• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

כולם
"זהו סמל של הקובלדים, של האל שלהם, קורת'ולמאק, כנראה הסמל הקדוש של הכוהן, לא נראה שהוא יכול לעזור לנו מיידית, אבל שמור אותו בכל זאת, זה לא יזיק."
 
"היי!" צועקת אלי. "גם אני השתתפתי בקרב. סבלתי יותר בכולכם. אני דורשת את חלקי באוצר. אנחנו חמישה - אני, שניכם ושני הפראיירים שיצאו לרדוף אחרי הלטאה. זה יוצא מטבע זהב לכל אחד. בנוסף, כל אחד מקבל 4 מטבעות כסף, ואז שלושתנו ניקח מטבע כסף נוסף בגלל שאין לדרך לחלק 3 לחמישה.
בנוסף, כל הציוד הזה יכול להימכר בקלות בשוק הקרוב תמורת לא מעט כסף. חנית כזאת לא תועיל לנו, וכך גם השריונות, החרבות והמגנים. אבל שמעתי שאפשר לקבל כסף טוב על שריון כזה. אז, מורת'ון, תוציא את מה ששמת בכיס, תניח על הרצפה ונתחלק שווה בשווה. מוסכם?"
 
מור, אור ואלי
מורת׳ון מוציא בחריקת שיניים את הכסף מכיסו, ובתנועת אצבעות מיומנת ״יורה״ את המטבעות לעבר פניה של אלי, מחייך חיוך ממזרי. ״מוסכם״. הוא הולך משם לקושש עצים, כדי לשרוף את גופות הקובולדים.
 
מה שהם אמרו
אורביניה נותנת לידי אלי את המטבעות, אמנם לא בהרבה רצון, ולא שמחה שכל כספה הוא מטבע זהב. אבל, אם ראליין ומיכרון לא יצליחו לתפוס את הקובלד, והוא יזעיק עזרה, זהב לא יהיה בעל ערך, מוטב שיהיה לנו מחנה קרוב לשביל אבל מוסתר בקפידה, כדי שהקובלדים לא ימצאו אותו בקלות כזו, וגם ככה, מוטב ש-2 ישמרו בכל משמרת, ליתר ביטחון.
 
רודפים
IN
ראליין ממהר לאחר הקובולד, אך רגלו נתקלת במשהו... ענף? וראליין נופל על הרצפה, אך במהרה הוא מתגלגל החוצה מהמלכודת וממשיך במרדף, מקלל את המלכודת הארורה שעיקבה אותו.
ראליין בוחן את הקובולד המתרחק, ומבין שסתם בריצה הוא כבר לא ישיג את היצור הקטן והזדוני, ולכן הוא בוחן את השיחים שסביבו, עד שהוא מוצא שביל איילים קטן, ובמהרה מוצא את עצמו ראליין עוקף את הקובולד, חותך דרך היער כדי לעקוף את השביל, מחכה ליצור הקטן בצללים, מוכן להכות ביצור המופתע כאשר זה יתרקב אליו.

META
אקרובטיקה: 1d20+5=18, כישלון

טבע [יחד עם מחסר מהכישלון] (גילוי שביל איילים): 1d20+7=20

התגנבות (הסתתרות כדי לארוב לקובולד): 1d20+8=22
 
רודפים
מיכרון רץ דרך שביל האיילים שראליין נראה לו, עוקף את הקובולד הנס. כאשר הקובולד רואה את ראליין, הוא מתפלץ, מנסה לנוס לאחור ולהסתתר. אבל אז הוא רואה את ראליין יוצא לקראתו מאחורי עץ עבות. בהיותו מאוגף ומבוהל, אין זו בעיה בשבילכם לתת לו מכה בראש לסחוב את הקובולד המעולף בחזרה אל כולם.
כולם
ראליין ומיכרון חוזרים, קובולד על כתפו של מיכרון. לאן תמשיכו, או שתחליטו לנוח כאן? בכל מקרה יש לכם כאן שבוי קובולד שכדאי לתת עליו את הדעת. מה תעשו בו?
Out - שמישהו יגיד לי איך מחלקים את השלל. ושיהיה מוסכם על כולם. בנוסף - אני צריך את הדפ''דים של מיכרון וראליין.
 
כולם
אני יכול להגיד שעלי היא מקובלת.
IN
"בואו נקים את המחנה קרב לשביל, אבל לא עליו, כך שנוכל למצוא את השביל בקלות, ולא נצטרך להתמודד עם כל דבר שיעבור על השביל, ובנוגע לקובלד, אנחנו צריכים פגיון, חבל, ועץ שטוב לקשור עליו יצורים קטנים." :twisted: :twisted:
 
Meta
בדיקת ידע (דת) עוד רגע
Out
בעד מנוחה ארוכה
In
ראליין מביט בכולם בבוז, מלבד דם הדרקון, היחיד ששם את הטוב לפני החמדנות שלו, וכלפיו החל לפתח הערכה.
"תהנו מהציוד השדוד שלהם, מלבד זה" אומר ראליין וניגש אל אורבינייה, לוקח מידיה את הפסלון, ולאחר בדיקה מהירה של הפסלון ראליין לוקח אותו מידיה של אורבינייה, והפסלון עולה באש כסופה בידו של ראליין, עד שלא נותר ממנו דבר מלבד אפר שחור שמתפזר ברוח. "יש רק אל אחד ויחיד. כל משרת של אליל שקר שיעמוד בדרכי יהפוך לאפר כמו הפסל הזה."
 
