• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

צוות שכל
ארכיון מצליח בקלות יחסית למצוא את מדור המתכות הקסומות. מלבד לרבבות ספרים בכריכה חתומה שכחתומים בסמל של אקדמיית קריאנג'ון, יש גם מדפים של גבישי איליריום מסודרים שמתויגים לפי הזכרונות שהם מכילים. ארכיון מוצא שני קריסטלים שעוסקים בנושא תכונות האיליריום, וספר אחד מקיף בנושא שמספר עמודיו עולה על אלף.
צוות שרירים
קבוצת התוקפים הולכת וגדלה, ומספרם העצום מאיים להכריע אפילו את דורן מעצם הדחיפה שלהם, ללא קשר לאגרופים שהם מכניסים לו ללא הפסק
meta
דורן נמצא בהילה של הנחיל, אז חוטף 5 נזק.
התקפה
1ק20+13=20+13=33 (פגיעה קריטית)
נזק
16 נזק, ונזק מתמשך 2, הצלה לסיום
 
צוות שרירים
IN
סקיי מגיב במהירות ומתקיף את בריונים שמסביב דורן, במטרה להעניק להם יתרון מסוים
META
פעולת תנועה: משבצות H15, G8, F8, E8, D5 לא תוואי שטח קשה לחמישה סיבובים.
פעולה רגילה: words are not enough:
19 נגד דרג"ש, מניח שהחטיא.
 
צוות שרירים-
״בואו ננסה משהו מיוחד יותר!״ דורן מרים אדם שמעולם על הרצפה, ומתחי להכות איתו כאילו היה נבוט באנשים האחרים. ״הבא שמתקרב חוטף לסת לפנים!״ הוא קורא בצחוק, מניף את אלת הקרב המאולתרת שלו בחוסר זהירות נוראי.
Meta
פעולה רגילה: לדחוף ולהצמיד.
התקפה: 14+17= 31 נגד דרג״ש.
משתמש בהסתערות אכזרית, ההתקפה עושה עוד קוביית נזק.
נזק: 3+2+7+5=17 נזק והנחיל נשאר מסומן.
 
צוות שכל:
ארכיון מיד מעביר את כל המידע שאסף טלפתית אל ביטארי, ובעצמו משתמש בקסם פעוט על מנת לקרוא לספר המקיף ולאחד הקריסטלים אל ידיו, והספר ממשיך לרחף אל מול עיניו בעוד הקריסטל מרחף סביב ראשו, משמיע את תוכנו בפני האוזניים הלא-קיימות של איש-הקריסטל, וכך הוא מתחיל לקרוא את הספר במהירות על-אנושית בעוד תוכן הקריסטל נקלט במוחו באותו הזמן.
לאט לאט, ארכיון מגביר את הקצב, מוסיף עוד ספר לרשימת הקריאה שלו, ועוד אחד, ועוד אחד, עד שהוא מרפרף בחמישה ספרים בבת-אחת או יותר, הספרים שארכיון סיים לקרוא מרחפים חזרה אל מקומם במדף בעוד ספרים אחרים שטרם נקראו מרחפים מטה במקומם, בעוד המידע יקר-הערך שנמצא בתוכם נשמר בבטחה במאגר מאה-הנשמות שלו.
יתרה מזאת, ארכיון נשאר בעירנות מלאה, מחפש אחר הספר המסויים שהסטודנט ביקש לקרוא, אשר אמור להיות היכנשהו במדור הזה של המתכות הקסומות.
 
צוות שכל
ארכיון מוצא את הספר בלי בעיה גדולה מדי.מה ביטארי עושה?
צוות שרירים
הבריונים הזועמים רק ממשיכים להציף את החדר, מועכים ונדחפים, מתעלמים מהתקפותיו של סקיי, אבל חטפים לא מעט מדורן, מה שרק מעודד אותם להחטיף לו חזרה
meta
הנחיל תוקף-
1ק20 + 13=8+13=21
נזק אם פגע
2ק8=7+5=12, ונזק מתמשך 2
דורן וסקיי בהילה של הנחיל, חוטפים 5 נזק כל אחד
 
