• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בני המפלצות -עץ משחק [3/3] (חופשיטה,פנטזיה) - גמרנו

זה טוב. זה משחק דמות אמין, יפה וטוב.
מה שכן - אל תגזימו. אני לא רוצה לשים הגבלות חוץ משחקיות. תזכרו שבסופו של דבר, יש לכם מטרה משותפת. ואתם זקוקים זה לזה.
 
OUT
הוספת אותו בעריכה אחר כך, לא? כי אני לא ראיתי אותו... דמט.
פריטיגר הוא קרן אור שמש ;) :p

OUT
מבטו של פריטיגר מתרכך, גופו נרפה, וידו נשמטת מגולת חרבו. דמעה מבצבצת בעינו. הוא שותק, חושב מה לומר. ''כן'', הוא אומר לבסוף. ''יש לך סיבה''. הוא שולף שוב, בהחלטיות, את חרבו. ''נקמה. רק ביחד נוכל לנקום במכשף הלבן, ולהחזיר את החופש לבני המפלצות. רק ביחד. זו תהיה אנוכיות לעזוב את העולם כשיש לך עבודה לעשות...''. הוא מעביר את חרבו ליד שמאל, ומושיט את ימינו לעזור לקאגה לקום. ''ואולי בדרך, תגלה שלא כל העצים מלאי תולעים''. הוא מחייך מעט.
 
קאגה מסתכל על היד כמו אדם שלא אכל חודש שמגשים לו סעודה מלכותית, הוא תופס את היד בזהירות לא בטוחה כאילו הוא חושש שהיא תעלם בעודו מתרומם לאיתו, הוא מתסכל על פיט במבט מבולבל בעודו הולך לעבר אחד הארונות ושולף מהן חנית ומושך את המוט שלה, לוח ממוט החנית נפתח וחושף חמישה תאים נפרדים ודקים שמוכנים לקבל נוזל "יש לזה שישה מצבים, אחד לכול רעל ואחד ללא, תמלע אותה ברעלים שימצאו חן בעינייך" הוא מניח את החנית בידיים שלו "אם אתם צריכים התאמת נשק תודיעו לי" הוא הולך בסהרוריות ומתיישב על שרפרף בפינה, נראה שהוא לא בטוח אם הוא הוזה או לא.
 
פריטיגר מחייך. ''ככה טוב יותר'', הוא אומר בקול חצי מאושר וחצי אכזרי - הוא כנראה מדמיין את הנקמה באינגילמור. הוא נוטל בשמחה את החנית. ''זה נראה נחמד'', הוא אומר, וממלא את החנית בשישה רעלים:
  • ארס הצפע המזרחי, הגורם לכאב חד, הקאות, פרכוסים, ולבסוף למוות אכזרי.
  • ארס נחש הטאיפן, הגורם למוות מהיר בצורה מפחידה (פחות משעה עד למוות) מקוצר נשימה ודום לב.
  • ארס עכביש המשפך, רעל עצבי הגורם למוות מהיר ופועל רק על בני אדם.
  • ארס דג האבנון, רעל עצבי הגורם לכאב חד, שיתוק ומוות מהיר.
  • ארס התמנון כחול הטבעות, גורם כאב חד, משתק את כל שרירי הגוף וממית תוך שעה וחצי.
  • ארס העקרב, הגורם לכאב עז וצמא מיידי, אך הוא לא קטלני מאוד אם האדם שותה הרבה.

    הוא לא זונח את חרבו. הוא קיבל אותה ליום הולדתו ה-16, והוא לא יזרוק מזכרת מההורים, בעיקר חרב.
 
Out
יש שישה מצבים שאחד מהם הוא ללא, לא שישה מקומות לרעלים אבל שיהיה, זה לא משנה מדי.
In
קאגה שנראה שהתאושש בנתיים אומר "בדרך כלל הייתי אוסף הרבה מודיעין במשך כמה חודשים או אפילו במשך שנה בשביל לתכנן מבצע כזה והייתי מתגנב לשם עם צוות של מתנקשים מיומנים, למרבה הצער אין לנו חודשים ואני לא חושב שאתם מסוגלים להתגנב כמוני" קאגה נאנח "אני מקיר סמטה צדדית שתכניס אותנו לארמון ואני זוכר את הדרך לחדר הזימון, יש שלושה אפשרויות, אחת כולנו נכנסים ביחד ופשוט רצים כמה שיותר מהר, אם מישהו עומד בדרכנו וחזק ממנו אחד מאיתנו מתפצל מהחברה ונלחם בו בזמן שהשאר ממשיכים. האופציה השנייה היא שאתם נכנסים בלעדי ואני אנצל את המהומה שתתכולל כדי לנסות לתפוס את הכוהן המלך בהפתעה, האופציה השלישית היא שנתחלק למספר קבוצות וכול אחת תתפצל בהתחלה או בשלב אחר. מה אתם מעדיפים? או שיש לכם רעיון אחר?"
 
