• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"אני מניחה שהם אלה שמה," היא אומרת, ומניפה את ידה לרחוק. משם עדיין אפשר לראות ולשמוע בקושי צורות של כמה אנשים על סוסים, אבל הם לא קרובים כפי שההוראות של הארכימג מקודם היו מלמדים, והם לא כזה הרבה אנשים כמו שראיתם במחזה שלו. "אבל אני לא שמתי לב למה שהם עשו. היו דברים יותר חשובים על דעתי..."
 
OUT
אני לא מתייחס לנק"פ מהריפוי כרגע כי אני לא יודע אם זה יהיה קשור כי אני חושב שהמטרה שלך היא לרפא את הנזק לרגלה שמונע ממנה ללכת, נכון?

IN
כוח הקודש של תאראניס עושה את עבודתו נאמנה, וריזלית קמה על רגליה. "אני מודה מאוד לך ולמלכת הפיות הזאת, הגם שאף פעם לא שמעתי עליה. יש לי בעל וילדים, אב ואם, אחים ואחיות, שאני רוצה לראות שוב, אם הם עוד בחיים. אני לא יודעת מה כוונתכם לעשות, אבל אלך איתכם אם אתם יודעים מה אתם עושים," היא אומרת אליכם.
 
"מה? הוא הזה שתקף אותי באוהל?" שואלת ריזלית המבוהלת אל מי שנשאר על האדמה, ומצביעה על הציפור שעפה לרחוק.

רייז
רייז עף אל קבוצת השודדים ומגיע אליהם אחרי כעשרים דקות. הוא רואה כמה עשרות אסירים רוכבים לאט על סוסים. בתוך כל האסירים שעל הסוסים, יש עגלות פתוחות. רוב היושבים בהם קשורים באזיקים או בחבלים.

רייז יכול לשער שיש לו בערך חמש או עשר דקות להשתקע אם הוא רוצה לחזור אל האחרים לפני שקבוצת האסירים תגיע קרוב מספיק אל האחרים להוות איום.
 
רייז רואה שרובם משוריינים, ושהאסירים כנראה הולכים לכיוון של כל האחרים. רייז מגיע שוב לאחרים כעבור עוד עשרים דקות. כרגע אפשר לראות יותר ברור את האסירים המתקרבים מרחוק, והם כנראה יראו אתכם בתוך דקות ספורות בקצב הליכתם.
 
סאוואלה מביטה לכיוון האסירים ואומרת לאחרים לאחר שרייז מסיים: "אנחנו לא ממש יכולים להתחמק מהם מאחר והם רכובים אנחנו יכולים לרוץ כדי להגיע לסוסים או פשוט להיפגש איתם פנים מול פנים..." נראה שסאוואלה לא חשה בנוח עם האפשרות השנייה.
 
"אלא אם נמצא דרך להישאר ביחד בעודנו מפצלים אותם, אנחנו הולכים לטבח של עצמנו." אומר פרדאן ברצינות פתאומית אשר לא אופיינית לו. "הם רבים מאיתנו, בהרבה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתפצל. אילו הייתי לבדי, הייתי יכול לצלוף בהם בעודי נשאר בתנועה מבלי שהם ידעו מהיכן תוקפים אותם, אך אני בספק שלכולנו יש את הניידות שתאפשר זאת. קרב חזיתי זו האפשרות הפשוטה ביותר עבורנו, ואין לנו זמן לתכנן משהו יותר מסובך. אלא אם נמצא פיתרון יצירתי, לחימה או נסיגה הן האפשרויות היחידות שאני רואה כרגע."

רגנארוק מתרחק מהאלף המהורהר ומתקרב אל בן-המחצית המצולק, ומתיישב מולו, נוהם בשקט.
"איש קטן, פעם טרף, פעם לא. מבלבל. צריך הסבר." הוא אומר לו בצורה שרק רייז יכול להבין.
 
"אדון הדובים הוא לא טרף.רייז אומר לראגנארוק בחיוך רחב, מלטף את ראשו.

"שמע." הוא מרים את פרצופו המכוער ומביט בפרדאן, "אם נסתער, נמות. לויודע מה 'ני חושב על זה. ואין זמן למלכודות. אולי לתקוף 'תם מהמאסף? אולי 'ני 'כול לשחרר ת'אסירים, 'בל זה לא יהיה קל."
 
רגנארוק נוהם ומניע את ראשו אחורנית כאשר רייז מושיט את ידו, אך לא תוקף ומניח לרייז ללטף אותו.
"דוב לא טרף. עדיין לא. איש קטן טרף. תמיד טרף." רגנארוק פוסק, אך ממשיך לדבר, "איש קטן הופך לדוב. לא יכול להבין. טרף הופך ללא טרף. בלתי אפשרי. חייב להפריך. אחרת טורף יכול להפוך לטרף."

"זה יכול לעבוד, אבל אין לנו שום הבטחה כי האסירים לא יתקפו אותנו באותה המידה שהם ימרדו בשובים שלהם." פרדאן מניד לעבר ריזלית בראשו, "זה מה שקרה איתה."
 
out:
לא כל כך אוהב את הרעיון מאחר ופני השטח לא ממש עוזרים למחבוא ואחרי שהאסירים יגלו את הגופות יהיה קשה להפתיע אותם, אבל מאחר ואין לי רעיון יותר טוב אז אפשר ללכת על זה.
אה, ולסאוואלה אין שום דבר שיכול לעזור, אלא דווקא להיפך...
 
OUT
אני בטוח בתוספים שלי לגילגולי התגנבות וכו', ויש לי את רגנארוק שיכול לשמש כזוג ידיים (או רגליים) נוסף, אולי כהסחה, אבל בכללי אני חושב שהשיטה לא מאוד תומכת "ברעיונות יצירתיים כיצד להיכנס להיתקלות" מחוץ לבדיקות רקע, אז זה מאוד קשה למצוא תשובה לשאלה של "מה אני יכול לתרום לסיטואציה/תוכנית?"
 
OUT
אני חושב להפך, שהשיטה של רקעים מעודדת רעיונות יצירתיים בכך שהיא לא מגבילה את האפשרויות שלך ליכולות מהמקצוע.

אם יש לך רעיון יצירתי שאתה לא יודע איך ליישם, אולי תמצא דרך פשוט לתאר מה שהדמות שלך עושה, ואני חושב שלרוב תהיה דרך ליישם את זה או פשוט בתור המעשה שלך, או בגלגול רקע אם צריך.
 
חזרה
Top