צוות שרירים
IN
סקיי לוחש במהירות כמה מילים ועשן מתחיל לצאת מאצבעותיו, זורם לעבר דורן. כשהעשן נוגע בו, הוא מיידית סוגר את הפצעים שלו ונשאר מסביבו, מסתיר אותו מהבריונים. כשהעשן מפסיק לזרום מסקיי, הוא מניף את השרשרת שלו ומכה את הבריונים. כשהשרשרת פוגעת בהם, יוצא עשן ולא דם, שזורם גם הוא אל דורן וסקיי.
META
פעולה משנית- מילת מרפא
דורן יכול לנצל פרץ ריפוי ולהשיב עוד 2 נק"פ. הוא גם מקבל 4+ לכל ההגנות עד סוף תורו הבא של סקיי. סקיי משיב 5 נק"פ.
פעולה רגילה- Strenghthen the Faithfull
25 נגד דרג"ש. אם פגע דורן וסקיי יכולים לנצל פרץ ריפוי ולהשיב עוד 4 נק"פ ו-18 נזק לבריונים

לעצמי
נק"פ: 53/60
פרצי ריפוי שנשארו: 8\6
כוחות התקלות שנוצלו: words are not enough, healing word (1\2)
כוחות יומיים שנוצלו: Hallowed Advance ,Weapon of Astral Flame
 
צוות שרירים-
פצעיו של דורן נסגרים בעוד הוא צוחק על חבורת השיכורים. ״ידעתי שאני מחבב אותך מהרגע הראשון שראיתי אותך! אבל זה מתעלה על כל מה שיכלתי לבקש. הגיע הזמן לסיבוב שני בחורים״. דורן תופס בחור באחיזת חנק ומשתמש בו כמגן אנושי כנגד הכוסות והבקבוקים שנזרקים עליו. להפתעתו, הבחור מתעלף,״טוב נו, אני צריך למצוא את היתרון בזה״ האורק משליך את האדם אל תוך ההמון, מזנק פנימה ודופק בו בעיטה עם שני רגליו, מפיל שבעה אנשים ומתגלגל אחורה וקם.
Meta
הנחיל נשאר מסומן.
פעולה רגילה: מכה אוחזת
התקפה: 10+17=27 נגד דרג״ש.
נזק: 5+7=12, מכיוון שההתקפה גם אוחזת אך המטרה היא נחיל, דורן פספס את האחיזה.
כתוצאה מכך הנחיל חוטף עוד 5 נזק.
אז 17 נזק סך הכל.
 
צוות שכל:
ארכיון מושך את הספר שהסטודנט בכניסה ביקש אל תוך דש גלימתו, ואת שאר הספרים הוא מחזיר בעזרת טלקינזיס חזרה למקומם.
"סיימתי." הוא משדר אל ביטארי, ביחד עם סיכום מקוצר מאוד, שעדיין מכיל כמות נרחבת מדי של המידע שהוא למד מכל הספרים, "יש עוד מספר נושאים שעליי לחפש בספרייה זו. האם אוכל לבקש ממך להביא את הספר אל הסטודנט בכניסה, ואז לחזור אל השניים האחרים? אצטרף אליכם כאשר אסיים."
הספר עליו הוא דיבר, האחד שהסטודנט ביקש, עף בכוח מחשבתו של ארכיון אל ידיה של ביטארי. כאשר היא אוחזת בו, היא מרגישה בליטה כלשהי שמונעת מהספר להיסגר לגמרי, וכאשר היא פותחת אותו מעט לראות מה זה, היא רואה את הסכין של לאורה בפנים. ארכיון מהנהן לעברה, אין לו צורך בטלפטיה על מנת להעביר לה את המסר.

לאחר מכן, ארכיון מסתובב ומתחיל ללכת לכיוון אחר בספרייה העצומה.
ארכיון:
ארכיון פונה אל עבר המדור העוסק בביולוגיה, אנטומיה וכל הספרים האחרים העוסקים בגוף החי. הוא מתחיל למשוך ספרים וללמוד אותם, בעיקר את אלו על הגוף של גזעים אנושיים תבוניים. היה לו ידע נרחב בנושא, אך הוא רצה עובדות מוצקות, מכיוון שהגיע הזמן ללמוד את מה שהוא מעולם לא למד: לבנות ולשנות את גופו בצורה של יצורים חיים.
 