ח'אן תמים שכמותך...
הרעלים של ח'אן:
- כאב פסיכולוגי וםיזי איום במשך ימים עד למוות אכזרי וחשוך מרפא.
- מוות מהיר להחריד, תוך דקות ספורות
- שיתוק עד למוות, בני אדם בלבד
- כאב חד ומהיר, מוות תוך כשעה וגוף משותק עד אז.
- כאב עז וצמא איום, ברמה שאדם מוכן לרעיל את עצמו בשביל טיפת נוזל.

IN
"נסתער כולנו ביחד. זה קרב שרק יחדיו נוכל לעבור." אומר גאמור.
 
Out
אני הבאתי רעלים אמיתיים (צפע הודי, טאיפן, עכביש מדפך אוסטרלי, אבנון, תמנון כחול טבעות ועקצן צהוב)...

In
״אני תומך בגאמור״, אומר פריטיגר. ״רק יחד נוכל״.
 
Out
אני לא ממש זוכר את השמות המראה והיכולות של הדבשים, אתה יכול להזכיר לי?
In
קאגה נאנח "לפני שנסגר על זה כדי שנקיר את היכולות אחד של השני..." העיניים של קאגה זוהרות באור סגלגל.
מהגב שלו פורצים ארבע מחושים של חיית תעתוק שתיים מימין ושתיים משמאל, המחשים התחתונים יוצאים מהחלק התחתון של השחמות שלו והעליונים מהחלק העליון.
באחת מהידיים שלו מתחיל להתרכז אור שחור.
משמואלו ומימינו מופיעות שתיים מדורות, הימנית אינה מוציאה רחש וחסרת ריח ואינה פולטת חום בעוד השמאלית נראת מריחה נשמעת ומרגישה כמו מדורה אמיתית לגמרי.
"העיניים שלי זוהרות במה שנקרא 'ראיית פרא' זה מאפשר לי להסתכל למישור הפרא ולראות נשמות ואשליות, בראייה הזו אני לא רואה דברים רגילים כמו קירות בגדים ונשקים לכן אני בדרך כלל מפעיל אותה רק על עיין אחת" אחת מהעיניים שלו נכבת.
"זה" הוא מרים את היד שזוהרת באור שחור "קליע צללים, אני מסוגל להגדיר אותו למטרה מאוד מסויימת ולתת כמה הגדרות כול עוד זה מבוסס על ההגדרה של החומר, זה כולל משקל מין קשיחות ואפילו גיל" הוא משדר את הקליע דרך שורת בקבוקונים המכילים נוזלים שונים, אף אחד מהם לא נפגע עד שהוא פוגע בהקבוקון שכתוב עליו "מים" המים נעלים בעוד הבקבוקון נשאר שלם "אני יכול אפילו להגדיר אותו לאדם מסויים ואפילו לחלקים מסויימים באדם הזה" קאגה אומר.
קאגה מחווה לעבר המדורות "אני יכול ליצור אשליות ואפילו להחליט אל איזה חושים הם ישפיעו, אם תכניסו את היד לאש השמאלית אתם תרגישו כאב למרות שלא יקרא לכם כלום אבל המוח שלכם עשוי לא להגיב טוב לזה, אם אני אדקור מישהו עם פגיון כזה בלב או אחתוך לא את הגרון יש סיכוי לא רע שהוא ימות מהתגובה של הגוף לנזק למרות שהוא לא נעשה, לכול הפחות הוא ירגיש כאבים עזים ויתכן שהוא יתעלף".
קאגה מחייך "מעבר לזה אני יכול לזמן את 'ראקאן דום' שד הכלב ההוא באמצעות דם ששפך לי אויב, אני גם מסוגל להשתגר פעמיים למרחק של עד 50 מטר עם עוד שתיים אנשים, זה נקרא 'מסע פרא' וזה מתחדש בערך כול שתיים דקות"
קאגה מוסיף "וגם כפי שציינתי אני גם חצי שד וגם שוכן בתוכי אחד אבל עדיין לא יצא לי לראות איזה כוחות זה נותן לי. חוץ מזה יש לי את כול היכולות והמיומנויות שאפשר לצפות ממתנקש עילית"
 
Out
תמונה של חיית תעתוק של כול הגרסאות של המהדורות, אני ממליץ להשתמש בזו של ארבע.
displacer+beast.jpg
 
