• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בני המפלצות -עץ משחק [3/3] (חופשיטה,פנטזיה) - גמרנו

טוב, אולי, 20%+.
נלחמתי פעמיים עם גלאי בוגד ועם מארב אורקים, [חפירות מנצ׳קיניות] זה מצדיק העלאת רמה... [/חפירות מנצ׳קיניות]
 
Out
במילים אחרות. עשית חצי ממה שאני עשיתי עם עזרה, אתירה מנצ׳קיניות נדחתה.
In
"אז אנחנו פשוט הולכים לשם ומקווים לטוב ביותר? נהדר" קאגה רוטן בעודו מוליך את החבורה לעבר הכניסה המדוברת דרך הביוב "אגב שכחתי לציין שיד הקריסטל שלי חזקה מספיק בשביל לישבור קירות ויכולה לשאוב אנרגיה"
 
OUT
שמע, אני משתדל לא להיות מנצ'קין אלא להתמקד במשחק, אבל קצת מבאס לגלות שאתה חלש פי שנייים מדמות אחרת רק כי המנחה בחר להביא לו פחות חברים ויותר קרבות... מצד שני, אני יודע עליך הכל... טוב, חשבתי שהכל עד שהמצאת דברים שלא אני ולא ניצן לא ידענו עליהם...

IN
''זו בדיוק התכנית!'', אומר בעליזות פריטיגר ומזנק לביוב, הולך לכניסה ליד קאגה.
 
Out
אני די רצתי לתוך הקרבות האלה, אני פשוט יזמתי יותר ממך.
In
קאגה מסתכל על הלנה מונה "כולם חשפו את הקלפים שלהן חוץ ממכן" המבט שלו מסגיר אי שביעות רצון "אם אנחנו עומדים להלחם גב אל גב אנחנו צריכים לסמוך אחד על השני"
 
''מונה אמרה שהיא לא רוצה לספר'', אומר פריטיגר. ''זו זכותה. אם אנחנו אוהבים להתרברב ביכולות שלנו, זה העסק שלנו. היא לא תנעץ לאף אחד פה סכין בגב, אני מכיר אותה ואני יודע שהיא לא תעשה את זה''.
 
Out
גם אם אתה יודע שמשהו לא ידקור אותך בגב זה לא אומר שיש אמון משותף.
קאגה מרגיש חשוף כי הוא סיפר את כול הסודות שלו המשקים שלו ועיבד את הנשק הגדול ביותר נגדכם, ההפתעה, חוסר הידיעה למה שהוא מסוגל לעשות.
מעבר לזה אחרי שהוא חשף את שתיים נשמותו ואת העבר הקשה שלו עדיין לא סומכים עליו מספיק בשביל לתת לו מידע בסיסי כמו מה הכוחות שלהן וזה פוגע בו
 
נ.ב. עוד מעט עליית רמה לכולם, אל תדאגו. אולי רק לאלישע לא.

50% מהכח? אין 'כח' מספרי בחופשיטה. אתה רוצה כוח פיזי מוחזק? קיבלת.
tkhag1 אמר/ה:
המחוברות כמו החרב מבליץ' למי שמקיר אנימה.
איזו אחת? ;)
 
במחשבה שנייה אני רוצה שהן יראו ויתפקדו בדיוק כמו החרב הזו (תמונה מצורפת)
FSB1106-4.jpg
 
אז:
תוסיפו לציוד את דברים הבאים:
אלישע
להב תשע העצמות
חרב זו בנוייה בתשע חוליות עצם של דרקון המכוסות במתכת שחורה. החוליות נלקחו בדרקוני צל, והידית עשויה מעצם דרקון אפלה. כאשר אתה מחזיק בידית, אתה יכול להילחם עם החרב כרגיל (חרב דו-ידנית ארוכה, בעלת נזק מסיבי שקורעת את בשר האויב עם הקוצים שלה) או לפרקה לחוליות. כל עוד אתה מחזיק בידית החוליות יכולות להסתובב לפי רצונך באזור הקרוב (הן מגיעות עד למרחק של 15 מטרים), כאשר לשלוט בשלוש מהן זו פעולה פשוטה (ניתן לבצע עוד משהו בתור) וארבע ומעלה זה פעולה מלאה. כאשר את עוזב את הידית/רוצה בכך, החרב נבנית מחדש. ניתן לשלוט בכל חוליה פעם בתור.