ביטארי
ביטארי יוצאת מהספריה, והולכת לכיוון הסטודנט. הוא מגחך בשקט ולוקח ממנה את הספר בזריזות. כשהיא מעבירה את מבטה הצידה, היא מבחינה שמישהו מנסה, ולא בכישרון רב במיוחד, לזנק לאחור לתוך דלת קטנה לפני שתשים לב שהוא ראה אותה
ארכיון
ארכיון מצליח לאסוף מספיק מידע על מנת להשתמש בנקבוביות החלולות של האיליריום כתיבת תהודה ליצירת קול אנושי רגיל
meta
אתה יכול לדבר, אבל עד שתעלו דרגה זה ידרוש ממך גלגול ק20 בד"ק 10 כדי לא לבלבל מילים/להיכשל בדיבור
צוות שרירים
מחכה לסקיי
 
ארכיון
ארכיון יוצא משערי האוניברסיטה, ושם לב שביטארי לא נמצאת בנקודת המפגש. מי שכן נמצא שם זו יחידה של משמר האיגוד, עוקפת אותך והודפת אנשים המידה בדרגה לפונדק סמוך שרעשים חזקים בוקעים ממנו, ואנשים כנסים ונזרקים החוצה ללא הפסקה
ביטארי
ביטארי נכנסת פנימה, ורואה אדם רזה בגלימות מלומד עומד עם הגב אלה ורושם משהו, ואז מסתובב בחדות כשהוא רואה אותה. הוא נראה מבוהל לרגע, ואז את הבהלה עוקפת סקרנות. הוא זורק אותה מכף רגל ועד ראש, ועיניו מביעות למדנות, לחץ, והתלהבות, בו זמנית. ואז נראה שהוא מבין מי עומד מולו, ומתחיל למלמל ''שש..שלום לך, גבירתי, אעבדך הצנוע תהה, אם יותר..יוכל אולי...לשאול אותך כמה שאלות?"
צוות שרירים
הבריונים מתחילים להיכנע, אבל בעוד ההמולה מצטברת, הדלת נפרצת לגמרי. חיילים במדי משמר האיגוד נכנסים פנימה ''ידיים על העורף, ברכיים על הרצפה, כל מי שהשתתף בתגרה נמצא תחת מעצר!" החיילים מכוונים מוטות וחרבות לכל הלוחמים, כולל שניכם.''
 
צוות שרירים
IN
"אין שום צורך בשום אי נעימות" סקיי אומר בטון רגוע "אני וחברי רק ניסינו לעזור ליתומים חסרי כל בעוד הותקפנו על ידי חבורת האנשים האלה שבירור שיכורים ונאלצנו להגן על עצמנו" הוא מחייך אל השוטר "רק תיתן לנו ללכת לדרכנו, ל היינו רוצים לבזבז את זמנך"
META
דיפלומטיה 28
 
צוות שרירים
השומר מביט בך, ונראה שהוא משוכנע מעט...ואז הוא פונה להביט בדורן "ומה הסיפור שלך, בחור גדול?"
ארכיון
אתה מצליח לפלס דרך לפונדק, ונראה שבפים התרחשה מהומה אדירה. אנשים חבולים על הרצפה,חפצים שבורים, בריכות קטנות של בירה, ושומרים שמתחקרים את כל יושבי הבר. אתה מצליח להבחין בדורן וסקיי ליד הבר, ושומר מתחקר אותם
ביטארי
האיש קד קידה קטנה ורועדת "ש..שמי הוא אנדריאס ג'וגנאל, ואני חוקר צנוע בתחום זרימת נשמות חוץ ותוך גופית. כבר מרחוק הבחנית בהילה הייחודית שלך, ותהיתי אם אוכל להריץ כמה..מבחנים?" הוא שואל בתקווה, אבל נראה שהוא כבר מצפה לתשובה שלילית
 
צוות שרירים-
דורן מגהק, בבירור מריח מאלכוהול(לא משנה אם זה מבקבוקים שנשברו עליו או שהוא שתה), ״אדוני החייל, אני מאמין שאני צריך עזרה ללכת הביתה״ הוא כמעט מועד שהוא נשען קדימה, האדרנלין יורד מהר אחריי שהקרב הפסיק. דורן תופס את עצמו מהר, ״או לשירותים, מה שיותר קרוב״.
 
צוות שרירים
החייל מרים גבה "אתה לא נראה לי כמו עובר אורח תמים שנתפס בקרב...האם השתתפת בקרב?"
meta
אם אתה מגלגל תרמית, -4 לגלגול
ביטארי
המדען צועק אחרי ביטארי "חכי! אני יכול לעזור לך עם בעיית הזיכרון שלך!"
 
חזרה
Top