כולם
״חבל״, אומר מורת׳ון. ״נו, ממילא לא היינו יכולים להשיג תמורתו משהו שווה. ובכן, אם אדוננו הנקמני מתנזר מהבלים ארציים, אז מה תהיה חלוקת השלל?״. הוא מביא את העצים שהכין לצדי השביל ומצית. ״ויש לנו אספקה כלשהי?״.
 
כולם
Out
טוב, אז אני מבין שאתם בעד מנוחה ארוכה, זה מה שתקבלו.
יש לכם איזה סידורי שמירה על המחנה?
בחלוקת האוצר תכללו גם את הנשקים, כאמור.
זו קבוצת מו''ד, אנא הימנעו מלשרוף את האוצר הכולל אלא אם יש לכם סיבה טובה לכך.
In
אתם מקימים מחנה ליד הדרך, מקוששים עצים ללילה וכשהשמש שוקעת כולכם מוכנים לישון. מכיוון שכולכם כבר מכירים את הראש של אורביניה (out ושל עוד כמה מנצ'קינים) מישהו הלך לצוד כמה חיות כדי שהיא לא תגיש לכם קובולד צלוי על מנת לחסוך 5 מ''ז של מנות מסע. לאחר ארוחת הערב נותר רק לקבוע את סדר השמירות ולאן תמשיכו מחר, או כל מיני דברים אחרים שאתם רוצים לקבוע.
Out אם כבר מזכירים מנצ'קינים, אף אחד לא ישן עם הנשק ביד. רק ראליין רשאי לענוד את הסמל הקדוש כשהוא ישן, ואני לא בטוח שהוא עושה את זה.
שינה השריון לא נוחה ואני לא זוכר כרגע אם יש לזה השפעות שליליות כלשהן, תחליטו מה שבא לכם בנושא.
 
כולם
אביעד אמר/ה:
כיוון שכולכם כבר מכירים את הראש של אורביניה (out ושל עוד כמה מנצ'קינים) מישהו הלך לצוד כמה חיות כדי שהיא לא תגיש לכם קובולד צלוי על מנת לחסוך 5 מ''ז של מנות מסע.
וואו, נראה שאתה ממש מתחיל להבין את הראש המנצ'קיני להחריד שלי..
כן, בדרך כלל לא ישנים עם הנשק והשריון, לפי פאת'פיינדר ואני משאר שגם 3.5 זה גורם עייפות ביום המחר, לא סגור לגבי 4... (הל?)
אה, וכדי לוודאות שגם הקובלד ישן, או, לפחות לא פעיל (לקשור אותו לעץ זו דרך טובה).
 
כולם
מיכרון עומד מול הזהב של הקובלדים והוא לא אוהב אותו.
"הקובלדים מפריעים לאיזון של העולם לכן אני בחיים לא אקח כסף של קובלד." ואז הוא פונה לנשקים "אבל נשקים אני כן לוקח."
הוא מחפש כלי נשק טובים בשבילו.
אז הוא אומר לכולם
"אני היה הראשון בשמירת הלילה כדי שאוכל לעיין עוד קצת במפות שלי." ואחרי שהוא אומר את זה הוא מתיישב על הקרקע ופותח את המפות שלו כדי לראות עוד נקודות ציון בתוכם.
META
לא צריך לגלגל משהו בשביל לחפש נשקים טובים נכון?
 
כולם
מורת׳ון מהדק את שמיכת הצמר שלו, מחמם ידיים מעל האש, לועס בתיאבון את הנתחים האחרונים של צלי הארנבת שלו. ״מעולה״, הוא מחייך חיוך ממזרי, חמדן. ״אז החלוקה היא זו שסיכמנו עליה קודם?״.
 
הבהרה:
אין לי בעיה שתעשו רולפליינג על האוצר, אבל בלי לשרוף אותו, וצריך להגיע לחלוקה מוסכמת על כולם.
וולף - רשמתי מה האוצר, חוזר על זה שוב ומעדכן
5 מ''ז, 23 מ''כ, 3 חרבות קצרות, 2 חניתות, 3 מגינים כבדים, 3 שריונות קשקשים קטנים, 2 שריונות שרשראות קטנים, מסכת עצם, פסל של קורת'ולמאק שמיכרון שרף ושכח לגלגל בדיקת דת עליו.
אורביניה בינתיים קשרה את הקובולד ומיכרון שומר ראשון.
חשוב לי לדעת מה שעות השמירה שלכם כי אני משלם לקובולדים לפי משמרת :D
 
כולo
איך מוכרים ציוד ב-4? כדאי שנחלק את הכסף גם על הציוד שנמכר.

אנחנו חמישה, צריך לישון לפחות 8 שעות, שמונה לחלק לחמש זה 1.6 - כשעה וארבעים דקות לאדם. זה יוצא 8 שעות ו20 דקות, שזה כמות טובה.

נניח נלך לישון בתשע ונקום בחמש ועשרים, נא לשבץ את עצמכם בלוח הזה:
21:00 - 22:40 - מיכרון
22:40 - 00:20 - ח'אן
00:20 - 02:00 -
02:00 - 03:40 -
03:40 - 05:20 - אלי

כמובן שזה לא איך שאלי מנסחת את זה.
IN
"אז... שמונה שעות שנת לילה, עוד אחת כי מי לא אוהב לישון, לחלק לחמישה אנשים, עוד 20 דקות בשביל שעות נוחות יוצא שעה וארבעים לאדם, זאת אומרת תעירו אותי בשלוש וארבעים אני לוקחת את המשמרת האחרונה ותתמקמו באמצע."
אלי פורסת שק"ש, מוציאה אוהל והולכת לישון.
 
חזרה
Top