• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

IN
"תחביאי ת'גופות." הוא מביט בסאוואלה, מאמין שהיא תוכל לעשות את זה בזמן עם הגולם שלה והשדים שהיא מזמנת, בתקווה שהם לא יבגדו בהם. הוא לא סומך עליה, אבל אין להם זמן. ובין כה וכה, גם אם היא תבגוד בהם- הוא לא יהיה קרוב, וראגנארוק יכול לדאוג לפרדאן. זאב האימים הזה נראה כמו שורד אמיתי.
בזאת, הוא משנה את צורתו, הופך לציפור הידועה כ"נקר", ועף אל מאסף השיירה. מנסה לשחרר את האסירים בניקור החבל שקושר אותם.
META
אני מניח שזה מספיק "לזמן מה" כדי שאקבל רקע זמני עם צורת החיה הזו.
[dice:w6zsqx29]702223:0[/dice:w6zsqx29]
עריכה: כן. בדיוק המזל שלי. אז נקרא לזה "נקר חדור מטרה".

[dice:w6zsqx29]702223:1[/dice:w6zsqx29] אני מוסיף זריזות, דרגה ואת הרקע שלעיל.
 
OUT
האמת שאולי אני יכול להשתמש ברקע שלי בתור מפקד כדי לראות דרך התקפה/מארב טובה יותר, לא שאני אדע לתרץ את זה פלאפית, ועל הדרך תארניס כבר ידוע בזה שהמטרה חשובה לו יותר מחיי אדם, אז אני לא יודע כמה זה רעיון טוב
 
רייז:

רייז מגיע לשיירה ומתחיל לנקור בקשרים. השבויים המופתעים מביטים בציפור בהפתעה, אבל ניאותים בשמחה. שניים מהאסירים משתחררים, אבל הם לא יכולים להסתיר את הצהלה שלהם ליותר מדי זמן, והנוהגים אותם פונים ורואים את המתרחש.

"היי, מה זה הציפור הזה שם?" אומר אחד מהם, ועיני כולם פונות אל הציפור.

רייז ימשיך במטרתו או יברח מהם?

OUT
תאראניס: בעצם זה נשמע לי כרעיון טוב. תאראניס יודע שיש לו יותר סיכויים לקבל את יתרון ההפתעה כשאסירים חושבים שההתקפה באה מהשבויים שלהם. אבל יש בזה גם סיכון שהם יוכלו לנסות להרוג את האסירים בגלל שהם חושבים כך.
 
סאוואלה מסתכלת על רייז המתרחק בפליאה ואומרת בקול: "מה הוא מצפה שאני אעשה!? איפה כבר אפשר להחביא את הגופות במישור הזה? המקסימום שאני יכולה לעשות זה לשרוף אותם ואני די בטוחה שהאסירים יראו את האש.." סאוואלה מביטה אל עבר האחרים כדי לראות אם יש להם רעיון או תשובה כלשהי.

out: אם צריך שריפת הגופות יכולה לשמש כהסחה למשהו...
 
פרדאן מביט בפעולתו של רייז, ורעיון עולה בראשו. בעוד רגנארוק רץ אל מול העגלה ומתחיל לנבוח בחוזקה, מושך את תשומת ליבם של אלו שלא עסוקים עם האסירים אליו, פרדאן מותח את קשתו מבין השיחים. עיניו זוהרות באור קלוש, סורקות את עגלת העץ הפשוטה, את חלקיה והצורה בה נבנתה. הוא מביט בגלגל, בציר ובחיזוקים, עד שהוא מבחין בדבר אשר מושך את תשומת ליבו, והוא משחרר לכיוונו את החץ.

META
בדיקת רקע "עיני בדולח" עם תכונת חוכמה על מנת לראות פגם כלשהו שאפשר לנצל בעגלה, לפגוע בו עם חץ ואז או לשבור אותה או לטלטל אותה מספיק על מנת להפיל את החיילים או לפחות לערער את שיווי משקלם מספיק על מנת להאט אז תגובת-הנגד שלהם.
[dice:ncpyv6ou]702253:0[/dice:ncpyv6ou]
 
החץ של פרדאן הולך בדיוק במקום הנכון, ובמהומה שרייז ורגנארוק עוררו, הם אפילו לא שמו לב לכך שהעגלה עצרה.

OUT
סאוואלה: אפשר לגלגל בקושי 20 לשרוף את הגופות ולכבות את האש לפני שהיא נראית (אם אין כוונה להסתיר את האש, אז קושי 15).

תאראניס: נתתי את המידע שלמעלה בלי גלגול, כיוון שהיתרון כרוך בהפסד.

תאראניס יודע שיש לו יותר סיכויים לקבל את יתרון ההפתעה כשאסירים חושבים שההתקפה באה מהשבויים שלהם. אבל יש בזה גם סיכון שהם יוכלו לנסות להרוג את האסירים בגלל שהם חושבים כך.

אם אתה רוצה מידע מסוים אתה יכול להשתמש בגלגול שלך, אבל אני לא יודע מה לומר אם אתה לא מחפש משהו ספציפי.
 
"האם שריפה ענקית תעזור? נגיד אם היא תתחיל פה כמה דקות אחרי שנספיק להתרחק? איך אתה חושב שהם יגיבו כשהם יראו שריפה כזו?" סאוואלה שואלת את תאראניס, מאחר ונראה לה שהוא יודע לנתח את המצב ואנשים בכלל יותר טוב ממנה.
 
