• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

מונרו
"תואבה שחזרה לחיים דרך גופו של דרונור," אומר מונרו באמירת אגב, "הוא מחפש אחר החרב הישנה שלו, שהייתה שייכת לאחד מבני המחצית בכפר במשך תקופה אני מניח שהוא יגיע הנה וישמיד את כל מה שנמצא בדרכו, כמו שהוא עשה כבר קודם."
 
דאי-קי:
הנזיר לא אוהב את המקום. הוא שונא את התחושה הזו, וכמעט סב על עקביו כדי ללכת משם. כמעט. בסופו של דבר, חשוב יותר להבין מה מכיל המקדש הזה, שהוא כנראה המקור של כל המגיפה המוזרה הזו. הוא נושם עמוק, מנקה את מחשבותיו, ומתחיל לפלס לעצמו בזהירות דרך לתוך המקדש.
 
[spoiler title=דאי-קי]
אתה נכנס אל המקדש ההרוס, ושם לב לכמה דברים מעט משונים. הראשון, הוא הציורים שעל הקירות. הצבע מתקלף והקירות סדוקים או שבורים, אבל חלק מהציורים עדיין ברורים. הם מראים מפלצות- כימרה, מנטיקור, באהיר. אבל נראה שכל אחת מהמפלצות מוקפת בחבלים כסופים ובוערים.
כמו כן, אין שום קורי עכביש, גללי עכברושים, או חרקים כלשהם במקום.
META
גלגל לי בבקשה הצלת זריזות
[/spoiler]

[spoiler title= מונרו]
IN
"דורנדר? מי זה?" הדריאדה שואלת בסקרנות, ומעט בפחד.
META
גלגל לי בבקשה כריזמה (איום או תרמית)[/spoiler]

[spoiler title=הונג וקאלי] "כורים אותו כמובן." הזקנה אומרת, לוקחת שאיפה נוספת מהמקטרת. "אחרי זה, אני מתיכה אותו."[/spoiler]
 
דאי-קי:
הנזיר בוחן את האזור בקפידה. מהם החבלים הללו? ברור שמישהו עוד שוכן במקדש, כנראה יצור שאוכל את כל החרקים, אבל...הוא מעביר את ידו בעדינות על הציורים. היא נוגעת בבליטה מוסתרת היטב בעינו של המנטיקור. קול רעם נשמע, וחושיו של הנזיר מופעלים על מנת להצחמק מהסכנה, אך הוא לא מספיק...
 
[spoiler title=דאי-קי]
כשאתה מלטף את הקיר ונוגע בציור המנטיקור, נראה שאתה דורך על מרצפת לא יציבה, והרצפה נופלת תחתיך. אתה נופל למטה בענן של אבק מחניק, וכשאתה מסיים להשתעל ומצליח לפקוח את עיניך- אתה כמעט ולא רואה דבר. רק כמה קרני אור קטנות מצליחות לחדור פנימה מהתקרה החסומה כעת, ואתה מצליח לראות ברדיוס של חצי מטר לכל היותר ממך. עם זאת... הרגשה הנוראית שהייתה לך כשהתקרבת למקדש רק החמירה, וכעת היא כבר מספיק חזקה כדי לגרום לבטן שלך להתהפך.
ואם זה לא מספיק... אתה חושב שאתה שומע לחישות.
META
כמו כן, אתה סופג [dice:2gedi5lj]701937:0[/dice:2gedi5lj] נזק נפילה
[/spoiler]

[spoiler title= מונרו]
"ו...אתה חושב שאתה תצליח להביס אותו?" הדריאדה שואלת בקול מפוחד, "אמרת שהוא משולב עם רוח... זה לא טוב." היא ממלמלת, כמעט לעצמה.[/spoiler]
 
[spoiler title=קאלי והונג]
אתם עוזבים את ראשת הכפר למקטרתה ומחליטים לנסות לחקור קצת בעניין הזאב. אבל איך? מה אתם עושים? האם אתם מחפשים את האדם שראה את הזאב לפי השמועות, או שאתם מחפשים טביעות רגליים בשולי הכפר? או שאולי הונג בכלל מנסה להשתמש בקשר שלו לרוח הזאב כדי לבדוק אם זה אכן אחיה?
[/spoiler]

