• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 [מהדורה 5] המלצות לדמות של כוהן / דרואיד

אישית אני מאוד מחבב את הcircle of the shepherd שהוצג במדריך של זאנאתאר. הוא מזכיר קצת את השאמאן של מו"ד 4 עם יכולת לזמן רוח שעוזרת לקבוצה. חוץ מזה, יכולת לדבר עם חיות היא אחלה של יוטיליטי, והוא מקבל בוסטים לזימונים שלו בדרגות גבוהות יותר.

בשביל כוהן, grave domain הוא די מגניב (וכמו שהוכחתי עם ת'ונד במשחק מוות עגום שרץ כאן בפורום במו"ד 4, כוהני מוות נייטרלים הם אדירים). חוץ מזה, גם רוב הדומיינים בספר הבסיס הם די אחלה. שמעתי דברים טובים במיוחד על הlore, trickery וtempest. כוהנים הם אדירים.
 
בעקרון לאלף כדאי לבחור בילד כוהן שלא מקבל שליטה בשריונות כבדים. לאלף יערות יש תוסף זריזות ומהירות מוגברת, ולכן עדיף לו להשתמש בשריון קל. אם אתה מתלבט לכיוון דרואיד, אפשר להשתמש בתחום השליטה "טבע".

שים לב שדרך ההתקפה העיקרית של הכוהן נקבעת בדרך כלל לפי תחום השליטה שלו. חלק מתחומי השליטה מעצימים את לחשוני ההתקפה של הכוהן וחלק מעצימים את ההתקפות שלו בכלי נשק (זה בולט במאפיין של דרגה 8, שהוא תמיד שיפור התקפה אצל כל תחומי השליטה). בחר תחום שליטה שתומך בצורת ההתקפה בה אתה מדמיין שהאלף שלך עושה שימוש עיקרי (יורה בקשת\מכה עם חרב\משגר לחשונים).
 
אני אישית מחבב מאוד את הדרואיד של חמש, מהדרואידים המגניבים יותר שיצא לי לראות.
אם אתה רוצה דרואיד, ממליץ על מעגל הירח (אם אתה אוהב צורת פרא), מעגל הרועה (לכיוון שמאניסטי יותר) או מעגל החלומות (למרפא מדהים).
 
בסוף החלטתי ללכת על כוהן, בלי ריבוי מקצועות (לא מצאתי משהו שווה, בעיקר כי אני בספק שנגיע לדרגות יותר גבוהות מ7-8). הדומיין שבחרתי הוא War, אלא אם אתחרט ברגע האחרון ואלך על ידע. מכיוון שאני אלף יערות, חשבתי להיות כוהן מטיל לחשים בבילד של חוכמה וזריזות שנלחם עם קשת (האלף מקבל מיומנות בגזע). נראה לי משהו ייחודי ומדליק לעומת האלף הרגיל, וגם מתאים לאיי הסערה.
עכשיו השאלה איזה אל, בגדול בהתחלה חשבתי על ארוניוס, אבל אם זה קשת, לוריאן אולי עדיף...
 
חזרה
Top