בעגלה (רייז ופרדאן)
החיילים המעוצבנים פונים קדים ואחור לעצור את רייז, אבל כל פעם הוא מתחמק. הוא מצליח לכרסם את הקשרים של עשרה שבויים או יותר לפני שהחיילים מספיקים לפעול.

"מה זה? כל החיות באו בברית נגדנו?" שואל אחד קולני. כמה מהם הולכים הלוך וחזור לתפוס את החיות. רגנארוק נמלט בקלות - הם לא באמת רוצים להתחיל עם זאב, אז הם הולכים אחרי החיות האחרות.

לבסוף, אחרי הרבה זמן של חיפוש, מכריז אחד מהם, "תפסתי אחת מהחיות האלה!"

רייז הסנאי מוצא את עצמו נשוא בידיים הגדולות של אורקית שהלכה לתפוס אותו.

OUT
רייז הצליח לכרסם את הקשרים, אבל לא הצליח לעשות את זה בלי למשוך תשומת לב.

OUT
סאוואלה: אם אתה רוצה לשרוף את הגופות כך שהם לא נראים, זה יהיה גלגול בקושי 15. אם זה רק להצית אש, אז בלי גלגול.

תאראניס: אתה יכול לבחור איך אתה רוצה לפעול בקשר לזה. אתה המפקד פה, אז כנראה שאתה הכי מסוגל להנחות את האסירים במה שאתה רוצה (זה גם לא חייב להיות בהתקפה). מה המהלך שאתה בוחר?
 
"טוב," אומר תארניס לבסוף אחרי ששיקל הכל, "האסירים בעדיפות עליונה, אנחנו צריכים למנוע מהם להפיגע ולדאוג שהם יוכלו להגן על עצמם, צריך לחסל את המפקדים של האויב, לגרום להם לכאוס, ואז לתת לאסירים נשק במידת הצורך. מקובל?"
 
"לא, אנחנו בעדיפות עליונה." סאוואלה עונה באופן חד משמעי "אבל אין לי בעיה להכניס את האסירים לעדיפות השנייה..."
out:
שאלה: פרדאן ורייז הלכו לעגלה ואני וליאור נשארנו ליד הגופות או שפרדאן לידנו ורק רגנארוק הלך?

בכל מקרה, סאוואלה לא תיקח יוזמה בתחום הזה כי זה גם לא הסיטואציה, לא תנאי השטח ולא האנשים שהיא מבינה בהם. אז בינתיים היא רק תזרוק רעיונות/תלך אחרי האחרים/תעשה מה שיאמרו לה שיעזור.

נ.ב. צ'ואי הרעיון הקודם שזרקתי היה שהאש תדלק כמה דקות אחרי שנתרחק מהמקום... כלומר קסם מעוכב (או שהצל יעשה את זה תמורה למשהו) או אפילו זימון שד שידליק בעצמו את האש וילחם באסירים במקרה ויגיעו (משא ומתן עם שד לצורך העניין יכול להיות מעניין).
 
OUT
רק רגנארוק הלך, פרדאן עדיין איתכם, צולף מרחוק.
IN
פרדאן מרים את קשתו עם חץ נוסף הדרוך על המיתר, ומחייך בעודו מכוון לראשה של האורקית הגדולה. הוא לא צד הרבה אורקים, רק שניים למעשה עד כה. הראשון היה שודד שניסה לברוח מרודפיו על ידי כניסה אל יער הפרא, והשני גם היה בתוך גבולות יער הפרא, אחד מהאסירים שחסמו את יציאתם מהאי המעופף. אך מאז הפעם הראשונה, הוא התחיל להרגיש עיקצוץ נעים כל פעם שהוא פגע באחד, וכעת העיקצוץ הזה הורגש בכל גופו, במיוחד בידו הימנית, מזרז אותו לשחרר את החץ, לרסק את גולגולתה של הענקית הירוקה.

אך עיניו של פרדאן ראו את רייז אחוז בידיה. פרדאן ידע כי פגיעה ממוקדת במוח של יצור חי תגרור התכווצות שרירים כוללת ומיידית. לכן הוא הנמיך את קשתו, ושחרר את חיצו אל עבר מפרקי ידיה, כך שיחדור אחד ויפגע בשני.

OUT
זה יחשב כגילגול התקפה או רקע?
 
OUT
פרדאן: איך פרדאן כיוון את החץ לעגלה בדייקנות מקודם וגם את הזה אם הוא ירה מהמרחק הזה?
ואם אתה מנסה לפגוע בה, זה גלגול התקפה וגם נחשב כפעולה שלך בסיבוב ההפתעה והקרב יתחיל. גם ככה זה נראה כמו גלגול קשה אם לא. אם אתה לא מנסה לפגוע בה, אז מה בדיוק אתה מתכוון לעשות?

סאוואלה: רעיון מעניין. יש לך עוד שימושים נשארים לגולם השדי? אם זה באמצעות הצל, נראה לי שסאוואלה תצטרך לשכנע אותו איכשהו לעשות את המשימה בשבילה.
 
OUT
המומחיות של פרדאן היא לאו דווקא יריות מדויקות, אלא יריות בלתי-צפויות, כאלו שמשתמשות ברוח ותוואי-שטח אחרים על מנת לעקל את המעוף של החץ כך שנפגע בזווית אחרת או יעוף בקשת רחבה הצידה. בלי קשר לעיניו, יש לו ניסיון רב בלקרוא את מזג האוויר ולנחש היכן יפגע החץ שלו.

מטרת הירייה היא אינה לפגוע באורקית אלא לגרום לה לשחרר את רייז.
 
חזרה
Top