[spoiler title= מונרו]
הדריאדה מתלבטת מספר רגעים במהלכם היא ממלמלת לעצמה על כמה מסוכן ובלתי אפשרי יהיה להצליח לחמוק ממפלצת עם קשר הדוק לרובד הרוחני. "בסדר." היא אומרת לבסוף, "כמה אגוזים אתה צריך?"
[/spoiler]
 
דאי-קי:
דאי-קי מצמיד לידו את קלף הרונה של "הגנה". הדיו זולגת לעורו, ולאט לאט מטפסת לעורפו למעלה. הוא מסתובב בזהירות, משתדל לא להיתקע באבנים בולטות מהקירות ומהתקרה, ומחפה דרכים לצאת מהבור.

META
מטיל "היכל" על עצמי.
לחשים:
היכל (פעם ביום) - כפעולת בונוס , למשך דקה, מי שמנסה לפגוע במטרה צריך להצליח בהצלת רצון (15), או לבחור מטרה חדשה/לאבד את ההתקפה. אם המטרה תוקפת, ההשפעה נעלמת.
 
הונג-יי וקאלי-
IN
״אני לא הולך לחפש אחרי העקבות, אין לי שום מיומנות הקשורה לאדמ...״ מתחיל הונג-יי לומר לעצמו, אבל כשהוא קולט שהוא אמר את זה בקול הוא משתתק.

״אני בטח נראה כאילו איבדתי את דעתי״ הוא אומר לקאלי בדרכם ונאנח במעט יאוש.
 
הונג-יי וקאלי-
IN
״הנזירים תמיד היו בגישה שאתה צריך להתמודד עם השדים הפנימים שלך, כדרך להתפתחות והארה. רק האיומים הגדולים ביותר נכלאו הרחק מכול מקום סכנה בידי טקסים מקודשים שנעלו אותם. אני למען האמת ציפיתי לטקס שכזה, אך סנסיי כנראה לא ראה בזאב את אותו האיום שאני רואה בו, אלא כמשהו שאולי אוכל יום אחד להשתלט עליו ולשלוט בו, או לחילופין- להיפטר ממנו בעצמי״ אומר הונג-יי.
 
OUT
אז אחרי קריאה של עיר בערפל החלטתי לקחת כמה רעיונות משם ולהכניס אותם לשחר. כיוון שאתם אוהבים לחקור דברים בספריה, נעשה את זה מעכשיו ככה:
על כל 5 נקודות מעל 10 שיוצא לכם בגלגול החקירה (תבונה), אתם יכולים לשאול אותי (המנחה) שאלה אחת בגבולות הסביר, ואענה עליה. זה לאו דווקא אומר תשובה ישירה, אבל לכל הפחות התשובה תהיה פריט מידע שימושי.

במילים אחרות, אם אתם מגלגלים חקירה ויוצא לכם 15-19, יש לכם שאלה אחת. 20-24, שתי שאלות. 25-29, שלוש שאלות. וכך הלאה.
IN
[spoiler title=דאי-קי]
מהמעט שאתה מצליח לראות, לא נראה שאתה נמצא בתוך בור, אלא בקומה תחתונה. לצערך, בחשיכה אתה לא יכול לראות אם אתה בחדר או במסדרון, ואתה לא יודע מה הגודל של השטח בו אתה נמצא. אם הוא תת-קרקעי, בהחלט ייתכן שהוא גדול יותר מכל המקדש שמעליו.
[/spoiler]

[spoiler title= מונרו]
"שלושה אם כך. אל לאדם להיות חמדן." הדריאה מגישה את ידה הפתוחה לעברך, וגבעול נובט מכף ידה, שלושה אגוזים צומחים ממנו במהירות.
[/spoiler]

[spoiler title=קאלי והונג]
השמש כבר שוקעת כשאתם מוצאים את בן המחצית שאתם מחפשים מטפס מכיוון האגם וגורר אחריו רשת קטנה מלאת דגיגים. נראה שהוא עגן במזח ממש לפני דקות ספורות, אחרי שסיים לתפוס את מכסת הדגים היומית שלו.
[/spoiler]
 
חזרה
Top