גלימת הצל הארוג
אנשים נוטים לדבר על זיקיות כעל מחליפות הצבעים האולטימטיביות. למעשה, הן די גרועות בזה. דיונונים, למשל, עושים זאת טוב יותר. דופלגנגרים אפילו טובים יותר. אבל כאשר מישהו רוצה להתגנב, גלימת הצל הארוג היא ללא ספק הכלי היעיל ביותר. כל מי שמתכסה בגלימה הזאת יכול להפוך את עצמו לצל - הוא נראה כמו צל של קיר בפינה, הוא לא חשוד, אם הוא זז מייחסים זאת לתנודת המנורה. אתה יכול לצאת מהמצב הזה כרצונך ולהיכנס אליו כפעולה משנית.

ח'אן
מגפי הענקים
אין טובים יותר מהענקים בהרמת דברים כבדים. כאשר אתה לובש את המגפיים האלה, אתה מתקרב אליהם. הכח הפיזי שלך גדל בהרבה. אתה יכול להרים דברים כבדים מאוד, להרביץ חזק יותר, לקפוץ גבוה יותר, לטפס טוב יותר. כל דבר שהוא כוח פיזי משתפר. סוף.

חנית העוקץ המחומש
כפעולה פשוטה, אתה יכול להחליף מצב לחנית. המצבים הם הרעלים הבאים:
- כאב פסיכולוגי ופיזי איום במשך ימים עד למוות אכזרי וחשוך מרפא.
- מוות מהיר להחריד, תוך דקות ספורות
- שיתוק עד למוות, בני אדם בלבד
- כאב חד ומהיר, מוות תוך כשעה וגוף משותק עד אז.
- כאב עז וצמא איום, ברמה שאדם מוכן לרעיל את עצמו בשביל טיפת נוזל.

בנוסף, ישנו מצב בו אין אף רעל. אין מגבלת כמות לרעלים, אבל גודל המנות קבוע.
- - - - -
"אני לא יודעת מה אני," אומרת הלנה.
"ואני בקושי." אומרת מונה. "אני מבטיחה שלא אפגע בכם."

אתם יוצאים החוצה דרך הביוב, עוברים במעברים מסריחים יותר או פחות, סובלים את הריח של הגופות והדם, מבינים שהקרב למעלה רק החריף. אתם יוצאים בסמטא קרובה לארמון של אינגילמור, ושם אתם פוגשים חבר ותיק.
גארנהאר, האורק השעיר, עומד מולכם. ידו השמאלית היא כפה של זאב, הימנית מחזיקה בחרב מעוקלת עצומה. הוא רוכב על וורג שחור גדול, ומאחוריו כעשרים אורקים אחרים, חמושים בכבדות. על גארנהאר עצמו שריון בד פשוט בלבד, בעוד שהארוקים מחזיקי מגנים עצומים ממתכת שחורה ולובשים שריון לוחות כבד מאותה המתכת.
"פריטיגר," אומר גארנהאר. "יטונה. מונה. הלנה. קאגה. גאמור. אתה." במילה האחרונה הוא פונה לדון, שהוא לא יודע את שמו.
"כולכם. עבדתי איתכם בעבר, אבל כעת דרכינו נפרדו. אני ניצלתי אתכם, ואני לא מצטער על זה. רק בזכותכם אני יכול להיות כאן, שותף למתקפה על אילהארה. כעת, זוזו מדרכי. אילהארה תיפול, והייתי מעדיף שאתם לא תמותו היום."

OUT
דון, ממשיכים. תגיב לחפצ"קים בהמשך.

סוגי פעולות:
בתור ניתן לבצע פעולה מלאה+ פשוטה, 2 משניות, משנית וכמה פשוטות או המון פשוטות.
התקפה רגילה היא משנית, וכך רוב הכוחות שלכם.

עליית רמה בקרוב. אין לי זמן לזה עכשיו.
 
מבטו של פריטיגר נע בין הפתעה, מבט של ''ידעתי!'', וכעס מתגבר.
''אתה... אתה... אתה...'', הוא אומר, מאדים מכעס אבל גם מעלבון. ''הייתי אמור לדעת שלא הצלת אותנו בגלל טוב לב. הייתי אמור לדעת שאסור לי לסמוך על אורק!''. הצעקה מהדהדת בביוב, אבל הוא משתלט אט-אט על כעסו. ''אבל אתה בכל זאת הצלת אותנו'', הוא מסנן, ''גם אם מאנוכיות. עבור, ואני לא רוצה לראות אותך שוב לעולם. עזרתי לך מספיק כדי לפצות על החוב שלי אליך''. הוא זז הצידה, מביט באורק בעלבון ובשנאה.
 
קאגה מסתכל על האורק בחוסר עניין "ואז נישען על הקיר "אני הולך לספור עשרים דקות ואז להיכנס, כאשר אמצע את הגופה המושחתת שלך אני אזכור להודות לה שפיניתה לנו את הדרך" קאגה אומר בחיוך "אין טעם להילחם באדם הצועד למותו".
 
חזרה
Top