריאה, בכך אנו שומרים על האיזון בינם, לעומת זאת, אתם ובני הגלוג סוגדים לרוחות אחרות, ודבר זה מצויין, מעבר לסגידתנו שלנו אנו רוצים ששבטים אחרים יתפללו לרוחות אחרות ובכך ייקרבו אותן אלינו, אך עם כל זאת יש לנו החובה לאחד ולאזן ובכך נקרב את היום בו נתאחד בחזרה עם הבריאה והרוחות, ולכן אנו מבקשים מכם לבוא פעם בחודש, בעת הירח מלא, מה שמסמל את האחדות והטוב."
המסר הבא נשלח לבית בודונוג (הבוס):
"אחיי! כבר ידוע לי הזלזול שאתם רוכשים לנו, בני האגם, אך ברצוני להזכיר לכם שאבותינו בני הז׳אול היו בני ההרים כמותכם, אך היינו חייבים לרדת כדי להפיץ את תורת הרוחות המלאה והשלמה לשאר בני האגם המעוקל ולא רק לבני ההרים, ציפינו שתנהגו בנו כאחיכם אך במקום זאת זכינו לעלבון אך אנו בני הסיאנג לא נפגעים אלא תמיד במסע ארוך ולא נגמר להפיץ את תורת הרוחות, ולכן גם הגענו לפה, להראות לכם את התורה האמיתית, כבר ידוע לנו שאתם כמו כל בני העולם וסוגדים לרוחות אמנם לא לאלו שלהן סוגדים בני השבטים האחרים אלא לאחרות ולאלו אתם מתנהגים בזלזול אך בדיוק בגלל זה הגענו, אז הוא מספר לו על סיפור בבריאה ועל איך כל אחד מהם סוגד לרוחות אחרות וזה חשוב לאיזון ולסדר ואיך חייבים לפחות פעם בחודש, בליל הירח המלא להגיע לשבטם לטקס האיזון, מספר הוא להם על זה שלא חייבים לסגוד לרוחות אחרות מפני שלכל אחד מהשבטים אופי וצרכים משלו ולכן לא רק חשוב אלא גם חייב להתפלל לרוחות אחרות, שכל אחת תעזור לשבטה בצורה שהיא צריכה ולכן אינה בוגדים ברוחותיהם אלא משבחים אותן ומחמיאים להן בכך שמראים שבה הם בחרו במיוחד"
[/spoiler]
 
חזרה
Top