• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 56][הנשגבים] העלמה שרצתה להיות לאבן

סוטרת התלמיד של הפגיעות: היו הייתה עלמה פגועה,
"אני רוצה להיות אבן" היא אמרה.
"אבן אינה בוכה,
אבן אינה נפצעת,
אבן לא צריכה אף אחד,
אבן שורדת, למרות הכול."
שמע השד את משאלתה וחייך,
"כך יהיה, אם כך" הוא אמר.
ואז, לקח השד את האבן,
וזרק אותה משם.

סוטרת המורה של פגיעות: האבן נפלה אל שדה עקר.
ושם, היא ניצבה למול אבן גדולה.
״את אבן, כמוני״ היא אמרה לה.
״לא, אני סלע״ ענה הסלע במרמור.
״מהו ההבדל?״ שאלה האבן.
״כל ההבדלים כולם״ ענה הסלע בכעס.
״אינני רואה אותם״ אמרה האבן.


===
הסוטרה הזו יכולה להילקח לכמה וכמה כיוונים שחשבתי עליהם, ותרגישו חופשיים להמציא כיוונים נוספים! אלו ההצעות שלי לשימוש בסוטרה הזו במשחק.

אומנות לחימה לנשגבי כוכבים: אין באמת הבדל בין יסודן לנשגב, בין אל לשד, בין מוות לחיים, בין נשגב כוכבים לנשגב שמש. כולנו עשויים מהכוח הבסיסי ביקום שנקרא מהות. העלמה, האבן, הם אותו הדבר, וכך גם נשגב הכוכבים, שמשתלב יחד עם סביבתו ביחד, מבטל את ההפרדה ביניהם, וגורם לעולם עצמו להתקיף את האויב שלו, שכן הוא העולם, כמו שהעולם זה הוא. אין באמת הבדלים.

העלמה שהייתה לקדמונית: העלמה המדוברת בסוטרה היא הקדמונית גאיה, שבהשראתה נוצרה הסוטרה. הסוטרה הזו היא בעצם תורה אבודה של נשגבי הכוכבים, שנשכחה לפני שנים רבות גם בידי נשגבי הכוכבים הזקנים ביותר, ורק מחכה להתגלות פעם נוספת. במזרח העמוק, במשכן אדיר ואבוד ליסוד העץ, שם נשגבי הכוכבים יכולים לגלות את הסוטרה חלק אחר חלק ולגלות מחדש את עוצמתה. מבחינה מכאנית, הסוטרה היא ככל הנראה עץ תעצומות חדש ליכולות הישרדות, התנגדות, התגנבות או רפואה, למרות שאישית התגנבות הכי מתאימה לדעתי.

הנבחרת האבודה: בסוטרה עצמה אין אף עוצמה, היא נוצרה על ידי נארה-או בעצמו, וזהו סוד שייתכן שהוא יפסיד לאחד מנשגבי הכוכבים, או אפילו למישהו אחר. הסוטרה מספרת את סיפורה של נשגבת כוכבים שנשכחה בידי יו-שאן לפני שנים, והמהות שלה השתלבה בצורה כל כך מושלמת בנול הגורל שהיא הפכה לבלתי נראית. גילוי מחדש של נשגבת הכוכבים יכול לצרף בת ברית רבת עוצמה ליו-שאן, ולחשוף חלק מהסודות היותר שמורים של הבריאה, ששרדו ביחד עם הנשגבת האבודה, נשגבת הכוכבים המאה ואחת.
 
עריכה אחרונה:
אני דווקא הייתי לוקח את האומנות הלחימה הסיידריאלית למקום אחר לגמרי. הייתי עושה אותה ממוקדת בהגנה ופגיעה במי שמנסה לפגוע בך (ולא רק פיזית, גם בקרב חברתי). אולי סטאנס שבו אתה באמת הופך לפסל מאבן, ויכול להמשיך להסתובב ולפעול כגוף בלתי נראה, רק שאתה לא יכול להתרחק מהגוף המקורי יותר מדי ויכול לחזור אליו באופן מיידי (כמובן שהוא עדיין יכול להיפגע). התעצומות אחרי הסטאנס יהיו אכזריות יותר (מעבר מהעלמה לשד), מענישות אנשים שמנסים להגן על עצמם, אולי אפילו משהו שיעיל במיוחד נגד נשגב שהרגע השתמש בהגנה מושלמת. אולי התעצומה האחרונה תהיה שאתה נפגע אוטומטית ופוגע אוטומטית.
 
נשמע מגניב ברמות. אני מודה שאני אישית עדיין לא מומחה בנושא של אומנויות לחימה סיידריאליות, ולכן נמנעתי מלפתח את הסוטרה לאחת, אבל בהחלט הייתי מתעניין בלראות אומנות לחימה כמו שתיארת.

איזה כלי נשק היית חושב שמתאימים לכזו אומנות לחימה? אני חושב שזו צריכה להיות אומנות לחימה ללא שריון, אבל מתקשה לומר אעזה כלי נשק יתאימו לה.
 
גם אני לא מומחה לאומנויות לחימה סיידריאליות, סתם זרקתי רעיונות שנראו לי מתאימים ומגניבים. היופי הוא שבגלל שזו א"ל סיידריאלית, גם הרעיונות המוזרים יותר הם סבבה :)

הייתי אומר ממש לחלק את הא"ל לשניים, כשבהתחלה אפשר להשתמש בה רק עם כפפות לחימה ומגפי ברזל, אבל אחרי שלומדים את הסטאנס אפשר גם עם רתמת תערים, טפרי נמר וקאטאר (אם זה לא השמות המדויקים זה כי הספר לא לידי אז אני מתרגם מPDF). דווקא הייתי מאשר שריון, לפחות בחצי הראשון, אבל אולי לאסור אותו אחרי שלומדים את הסטאנס.

אבל הסוטרה צריכה עוד איזה 3-4 שורות כדי להספיק לעץ תעצומות שלם.
 
חזרה
Top