• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

[spoiler title= הונג-יי וקאלי] הונג לא מוצא שום מקום כזה. נראה שאין באמת מקום מסוים שבו האנשים מתאספים, כולם עסוקים בעניינים שלהם. דיג, תפירת רשתות, תחזוקת סירות ובישול. חייהם של בני המחצית נראים פשוטים למדי, אין להם שוק או מסחר עם כפרים אחרים, ואין להם פונדק או מסבאה.
הדבר הכי קרוב למקום התאספות או מפגש בעיר הוא כנראה ה"כיכר", פשוט שטח פתוח בין כמה בקתות במרכז הכפר. יותר גדול מהרגיל. אם אנשים רוצים להפגש, זה איפה שהם ייפגשו. אבל זה לא שיש שם הרבה אנשים בכל זמן נתון. [/spoiler]
 
[spoiler title= הונג וקאלי]
השניים מגיעים אל ה"כיכר", לא יותר ממרווח גדול במיוחד בין הבתים באיזור מרכזי בכפר. אין שם הרבה בני מחצית, אבל יש מספר נשים וגברים מבוגרים היושבים על ספסלים ומדברים ביניהם.[/spoiler]

[spoiler title= דאי-קי]
"זה?" קטידה מסתכלת על התמונה, "כן, זה האוקיינוס המהיר. ים פתוח, בין ווטאל ליבשת המקוללת."
[/spoiler]

[spoiler title= מונרו]
מונרו מתחיל ללכת אל עבר החורשה, מרחק של יום הליכה לשם ובחזרה. בדרך, הוא שם לב שעורב מתקרב אליו- ולבסוף מתיישב על כתפו. קולה של ניקס בוקע ממקורו.
"בדקתי קצת. טוב, שאלתי קצת." העורב אומר, "נחש הים הזה עתיק, ואוהב לאסוף עתקים. יש עליו כמה סיפורים מלפני כמה אלפי שנים, אבל לא יותר מאגדות ילדים. מצטערת שאני לא יכולה לעזור, אבל אולי אני אצליח למצוא משהו אם תגיד לי מה בדיוק אתה מחפש."
[/spoiler]
 
In
״שלום לכם!״ אומר הונג-יי, מחייך בחברותיות, ומתחיל לפטפט עם האנשים. הוא מנסה לשמוע מה מטריד אותם בימים אלו, מהן הבעיות של הכפר בזמן הזה, ולאסוף כול מידע שימושי.

Meta
כריזמה (תובנה): 15+3=18.
 
[spoiler title= הונג-יי וקאלי]נראה שבזמן האחרון, הכפר עושה חיל. האגם מלא בדגים עכשיו, שדים לא תוקפים, ועדיין יש להם מזון למקרי חירום. אבל הונג שומע שיש בת מחצית מבוגרת אחת בשם סאלי-ג'יין, שאיבדה את בעלה שלשום למחלה. ואתמול, היא התנהגה מוזר... דיברה ג'יבריש ועשתה תנועות משונות. כאילו היא חטפה התקף. אבל זה נעלם מהר מאוד.
בנוסף, הוא שומע שבעלה של אחת הנשים ראה אתמול זאב, אבל הזאב ברח מהר כשראה ששמו לב אליו. זה מוזר, כי אין זאבים באיזור, אבל תמיד יכול להיות שהבחור פשוט היה עייף אחרי יום דיג וראה דברים.
OUT
יש מידע מסוים שאתה מחפש? שאלות מסוימות שאתה שואל?[/spoiler]
[spoiler title= מונרו]"אוקי, ומה אתה רוצה שאחפש? אני אהיה מופתעת אם יהיה רשום משהו על חרב האור. הפתעה- ערפדים לא ממש אוהבים אותה.[/spoiler]
[spoiler title= דאי-קי]
"הו, זו הייתי אני." האישה מחייכת בנוסטלגיות, "כן, עברו כבר שישים שנה, אבל אני זוכרת את התמונה הזו. הייתי חיילת, אתה יודע. בצי. ויום אחד הספינה שלנו הוסטה ממסלולה על ידי איזה שד תת-מימי. אחרי הצלחנו לחסל אותו, היינו צריכים לתקן את המסלול. ציירתי את זה בזמן ששטנו."
[/spoiler]
 
מונרו
"לא מפתיע." אומר מונרו "אבל אבל שלך ביקש שאצטרף לחברים שלי, ואני מניח שיש לו תוכנית ביחס לחרב." הוא אומר. "ואף על פי שאני מתפתה לבקש ממך לברר על על דרכים לחסל בני מחצית. האמת שאני סתם נהנה מהחברה." הוא ממשיך. "את צריכה לצאת קצת מהעיר מידי פעם, התחושה של ללכת בחוץ מבלי לחשוש מסכין בגב. יש בזה משהו מהנה. לא שאני מבין למה."
 
[spoiler title=מונרו] "אבל אתה מפספס את כל הריקודים כדי לחמוק מהסכין הזו." העורב אומר בקולה של ניקס, "אני לא יודעת מה אבא שלי מתכנן. מלך הצללים לא חולק עם איש את התוכניות שלו."[/spoiler]

[spoiler title= דאי-קי]האישה נראית בסדר גמור. יציבה, ורק צריכה מנוחה.
"אני לא יודעת איך קוראים לו. אבל... הוא נראה כמו מנטה-ריי מפלצתי". דאי-קי מזהה את התפלץ, שד ימי בשם הפשוט להפליא 'אישיטשאכיטל'. [/spoiler]

[spoiler title= קאלי והונג]"הזאב? אני לא יודעת... אולי? זה לא ששאלתי את בעלי באיזה צבע היה הזאב." [/spoiler]
 
חזרה
Top