• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

הונג-יי וקאלי-
IN
הונג-יי מסתכל על טכניקת הקשירה בה הדייג משתמש, בתור מי שחי שנים בים ייתכן והוא יוכל להציע לבן המחצית ייעוץ בנושא או דרך טובה יותר לעשות את מה שהוא עושה כרגע.
 
[spoiler title=דאי-קי]
אתה מתקדם לכיוון כלשהו, בקושי מצליח שלא למעוד על הסלעים שעל הרצפה. חצי דקה עוברת לפני שהידיים שלך פוגעות במשהו. חצי דקה במהלכן הלחישות מתחזקות, אם כי נראה שהן מגיעות מקול כיוון. לפעמים, אתה חושב ואתה יכול לשמוע קול של זחילה, או קול רשרוש מסביבך. לאחר חצי דקה בחשיכה, הידיים שלך נוגעות במשהו. למזלך, אתה לא חושב שמדובר ביצור חי, אלא באבן קרה. קיר- אבל הקיר הזה מלא בגומחות משונות. ובתוכן, אתה חושב שאתה מצליח לראות מספר כדי חרס, או שברים של כאלה. עם זאת, אין לך מספיק אור כדי לראות מה יש בתוך הכדים הללו.
[/spoiler]

[spoiler title= מונרו]
הדריאדה מנופפת לך לשלום בהיסוס ואתה מתחיל את מסעך חזרה אל עבר האגם. גלגל לי בבקשה תפיסה (חוכמה).
[/spoiler]

[spoiler title=קאלי והונג]
הונג לא מצליח לראות שום בעיה או טעות בשיטת הדיג של האיש. זאת כיוון שבעוד שבמנזר הצף, הדגים שהנזירים דגו היו דגים בינוניים השוחים במים מלוחים, הדגים שברשתו של האיש הם דגיגים קטנים של מים מתוקים, שהונג לא ראה כמוהם בחייו, ובוודאי לא דג דגים כה קטנים.

"הזאב... כן. היה חשוך, אבל ראיתי אותו. בבירור. העיניים הללו... ירוקות, תבוניות. רק לחשוב עליו גורם לי לצמרמורות." הוא אומר, רועד מעט בזמן שהוא הולך לעבר ביתו, ולא בגלל אוויר הערב הצונן.
[/spoiler]
 
הונג-יי וקאלי-
IN
הונג-יי בבירור מקדיש יותר מידי תשומת לב לדגיגים הקטנים. הוא מעולם לא ראה כול כך הרבה כאלו כל כך מקרוב, הוא ראה אותם רק כששחה בנהרות ואגמים. אפשר לחשוב שהוא לא מקשיב מרוב שהוא ממוקד, אך הוא מגיב מיד לדבריו של בן המחצית.

״תבוני? זה נשמע מסוכן״ הוא אומר בלי טיפה של חשש בקולו ״האם תוכל לומר לי לאיזה כיוון מארבעת רוחות השמיים עליי לכוון עצמי על מנת למצוא את הזאב האמור?״ הוא שואל.
 
[spoiler title=דאי-קי]
אתה עוקב אחרי הקיר ומגיע לבסוף לפתח לחדר אחר, המסריח מריח שמן.
ואז, אתה מרגיש את קסם ההגנה שלך נכנע. זרוע ציד חלקלקה המזכירה לך את זרועו של דיונון מצליפה בך, ואז הכתף שלך צועקת בכאב כשמשהו נושך אותה.
META
זרוע ציד: 18 נגד דרג"ש, 8 נזק חבטה.
זרוע ציד: 7 נגד דרג"ש, פספוס.
נשיכה: 23 נגד דרג"ש, 22 נזק חודר.
[/spoiler]

[spoiler title= מונרו]
אתה ממשיך ללכת חזרה אל הכפר, אל עבר האגם, אבל יש לך הרגשה שמישהו צופה בך, למרות שאתה לא מצליח לראות אף אחד בסביבה.[/spoiler]

[spoiler title=קאלי והונג]
האדם מצביע לכיוון צוק שמשקיף על האגם. "ראיתי אותו שם." הוא אומר, "כשהלכתי להכין רשתות חדשות."
[/spoiler]
 
הונג-יי וקאלי-
IN
לרגע הבעה של זעם עולה על פניו של הונג-יי, אך הוא נועץ את המטה באדמה בעוצמה ומשתלט על עצמו. ״יותר טוב יהיה פשוט לעצור את הזאב הזה במקום להדאיג את ג׳יין עם שמועות לא מבוססות״ אומר הנזיר.
 
קאלי והונג
"זה אומר שבמקרה הטוב נגלה לו את המיקום שלנו. אם אנחנו מתכננים להתמודד מול דורנדר, נעשה את זה כולנו, כשג׳יין ומשפחתה רחוקים מכאן וכשהנחש מודע לאיום." קאלי אומרת בהחלטיות.
 
את ניגשת חזרה אל בקתתה של ג'יין, ואת הדלת פותחת ג'יין עצמה. "שוב אתם?" היא שואלת, מביטה בך. "מה הפעם?"

אתה מתחיל ללכת אל הצוק המדובר, בו הזאב נראה לאחרונה. כאשר אתה מגיע, השמש כבר מתחילה לשקוע. על הצוק יש חורשה קטנה,ובין העצים צומחים שיחי פשתן, מהם בני הכפר אורגים את רשתות הדיג שלהם. כשאתה כאן, מה אתה עושה?
 
IN
הונג-יי מחפש אחר עקבות, עוקב ומתקדם הלאה. זה לא היה תחום ההתמחות שלו, זה בטוח, אבל הונג-יי עצמו האמין ביכולות שלו. הזאב הזה, מה שהוא לא יהיה, אמור להיות פה קרוב.

META
חכמה (הישרדות): 13+3=16.
 
"קיוויתי שצחקת." ג'יין אומרת, "בפעם האחרונה שהכנסתי אותכם לבית שלי, החתיך החליט להפוך ולבלגן אותו. ההורים שלי בבית, אבל אני לא חושבת שכדאי שאקרא להם. הם יותר עצבניים ממני."

הונג מצליח למצוא עקבות על האדמה המצביעים על כך שאכן היה כאן זאב, למרות שהוא לא יודע מתי. העקבות לא נראים חדשים במיוחד, אבל גם לא ישנים.
 
חזרה
Top