מילהוס אומר
"אני בן דופלגנגר, לא חזק במיוחד אבל מגניב"
עינו נעשות כחולות שמיים ושיערו מחליף צבעים במהירות עזה, וצומח לו שפם שגם מחליף צבעים
"אני יכול לשנות את המראה"
ידו הופכות לכפות דוב
"אני יכול לקבל ידיים של חיה, ואם תביאו לי עכבר, אני אוכל להפוך אותו לנמלה"
השפם נעלם, שיערו הופך בלונדיני, עינו נעשות אפורות, ועורו ירקרק
"אבל זה מחליש אותי"
 
פריטיגר מחייך מעט, חושף... ניבים נשלפים של נחש. אתם שמים לב שציפורניו חדות מהרגיל, וכרגיל נמנעים מלהביט בעיניו החודרות והמקפיאות. ''בן גורגונה מדור רביעי'', הוא אומר, נועץ לפתע את מבטו בעכברוש בפינת החדר. המכרסם קופא במקומו, וכעבור חצי דקה פריטיגר מתנשף מעט... והעכברוש הופך לפסל שיש ריאליסטי בגודל טבעי. ''רק על יצורים קטנים'', הוא אומר. לפתע, הוא יורק על הרצפה, והרוק הירקרק תוסס על הקרקע ומתנדף. ''וארס חלש'', הוא אומר. ''יש לי גם ראייה תרמית נחמדה, ורעל חלש שיוצא מהשיניים והציפורניים''.
 
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
אני הבאתי רעלים אמיתיים (צפע הודי, טאיפן, עכביש מדפך אוסטרלי, אבנון, תמנון כחול טבעות ועקצן צהוב)...

א. מי אמר שהם אמיתיים אצלי בעולם?
ב. מי אמר שאין רעלים 'אמיתיים' קסומים אצלי? :)

יטונה: בן קראקן בעל זרועות סגולות ענקיות מראשו, חזקות במיוחד וקטלניות.
גאמור: בן יסודן אש, יכול לשרוף ולפוצץ דברים.
הלנה: לא ידוע מוצאה, מרפאת.
מונה: לא ידוע אם בת מפלצת, לא ידועים כוחות. מסרבת לדבר.
שכחתי מישהו?

נשתמש בתמונה של מהדורה 2. היא הכי יפה. והיחידה שיפה.
- - -

עכשיו, הפסקה מכאנית. שכל אחד יכתוב 2 נשקים/חפצים מיוחדים שהוא לוקח (אפשר קסם חלש/מכאניות מיוחדת כמו החנית של הח'אן) שהוא רוצה. בנוסף, נא לציין את הדרגה שלכם.
 
החרבות הן חרבות דו צדדיות רגילות למראה מלבד העובדה שהן ארוכות ועדות יותר מהרגיל וחסרות שמורה, נראה שכאשר הן נפתחות הן יכולות להגיע למרחק של 3 מטר, המחוברות כמו החרב מבליץ' למי שמקיר אנימה.
גלימת הברדס נראת בעלת צבע לא ברור, לרגע היא נראת אפורה כמו הקיר מאחוריה ולאחר מכאן היא נראת כמו השטיח הקיר הכחול שקאגה נע מולו, היא לא בלתי נראת או שקופה עילה מזכירה אפקט של זיקית.
 
החרב המשוחה ברעל נחשבת? אם לא אז...
  • חנית בעלת 6 תאים לרעלים, שניצן כתב. החנית נראית כמו חנית רגילה בעלת ראש ״עלה״ מאורך מפלדה ומוט עץ אלון באורך מטר שמונים, אך לאורך המוט ישנם 5 שקיקי עור עם כתובית, מלאי רעל, וכל אחד מתחבר בצינור העשוי מעורק של בהמה לחוד החנית.
  • מגפיים יציבות הנאחזות בקרקע היטב, ושמעניקות למי שנועל אותן כוח רב (50%+ מהכוח שלו). הנעליים נראות כמגפי עור חומות עד חצי השוק, שחלקן העליון מהודק לרגל ברצועות עור מלופפות, ושחלקן התחתון חזק, מקובע, בעל עור עבה וסוליה עבה שמעוצבת בצורה כזו שתחזיק בצורה מעולה בקרקע (כמו בלאנדסטון).
tkhag1 אמר/ה:
בכול מקרה אני ברמה 4
מה?!?!?! אני בדרגה 2!
[חפירות מנצ׳קיניות] ולא עליתי רמה אפילו אחרי הקרב עם הגלאי...[/חפירות מנצ׳קיניות]
 
חזרה
Top