• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הארי פוטר - 19 שנים מאוחר יותר - עץ משחק [3/4]

סטטוס
נעול לתגובות.
XYR
"בכל מקרה, משהו לא בסדר בכל העניין הזה." אווה לוחשת לזואי כשהן מתיישבות. "נחשים שהופעל עליהם לחש אפל, ואף אחד מהמורים לא יודע על זה? חייב להיות לזה הסבר הגיוני." היא תולשת דף מהמחברת שלה, כותבת עליו את המילה "נחשים" ומסמנת במעגל. לאחר מכן היא רושמת את שמו של פרופסור קרוגר ומחברת בין המילים בקו. לאחר קצת מחשב וכמעט-לעיסה של הנוצה שלה, היא מוסיפה את "חברי מועצת הקסמים האסייתית" לדף, ורושמת סימן שאלה גדול לידם. "אני מתחילה להרגיש כמו שרלוק הולמס!" היא צוחקת.
 
liorgonen3

אתה הודף מס' תלמידי שנה ראשונה ושנייה הצידה, כשאתה רואה את ג'ק במרכז העניינים, יושב על הספה הקרובה ביותר אל האח.
"טוב שהצטרפת." הוא אומר ומסמן לך לשבת לצדו.
"אני חושב שכל, אם לא רוב תלמידי הבית שלנו מסכימים שיש בעיה חמורה שאנחנו לא מודעים לקיומה." ג'ק אומר לך. "אז החלטתי לבצע דיון בכדי לאסוף רעיונות פעולה. כל מי שפה הסכים להצטרף ולסייע במידה ויידרש." הוא ממשיך.
"אנחנו מחלקים כרגע משימות."

ליזי

"אני מסכימה איתך שיש כאן משהו רע מאוד - אבל כרגע יש לנו מעט מדי רמזים." היא אומרת לך. במקביל, הפרופסור בינס ממלמל משהו לא ברור.
"מה שאותי מעניין לדעת, הוא אם הנחשים חיכו שם בשבילנו ואם לא - מה הם עשו שם?"
 
Xyr
"יש לכם תוכניות להוגסמיד? אני חודב שאני אנצל את הזמן כדי לפגוש את הסוכן של אבי שם. הוא יוכל להעביר הודעה הלאה ואולי תהיה לו דרך שתאפשר לנו לתקשר עם העולם החיצון." אנריקו שואל את שני האחרים.
 
"אני לא יודעת... גם אם מישהו היה יוצר אותם כדי לנסות ולהתקיף את בית הספר, הוא באמת היה חושב ששני נחשים מספיקים? אם הייתי צריכה לנחש, מישהו או משהו התעסק בלחשים אפלים ביער, והנחשים האלו נכלאו לשם במקרה והושפעו מהקסם."
 
padron

"לא משהו מיוחד." ריי עונה לך.

liorgonen3

[mention]"מעקב אחרי המשלחות הזרות ושליחת "מסתננים." הוא אומר.
"בנוסף, נשלח סיירים שיסיירו בשעות מסוימות באזורים חשודים."[/mention]

ליזי

"נכון." זואי אומרת לך. "השאלה היא מי עשה את זה, למה - ואיך אנחנו נכנסו לאירוע?" השיעור מסתיים.
 
Xyr
"אם כך אשמח לליווי מצד אחד מכם - אני מעדיף שבאופן כללי נמעט להסתובב לבד. אולי כדאי שהשני יציע לליירה ליווי - אני לא אוהב את האווירה בימים האחרונים." אנריקו אומר.
 
XYR
"יש לנו יותר מדי שאלות, ואין לנו דרך לענות עליהן." אווה אומרת, אורזת את חפציה וכמעט מפילה את הספרים שלה בהסיח דעת. "אולי... כדאי לנו לחזור ליער ולבדוק את האזור?" היא חושבת שוב פעם ואומרת "אני לא אכריח אותך, כמובן, אחרי מה שעברת שם."
 
liorgonen3

"לא תצטרף לסייע?" הוא שואל.

padron

"מה אתה חושב שעלול לקרות?" ג'יי שואל אותך.
"ומה אתה מתכנן לעשות בדיוק?"

ליזי

"אני לא יודעת." היא אומרת לך.
"אני חושבת שאם פעם אחת ניצלנו, זה אומר שאנחנו צריכות להגיד תודה ולא להתקרב לשם יותר."
 
liorgonen3


"כל העניין הוא שהמורים לא צריכים לדעת מי לוקח חלק פעיל באירוע הזה." הוא מסביר.
"אני צריך שתעזור לנו במשימה מיוחדת." הוא אומר לך. "אולי המשימה הכי חשובה. תדבר איתי אחרי שנסיים." הוא אומר בעודו מתחיל לחלק משימות לאנשים אלה ואחרים.
 
ליזי

השיעור האחרון חולף.

שארית חודש ספטמבר עוברת לה, ולאחריה עם אוקטובר כמעט ועובר לו.
באחד הימים האחרונים של אוקטובר, את מגיהע לארוחת הערב באולם הגדול ורואה שכל המורים שם, כמו גם נציגי משרד הקסמים האסייתי.

"סגל ותלמידים יקרים." אומרת הפרוסור מקגונגול בתחילת הארוחה.
"מחר בערב, יגיעו אלינו המשלחות לקראת טורניר הקוסמים שיתקיים בבית הספר. על כל סגל בית הספר להתכנס בשעה שבע בדיוק באולם הגדול. לא יתקבלו העדרויות."
 
Xyr
"לא יודע מה עלול לקרות, אבל יש לי תחושה לא טובה. יותר מדי דברים מוזרים שקרו בזמן האחרון. אני מתכוון ללכת למישהו שאולי יידע משהו - מישהו שעובד עבור אבי בהוגסמיד."
 
liorgonen3

התדריך מתסיים וכולם מתפזרים.
ג'ק קורא לך ואומר : "ממך אני צריך את המשימה החשובה ביותר. לא ברור לי מה בדיוק קורה - אבל ברור שמשהו סובב סביב משרד הקסמים האסייתי. אני צריך שתסתנן אל תוך המשלחת שלהם. מובן?"

padron

"בסדר." הם אומרים.
אתם יוצאים לכיוון הוגסמיד, כאשר כל אחד ואחד מכם ומשאר התלמידים נבדק ע"י השרת, פילץ'.
אתם מגיעים אל הכפר, לאחר הליכה קצרה, ומגלים שמרכז היר נוצץ הרבה יותר מהשנה שעברה. נדמה לך שהתווספו לכאן כמה מלונות לנוודים ועוד כמה פונדקים נפתחו.
 
Xyr
"נראה שהמקום התפתח - אבל אני מניח שזה בגלל הטורניר. רואה? זה כמו שאני תמיד אומר - מכל דבר אפשר להרוויח." אנריקו אומר. הוא הולך ברחבי הוגסמיד לכיוון היעד - חנות קטנה יחסית שמשמשת בפועל ככיסוי לעסקים אפלוליים בהרבה, אשר בעליה הוא סוכן של אביו.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top